Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ

1η Ημέρα 30/3/2020

1)Να κλίνετε στο τετράδιο της Γλώσσας σε όλους τους χρόνους και σε όλα τα πρόσωπα το ρήμα χτίζω.

2)Να γράψετε τα παρακάτω ρήματα σε όλους τους χρόνους στο πρόσωπο που βρίσκονται όπως το παράδειγμα:

σκάβω, γυρίζεις, φορτώνει, βλέπουμε, διαβάζετε, μαγειρεύουν

ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ: τρέχω,

…………………………………………………………………………………………………………….

ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ: έτρεχα,

……………………………………………………………………………………………………………

ΑΟΡΙΣΤΟΣ: έτρεξα,

…………………………………………………………………………………………………………….

ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΚΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ: θα τρέχω,

…………………………………………………………………………………………………………….

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ: θα τρέξω,

…………………………………………………………………………………………………………….

ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ: έχω τρέξει,

…………………………………………………………………………………………………………….

ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ: είχα τρέξει,

…………………………………………………………………………………………………………….

ΣΥΝΤΕΛΕΣΜΕΝΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ: θα έχω τρέξει,

…………………………………………………………………………………………………………….

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ:

amaleo.gr/enestotasparatatikos-ke-aoristos-kouiz/

e-didaskalia.blogspot.com/2016/02/rimata.html (ρήματα της πρώτης συζυγίας-ενεργητική φωνή-οριστική και προστακτική)

3)Να σχηματίσετε την προστακτική ενεστώτα και αορίστου των παρακάτω ρημάτων, όπως το παράδειγμα:

                     ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ                                          ΑΟΡΙΣΤΟΣ                    

λύνω                                  λύνε, λύνετε                                     λύσε, λύστε

απλώνω                    ………………………………………..                     ……………………….

φτιάχνω                    …………………………………………                    ……………………….

διαβάζω                   ………………………………………...                    ……………………….

μοιράζω                    …………………………………………                    ………………………

κρατώ                        …………………………………………                    ………………………

μιλώ                           …………………………………………                    ………………………

4)Να συμπληρώσεις τα κενά των ρημάτων στις παρακάτω προτάσεις με ι, η, υ ή ει, βάζοντας και τόνους όπου λείπουν.

1.Σβ…σε τα φώτα.

2.Δαν…στε του τα βιβλία σας.

3.Ρωτ…στε τους γονείς σας.

4.Λ…στε τις ασκήσεις.

5.Κλ…σε το κουτί.

6.Χτ…πα το κουδούνι.

7.ΠοΣτ…σε τα λουλούδια.

8.Ξυπν…στε αμέσως.

9.Δ…ξτε μου τα τετράδιά σας.

10.Ντ…σε την κούκλα.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ:

amaleo.gr/prostaktiki-enestota-ke-aoristou-drastiriotita/

2η Ημέρα 31/3/2020

Επαναληπτικές Ασκήσεις και προβλήματα στα Μαθηματικά

  1. Ένας ράφτης έραψε 17 παντελόνια. Σε κάθε παντελόνι θέλει να βάλει 6 κουμπιά. Έχει όμως μόνο 40 κουμπιά. Πόσα κουμπιά χρειάζεται ακόμη;

Λύση

 

Απάντηση:

  1. Σε ένα γήπεδο μπάσκετ παρακολούθησαν τον αγώνα 4.732 θεατές. Τον αγώνα της περασμένης εβδομάδας τον παρακολούθησαν 1.256 θεατές λιγότεροι. Πόσοι θεατές παρακολούθησαν τους δύο αγώνες;

Λύση

 

Απάντηση:

  1. Ένας έμπορος πούλησε σε ένα μήνα 64 τόπια ύφασμα. Το κάθε τόπι είχε 8 μέτρα ύφασμα. Αν το ύφασμα που πούλησε είχε 3 ευρώ το μέτρο πόσα χρήματα εισέπραξε;

Λύση

 

Απάντηση:

  1. Κάνε κάθετα στο τετράδιο των μαθηματικών σου τις παρακάτω προσθέσεις και αφαιρέσεις :

α) 3.578 + 2.864=                                     β) 1.837 + 628=

γ) 2.597 + 93=                                          δ)  487 + 695=

ε) 6.074 – 3.895=                                     στ) 4.126 – 374=

ζ) 8.900 – 863=                                         η) 503 – 247=

  1. Συνέχισε στο τετράδιο των μαθηματικών με κάθετους πολλαπλασιασμούς:

α) 97 x 48=                                               β) 36 x 54=

γ) 28 x 39=                                               δ) 45 x 64=

ε) 89 x 76=                                              ε) 24 x 37=

Και τώρα ώρα για παιχνίδι! Επισκέψου τις παρακάτω διευθύνσεις και παίξε κάνοντας πράξεις:

http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/balloonmath2/ballon2.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/query4/query4.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/store/store.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/riddle2/riddle2.html

http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/basketball/index.html

3η Ημέρα 1/4/2020

ΙΣΤΟΡΙΑ (30/3 -3/4)

Αγαπητά μας παιδιά, κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας μπορείτε να κάνετε επανάληψη από το βιβλίο του μαθητή, στην ενότητα « Η δημιουργία του κόσμου » τις σελίδες 11 εως και 18 ( Οι θεοί και οι θεές του Ολύμπου).Όσοι/ες δεν έχουν τα βιβλία τους στο σπίτι μπορούν να μεταβούν σε: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-C103/88/697,2630/. Αφού διαβάσετε τα αντίστοιχα κεφάλαια, μπορείτε να μεταβείτε στη διεύθυνση: http://aesop.iep.edu.gr/node/14795 όπου θα περιηγηθείτε στο αντίστοιχο εκπαιδευτικό σενάριο ¨Οι θεοί και οι θεές του Ολύμπου¨.Θα κάνετε ένα εικονικό ταξίδι στο βουνό ¨ Όλυμπος¨,θα δείτε βίντεο, εικόνες και θα συμπληρώσετε φύλλα εργασίας με τα χαρακτηριστικά των δώδεκα θεών του Ολύμπου. Καλή διασκέδαση!

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ (30/3 -3/4)

       ¨Μαθαίνοντας να κυκλοφορώ στον δρόμο με ασφάλεια!¨

Μεταβαίνετε στη διεύθυνση : http://aesop.iep.edu.gr/node/18971. Στο εκπαιδευτικό αυτό σενάριο,μπορείτε ν’ ασχοληθείτε με :

α) ¨Ο Σταμάτης κι ο Γρηγόρης ¨και τα φωτεινά μπαλόνια. (3 φύλλα εργασίας) β) Το γλωσσάρι της Κυκλοφοριακής αγωγής γ)Εκμάθηση και ομαδοποίηση των σημάτων του ΚΟΚ δ) Κοντινές διαδρομές, επισήμανση επικίνδυνων σημείων ε) Ερωτήσεις και πληροφορίες (video) για μια ασφαλή οδική συμπεριφορά ως πεζοί και οδηγοί ποδηλάτων.

Ελπίζουμε να σας αρέσει!

4η Ημέρα 2/4/2020 Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Συντροφιά μ’ ένα βιβλίο

είμαι μόνος/η αλλά ποτέ δε νιώθω μοναξιά…

γιατί…

Ένα βιβλίο με ταξιδεύει,

ένα βιβλίο με γοητεύει,

ένα βιβλίο με ενθουσιάζει,

ένα βιβλίο με συγκινεί.

Ένα βιβλίο με πλουτίζει,

ένα βιβλίο με οδηγεί,

ένα βιβλίο με φωτίζει,

ένα βιβλίο με ηρεμεί.

Ένα βιβλίο πάντα μαζί μου… φίλος πιστός μες στη ζωή μου!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου,σας προτείνουμε να επιλέξετε για διάβασμα, βιβλία από την παρακάτω διεύθυνση:

https://www.ebooks4greeks.gr/aristoyrgimata-paidikis-logotexnias

Μπορείτε επίσης αφού ολοκληρώσετε τη μελέτη του βιβλίου που επιλέξατε να ζωγραφίσετε το δικό σας εξώφυλλο ή να φτιάξετε μόνοι σας πρωτότυπους σελιδοδείκτες. Δείτε:

https://www.youtube.com/watch?v=MZ89X3VpJYE

5η Ημέρα 3/4/2020

Αισθητική Αγωγή

Επιστολή δασκάλας τεχνικών κ. Τσετουλίδου Α

Αγαπητά μου παιδιά,

Χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε μετά από τόσο καιρό. Τώρα που εγώ είμαι καλά και εσείς έχετε χρόνο μπορούμε να δημιουργήσουμε πάλι !!!

Σας στέλνω τις οδηγίες για κάθε τάξη. Όλα τα παιδιά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξυλομπογιές, μαρκαδόρους και μολύβια.

Η Γ΄Δημοτικού να δουν εικόνες από το μικρόκοσμο ( βιβλίο Εικαστικών στην ενότητα Β4, σελ.46) και να κάνουν την άσκηση στο Τετράδιο Εργασιών στη σελ.25 .

Επίσης να κάνουν μια δική τους ζωγραφιά με θέμα : «Το τέλος του κορονοιού»

Το βιβλίο Εικαστικών Γ΄και Δ΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A103/722/4780,21658/

Το Τετράδιο Εργασιών Γ΄και Δ΄Δημοτικού το βρίσκουμε στοhttp://ebooks.edu.gr/courses/DSDIM-D105/document/4cf4e60eonla/523aea3b4f9w/523aef1f52cl.pdf

Θα αναρτηθούν οι λύσεις των ασκήσεων στη Γραμματική και τα Μαθηματικά την Πέμπτη το απόγευμα για να κάνετε αυτοδιόρθωση την Παρασκευή

Να είστε όλοι καλά!!