Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 6/4/2020-10/4/2020

1η Ημέρα 06/04/2020

Μαθηματικά

Προβλήματα

1) Στο σταθμό των λεωφορείων αναχώρησαν τη Δευτέρα 16 λεωφορεία. Το κάθε λεωφορείο είχε 54 επιβάτες. Αν την Τρίτη αναχώρησαν 7 λεωφορεία περισσότερα με τον ίδιο αριθμό επιβατών, πόσοι επιβάτες έφυγαν συνολικά τη Δευτέρα και την Τρίτη;

Λύση

 

Απάντηση:

2) Η μητέρα αγόρασε μια τηλεόραση με 1.050 ευρώ, μια κουζίνα με 976 ευρώ και ένα ψυγείο με 1.218 ευρώ. Πόσα ευρώ έμειναν από 5.000 που είχε μαζί της;

Λύση

 

Απάντηση:

3) Ένας μανάβης είχε 46 κιλά πατάτες. Θέλει να τις μοιράσει σε σακούλες. Αν κάθε σακούλα χωράει 6 κιλά πατάτες πόσες σακούλες θα χρειαστεί και πόσα κιλά θα περισσέψουν;

Λύση

 

Απάντηση

4) Στο πορτοφόλι μου έχω 20 χαρτονομίσματα των 10 ευρώ, 16 των 20 ευρώ και 9 των 50 ευρώ. Πόσα χρήματα έχω συνολικά;

Λύση

Απάντηση:

5)Ένας έμπορος πούλησε 78 μπλούζες με 23 ευρώ τη μία και 64 φούστες με 39 ευρώ τη μία. Πόσα χρήματα εισέπραξε συνολικά;

Λύση

 

Απάντηση:

Ασκήσεις

1) Κάνε τις παρακάτω προσθέσεις κάθετα στο τετράδιο σου:

α) 1.657 + 386=                         β) 489 + 58=             γ) 2.234 + 1.793+ 598=

δ) 1.926 + 3.177 + 2.548=                                           ε) 930 + 247 + 65=

2) Συνέχισε στο τετράδιο σου με αφαιρέσεις:

α) 9.000 – 7.246 =                   β) 5.126 – 4.378=       γ) 4.600 – 2.153=

δ) 2.801 – 764=                         ε) 8.452 – 98=             στ) 6.015 – 3.728=

Ώρα για παιχνίδι

https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/maths-g.html

https://app.box.com/s/46yu5d933zcpmaktnlpy

http://amaleo.gr/category/matheno-propedia/

https://phet.colorado.edu/sims/html/arithmetic/latest/arithmetic_el.html

 

2η Ημέρα 7/4/2020

Γλώσσα

Ρήματα σε -ίζω

           1)Να γράψεις τα ρήματα που ανήκουν στην ίδια οικογένεια με τις παρακάτω λέξεις, όπως το παράδειγμα:

χτένα                χτενίζω                                   αφρός              ....................

κέρδος ...................                                       άνθος              ....................

δάκρυ              ...................                           δάνειο ....................

δροσιά ...................                                        φως                 ....................

άθροισμα        ...................                             σκούπα           ....................

άσπρος            ...................                            δώρο               ....................

2) Να γράψεις δίπλα σε κάθε ρήμα ένα ουσιαστικό που να ανήκει στην ίδια οικογένεια με αυτό, όπως το παράδειγμα:

ποτίζω  πότισμα                                               θερίζω             ......................

καθαρίζω         ....................                            χωρίζω               ......................

γεμίζω  ....................                                       ελπίζω             ......................

στολίζω            ....................                            γυρίζω             ......................

δακρύζω          ....................                            φροντίζω                     ......................

κοκκινίζω         ....................                            κελαρύζω                    ......................

Ρήματα σε -ώνω

3)Να γράψεις τα ρήματα που ανήκουν στην ίδια οικογένεια με τα παρακάτω ουσιαστικά κι έπειτα τα αντίθετά τους, όπως το παράδειγμα:

βίδα                              βιδώνω                                              ξεβιδώνω

καρφί                           .....................                           .....................

κλειδί                           .....................                           .....................

θυμός                          .....................                           ......................

φούσκα                        .....................                           ......................

κουμπί             .....................                                       ......................

τρύπα                          ......................                          ......................

πάγος                           ......................                          .......................

κουκούλα                     ......................                          .......................

4)Να γράψεις δίπλα σε κάθε ρήμα ένα ουσιαστικό που ανήκει στην ίδια οικογένεια με αυτό, όπως το παράδειγμα:

βιδώνω              βίδωμα                                    μειώνω                        μείωση

βουλώνω         ........................                        κυκλώνω         ...........................

τελειώνω          ........................                        βεβαιώνω       ...........................

στεγνώνω        ........................                        χρεώνω           ...........................        

κρυώνω           ........................                        μορφώνω        ...........................

φορτώνω         ....................                            ενώνω ...........................

μπαλώνω         ........................                        διορθώνω        ...........................

μεγαλώνω        ........................                        ανταμώνω       ...........................

διπλώνω          ......................                         οργανώνω       ...........................

Ρήματα σε -αίνω, -ένω:

5)Να γράψεις -έ ή -αί στα παρακάτω ρήματα:

μαθ _ νω                                 πλ _νω                                   προσμ _ νω

βγ _ νω                                    κατεβ _νω                               αναμ _ νω

μπ _ νω                                   τρελ _ νω                                 ξεδ _ νω

μ _ νω                          ανεβοκατεβ _ νω                                ξεπλ _ νω

αρρωστ _ νω                               δ _ νω                                διαμ _ νω

παθ _ νω                                 παχ _ νω                               ξαναδ _ νω

ζεστ _ νω                                 καταλαβ _ νω                         πηγ _ νω

6)Συμπλήρωσε σε κάθε πρόταση τη σωστή κατάληξη των ρημάτων

-αίνω ή -ένω

  • Όταν κάνει κρύο, η Μαρία αρρωστ.......... πολύ εύκολα.
  • Στο σχολείο μαθ.......... να γράφω και να διαβάζω.
  • Η μαμά λέει να μην ανεβ.......... τις σκάλες γρήγορα.
  • Κάθε χρόνο το πετρέλαιο ακριβ..........
  • Κάθε καλοκαίρι πηγ.......... στο χωριό μου.
  • Φέτος έμαθα να δ.......... τα κορδόνια μου.
  • Η μαμά ζεστ.......... το φαγητό κα ο μπαμπάς πλ.......... τα πιάτα.
  • Δεν καταλαβ.......... αυτήν την άσκηση στα Μαθηματικά.
  • Τα γλυκά σε παχ.......... και δε σε χορτ.......... λένε οι διαιτολόγοι.
  • Μ.......... στην οδό Γρ.Λαμπράκη 104.
  • Η θάλασσα βαθ.......... όσο προχωράμε προς τα μέσα.
  • Γιατί σωπ.......... και δε μιλάς;

Ρήματα σε -εύω

7)Συμπληρώνω -εύω:

εγώ ψαρ..........                        εγώ παγιδ..........                      εγώ δουλ..........

εγώ φυτ...........                        εγώ χαζ ............                      εγώ χορ............

εγώ κλαδ.........                        εγώ σημαδ.........                     εγώ μαζ............

8)Διάβασε το κείμενο και συμπλήρωσε ό,τι λείπει.

Ο πατέρας μου λατρ.......... δύο πράγματα, τα φυτά και τη θάλασσα. Όταν δε δουλ.........., κατεβαίνει στον κήπο μας. Φυτ.........., κλαδ.........., και κουρ.......... τα αγριόχορτα. Καθόλου δε χαζ.......... Πιστ.......... πως η δουλειά είναι υγεία. Εγώ τον ζηλ.......... πολύ. Το καλοκαίρι πηγαίνουμε μαζί στη θάλασσα.Ψαρ.......... και αγναντ.......... τα καράβια που ταξ.......... Εγώ ψαχουλ.......... στα βράχια και μαζ.......... κοχύλια.

Ρήματα σε -άβω, αύω/αύομαι

9)Συμπληρώνω τα κενά με -άβ και -αύ:

αν _ ω                        αναπ _ ω                     ρ _ ω

π _ ω                            σκ _ ω                αναπ _ ομαι

10)Συμπληρώνω τα κενά των προτάσεων με -άβ ή -αύ:

  • Πάντα κάθομαι και αναπ _ ομαι σε κείνο το ξέφωτο.
  • Δεν π _ ω να μιλώ για το πόσο με βοήθησες.
  • Πηγαίνω στο καλύτερο ραφτάδικο και ρ _ ω τα ρούχα μου.
  • Κάθε βράδυ αν _ ω τα εξωτερικά φώτα.
  • Όσες φορές σκ _ω τον κήπο μου, ο ιδρώτας τρέχει ποτάμι.
  • Το καλοκαίρι μου αρέσει να παίζω το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού και να θ _ ω αντικείμενα στην άμμο.

https://youtu.be/KYbNP5nqQYE  

https://youtu.be/dNlSAGmNCIg

https://youtu.be/duIA9YJ4xvE

https://youtu.be/yqs35D4Ojlg

https://youtu.be/BmwWutSyFCc

https://youtu.be/qP7J2wJ0UO4

 

3η Ημέρα 8/4/2020

Ιστορία

ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Αγαπητά μας παιδιά,κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας θα μελετήσετε τα κεφάλαια 1-2-3 (σελ.50-56) και θα θυμηθείτε τις περιπέτειες του Ιάσονα και των Αργοναυτών του! Όταν είστε έτοιμοι,συμπληρώστε τις ασκήσεις που ακολουθούν:

Α) Σημειώνω Σ για το σωστό και Λ για το λάθος:

1.Στον Ορχομενό της Βοιωτίας ζούσε ο βασιλιάς Αιήτης.      ……

2.Η Ινώ ήταν μητέρα του Φρίξου και της Έλλης.                 ……    

3.Ο Αθάμας αποφάσισε να σώσει τα παιδιά του.                     ……

4.Η Πυθία έδωσε ψεύτικο χρησμό.                                       ……

5.Η Ινώ πλήρωσε τους απεσταλμένους του βασιλιά να

πουν ψέματα.                                                                     ……

6.Η Νεφέλη έστειλε ένα χρυσόμαλλο κριάρι που πήρε

στη ράχη του τα δυο αδέρφια και πέταξε στην Ανατολή.       ……

7.Ο Φρίξος και η Έλλη έφτασαν στην Κολχίδα.                   ……

8.Το χρυσόμαλλο κριάρι θυσιάστηκε στη θεά Ήρα.              ……

9.Ο Αιήτης τοποθέτησε το χρυσόμαλλο δέρας πάνω σε

μια βελανιδιά.                                                                   ……

10.Στο βουνό Όλυμπος της Θεσσαλίας μεγάλωσε ο Ιάσονας.   ……

11.Ο βασιλιάς της Ιωλκού, ο Αίσονας, ήταν πατέρας του

Ιάσονα.                                                                              ……

12.Ο Πελίας, ο θείος του Ιάσονα, είχε αρπάξει το θρόνο από

τον Αίσονα.                                                                      ……

13.Ο Ιάσονας βοήθησε τη θεά Αθηνά.                                   ……

14.Ο χρησμός του μαντείου των Δελφών είπε στον Πελία ότι

Θα έπρεπε να φοβάται τον ¨ μονοσάνδαλο ¨.                      ……

15.Ο Πελίας ζήτησε από τον Ιάσονα, να του φέρει από

την Ιωλκό το χρυσόμαλλο δέρας.                                      ……    

Β) Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Τι είπε η Ινώ στις γυναίκες του Ορχομενού;(σελ.50)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Τι συνέβη στην Έλλη; Ποια θάλασσα πήρε το όνομά της;(σελ.50)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Ποιος φυλούσε το χρυσόμαλλο δέρας; Σε ποιο δάσος;(σελ.50)

………………………………………………………………………………………………………………

  1. Πώς μεγάλωσε ο Ιάσονας και τι αποφάσισε να κάνει όταν έγινε είκοσι χρονών;(σελ.52)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Ποιος έφτιαξε το καράβι του Ιάσονα;Ποιοι τον βοήθησαν ώστε να γίνει ένα γερό καράβι;Πώς ονομάστηκε αυτό;(σελ.52)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Ποιοι ονομάστηκαν Αργοναύτες;(σελ.52)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Γ) Κυκλώνω το σωστό ή τα σωστά :

  1. 1. Ο μάντης Φινέας συμβούλεψε τους Αργοναύτες, πριν περάσουν ανάμεσα από τις Συμπληγάδες πέτρες, ν’ αφήσουν να περάσει πρώτα ένα…

α. δελφίνι         β. περιστέρι         γ. χελιδόνι

  1. 2. Ο βασιλιάς Αιήτης, είπε στον Ιάσονα ότι θα του έδινε το χρυσόμαλλο δέρας, αν πραγματοποιούσε κάποιους δύσκολους άθλους…

α. Να δέσει δυο άλογα με χάλκινα πόδια και πύρινη ανάσα και να οργώσει μ’ αυτά ένα χωράφι.

β. Να σπείρει δόντια δράκου.

γ. Να σκοτώσει τους οπλισμένους γίγαντες που θα ξεφύτρωναν από τη γη.

  1. Τον Ιάσονα βοήθησε η κόρη του βασιλιά Αιήτη …

α. Μήδεια         β. Νεφέλη         γ. Ευρυδίκη

  1. 4. Ο Ιάσονας για να πάρει το χρυσόμαλλο δέρας, έτρεξε στο δάσος του θεού Άρη μαζί με…

α. τον Ορφέα     β. τον Ηρακλή   γ. τη Μήδεια

  1. 5. Όταν η ¨Αργώ ¨ πέρασε τις Συμπληγάδες πέτρες …

α. Αυτές έμειναν ακίνητες για πάντα.

β. Καταστράφηκαν από μεγάλο σεισμό.

γ. Βυθίστηκαν στη θάλασσα.

Δ) Αριθμήστε τα γεγονότα με τη σωστή σειρά:

__ Ο Ιάσονας παντρεύτηκε τη Μήδεια και πήγαν μαζί στην Κόρινθο.

__ Ο Ιάσονας πήρε το χρυσόμαλλο δέρας από τον ακοίμητο δράκο,

μπήκαν όλοι στην ¨Αργώ¨ κι έφυγαν από την Κολχίδα.

__ Αφιέρωσαν την ¨Αργώ¨ στον Ποσειδώνα.

__ Όταν γύρισαν στην Ιωλκό, ο Πελίας δεν κράτησε το λόγο του και δεν έδωσε τον θρόνο στον Ιάσονα.

__ Όταν ο Ιάσονας είχε πια γεράσει, έπεσε ένα ξύλο από το κατάρτι της ¨Αργώς ¨ και τον σκότωσε.

 

4η Ημμέρα 9/4/2020

Μελέτη Περιβάλλοντος

2η ενότητα – Ο τόπος που ζούμε (σελ.39-46)

     Μπορείτε να μεταβείτε σε:

             http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM102/524/3457,13995/

             http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM102/286/2039,7000/

   Α.) Συμπληρώνω δίπλα στις προτάσεις τις σωστές λέξεις

   (λεκανοπέδιο, λίμνη, οροπέδιο, κόλπος, ισθμός,χερσόνησος

   πορθμός, ακρωτήριο,πεδιάδα, ποτάμι )

  1. Μεγάλο κομμάτι ξηράς που μπαίνει στη θάλασσα και βρέχεται απ’ αυτήν από τα τρία μέρη του. ………………………………
  2. Μεγάλο κοίλωμα της γης, γεμάτο με γλυκό νερό. ………………………
  3. Τμήμα της θάλασσας που μπαίνει στη στεριά. ……………………….
  4. Μεγάλη έκταση της γης, χωρίς βουνά.           ……………………….
  5. Η άκρη (μύτη) της χερσονήσου.                 ………………………..
  6. Φυσικό αυλάκι, μέσα στο οποίο κυλάει μεγάλη ποσότητα νερού.   …………………………..
  7. Στενή λωρίδα ξηράς, που ενώνει δύο στεριές και χωρίζει δύο θάλασσες.   …………………………..
  8. Στενή λωρίδα θάλασσας, που ενώνει δύο θάλασσες και χωρίζει δύο στεριές. …………………………..
  9. Μια μικρή πεδιάδα, που γύρω γύρω έχει βουνά. ……………………
  10. Μια πεδινή έκταση πάνω στα βουνά.               ……………………

Β.) Κυκλώνω τη σωστή απάντηση:

  1. Είναι ένα μεγάλο κομμάτι στεριάς χωρίς λόφους και βουνά.

   α.η πεδιάδα        β. το οροπέδιο         γ. το νησί

  1. Την πεδιάδα στον χάρτη, τη συμβολίζουμε με χρώμα:

   α. κόκκινο         β. πράσινο      γ. καφέ

  1. Τα «πόδια» του βουνού ονομάζονται:

     α. πρόποδες         β. εκβολές         γ. χαράδρες

  1. Πολλά όρη (βουνά) στη σειρά αποτελούν:

     α. μια χερσόνησο   β. μια οροσειρά   γ. μια κορυφογραμμή

  1. Τα μικρότερα ποτάμια που ενώνονται μεταξύ τους λέγονται:

     α. λιμνοθάλασσες     β. λίμνες       γ. παραπόταμοι

Γ.) Συμπληρώνω το κείμενο που ακολουθεί με τις λέξεις που λείπουν:

(καφέ, προσανατολιστούμε, λίμνη, μικρότερο, υπόμνημα, κουκκίδα)

Οι χάρτες παρουσιάζουν το σχήμα ενός τόπου όπως φαίνεται από ψηλά αλλά πολύ ………………………… απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα. Σε έναν χάρτη μπορούμε ν’ αναζητήσουμε έναν δρόμο, μια ……………………, ένα βουνό και πολλές άλλες πληροφορίες. Έτσι βρίσκουμε πολλά στοιχεία για έναν τόπο χωρίς να ταξιδέψουμε σ’ αυτόν. Αλλά και όταν ταξιδεύουμε, χρησιμοποιούμε τον χάρτη για να ……………………………. .

Για να σχεδιάσουμε έναν χάρτη, έχουμε αποφασίσει να χρησιμοποιούμε διαφορετικά χρώματα και σχέδια, όπως, για παράδειγμα, …………… χρώμα για τα βουνά και μια …………………. για τις πόλεις. Στο κάτω μέρος του χάρτη, ή σε κάποια πλευρά του, υπάρχει ένας πίνακας για να καταλαβαίνουμε σε τι αντιστοιχεί το κάθε χρώμα ή σχέδιο. Ο πίνακας αυτός είναι το …………………….. του χάρτη.

Δ.) Δραστηριότητες: α) Ταίριαξε τις ψηφίδες (παζλ) για να φτιάξεις τον χάρτη της Ελλάδας,

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10948?locale=el

β) Ταξιδεύω στην Ελλάδα, μεγάλες ελληνικές πόλεις,

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10956?locale=el

       γ) Χάρτης: Ένα εργαλείο για τη μελέτη του κόσμου

         http://aesop.iep.edu.gr/node/16532/4185

         Στο σενάριο αυτό θα πάρετε πληροφορίες για τα είδη των

   χαρτών, τα στοιχεία του χάρτη (τίτλος, υπόμνημα),την απεικόνιση

   ενός τόπου και τον προσανατολισμό με πυξίδα και χάρτη

.

5η Ημέρα 10/4/2020

Θρησκευτικά

Παρακολουθείστε τα πάθη του Χριστού στο https://www.youtube.com/watch?v=oB-MKMVnVUw

ΤΠΕ

  • Επισκεφτείτε την σελίδα του φωτόδεντρου 

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7875 

Παρακολουθήστε, αν θέλετε, τις 4 παρουσιάσεις και στο τέλος αξιολογήστε τις γνώσεις σας

http://photodentro.edu.gr/photodentro/Ergonomia_pidx0032694/axiolog/axiolog.html

Το βίντεο που ακολουθεί μας προτείνει λύσεις με ευχάριστο τρόπο για το σπίτι…

https://www.youtube.com/watch?v=XY8iqkeNBGE&feature=youtu.be

Κι ένα ακόμα βίντεο για να γελάσουμε λίγο!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=109&v=7-ybWlRyv70&feature=emb_logo

  1. ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ

Παιδιά μου της Γ τάξης όπως θα θυμάστε, πριν κλείσουν τα σχολεία κάναμε εργασίες με τον Κειμενογράφο. Σκέφτηκα λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε τον χρόνο μας εποικοδομητικά και να μάθουμε να χειριζόμαστε το πληκτρολόγιο και τον κειμενογράφο όσο καλύτερα μπορούμε, ξεκινώντας από τη χρήση του πληκτρολογίου! Είναι μια ευκαιρία και για τους μαθητές της Δ τάξης να τα θυμηθούν.

Αρχικά, θέλω να μελετήσετε προσεχτικά τις παρακάτω παρουσιάσεις ώστε να θυμηθείτε ξανά τα πλήκτρα του πληκτρολογίου και τη χρήση τους, καθώς και βασικές ενέργειες σχετικά με την αποθήκευση εγγράφων.

https://www.slideshare.net/margaretz/word-a-b?next_slideshow=1

https://www.slideshare.net/margaretz/word-a-b?ref=https://pliroforiki-tpe.blogspot.com/search/label/%CE%93%CE%84%20%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%97

Εργασίες

  • Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο
    Μπορείτε να παρατηρήσετε κάποιο πληκτρολόγιο ή πληκτρολόγιο κινητού ή τάμπλετ και να βάλετε τα πλήκτρα στη σωστή θέση;

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3103

  • Μαθαίνω να χρησιμοποιώ σωστά το πληκτρολόγιο
    Δοκιμάστε να πληκτρολογήσετε κείμενο κάνοντας την παρακάτω απλή δραστηριότητα

https://learningapps.org/watch?v=prt0npeya20

 

  • Απλός κειμενογράφος

Μια εφαρμογή κειμενογράφου ιστού ώστε τα παιδιά να μπορούν να γράφουν το δικό τους κείμενο χωρίς τη χρήση προγράμματος κειμένου μέσα από τον υπολογιστή τους (π.χ. Word) μπορείτε να τη βρείτε εδώ:

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2428?locale=el

Κάντε μια μικρή εξάσκηση γράφοντας την πρόταση :
Μένουμε σπίτι και προσέχουμε τους εαυτούς μας και τους γύρω μας!

Μένουμε σπίτι και παίζουμε μέχρι τελικής πτώσεως!!!

Οδηγίες:

  1. Κλικ στο εικονίδιο με το ματάκι
  2. Κλικ στο πρώτο εικονίδιο αριστερά για να αρχίσετε με κάποιο πρότυπο ή όχι
  3. Αν επιλέξετε το κενό πρότυπο, κάντε κλικ ακριβώς κάτω από το πρώτο εικονίδιο για να ξεκινήσετε να γράφετε
  4. Μπορείτε να πειραματιστείτε με την μπάρα μορφοποίησης και να κάνετε όποια μορφοποίηση θέλετε (γραμματοσειρά, μέγεθος, χρώμα … εισαγωγή εικόνας, φατσούλας)
  5. Για να αποθηκεύσετε την εργασία σας κάντε κλικ στο εικονίδιο με τον εκτυπωτή.

Προορισμός –> βελάκι –> Αποθήκευση ως pdf –> Αποθήκευση

Το κακό νέο είναι πως… το αρχείο που αποθηκεύεται δεν είναι ανοιχτό προς επόμενη επεξεργασία. Δεν πειράζει… περάσαμε ωραία!

Επικοινωνία με μαθητές

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου (κ. Γκόγκου Χ.) μέσα από αυτό το padlet πατώντας το + και προσθέτοντας ένα νέο μήνυμα! Στον τίτλο, καλό θα ήταν να γράφετε το ονοματεπώνυμο και το τμήμα σας.

https://padlet.com/christinagk/tpe

Τα λέμε…

Να είστε όλοι καλά!!!