Αγγλικά Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 23/3/2020-27/3/2020

Επειδή το μάθημά μας είναι τρίωρο, θα χωρίσω την ύλη και τα καθήκοντα σε τρεις ‘διδακτικές ώρες’.

Καθώς, όταν έκλεισαν τα σχολεία δεν είχαν φτάσει τα τμήματά μου (Δ1 και Δ2) στο ίδιο σημείο, ξεκινώ με τα παρακάτω μαθήματα για να έρθουν όλοι στο ίδιο επίπεδο. Θα υπάρχουν extra tips, material and activities για τους προχωρημένους.

Με αγάπη

Μάργαρη Αικατερίνη (ΠΕ 06)

Λοιπόν ξεκινάμε!

1η διδακτική ώρα:

Unit 4: TIME (Βιβλίο μαθητή)

Αντιγράψτε τον ακόλουθο σύνδεσμο στον browser σας και πατήστε enter: https://www.vocabulary.cl/Basic/Telling_Time.htm

Μελετήστε πώς σχηματίζεται η ώρα. Η σελίδα αυτή παρουσιάζει δύο τρόπους, τους οποίους δίδαξα στο Δ1. Δείτε και τους δύο, αλλά εστιάστε στον πιο συνηθισμένο, αυτόν που υπάρχει και στο πλαίσιο

Τονίζω κάποιες λεπτομέρειες:

1.       e.g. It’s (a) quarter past two.

It’s (a) quarter to three.

Κάτι που δεν υπάρχει στο παραπάνω site είναι η λέξη ‘minutes’:

e.g. It’s twenty (minutes) past two.

It’s twenty (minutes) to three.

Η λέξη ‘minutes’ μπορεί να μπει. Όμως, και το ‘a’ και το ‘minutes’ είναι προαιρετικά, μπορούν να παραληφθούν, γι’ αυτό είναι σε παρένθεση.

2.       Προσοχή:   a.m. → π. μ.

                                   p.m. → μ.μ.

Μην μπερδεύεστε! Το p.m. έχει αντίθετη σημασία στα αγγλικά από ό,τι στα ελληνικά! Σημαίνει μετά μεσημβρίαν (μ.μ.)!

3.       It’s 12 o’clock.

Μπορεί να σημαίνει: It’s midday: είναι δώδεκα το μεσημέρι

ή It’s midnight: είναι δώδεκα η ώρα τα μεσάνυχτα

Μελετήστε πώς σχηματίζεται η ώρα. Η σελίδα αυτή παρουσιάζει δύο τρόπους, τους οποίους δίδαξα στο Δ1. Δείτε και τους δύο, αλλά εστιάστε στον πιο συνηθισμένο, αυτόν που υπάρχει και στο πλαίσιο.

Exercises:

  1. Στο ίδιο site, πήγαινε κάτω-κάτω στο Next Activity και κάνε τα interactive games ‘Telling the Time 1 και 2’
  2. Βιβλίο μαθητή (σελ. 48, άσκηση 7)

Μπορείτε να το ακούσετε στο : http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D101/693/4597,20859/

(πατήστε στην μπάρα κάτω από την εκφώνηση της άσκησης για ήχο)

2η διδακτική ώρα:

Βιβλίο μαθητή (σελ. 51, Lesson 2: What’s the weather like?)

Study the new words in 3:

It’s hot: κάνει ζέστη (πολύ, καύσωνα)

It’s warm: κάνει ζέστη (επιθυμητή, μπροστά στο τζάκι, μια ανοιξιάτικη μέρα)

It’s chilly: κάνει ψυχρούλα

It’s cold: κάνει κρύο

It’s sunny: έχει ήλιο, λιακάδα

It’s windy: έχει αέρα

It’s cloudy: έχει συννεφιά

It’s raining: βρέχει

It’s snowing: χιονίζει

More: It’s stormy: έχει θύελλα, καταιγίδα, τρικυμία

It’s foggy: έχει ομίχλη

Exercises

  1. Τετράδιο εργασιών : σελ. 35, άσκηση 1 και σελ. 37, άσκηση 5
  2. ‘Weather 1’ game in: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/category/topics/weather

3η διδακτική ώρα:

In / on / at

Study:

  1. Μπροστά από μήνες και εποχές βάζουμε in: e.g. in May, in winter
  2. Μπροστά από μέρες της εβδομάδας και ημερομηνίες (μήνας και νούμερο) βάζουμε on: e.g. on Monday, on May 3rd
  3. Μπροστά από την ώρα βάζουμε at: at 8 o’clock

Exercise: in, on or at?

…………… June

………………Friday

………………half past ten

………………autumn

……………….April 2nd

……………….Saturday

………………..spring

………………..(a) quarter to three.

…………………September

………………...summer

………………..Tuesday

……………….August 17th

………………..six o’clock

Στο τέλος της εβδομάδας θα ανεβάσω στην ιστοσελίδα και τις απαντήσεις!

Βe careful, stay home and keep smiling!