Θεατρική Αγωγή

H δασκάλα Θεατρικής Αγωγής του σχολείου κ. Σάββα Μ προτείνει:

Η θεατρική αγωγή μπορεί να γίνει εύκολα μια οικογενειακή υπόθεση ή ακόμη και ευφάνταστα βίντεο που μπορούμε να μοιραστούμε με τους συμμαθητές μας - γιατί παιχνίδι υπάρχει όπου υπάρχει διάθεση και φαντασία- !

 

Παιδιά! Αν έχετε τους συμμαθητές σας στο viber ή αν έχετε τα mail τους εύκολα μπορείτε να γίνεται μικροί “κινηματογραφικοί” σκηνοθέτες και να μοιραστείτε τις θεατρικές σας δράσεις στο σπίτι και έτσι ο κύκλος της θεατρικής αγωγής να βρει έναν άλλον δρόμο!

Όπως είμαι σίγουρη ότι μπορείτε να φανταστείτε και μόνοι σας το θέατρο μπορεί εύκολα να μεταφερθεί παντού! Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας ηθοποιός και ένας άνθρωπος στο κοινό λένε και είναι μεγάλη αλήθεια! Αν είσαστε και παραπάνω μέσα στην οικογένεια πόσο μάλλον..! Ευκαιρία για θεατρική δράση, αλλά και ευκαιρία να γνωρίσετε ο ένας τον άλλον ακόμη καλύτερα, να αναδείξετε τα ταλέντα σας (που εγώ προσωπικά έχω ήδη θαυμάσει σε όλους σας) και πάνω απ΄όλα να περάστε καλά! Εκτός απ τα διάφορα παιχνίδια που έχουμε παίξει μαζί στη τάξη που μπορείτε να ανακαλέσετε στο μυαλό σας, να καταγράψετε και να ξεκινήσετε να τα δοκιμάζετε με ευφάνταστους τρόπους στο σπίτι, εδώ θα βρείτε μια σειρά από παιχνίδια προτάσεις που μπορεί να έχουμε δοκιμάσει ήδη στο σχολείο ή να είναι για κάποιους καινούργια! Μπορείτε να φτιάξετε και τα δικά σας video και να τα μοιραστείτε με τους φίλους σας (!) ή να είναι αφορμή για μια όμορφη σύνδεση με την οικογένεια σας!

Δεν θα χωρίσω τα παιχνίδια σε ηλικιακές κατηγορίες καθώς πιστεύω ότι λίγο πολύ μπορείτε να τα δοκιμάσετε όλα μικροί και μεγάλοι! Μια πρώτη ανάγνωση νομίζω θα σας κατατοπίσει..

 

Enjoy!

Η εκπομπή!

Ένας απ την οικογένεια αναλαμβάνει τον ρόλο του παρουσιαστή μιας εκπομπής (Πώς θα τη λένε; Σε ποιο κανάλι; Τί θα φοράει ο παρουσιαστής και οι καλεσμένοι; ) Ο παρουσιαστής θέλει να παρουσιάσει το κάθε μέλος της οικογένειας σαν να είναι ένας σούπερ καλεσμένος! Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εστιάσει μόνο στα προτερήματά του και σε όλα τα ταλέντα του προκείμενου να δείξει στο κοινό πόσο ξεχωριστός είναι.

Στη συνέχεια τον φέρνει live στην εκπομπή και του κάνει μια σειρά από ερωτήσεις για να τον γνωρίσει το κοινό καλύτερα. Ερωτήσεις για το παρελθόν του για όσα αγαπάει να κάνει..κ.τ.λ. Βάλτε τη φαντασία σας!

tips για τους γονείς : Kαταγράψτε εναλλάξ στο κινητό σας τις παρουσιάσεις και στείλτε το βίντεο σε κάποιον που θέλετε να πάρετε ανταπόκριση για το τί καινούργιο έμαθε για εσάς ή τί του άρεσε!

Ο ήρωας μου/ το πρότυπο μου.

Διαλέγει στο μυαλό του κρυφά κάθε ένα μέλος της οικογένειας τον ήρωα που θαυμάζει ή θαύμαζε μικρός, ή έναν άνθρωπο γνωστό ή μη που το είχε/έχει πρότυπο και ξεκινάμε να περπατάμε στο σαλόνι μας όπως αυτός, προσπαθούμε να μιμηθούμε τη φωνή του, τον τρόπο που μιλάει και κινείται..μόλις μπούμε στον ρόλο καθόμαστε σε κύκλο και κάνουμε ερωτήσεις ο ένας στον άλλον προκείμενου να καταλάβουμε ποιός είναι .. π.χ. Με τί ασχολείσαι ; έχεις κάποιο εργαλείο ή όπλο; Φοράς στολή; έχεις φίλους; Έχεις κάποια δύναμη; έχεις κάποια αποστολή; Για ποιόν λόγο πιστεύεις ότι σε διάλεξε η κόρη/γιος/μαμά/μπάμπας μου ως “ήρωα”;

tips : μείνετε στον ρόλο όσο μπορείτε, διατηρώντας τον διαφορετικό τρόπο ομιλίας, ηχοχρώματος, ύφους και κίνησης. Ένα ταιριαστό αξεσουάρ στον ρόλο πολύ συχνά είναι ιδιαίτερα βοηθητικό για να βγούμε για λίγο απ τον εαυτό μας και να γίνουμε κάποιοι άλλοι!

Κινέζικα Πορτραίτα !

Ένα πολύ όμορφο παιχνίδι για μια παρέα και φυσικά και την οικογένεια που μας φανερώνει πόσο διαφορετικά μπορεί να μας βλέπει και να μας αντιλαμβάνεται ο καθένας είναι τα κινέζικα πορτραίτα ! Ένας βάζει κρυφά στο μυαλό του ένα μέλος της οικογένειας ή της παρέας και δηλώνει έτοιμος να απαντήσει γι αυτόν που έβαλε στο μυαλό του μια σειρά από “κουφές” , αλλοπρόσαλλες δηλαδή ερωτήσεις!

Ο Σολίστας!

Κάντε έναν κύκλο όρθιοι κάπου που να έχετε λιγάκι χώρο για να κουνηθείτε!

Μπορείτε να πάρετε ένα μπαλάκι που θα πετάτε ο ένας στον άλλον ή να στείλετε με τα χέρια σας έναν κεραυνό τραγουδιού! Αυτό σημαίνει σε όποιον πάει το μπαλάκι ή σε όποιον στείλω έναν κεραυνό τραγουδιού πρέπει να πει ένα τραγούδι (λίγο όσο θέλει) οι άλλοι αν το ξέρουν το τραγουδάνε μαζί του (κινηθείτε ελεύθερα στον κύκλο με χορευτικές κινήσεις ώστε να ξεμουδιάσετε ) αμέσως μετά ο σολίστας στέλνει σε άλλον το μπαλάκι ή κεραυνό και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να ξεμείνουμε από τραγούδια! Αν δεν σας έρχεται αμέσως κάποιο τραγούδι δεν μας πειράζει καθόλου ευκαιρία ν΄ αυτοσχεδιάσουμε μια μελωδία!

 

Ο Μονόλογος!

 

Πείτε σε κάποιον να σας δώσει τις συνθήκες (δηλ. ο χώρος στον οποίο βρίσκεστε, ποιος είστε, τί κάνετε εκεί; τί συνέβη και μιλάτε μόνοι σας;! )

Στείλτε τον μονόλογο σας στους συμμαθητές σας και ζητήστε τους να καταγράψουν τον δικό τους!Επίσης αυτό το παιχνίδι είναι ότι πρέπει για να εκφράσετε όσα συμβαίνουν μέσα σας αυτές τις ημέρες του εγκλεισμού! Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξετε το θεατρικό σας ύφος, π.χ. Δραματικά! Χιουμοριστικά! Με αγωνία! κ.α. ...!

Π Α Ν Τ Ο Μ Ι Μ Α !  

 

Παντομίμα με τίτλους από ταινίες, σειρές, βιβλία, παραστάσεις!

Παντομίμα με θέμα : επαγγέλματα, χρήση αντικειμένων, μουσικά όργανα, αθλήματα, συναισθήματα κ.τ.λ.

Αντίθετα επιχειρήματα

 

Είστε δύο στο σπίτι; Κάντε ένα ωραίο “Ντιμπέιτ” επιχειρημάτων υποστηρίζοντας ο καθένας δύο τελείως αντίθετα θέματα. π.χ. να μαγειρέψουμε μακαρόνια! Να μαγειρέψουμε ρεθύθια! Καλοκαίρι-Χειμώνας, Χριστούγεννα -Πάσχα, θέατρο - σινεμά, τρένο - αεροπλάνο, αλήθεια- ψέμα, τηλεόραση-βιβλίο..κ.α. Αν είναι και άλλοι στο σπίτι μπορούν να συμμετέχουν πηγαίνοντας κάθε φορά στην ομάδα αυτού που τους πείθει περισσότερο!

 

Διαβάζω σαν...

 

Το μόνο που χρειάζεστε είναι έναν που να θέλει να μπει στον ρόλο του “ηθοποιού” και έναν άλλον που να μπει στο ρόλο του σκηνοθέτη . Ο σκηνοθέτης δίνει έναν κείμενο στον ηθοποιό να το διαβάσει πρώτα 2-3 φορές και αμέσως μετά ξεκινάει το παιχνίδι. Ο σκηνοθέτης δίνει οδηγίες στον ηθοποιό για το πως θα διαβάσει το κείμενο. Δοκιμάστε τον σε μια σειρά από διαφορετικές οδηγίες. π.χ. δημοσιογράφος, τηλεπαρουσιαστής, με λόξιγκα, ρομπότ, στεναχωρημένα, χαρούμενα, με νεύρα, στρατιωτικά, σαν να λες παραμύθι, θυμωμένα, με το ζόρι, δραματικά, κολλώντας, με προφορά ξένου, σαν χαζός...κ.α.

Ομαδικό μασάζ. .

Κάντε έναν στενό κύκλο με γυρισμένες τις πλάτες ο ένας στον άλλον. Κάθε φορά υπάρχει ένας οδηγός μασέρ. Ξεκινάει ο μεγαλύτερος σε ηλικία που κάνει τον μασέρ , κάνοντας χαλαρωτικές κινήσεις στον μπροστινό του και αυτός τις μεταφέρει στον επόμενο ακριβώς όπως το νιώθει. Συνεχίζεται με τον επόμενο ηλικιακά να γίνεται ο οδηγός μασέρ μέχρι και τον μικρότερο. Βάλτε αν θέλετε χαλαρωτική μουσική και διασκεδάστε το!

tips : Μια συνέχεια θα ήταν ο οδηγός να σχεδιάζει τώρα κάτι στην πλάτη του άλλου, το σχέδιο να μεταφέρεται σε όλους στον κύκλο και όλοι μαζί προσπαθούν να καταλάβουν τι ήταν!

Αυτοσχεδιασμός με ένα αντικείμενο

Έχουμε μαζί μας κάποια αντικείμενα (ένα μαντήλι, ένα μεγάλο ύφασμα, ένα περίεργο ρολόι, ένα κουτί...βασικά ότι σαν κάνει “κλικ” απ όσα διαθέτει ένα σπίτι!) Διαλέγει ο καθένας το αντικείμενο του χρησιμοποιώντας το μπαίνουμε σʼ ένα ρόλο βάζοντας απλά ότι λόγια μας έρθουν στο μυαλό εκείνη τη στιγμή. Μπορείς να κάνεις έναν μονόλογο ή μπορείς να απευθύνεσαι σε κάποιον!

Αφήστε ελεύθερη τη φαντασία και δείτε τί θ΄ αποκαλυφθεί!

Ένα παιχνίδι ενίσχυσης της αυτοεκτίμησής για τα μικρούλια σας..

«Κάποτε σε μια χώρα μακρινή, ζούσανε πολλά αστεράκια μαζί.

Σε εκείνη την χώρα τα πάντα λάμπανε από το φως των μικρών εκείνων αστεριών.

Για αυτή την χώρα άκουσε και ένα μακρινό αστέρι, που ήταν, όμως, μουντό, χωρίς φως και χωρίς χρώμα.

Αποφάσισε, λοιπόν, να πάει στην χώρα των αστεριών για να δει τι κάνανε τα άλλα αστέρια και είχανε φως.

Περπάτησε μέρες πολλές και νύχτες ατελείωτες, ώσπου τελικά τα κατάφερε και έφτασε κατάκοπο στην χώρα των αστεριών.

Παντού υπήρχε φως από τα αστέρια. Άλλα έφεγγαν περισσότερο και άλλα λιγότερο, όλα όμως ήταν λαμπερά και χαρούμενα.

Άρχισε να ψάχνει για το μυστικό που είχαν και λάμπανε, ρωτώντας το κάθε ένα πως τα κατάφερνε.

-Εγώ, του είπε ένα, λάμπω επειδή ζωγραφίζω όμορφες θάλασσες.

-Εγώ, του είπε ένα άλλο, επειδή τραγουδάω όμορφα.

-Εμένα η λάμψη μου έρχεται από τις καλές πράξεις που κάνω.

Κάθε αστεράκι είχε και κάτι καλό να του πει.

Τότε το μακρινό αστέρι αναρωτήθηκε τι μπορούσε να κάνει το ίδιο για να λάμψει.

Όμως και αν το έβρισκε, ποιος θα του μάθαινε να το κάνει;

 

Στο σημείο αυτό, ζητήστε από το παιδί να σας πει «ως αστέρι που λάμπει», τι μπορεί να διδάξει στο μακρινό αστέρι.

Αν το παιδί δυσκολεύεται να βρει κάτι καλό, βοηθήστε το λέγοντας τα προτερήματά του.

Εδώ θα βρείτε μια σειρά από προτάσεις στο διαδίκτυο που αφορούν παραμύθια, δραστηριότητες και βίντεο σχετικά με το θέατρο που μπορείτε να περιηγηθείτε και να δείτε τί σας αρέσει!

  1. Του κουτιού τα παραμύθια. Η αγαπημένη τηλεσειρά που πιθανά ξέρουν και οι γονείς σας. Θέατρο, κουκλοθέατρο και παραμύθια όλα σε μια υπέροχη σύλληψη, την εποχή που δεν υπήρχε και από ένα λάπτοπ και ή τάμπετ στα πόδια των παιδιών η οικογένεια Σοφιανού είχε οραμαστιστεί κάτι άλλο..! Για μικρούς και μεγάλους.

https://www.youtube.com/watch?v=GP8rUnlQr2M&list=PLlSnL-UwnjEfiYA3kdLrAnGO9CeIQjZfg

  1. Η Ανθή Θάνου αφηγείται το παραμύθι: Ο κότσυφας και η αλεπού . Για όλους.

https://www.youtube.com/watch?v=chTVDL70yTM&feature=share&fbclid=IwAR1HcPtynygcosbSD-sg2otRZebTcSCgHrNiJPeYc_cuO_xYyMJj7GG9b1s

  1. 3. Η Ξένια Καλογεροπούλου διαβάζει το παραμύθι "Το Σπίτι με τις Γάτες" . Για όλους.

https://www.youtube.com/watch?v=UGOlD4ePfRE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3SmEiB3OLR8ydZebwrMcLsRz1o7UaqN1i1g_krMrYchowN_n_hsE6WRHM

  1. 4. Πήτερ Παν, παράσταση από παδιά για παιδιά.

https://www.youtube.com/watch?v=_txdTPc6T3s

  1. 5. Η Θεατρική Ομάδα Μεγαλόπολης παρουσίασε την παιδική παράσταση "Στου Αισώπου τον καιρό". Για όλους!

https://www.youtube.com/watch?v=0zNMtH7PBnM

  1. 6. "Ο Εγωιστής Γίγαντας" με την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου, από την θεατρική ομάδα Σουφλίου

https://www.youtube.com/watch?v=F8UTja6H_MQ

  1. 7. Εδώ Λιλιπούλη... (για μικρούς και μεγάλους)

https://www.youtube.com/watch?v=t1OPBz3nXd8&fbclid=IwAR2K4YwjvHPf0gfdaqfmMbP0O35BsiBWY8IUPGcTw8pv93S0_M5_RVOmJCw

  1. 8. Παραμυθοδρομίες «Φτιάξε ένα παραμύθι» Για Β΄δημοτικού και άνω με τη βοήθεια των γονιών.

https://enakeimenomiaeikona.blogspot.com/2018/02/blog-post.html?m=1&fbclid=IwAR30FMLEGUS0pVkTAlXo7SPCc4w6w08WIZmtwvK65ANl6JYAiuzwxNS88A4

  1. 9. Εκπαιδευτική Τηλεόραση στο Διαδίκτυο με επιλεγμένες ταινίες και βραβευμένες μαθητικές δημιουργίες. Για τις μικρές τάξεις Α΄και Β΄. Κάθε βδομάδα με νέες προτάσεις.

https://drive.google.com/file/d/1jAHXW9V-WflhL22X2DKPjFObKEuUV2Mr/view?fbclid=IwAR3kr3Y0pML8r_5bvbJK1eR8N0-cN0pCJ9_n1ByRTjqNnRpRnK_11e2bDNM

  1. 10. Περιήγηση στα θέατρα του κόσμου.(Χρειάζεται flash player για να παίξει)

Για όλες τις ηλικίες.

https://artsandculture.google.com/theme/11-dramatic-virtual-tours-of-stages-around-the-world/1gJiszMqltReJA?hl=en&fbclid=IwAR1pMzZOXyIET92top6ddcVWCm2WKqZUSiDx3Jtua6vCPL5T8S0yKy12CVQ

Μαθηματικά Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 23/3/2020-27/3/2020

Οι δασκάλες της τάξης προτείνουν στα μαθηματικά τα κάτωθι προβλήματα και ασκήσεις που μπορούν να γίνουν στις 27/3/2020 αφού τις προηγούμενες μέρες τα παιδια ασχολούνται με το μάθημα της γλώσσας

Λύνουμε προβλήματα

1) Η μαμά αγόρασε 14 αυγά. Έβαλε 5 αυγά σε ένα γλυκό και έβρασε άλλα 2 για τα                            

παιδιά. Πόσα αυγά έμειναν στο ψυγείο;

Λογαριάζω:___________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Απάντηση:____________________________________________________________

          

2 ) Σε ένα βάζο υπάρχουν 8 σοκολάτες και 9 καραμέλες.

α) Πόσα είναι όλα τα γλυκά μαζί;

β) Αν πάρω 5 καραμέλες πόσα γλυκά θα μείνουν στο βάζο;

          

 Λογαριάζω:___________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Aπάντηση:____________________________________________________________

3) Έχω στο πορτοφόλι μου 7ευρώ. Μου έδωσε ο παππούς 6ευρώ και η γιαγιά άλλα 5  ευρώ. Πόσα ευρώ έχω στο πορτοφόλι μου;                                  

Λογαριάζω:___________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Aπάντηση:___________________________________________________________

4) Ανεβαίνω δύο δύο από το 0-30.    

0, 2, 4, __________________________________________________________________

________________________________________________________________________

5) Ανεβαίνω πέντε πέντε από το 0 – 50.

0, 5, 10, _________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

6) Κατεβαίνω ένα ένα από το 20 – 0.

20, 19, __________________________________________________________________

________________________________________________________________________

7) Λογάριασε προσεκτικά.(Αν δυσκολευτείς, κρύψε με το δαχτυλάκι σου τις Δεκάδες. Τι παρατηρείς;)

5+3=                                                       6+3=                              9-2=

15+3=                                                    16+3=                            19-2=

25+3=                                                      26+3=                            29-2=

35+3=                                                     36+3=                            39-2=                                    

45+3=                                                      46+3=                           49-2=

 

8) Θυμήσου το προηγούμενο κόλπο και προσπάθησε να βρεις τι λείπει:

5+.......= 9                           4+.......=7                     2+.......=8                         7 -.........= 3

15+.......=19                     14+........=17                   12+.......=18                    17-........=13

9)Θυμάμαι τα ζευγαράκια του 10.

2+…….=10                 7+…….=10           9+…….=10           0+…….=10                    

1+…….=10                 4+…….=10           5+…….=10           6+…….=10          

3+…….=10               10+…….=10           8+…….=10

Γλώσσα Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 23/3/2020-27/3/2020

Οι δασκάλες της τάξης προτείνουν το εξής εβδομαδιαίο πρόγραμμα στο μάθημα της Γλώσσας

Ημέρα 1η   23/3/2020

Τι κρύβει το μπαούλο;

Χθες ο θείος Παύλος άνοιξε το συρτάρι της κουζίνας. Και τι να δει! Το κλειδί που είχε βρει ο Μολύβιος. Άρχισε τότε να φωνάζει:

- Το κλειδί μου! Ποιος το 'βαλε εδώ; Το 'ψαχνα παντού! Πίστευα πως το 'χα χάσει. Ιωάννα, εσύ το βρήκες;

- Όχι εγώ. Ο Μολύβιος, απάντησε η Ιωάννα.

- Μπράβο Μολύβιε! Σ' ευχαριστώ, είπε ο θείος Παύλος.

- Θείε, τι ανοίγεις μ' αυτό το κλειδί; ρώτησε η Ιωάννα.

- Το μπαούλο με τους θησαυρούς μου, απάντησε ο θείος Παύλος.

- Τι θησαυρούς, αληθινούς; ρώτησε η Ιωάννα.

      - Και βέβαια αληθινούς. Είναι πράγματα που 'χω μαζέψει απ' τα ταξίδια μου, είπε ο θείος Παύλος

- Τι 'ναι; Θα 'θελα να δω! Να φωνάξω και τους φίλους μου; ρώτησε η Ιωάννα.

        - Εντάξει. Αύριο, μετά το σχολείο, ελάτε όλοι σπίτι μου

1)Διαβάζω πολύ καλά το μάθημα.

2)Απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις προφορικά:

  • Ποιος είναι μαζί με την Ιωάννα στην εικόνα;
  • Τι πιστεύεις ότι κρύβεται στο μπαούλο;
  • Πού βρήκε το κλειδί ο θείος Παύλος;
  • Πές αντέδρασε μόλις το είδε;
  • Τι ερωτήσεις έκανε στην Ιωάννα;
  • Τι έκρυβε το μπαούλο;
  • Ποιοι ήταν οι θησαυροί του θείου Παύλου;
  • Με ποιους θα δει η Ιωάννα τους θησαυρούς του μπαούλου;
  • Πότε και πού θα τους δουν;

3) Παρακολουθώ τα παρακάτω video για την απόστροφο

(Πατώ ctrl δεξί κλικ και open hyper link και ανοίγει το link). https://www.youtube.com/watch?v=10gYfG4VyM4  Απόστροφος

https://www.youtube.com/watch?v=NqsNTdK7qvY  Απόστροφος

https://www.youtube.com/watch?v=xsAHwz84xDA Απόστροφος

4)Κυκλώνω στο κείμενο τις λέξεις με απόστροφο

5)) Παρακολουθώ τα παρακάτω video για την αλφαβητική σειρά

https://blogs.sch.gr/gmavropo/2015/11/18/B1-%CE%B1%CE%BB%CF%86%CE%B1%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AC/ Αλφαβητική σειρά

6)Λύνω τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών στη σελίδα 35

7)Αφου τελειώσετε μπορείτε να παρακολουθήσετε το μάθημα και στο παρακάτω video:

https://www.slideshare.net/IoannaChats/ss-46286820

Ημέρα 2η 24/3/2020

1)Γράφω τις παρακάτω λέξεις σε αλφαβητική σειρά:

α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ σ τ υ φ χ ψ ω

καράβι, ελάφι,   φακός, άλογο, ναύτης, ώρα,   ζάρι

1)______________, 2)______________, 3)_____________,

4)______________, 5)______________, 6)_____________

  2) Μπορώ να κάνω εξάσκηση στο παρακάτω Link

http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/01/alfavitiki-seira.html on line Αλφαβητική σειρά

  1. Γράψε δίπλα πώς γίνεται η φράση με απόστροφο (’)

θα ήθελα ___________________

να ήμουν      ___________________

σου έφερα    ___________________

μου είπες __________________-__

από το σπίτι ___________________

από έξω ___________________

σε όλα ___________________

το άλογο ____________________

3. Κάνε τώρα εσύ τις αλλαγές. Πες δυνατά και γρήγορα κάθε φράση. Θα καταλάβεις ποιο γράμμα φεύγει

σε αυτό       ___________________

­­­­τα έφερα       _________________

να ήταν          ________________

το αυτί            ________________

από το σχολείο      ____________

με αυτούς          ______________

θα ήμουν        ________________

σου έδειξα       _______________

4). Γράψε ξανά τις προτάσεις χρησιμοποιώντας απόστροφο στις υπογραμμισμένες λέξεις

Το αυτοκίνητο είναι κόκκινο.

__________________________________________________________

Μου έδωσαν ένα δώρο.

__________________________________________________________

Τα παιδιά έφυγαν από το σπίτι.

5)Μπορώ να κάνω εξάσκηση στο παρακάτω Link

https://e-didaskalia.blogspot.com/2016/11/online_7.html

5 ) Ο γονέας ή κηδεμόνας υπαγορεύει στο παιδί την παρακάτω γνωστή και άγνωστη ορθογραφία. Τη γράφουν στο κίτρινο τετράδιό τους και κάνουν αυτοδιόρθωση.

Να πάω σ’ ένα μακρινό νησί με τ’ άσπρο μου καράβι.

Θα ‘θελα να ταξιδέψω σ’ όλο τον κόσμο.

Θα ΄θελα να χαζεύω τ’ αστερια τη νύχτα στον ουρανό.

Hμέρα 3η 26/3/2020

Διαβάζουμε στα παιδιά τον παρακάτω μύθο του Αισώπου και ζητούμε να μας τον αναδιηγηθούν. Αν θέλουν μπορούν και να τον εικονογραφήσουν

Mια φορά κι έναν καιρό ζούσε στην αυλή ενός χωριάτικου σπιτιού μια χελώνα, που είχε έναν μεγάλο καημό. Ήθελε να πετάξει στον ουρανό όπως τα πουλιά.

- Τι κατάρα είναι αυτή! έλεγε κάθε τόσο αναστενάζοντας. Σέρνω μέρα και νύχτα αυτό το βαρύ καβούκι και είμαι καρφωμένη πάνω στη γη. Αχ, να 'μουνα κι εγώ ένα πουλάκι, να είχα φτερά και να πετούσα! Πώς ζηλεύω τις πάπιες της αυλής που όταν θέλουν πετούν και βλέπουν τον κόσμο από ψηλά.

Μια μέρα δυο πάπιες άκουσαν το παράπονο της και τη λυπήθηκαν.

- Θέλεις στ' αλήθεια να πετάξεις, κυρα - χελώνα; τη ρώτησαν.

 Αν θέλω; απάντησε η χελώνα. Αυτό είναι το πιο μεγάλο μου όνειρο. Να πετάξω μια φορά κι ας πεθάνω! που λέει ο λόγος. Αλλά, πώς;

- Υπάρχει ένας τρόπος, της είπε η μια πάπια. Να δαγκώσεις σφιχτά αυτό το ξύλο, εγώ και η αδελφή μου θα πιάσουμε με τα ράμφη μας τις δυο άκρες και... θα σε πάρουμε μαζί μας.

- Ναι, ναι! φώναξε ενθουσιασμένη η χελώνα. Ωραία ιδέα! Εμπρός, ας μην αργούμε!

Και βιάστηκε να δαγκώσει το ξύλο. Το έπιασαν και οι πάπιες με τα ράμφη τους, τίναξαν τα φτερά τους και πέταξαν ψηλά, κουβαλώντας τη χελώνα μαζί τους.

Το πόσο χαιρόταν η χελώνα, δε λέγεται! Τι όμορφα ήταν εδώ ψηλά! Επιτέλους είχε πραγματοποιήσει το μεγάλο όνειρο της! Πετούσε!

Όμως, μέθυσε τόσο πολύ από τη χαρά της και για μια στιγμή πίστεψε ότι θα μπορούσε να πετάξει και μόνη της! Έτσι, η κουτή, άφησε το ξύλο που κρατούσε με τα δόντια της και, φυσικά, με το μεγάλο βάρος που είχε, έπεσε στη γη και σκοτώθηκε...

Αυτό το παραμύθι μας διδάσκει ότι το κάθε πλάσμα πρέπει να είναι ευχαριστημένο με τη μορφή που του έδωσε η Φύση και να μη ζηλεύει τα άλλα πλάσματα...

  • Αν είχαν ένα δικό τους μπαούλο τι θησαυρούς θα κρύβανε μέσα;

(μπορούν να αναφερθούν σε αγαπημένα τους παιχνίδια ή αντικείμενα, σε όμορφες στιγμές της ζωής τους, σε όνειρά τους ή ότι άλλο μπορούν να σκεφτούν. Το γράφουν στο μισό-μισό)

Φιλάκια πολλά από τις δασκάλες σας !!!!

Μαθηματικά

Μαθηματικά με προσθέσεις και αφαιρέσεις

                        Λύνω τα προβλήματα

  1. Μέσα στη φρουτιέρα υπάρχουν 8 μήλα και 9 πορτοκάλια. Πόσα είναι όλα τα φρούτα μαζί;

Λογαριάζω: _________________________________________________

Απάντηση:__________________________________________________

  1. Η Μαρία είχε 14 τουβλάκια. Χάρισε στην αδελφή της τα 6. Πόσα τουβλάκια της έμειναν;

Λογαριάζω:_________________________________________________

Απάντηση:_________________________________________________

  1. Ο Κώστας έχει 8 ευρώ. Θέλει να αγοράσει ένα παιχνίδι που κάνει 15 ευρώ. Πόσα χρήματα του λείπουν;

Λογαριάζω:_________________________________________________

Απάντηση:_________________________________________________

 

  1. Ποιος αριθμός λείπει;

10+____=14                                 17-____=10

30+____=38                                 32-____=30

7+_____=10                                 25-____=20

2+_____=10                                 46-____=40

40+____=46                                  12-____=10

20+____=29                                 34-____=30

4+_____=10                                 53-____=50

  1. Υπολογίζω προσεκτικά:

6+4+5=                                         10+10+10+7=                        

2+8+9=                                         20+10+10+6=

7+3+4=                                         30+10+10+5=

  1. Λογαριάζω και συμπληρώνω το αποτέλεσμα:

9+3=                                             6+6=

7+5=                                            9+7=

8+8=                                             7+6=

9+5=                                             9+9=

7+7=                                             8+5=

6+8=                                             7+4=

Καραγκιόζης

 Οι μαθητές/τριες των Α και Β τάξεων του σχολείου παρακολούθησαν παράσταση Καραγκιόζη στο σχολείο και γνώρισαν από κοντά το θέατρο σκιών που συνδέεται με την ελληνική λαϊκή παράδοση

Πρόγραμμα Στοματικής Υγείας

  Το Κέντρο Υγείας  σε συνεργασία με το σχολείο εφάρμοσε στην Α τάξη το πρόγραμμα Στοματικής Υγείας στις 27/11/2019. Οι οδοντίατροι εκπαίδευσαν τα παιδιά στη στοματική καθημερινή υγιεινή. Το πρόγραμμα τις επόμενες μέρες θα εφαρμοστεί και στη Γ τάξη

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ !!!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης προετοιμάζονται για τα Χριστούγεννα με μια ψηφιακή επίσκεψη στο "Χωριό του Άη Βασίλη" !!!

Στο μάθημα της Πληροφορικής διασκεδάζουν, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα τις δεξιότητές τους στην χρήση των υπολογιστών μέσα απο μια εφαρμογή σχεδιασμένη για παιδιά η οποία έχει ως θέμα τι άλλο........ τα Χριστούγεννα !!!

Page 3 of 3

Ημερολόγιο

May 2025
M T W T F S S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31