Discover Volcanoes Arround the World

 Ολοκληρώθηκε στις 13/5/2022 το ένα από τα τρία (3) προγράμματα Etwinning που υλοποιούνται το σχ. έτος 2021-2022 στο σχολείο. Οι μαθητές/τριες των Ε1 & Στ2 που συμμετέχουν στο πρόγραμμα "Discover volcanoes arround the world" συνδέθηκαν διαδικτυακά με τους εταίρους στην Πολωνία, Αρμενία, Ιταλία και Τουρκία και παρουσίασαν τιις εργασίες τους. To ελληνικό σχολείο παρουσίασε ακόμη μια φορά το τραγουδι που  έγραψε για τα ηφαίστεια και την κλιματική αλλαγή με τις  κινήσεις ώστε να γίνεται κατανοητό και από τους κωφούς https://www.youtube.com/watch?v=o1z26Cz9HHA&t=6s

Ευρωπαϊκός Κανονισμός Προσωπικών Δεδομένων

Στα πλαίσια του 11ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακή Δημιουργίας. το τμήμα Ε1 του σχολείου παρακολούθησε την Πέμπτη 12 Μαΐου 2022 το διαδικτυακό διαδραστικό εργαστήριο "Ο GDPR και οι 40 κλέφτες". Το εν λόγω εργαστήριο παρουσίασε με κατανοητό και διασκεδαστικό τρόπο θέματα σχετικά με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (γνωστό ως GDPR) και τα θεμελιώδη δικαιώματα και ελευθερίες που αυτός διασφαλίζει για όλους τους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το εργαστήριο είναι βασισμένο στο κόμικ του Δημήτρη Γραμμένου και της Ανθής Στρατάκη «Ο GDPR και οι 40 κλέφτες» (Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης - ΠΕΚ), το οποίο κέρδισε το Βραβείο Βιβλίου Γνώσεων των Λογοτεχνικών Βραβείων Αναγνώστη 2021.

Διαγωνισμός Ορθογραφίας

 Και τη σχολική χρονιά 2020-2021 συμμετείχαν οι μαθητές/τριες των Ε και Στ τμημάτων του σχολείου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ορθογραφίας "Γυρίζω την Ελλάδα με ένα Γράμμα" Λόγω πανδημίας πραγματοποιήθηκαν μόνο οι Α και Β φάση του διαγωνισμού εντός του σχολείου. Το κάθε τμήμα που συμμετείχε είχε 2 νικητές μετά την ολοκλήρωση της Β φάσης

Zumba στο μάθημα της γυμναστικής

Aπαντήσεις Κριτηρίου Αξιολόγησης Α τριμήνου στο μάθημα ΚΠΑ

Ερωτήσεις:

  • Συμπληρώνω κάθε κενό με τη σωστή λέξη

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε _ανάγκες_, όπως είναι η επικοινωνία και η ψυχαγωγία. Για να τις ικανοποιήσουμε δημιουργούμε _ομάδες_.  Τα μέλη μιας ομάδας έχουν __δικαιώματα_ και __υποχρεώσεις__ και οφείλουν να τηρούν τους _κανόνες_ της ομάδας που ανήκουν. Τα μέλη μιας ομάδας ενώνονται με κοινούς _στόχους , _αξίες__ και _εμπειρίες_.

  • Αντιστοιχίζω τις ομάδες που ανήκω με το λόγο για τον οποίο ανήκω σε αυτές

Οικογένεια                                                                         επειδή το ορίζει ο νόμος

Σχολείο                                                                               επειδή το επέλεξα

Φίλοι                                                                                  επειδή γεννήθηκα σε αυτήν

  • Ενώνω αυτά που ταιριάζουν:

Η χώρα είναι….                       * Όλοι οι άνθρωποι που είναι κάτοικοι της χώρας και

                                                            έχουν την ιθαγένεια της

Το κράτος είναι …..                 * Λαός μόνιμα εγκατεστημένος σε μια χώρα που έχει την

                                                εξουσία (δύναμη) να φτιάχνει νόμους, να φροντίζει για

                                                την τήρησή τους και να καθορίζει τα δικαιώματα και

                                                τις υποχρεώσεις των πολιτών

Το έθνος είναι ….                    * Εδαφική έκταση που ορίζεται από σύνορα

Ο λαός είναι …..                      * Όλοι οι άνθρωποι που έχουν κοινά στοιχεία, όπως

                                                Θρησκεία, γλώσσα, ιστορία, πολιτισμό, συνήθειες κ.ά.

  • Διαβάζω προσεκτικά τις προτάσεις και σημειώνω στο τέλος τους (Σ ή Λ)

Η υποχρεωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι έντεκα χρόνια. ...Σ...

Στην Ελλάδα υπάρχει ανεξιθρησκία. .Σ.....

Πρόσφυγας λέγεται ο άνθρωπος που πηγαίνει σε μια άλλη χώρα, επειδή δεν βρίσκει εργασία στη δική του χώρα. ...Λ...

Στην αρχαία Αθήνα ψήφιζαν όλοι οι ενήλικες, άντρες και γυναίκες. ...Λ...

Όλοι οι Έλληνες (το ελληνικό έθνος) κατοικούν στην Ελλάδα. ..Λ....

Όλοι οι άνθρωποι που κατοικούν στην Ελλάδα ανήκουν στο ελληνικό έθνος. ....Λ..

Οι Έλληνες της Αυστραλίας, των ΗΠΑ, της Γερμανίας, ανήκουν στο ελληνικό έθνος. …Σ…

  • Υπογραμμίζω αυτά που είναι όργανα του κράτους:

Οι ψηφοφόροι (εκλογικό σώμα)       Οι μαθητές του σχολείου             Οι αστυνομικοί    

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας          Οι δικαστές                                   Οι γονείς μου

           Οι υπάλληλοι του Δήμου               Οι εργαζόμενοι σ’ ένα εργοστάσιο       Οι βουλευτές

Κριτήριο αξιολόγησης Α τριμήνου στην Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή κεφ 1-5

Το κριτήριο αναφέρεται στην ύλη που έχει διδαχθεί  στα κεφ 1-5 του σχολικού βιβλίου της ΚΠΑ και ακολουθεί τις προτάσεις του ΥΠΑΙΘ

Δημιουργός του είναι ο κ. Κων/νος Κόμπος

Κριτήριο Αξιολόγησης στην Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή (Ε τάξη)

Κεφ. 1-5

Ονοματεπώνυμο: ……………………………………………………….…………………………..

Ερωτήσεις:

  • Συμπληρώνω κάθε κενό με τη σωστή λέξη

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε _________________, όπως είναι η επικοινωνία και η ψυχαγωγία. Για να τις ικανοποιήσουμε δημιουργούμε ____________.  Τα μέλη μιας ομάδας έχουν _____________ και ________________ και οφείλουν να τηρούν τους _________________ της ομάδας που ανήκουν. Τα μέλη μιας ομάδας ενώνονται με κοινούς _______________ , ______________ και _____________.

  • Αντιστοιχίζω τις ομάδες που ανήκω με το λόγο για τον οποίο ανήκω σε αυτές

Οικογένεια                                                                         επειδή το ορίζει ο νόμος

Σχολείο                                                                               επειδή το επέλεξα

Φίλοι                                                                                  επειδή γεννήθηκα σε αυτήν

  • Ενώνω αυτά που ταιριάζουν:

Η χώρα είναι….                       * Όλοι οι άνθρωποι που είναι κάτοικοι της χώρας και

                                                            έχουν την ιθαγένεια της

Το κράτος είναι …..                 * Λαός μόνιμα εγκατεστημένος σε μια χώρα που έχει την

                                                εξουσία (δύναμη) να φτιάχνει νόμους, να φροντίζει για

                                                την τήρησή τους και να καθορίζει τα δικαιώματα και

                                                τις υποχρεώσεις των πολιτών

Το έθνος είναι ….                    * Εδαφική έκταση που ορίζεται από σύνορα

Ο λαός είναι …..                      * Όλοι οι άνθρωποι που έχουν κοινά στοιχεία, όπως

                                                Θρησκεία, γλώσσα, ιστορία, πολιτισμό, συνήθειες κ.ά.

  • Διαβάζω προσεκτικά τις προτάσεις και σημειώνω στο τέλος τους (Σ ή Λ)

Η υποχρεωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι έντεκα χρόνια. ......

Στην Ελλάδα υπάρχει ανεξιθρησκία. ......

Πρόσφυγας λέγεται ο άνθρωπος που πηγαίνει σε μια άλλη χώρα, επειδή δεν βρίσκει εργασία στη δική του χώρα. ......

Στην αρχαία Αθήνα ψήφιζαν όλοι οι ενήλικες, άντρες και γυναίκες. ......

Όλοι οι Έλληνες (το ελληνικό έθνος) κατοικούν στην Ελλάδα. ......

Όλοι οι άνθρωποι που κατοικούν στην Ελλάδα ανήκουν στο ελληνικό έθνος. ......

Οι Έλληνες της Αυστραλίας, των ΗΠΑ, της Γερμανίας, ανήκουν στο ελληνικό έθνος. ……

  • Υπογραμμίζω αυτά που είναι όργανα του κράτους:

Οι ψηφοφόροι (εκλογικό σώμα)       Οι μαθητές του σχολείου             Οι αστυνομικοί    

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας       Οι δικαστές                                   Οι γονείς μου

Οι υπάλληλοι του Δήμου               Οι εργαζόμενοι σ’ ένα εργοστάσιο       Οι βουλευτές

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

 

 

 

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 6/4/2020-10/4/2020

Διαθεματικό σχέδιο δράσεων «Ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη και στα νησιά του Αιγαίου Πελάγους»

1ο φύλλο εργασίας- Γλώσσα

https://drive.google.com/file/d/1XxQyVpjOjCG-RLiG7Bcy77GTM6_Xsua4/view?usp=sharing

2ο φύλλο εργασίας- Μαθηματικά

https://drive.google.com/file/d/11SzmJweQhNsFolPxy2eNPx_Uc0co9ygc/view?usp=sharing

3ο φύλλο εργασίας- Γεωγραφία

https://drive.google.com/file/d/12WfwSDFqAcVDllan2ezA1dXfpVVilYH2/view?usp=sharing

Την Πέμπτη 9/3/2020 θα δοθούν οι λύσεις των ερωτημάτων.

Παρακαλούνται τα παιδιά να μπαίνουν καθημερινά στην e-me και να ενημερώνονται από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς.

Θα ανταμώσουμε με τις τάξεις μας όταν έρθει η κατάλληλη ώρα.

ΤΠΕ

Λόγω της νέας κατάστασης που αντιμετωπίζουμε, περνάμε πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή μας… καλό θα είναι να θυμηθούμε τους βασικούς κανόνες της εργονομίας βλέποντας την εικόνα στην ιστοσελίδα του σχολείου.

Το βίντεο που ακολουθεί μας προτείνει λύσεις με ευχάριστο τρόπο για το σπίτι…

https://www.youtube.com/watch?v=XY8iqkeNBGE&feature=youtu.be

Κι ένα ακόμα βίντεο που βρήκα…

https://www.youtube.com/watch?time_continue=109&v=7-ybWlRyv70&feature=emb_logo

  1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ… VOKI

Για τη δημιουργία του χαρακτήρα χρησιμοποιήστε την online εφαρμογή Voki.

https://www.voki.com/site/create

Με την εφαρμογή Voki μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα avatar που μιλάει. Δεν χρειάζεται να κάνουμε εγγραφή στην υπηρεσία. Μπορούμε απλώς να πατήσουμε στην επιλογή TRY IT! IT'S FREE και να μεταφερθούμε στη σελίδα δημιουργίας του avatar. Εκεί προσαρμόζουμε τον χαρακτήρα μας όπως επιθυμούμε π.χ. πρόσωπο, ρούχα, φόντο, κλπ. Πατώντας το εικονίδιο με το μικρόφωνο μπορούμε είτε να ηχογραφήσουμε τη φωνή μας, είτε να πληκτρολογήσουμε το κείμενό μας και να επιλέξουμε μια από τις διαθέσιμες φωνές να το εκφωνήσει. Στο τέλος, πατάμε SAVE, δίνουμε ένα όνομα στον χαρακτήρα μας και τον διαμοιράζουμε από τα αντίστοιχα εικονίδια.

Δείτε το δικό μου voki πιο κάτω…

  1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ STOP MOTION ANIMATION

Πήρατε μια ιδέα από stop motion animation στην εκδήλωση που έγινε στο σχολείο για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου.. ναι ναι το βίντεο των μαθητών του ΣΤ1 που σας άρεσε τόσο πολύ … έγινε με αυτή την τεχνική! Δοκιμάστε κι εσείς!

https://edtech.gr/stop-motion-studio/

Οι φωτογραφίες είναι ακίνητες εικόνες, ωστόσο, εάν μια σειρά από εικόνες προβληθούν αρκετά γρήγορα, δίνουν την εντύπωση της κίνησης. Αυτή είναι η βασική αρχή του κινηματογράφου, του βίντεο, των κινούμενων σχεδίων και του stop motion.

Το stop motion είναι μια διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα τεχνική, με την οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε εφέ κίνησης με πραγματικά αντικείμενα.

Ιδέες αντικειμένων για χρήση σε stop motion:

Πλαστελίνη

Lego

Κούκλες

Αυτοκινητάκια

Φρούτα

Καραμέλες

Βιβλίο

Τι θα χρειαστείς:

- Ένα smartphone ή ένα tablet

- Κάποιο free application (Stop Motion Studio π.χ.)

- Υπομονή και δημιουργική διάθεση

Μια εύκολη πρώτη άσκηση:

Σε ένα τραπέζι, τοποθέτησε σταθερά το κινητό ή το τάμπλετ σου (ιδανικά, σε κάποιο τρίποδο).

Άνοιξε το app και τοποθέτησε μπροστά στην κάμερα το αντικείμενο που θέλεις να «ζωντανέψει».

Βγάλε μια φωτογραφία μέσω του app.

Στρίψε ελάχιστα το αντικείμενό σου, περίπου μισό εκατοστό στα δεξιά του.

Απομάκρυνε τα χέρια σου ώστε να μη φαίνονται μέσα στο κάδρο σου.

Βγάλε μια φωτογραφία.

Στρίψε το αντικείμενο λίγο ακόμη προς την ίδια κατεύθυνση.

Βγάλε μια φωτογραφία.

Επανάλαβε το ίδιο ξανά και ξανά, ωσότου το αντικείμενο να κάνει μια πλήρη περιστροφή. Υπολόγισε να ολοκληρώσεις την περιστροφή σε περίπου 8 κινήσεις.

Πάτα το play.

Το αντικείμενο σου θα γυρνάει γύρω από εαυτό του!

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις, είναι να μη σκουντήσεις καθόλου την κάμερά σου ή το τραπέζι που δουλεύεις, για όση ώρα κάνεις το animation σου, όπως και οτιδήποτε άλλο στο φόντο σου. Το μόνο που πρέπει να κουνιέται είναι το αντικείμενό που έχεις αποφασίσει να εμψυχώσεις.

Μη ξεχνάτε να αποθηκεύετε τις εργασίες σας!

Θα ήταν πολύ ωραίο, όταν γυρίσουμε με το καλό, να παρουσιάσει ο καθένας τη δουλειά του!!

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσα από αυτό το padlet πατώντας το + και προσθέτοντας ένα νέο μήνυμα! Στον τίτλο, καλό θα ήταν να γράφετε το ονοματεπώνυμο και το τμήμα σας.

https://padlet.com/christinagk/tpe

Μέχρι τότε, καλή εβδομάδα και είστε όλοι καλά!

http://tinyurl.com/smx9klq

Φυσική Αγωγή

Διδασκαλία παραδοσιακών χορών στις δ/νσεις: https://youtu.be/K3OF1ZQzIhw

https://youtu.be/QxJGw4YQ6Pk 

https://youtu.be/qoLUCprGN14

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

Γαλλικά

COUCOU C' EST MOI

Bonjour à tous:Καλημέρα σε όλους!
 
      Για την Ε τάξη :σελ 56 οι μήνες του χρόνου ,στο κάτω μερος της σελίδας.Πάμε στο βιβλίο ασκήσεων σελ49 /ασκηση 2 και σελ 61 lew douze mois del' annee.Πριν από αυτά ακούστε το βιντεάκι που σας στέλνω
 
 

Mois de l'année

ΤΠΕ Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα 30/3/2020-3/4/2020

Παιδιά μου,

  1. Έχουμε ασχοληθεί αρκετά με το πρόγραμμα ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ PowerPoint. Άλλες εργασίες τις ολοκληρώσαμε κι άλλες μόλις τις ξεκινήσαμε… έκλεισαν τα σχολεία. Με αφορμή, λοιπόν, την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου 2020 σας προτείνω να δημιουργήσετε μια ΑΦΙΣΑ στο Ppt. Δουλέψτε ανάλογα με τις δυνατότητές και τη διάθεσή σας 😊!

Δείτε την αφίσα της ΙΒΒΥ για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2020 και δύο αφίσες που δημιούργησαν μαθητές του Δ3 για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας.

Δείτε πώς θα δημιουργήσετε τη δική σας αφίσα.

Αρχικά

Στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή ή σε κάποιο φάκελο που έχω οργανωμένα τα δικά μου αρχεία κάνω:

  1. Δεξί κλικ à Δημιουργία à Παρουσίαση Microsoft PowerPoint
  2. Δίνω ένα όνομα στο αρχείο και πατάω δύο φορές Enter στο πληκτρολόγιο για να ανοίξει
  3. Κάνω κλικ για να ξεκινήσω με την πρώτη μου διαφάνεια

PowerPoint

Ανάλογα με ποια έκδοση Microsoft Office έχει ο καθένας εγκατεστημένη στον υπολογιστή του, τα μενού του προγράμματος μπορεί να διαφοροποιούνται λίγο. Η λογική είναι η ίδια! Σε κάθε μενού αξιοποιώ τις επιλογές που υπάρχουν για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα. Θυμηθείτε.. όπου έχει βελάκια και τελίτσες σημαίνει κι άλλες επιλογές!

  1. Προαιρετικά διαγράφω από την υπάρχουσα διαφάνεια τον τίτλο και υπότιτλο (κάνω κλικ και πατάω Delete) και δημιουργώ έτσι μια κενή διαφάνεια.
  2. Σχεδίαση à Μέγεθος Διαφάνειας à Προσαρμογή μεγέθους διαφανειών…

από εδώ επιλέγω από το Διαφάνειες προσαρμοσμένες για Α4/ Α3 συνήθως και προσανατολισμό Διαφάνειας Κατακόρυφο ή Οριζόντιο.

  1. Σχεδίαση à επιλέγω κάποιο από τα Θέματα ή/και

                         à Μορφοποίηση φόντου ή αλλιώς Στυλ φόντου

  1. Εισαγωγή à Πλαίσιο κειμένου και κλικ στη διαφάνεια για να γράψω κείμενο. Για τη μορφοποίηση και επεξεργασία του κειμένου:
  2. Κεντρική à Γραμματοσειρά / Παράγραφος / Σχεδίαση. Από εδώ επιλέγω ό,τι μου αρέσει!
  3. Εισαγωγή à Εικόνα* / Έτοιμες εικόνες Clip Art / Σχήματα / WordArt
  • Επιλέγω το σχήμα που θέλω και με το ποντίκι κάνω κλικ-σέρνω-αφήνω.
  • Με το ClipArt εισάγω εικόνες ακολουθώντας τα εξής βήματα:

Δεξιά, γράφω στο πλαίσιο Αναζήτηση για… και στη συνέχεια πατάω Μετάβαση ή Enter (στο πληκτρολόγιο). Από τις εικόνες που εμφανίζονται ψάχνω να βρω μία που να μου αρέσει και κάνω κλικ πάνω της.

  1. Κάνω κλικ πάνω στο σχήμα/εικόνα/ WordArt και εμφανίζεται πάνω δεξιά το μενού Μορφοποίηση! Δες τις επιλογές που έχεις! Φωτεινότητα, Κοντράστ, Στυλ εικόνας/σχήματος, Εφέ, Τακτοποίηση, Περικοπή κ.ά.

Τακτοποίηση à Συνήθως επιλέγω Μεταφορά στο φόντο à Μεταφορά στο φόντο για να μεταφερθούν πίσω από τα κείμενα.

Στοίχιση à Στο μέσο / στο κέντρο συνήθως

  1. Εισαγωγή à SmartArt

Κάνω κλικ πάνω στο SmartArt και ανοίγουν ακόμα δύο μενού η Σχεδίαση και η Μορφή. Το αφήνω πάνω σας…

  1. Όποιος θέλει μπορεί να πειραματιστεί και με το μενού Κινήσεις à Προσαρμοσμένη Κίνηση με προσθήκη διάφορων εφέ.

* Για αναζήτηση και αποθήκευση εικόνας:

  1. Ανοίγω τον browser μας και τη μηχανή αναζήτησης google.
  2. Πληκτρολογώ το θέμα για το οποίο θέλω να βρω εικόνες (+ PNG αν δε θέλω να έχει φόντο π.χ. “Βιβλίο png”) και κάνω κλικ στο κουμπί Αναζήτηση ή πατώ το κουμπί Enter από το πληκτρολόγιο.
  3. Κάτω από το τη γραμμή αναζήτησης κάνω κλικ στην επιλογή Εικόνες (Images).
  4. Διαλέγω ποια εικόνα μου αρέσει και κάνω κλικ επάνω στην εικόνα για να μεγαλώσει.
  5. Κάνω δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και επιλέγω Αποθήκευση εικόνας ως… (Save Image as…).
  6. Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγω πού θέλω να αποθηκεύσω την εικόνα.
  7. Κάνω κλικ στο κουμπί Αποθήκευση (Save).

Διαφορετικά

  1. Δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και επιλέγω Αντιγραφή εικόνας.
  2. Γυρνάω στο πρόγραμμα που δουλεύω.
  3. Δεξί κλικ à Επικόλληση.
  • Αφίσα = μία διαφάνεια.
  • Οτιδήποτε θέλω να επεξεργαστώ πρέπει πρώτα να το έχω επιλέξει (= κάνω κλικ).
  • Για διαγραφή πλαισίου κειμένου/σχήματος/εικόνας το επιλέγω και πατάω Delete στο πληκτρολόγιο.
  • Για να μεταφέρω κείμενο/σχήμα/εικόνα κάνω κλικ και σέρνω στην επιθυμητή θέση όταν το βελάκι γίνεται μαύρος σταυρός.
  • Για να αλλάξω το μέγεθος πλαισίου/σχήματος/εικόνας το επιλέγω και από τα κυκλάκια που εμφανίζονται κάνω κλικ και σέρνω. Από τα γωνιακά κυκλάκια αλλάζει το μέγεθος χωρίς να αλλάζουν οι αναλογίες.
  • Δεν ξεχνάω την τακτοποίηση / στοίχιση των πλαισίων κειμένου και των εικόνων!
  1. Μπορείτε να κατεβάσετε και να διαβάσετε λογοτεχνικά e-books από την ανοιχτή βιβλιοθήκη:

https://www.openbook.gr/category/literature/children/page/3/

Οδηγίες:

  • Κάνω κλικ στο βιβλίο που μου αρέσει
  • «Κατεβάστε το e-book: pdf»
  • Το αρχείο αποθηκεύεται στον υπολογιστή μου και το ανοίγω
  • Πληκτρολόγιο: Ctrl+L για πλήρη οθόνη, βελάκια για να πηγαίνω προς κ πίσω τις σελίδες, Esc για να βγω από την πλήρη οθόνη.

Καλά να περνάτε!

Η «δασκάλα των υπολογιστών»

Χριστίνα Γκόγκου

Αγγλικά Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

Η κ Ανθή Παπαγεωργίου, εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, προτείνει για τους μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης.

Αγαπητοί μου μαθητές, καθώς πλησιάζουμε στην Πέμπτη 2 του Απρίλη, ημέρα του παιδικού βιβλίου και του παραμυθιού με αφορμή την ημέρα γέννησης του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν ( 1805-1875), σας προτείνω να μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.shortkidstories.com/authors/hans-christian-andersen/

Μπορείτε να επιλέξετε και από τις δυο σελίδες που σας προσφέρονται όποιες ιστορίες του Hans Christian Andersen επιθυμείτε και να τις διαβάσετε στα Αγγλικά. Για βοήθεια στο λεξιλόγιο όποτε και εάν είναι απαραίτητη, θυμηθείτε τη χρήση του wordreference dictionary όπως το γνωρίζετε από το μάθημά μας στην τάξη. Μπορείτε να κάνετε τη δική σας λίστα ιστοριών που θα έχετε διαβάσει.

Enjoy your reading!

Eιδική Αγωγή

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής του σχολείου προτείνουν μια σειρά από ηλεκτρονικά παιχνίδια για περαιτέρω εξάσκηση και ενασχόληση των παιδιών την συγκεκριμένη χρονική περίοδο στις ενότητες που προηγήθηκαν μέσα στη τάξη.

Γλώσσα

(Δραστηριότητες με κατανόηση κειμένων, ορθογραφία, παραγωγή γραπτού λόγου και λεξιλόγιο)

(Προτείνονται οι δραστηριότητες του κεφαλαίου 11 και 13, ενώ παράλληλα είναι ενδιαφέρουσες οι δραστηριότητες ορθογραφίας)

Μαθηματικά

 

(Προτείνονται μόνο οι ασκήσεις με δεκαδικούς και κλάσματα)

(Προτείνονται οι δραστηριότητες του κεφαλαίου 2 και 6)

(επανάληψη προπαίδειας)

Φυσική Ε’ δημοτικού

(επανάληψη στο πεπτικό σύστημα και στον ηλεκτρισμό)

 

Γεωγραφία

Το Φυσικό περιβάλλον (παιχνίδια και σταυρόλεξα για το φυσικό και το ανθρωπογενές περιβάλλον)

Εξωσχολικές Δραστηριότητες

(αναζητήστε βιβλία που σας ενδιαφέρουν online)

Παιχνίδια και Γρίφοι

Σύντομα κοντά σας!!!

Page 1 of 3

Ημερολόγιο

April 2024
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30