ΤΠΕ Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα 30/3/2020-3/4/2020

Παιδιά μου,

  1. Έχουμε ασχοληθεί αρκετά με το πρόγραμμα ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ PowerPoint. Άλλες εργασίες τις ολοκληρώσαμε κι άλλες μόλις τις ξεκινήσαμε… έκλεισαν τα σχολεία. Με αφορμή, λοιπόν, την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου 2020 σας προτείνω να δημιουργήσετε μια ΑΦΙΣΑ στο Ppt. Δουλέψτε ανάλογα με τις δυνατότητές και τη διάθεσή σας 😊!

Δείτε την αφίσα της ΙΒΒΥ για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2020 και δύο αφίσες που δημιούργησαν μαθητές του Δ3 για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας.

Δείτε πώς θα δημιουργήσετε τη δική σας αφίσα.

Αρχικά

Στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή ή σε κάποιο φάκελο που έχω οργανωμένα τα δικά μου αρχεία κάνω:

  1. Δεξί κλικ à Δημιουργία à Παρουσίαση Microsoft PowerPoint
  2. Δίνω ένα όνομα στο αρχείο και πατάω δύο φορές Enter στο πληκτρολόγιο για να ανοίξει
  3. Κάνω κλικ για να ξεκινήσω με την πρώτη μου διαφάνεια

PowerPoint

Ανάλογα με ποια έκδοση Microsoft Office έχει ο καθένας εγκατεστημένη στον υπολογιστή του, τα μενού του προγράμματος μπορεί να διαφοροποιούνται λίγο. Η λογική είναι η ίδια! Σε κάθε μενού αξιοποιώ τις επιλογές που υπάρχουν για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα. Θυμηθείτε.. όπου έχει βελάκια και τελίτσες σημαίνει κι άλλες επιλογές!

  1. Προαιρετικά διαγράφω από την υπάρχουσα διαφάνεια τον τίτλο και υπότιτλο (κάνω κλικ και πατάω Delete) και δημιουργώ έτσι μια κενή διαφάνεια.
  2. Σχεδίαση à Μέγεθος Διαφάνειας à Προσαρμογή μεγέθους διαφανειών…

από εδώ επιλέγω από το Διαφάνειες προσαρμοσμένες για Α4/ Α3 συνήθως και προσανατολισμό Διαφάνειας Κατακόρυφο ή Οριζόντιο.

  1. Σχεδίαση à επιλέγω κάποιο από τα Θέματα ή/και

                         à Μορφοποίηση φόντου ή αλλιώς Στυλ φόντου

  1. Εισαγωγή à Πλαίσιο κειμένου και κλικ στη διαφάνεια για να γράψω κείμενο. Για τη μορφοποίηση και επεξεργασία του κειμένου:
  2. Κεντρική à Γραμματοσειρά / Παράγραφος / Σχεδίαση. Από εδώ επιλέγω ό,τι μου αρέσει!
  3. Εισαγωγή à Εικόνα* / Έτοιμες εικόνες Clip Art / Σχήματα / WordArt
  • Επιλέγω το σχήμα που θέλω και με το ποντίκι κάνω κλικ-σέρνω-αφήνω.
  • Με το ClipArt εισάγω εικόνες ακολουθώντας τα εξής βήματα:

Δεξιά, γράφω στο πλαίσιο Αναζήτηση για… και στη συνέχεια πατάω Μετάβαση ή Enter (στο πληκτρολόγιο). Από τις εικόνες που εμφανίζονται ψάχνω να βρω μία που να μου αρέσει και κάνω κλικ πάνω της.

  1. Κάνω κλικ πάνω στο σχήμα/εικόνα/ WordArt και εμφανίζεται πάνω δεξιά το μενού Μορφοποίηση! Δες τις επιλογές που έχεις! Φωτεινότητα, Κοντράστ, Στυλ εικόνας/σχήματος, Εφέ, Τακτοποίηση, Περικοπή κ.ά.

Τακτοποίηση à Συνήθως επιλέγω Μεταφορά στο φόντο à Μεταφορά στο φόντο για να μεταφερθούν πίσω από τα κείμενα.

Στοίχιση à Στο μέσο / στο κέντρο συνήθως

  1. Εισαγωγή à SmartArt

Κάνω κλικ πάνω στο SmartArt και ανοίγουν ακόμα δύο μενού η Σχεδίαση και η Μορφή. Το αφήνω πάνω σας…

  1. Όποιος θέλει μπορεί να πειραματιστεί και με το μενού Κινήσεις à Προσαρμοσμένη Κίνηση με προσθήκη διάφορων εφέ.

* Για αναζήτηση και αποθήκευση εικόνας:

  1. Ανοίγω τον browser μας και τη μηχανή αναζήτησης google.
  2. Πληκτρολογώ το θέμα για το οποίο θέλω να βρω εικόνες (+ PNG αν δε θέλω να έχει φόντο π.χ. “Βιβλίο png”) και κάνω κλικ στο κουμπί Αναζήτηση ή πατώ το κουμπί Enter από το πληκτρολόγιο.
  3. Κάτω από το τη γραμμή αναζήτησης κάνω κλικ στην επιλογή Εικόνες (Images).
  4. Διαλέγω ποια εικόνα μου αρέσει και κάνω κλικ επάνω στην εικόνα για να μεγαλώσει.
  5. Κάνω δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και επιλέγω Αποθήκευση εικόνας ως… (Save Image as…).
  6. Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγω πού θέλω να αποθηκεύσω την εικόνα.
  7. Κάνω κλικ στο κουμπί Αποθήκευση (Save).

Διαφορετικά

  1. Δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και επιλέγω Αντιγραφή εικόνας.
  2. Γυρνάω στο πρόγραμμα που δουλεύω.
  3. Δεξί κλικ à Επικόλληση.
  • Αφίσα = μία διαφάνεια.
  • Οτιδήποτε θέλω να επεξεργαστώ πρέπει πρώτα να το έχω επιλέξει (= κάνω κλικ).
  • Για διαγραφή πλαισίου κειμένου/σχήματος/εικόνας το επιλέγω και πατάω Delete στο πληκτρολόγιο.
  • Για να μεταφέρω κείμενο/σχήμα/εικόνα κάνω κλικ και σέρνω στην επιθυμητή θέση όταν το βελάκι γίνεται μαύρος σταυρός.
  • Για να αλλάξω το μέγεθος πλαισίου/σχήματος/εικόνας το επιλέγω και από τα κυκλάκια που εμφανίζονται κάνω κλικ και σέρνω. Από τα γωνιακά κυκλάκια αλλάζει το μέγεθος χωρίς να αλλάζουν οι αναλογίες.
  • Δεν ξεχνάω την τακτοποίηση / στοίχιση των πλαισίων κειμένου και των εικόνων!
  1. Μπορείτε να κατεβάσετε και να διαβάσετε λογοτεχνικά e-books από την ανοιχτή βιβλιοθήκη:

https://www.openbook.gr/category/literature/children/page/3/

Οδηγίες:

  • Κάνω κλικ στο βιβλίο που μου αρέσει
  • «Κατεβάστε το e-book: pdf»
  • Το αρχείο αποθηκεύεται στον υπολογιστή μου και το ανοίγω
  • Πληκτρολόγιο: Ctrl+L για πλήρη οθόνη, βελάκια για να πηγαίνω προς κ πίσω τις σελίδες, Esc για να βγω από την πλήρη οθόνη.

Καλά να περνάτε!

Η «δασκάλα των υπολογιστών»

Χριστίνα Γκόγκου

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

Δευτέρα 30/3 – Τρίτη 4/3 :

Γεωγραφία: Θα ολοκληρωθούν οι δραστηριότητες της θεματικής ενότητας «Τα ηφαίστεια οι γίγαντες της φύσης»

Γλώσσα : Να κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο, για να βρείτε το φύλλο εργασίας «Το ηφαίστειο μια γλωσσική προσέγγιση»

https://drive.google.com/file/d/1H1VdatbyF83jlNgHb8OpXOpg1Yji5nmN/view?usp=sharing

Μπορείτε, είτε να το εκτυπώσετε,

είτε να το ανοίξετε με «Έγγραφα Google” και να το λύσετε.

Γεωγραφία: Ξεκινάει νέα πρόκληση kahoot

«Όλα για τα ηφαίστεια σε 25 ερωτήσεις»

Για να κάνετε καλό σκορ σε σύντομο χρόνο, θα μπορούσατε να δείτε τις δράσεις της προηγούμενης εβδομάδας, αν δεν τις έχετε κάνει.

https://kahoot.it/challenge/0798673?challenge-id=3b592aea-4795-417b-a1d6-aae743b5fdce_1585509177429

ή σε κινητή συσκευή στη διεύθυνση www.kahoot.it

με αριθμό PIN 0798673

Καλή σας επιτυχία !!

Φυσική: Θα βρείτε στην παρακάτω διεύθυνση την καλύτερη πρόταση της εβδομάδας που πέρασε.

«Φτιάξτε το δικό σας ηφαίστειο με απλά υλικά μέσα στο σπίτι σας!»

https://drive.google.com/file/d/1zYm8azEylhMUkslH8X7PQG_1ytuRtX2y/view?usp=sharing

Ευχόμαστε να το απολαύσετε!!!

 

Τετάρτη 1/3/2020 –Παρασκευή 3/3/2020

Δραστηριότητες αφιερωμένες στην 2η Απριλίου την παγκόσμια                 ημέρα παιδικού βιβλίου

1η Δράση: Θα μπείτε στην παρακάτω διεύθυνση και θα γράψετε το αγαπημένο σας βιβλίο.( Προσοχή, να διαβάσετε τις οδηγίες πρώτα)

2η Δράση: Να κάνετε ένα κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και να ξεκινήσετε την εξερεύνηση στη γνώση.

-Τι ξέρετε για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου;

-Ποιος μεγάλος παραμυθάς έχει γεννηθεί εκείνη την μέρα;

Για να μπορέσετε με σιγουριά να απαντήσετε στις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών του φύλου εργασίας, θα χρειαστεί να μπείτε και να ψάξετε πληροφορίες στο διαδίκτυο στους συνδέσμους που ακολουθούν τις ερωτήσεις.

https://drive.google.com/file/d/1w7UXRDhM_oobtfF_BM0IDAkrJj0Q8Wb1/view?usp=sharing

Η εργασία αυτή βρισκόταν σε εξέλιξη από τα παιδιά του Ε3 με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, αλλά δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί.

Δράση 3η: Να μπείτε στην διεύθυνση https://anthomelid.sites.sch.gr/?p=31.

Να διαβάσετε το άρθρο «Μετά την ανάρρωση…Reloaded» για τη φιλαναγνωσία.

Εκεί θα βρείτε δύο βίντεο με τα «Τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη»,

θα περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα «ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ» και θα κάνετε τις προτάσεις σας για βραδιά σινεμά με ταινίες βασισμένες σε βιβλία για παιδιά.

Σημαντική υπενθύμιση: Παρακαλούνται οι μαθητές/τριες της Ε΄ να επισκέπτονται καθημερινά την πλατφόρμα e-me, για να συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς των τάξεών τους στις εικονικές τάξεις και να ενημερώνονται για τις δραστηριότητες της κυψέλης τους.

Αγγλικά Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

Η κ Ανθή Παπαγεωργίου, εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, προτείνει για τους μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης.

Αγαπητοί μου μαθητές, καθώς πλησιάζουμε στην Πέμπτη 2 του Απρίλη, ημέρα του παιδικού βιβλίου και του παραμυθιού με αφορμή την ημέρα γέννησης του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν ( 1805-1875), σας προτείνω να μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.shortkidstories.com/authors/hans-christian-andersen/

Μπορείτε να επιλέξετε και από τις δυο σελίδες που σας προσφέρονται όποιες ιστορίες του Hans Christian Andersen επιθυμείτε και να τις διαβάσετε στα Αγγλικά. Για βοήθεια στο λεξιλόγιο όποτε και εάν είναι απαραίτητη, θυμηθείτε τη χρήση του wordreference dictionary όπως το γνωρίζετε από το μάθημά μας στην τάξη. Μπορείτε να κάνετε τη δική σας λίστα ιστοριών που θα έχετε διαβάσει.

Enjoy your reading!

Eιδική Αγωγή

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής του σχολείου προτείνουν μια σειρά από ηλεκτρονικά παιχνίδια για περαιτέρω εξάσκηση και ενασχόληση των παιδιών την συγκεκριμένη χρονική περίοδο στις ενότητες που προηγήθηκαν μέσα στη τάξη.

Γλώσσα

(Δραστηριότητες με κατανόηση κειμένων, ορθογραφία, παραγωγή γραπτού λόγου και λεξιλόγιο)

(Προτείνονται οι δραστηριότητες του κεφαλαίου 11 και 13, ενώ παράλληλα είναι ενδιαφέρουσες οι δραστηριότητες ορθογραφίας)

Μαθηματικά

 

(Προτείνονται μόνο οι ασκήσεις με δεκαδικούς και κλάσματα)

(Προτείνονται οι δραστηριότητες του κεφαλαίου 2 και 6)

(επανάληψη προπαίδειας)

Φυσική Ε’ δημοτικού

(επανάληψη στο πεπτικό σύστημα και στον ηλεκτρισμό)

 

Γεωγραφία

Το Φυσικό περιβάλλον (παιχνίδια και σταυρόλεξα για το φυσικό και το ανθρωπογενές περιβάλλον)

Εξωσχολικές Δραστηριότητες

(αναζητήστε βιβλία που σας ενδιαφέρουν online)

Παιχνίδια και Γρίφοι

Σύντομα κοντά σας!!!

Θεατρική Αγωγή

Η δασκάλα θεατρικής Αγωγής του σχολείου κ. Σάββα Μ. προτείνει:

Η θεατρική αγωγή μπορεί να γίνει εύκολα μια οικογενειακή υπόθεση ή ακόμη και ευφάνταστα βίντεο που μπορούμε να μοιραστούμε με τους συμμαθητές μας - γιατί παιχνίδι υπάρχει όπου υπάρχει διάθεση και φαντασία- !

 

Παιδιά! Αν έχετε τους συμμαθητές σας στο viber ή αν έχετε τα mail τους εύκολα μπορείτε να γίνεται μικροί “κινηματογραφικοί” σκηνοθέτες και να μοιραστείτε τις θεατρικές σας δράσεις στο σπίτι και έτσι ο κύκλος της θεατρικής αγωγής να βρει έναν άλλον δρόμο!

Όπως είμαι σίγουρη ότι μπορείτε να φανταστείτε και μόνοι σας το θέατρο μπορεί εύκολα να μεταφερθεί παντού! Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας ηθοποιός και ένας άνθρωπος στο κοινό λένε και είναι μεγάλη αλήθεια! Αν είσαστε και παραπάνω μέσα στην οικογένεια πόσο μάλλον..! Ευκαιρία για θεατρική δράση, αλλά και ευκαιρία να γνωρίσετε ο ένας τον άλλον ακόμη καλύτερα, να αναδείξετε τα ταλέντα σας (που εγώ προσωπικά έχω ήδη θαυμάσει σε όλους σας) και πάνω απ΄όλα να περάστε καλά! Εκτός απ τα διάφορα παιχνίδια που έχουμε παίξει μαζί στη τάξη που μπορείτε να ανακαλέσετε στο μυαλό σας, να καταγράψετε και να ξεκινήσετε να τα δοκιμάζετε με ευφάνταστους τρόπους στο σπίτι, εδώ θα βρείτε μια σειρά από παιχνίδια προτάσεις που μπορεί να έχουμε δοκιμάσει ήδη στο σχολείο ή να είναι για κάποιους καινούργια! Μπορείτε να φτιάξετε και τα δικά σας video και να τα μοιραστείτε με τους φίλους σας (!) ή να είναι αφορμή για μια όμορφη σύνδεση με την οικογένεια σας!

Δεν θα χωρίσω τα παιχνίδια σε ηλικιακές κατηγορίες καθώς πιστεύω ότι λίγο πολύ μπορείτε να τα δοκιμάσετε όλα μικροί και μεγάλοι! Μια πρώτη ανάγνωση νομίζω θα σας κατατοπίσει..

 

Enjoy!

Η εκπομπή!

Ένας απ την οικογένεια αναλαμβάνει τον ρόλο του παρουσιαστή μιας εκπομπής (Πώς θα τη λένε; Σε ποιο κανάλι; Τί θα φοράει ο παρουσιαστής και οι καλεσμένοι; ) Ο παρουσιαστής θέλει να παρουσιάσει το κάθε μέλος της οικογένειας σαν να είναι ένας σούπερ καλεσμένος! Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εστιάσει μόνο στα προτερήματά του και σε όλα τα ταλέντα του προκείμενου να δείξει στο κοινό πόσο ξεχωριστός είναι.

Στη συνέχεια τον φέρνει live στην εκπομπή και του κάνει μια σειρά από ερωτήσεις για να τον γνωρίσει το κοινό καλύτερα. Ερωτήσεις για το παρελθόν του για όσα αγαπάει να κάνει..κ.τ.λ. Βάλτε τη φαντασία σας!

tips για τους γονείς : Kαταγράψτε εναλλάξ στο κινητό σας τις παρουσιάσεις και στείλτε το βίντεο σε κάποιον που θέλετε να πάρετε ανταπόκριση για το τί καινούργιο έμαθε για εσάς ή τί του άρεσε!

Ο ήρωας μου/ το πρότυπο μου.

Διαλέγει στο μυαλό του κρυφά κάθε ένα μέλος της οικογένειας τον ήρωα που θαυμάζει ή θαύμαζε μικρός, ή έναν άνθρωπο γνωστό ή μη που το είχε/έχει πρότυπο και ξεκινάμε να περπατάμε στο σαλόνι μας όπως αυτός, προσπαθούμε να μιμηθούμε τη φωνή του, τον τρόπο που μιλάει και κινείται..μόλις μπούμε στον ρόλο καθόμαστε σε κύκλο και κάνουμε ερωτήσεις ο ένας στον άλλον προκείμενου να καταλάβουμε ποιός είναι .. π.χ. Με τί ασχολείσαι ; έχεις κάποιο εργαλείο ή όπλο; Φοράς στολή; έχεις φίλους; Έχεις κάποια δύναμη; έχεις κάποια αποστολή; Για ποιόν λόγο πιστεύεις ότι σε διάλεξε η κόρη/γιος/μαμά/μπάμπας μου ως “ήρωα”;

tips : μείνετε στον ρόλο όσο μπορείτε, διατηρώντας τον διαφορετικό τρόπο ομιλίας, ηχοχρώματος, ύφους και κίνησης. Ένα ταιριαστό αξεσουάρ στον ρόλο πολύ συχνά είναι ιδιαίτερα βοηθητικό για να βγούμε για λίγο απ τον εαυτό μας και να γίνουμε κάποιοι άλλοι!

Κινέζικα Πορτραίτα !

Ένα πολύ όμορφο παιχνίδι για μια παρέα και φυσικά και την οικογένεια που μας φανερώνει πόσο διαφορετικά μπορεί να μας βλέπει και να μας αντιλαμβάνεται ο καθένας είναι τα κινέζικα πορτραίτα ! Ένας βάζει κρυφά στο μυαλό του ένα μέλος της οικογένειας ή της παρέας και δηλώνει έτοιμος να απαντήσει γι αυτόν που έβαλε στο μυαλό του μια σειρά από “κουφές” , αλλοπρόσαλλες δηλαδή ερωτήσεις!

Ο Σολίστας!

Κάντε έναν κύκλο όρθιοι κάπου που να έχετε λιγάκι χώρο για να κουνηθείτε!

Μπορείτε να πάρετε ένα μπαλάκι που θα πετάτε ο ένας στον άλλον ή να στείλετε με τα χέρια σας έναν κεραυνό τραγουδιού! Αυτό σημαίνει σε όποιον πάει το μπαλάκι ή σε όποιον στείλω έναν κεραυνό τραγουδιού πρέπει να πει ένα τραγούδι (λίγο όσο θέλει) οι άλλοι αν το ξέρουν το τραγουδάνε μαζί του (κινηθείτε ελεύθερα στον κύκλο με χορευτικές κινήσεις ώστε να ξεμουδιάσετε ) αμέσως μετά ο σολίστας στέλνει σε άλλον το μπαλάκι ή κεραυνό και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να ξεμείνουμε από τραγούδια! Αν δεν σας έρχεται αμέσως κάποιο τραγούδι δεν μας πειράζει καθόλου ευκαιρία ν΄ αυτοσχεδιάσουμε μια μελωδία!

 

Ο Μονόλογος!

 

Πείτε σε κάποιον να σας δώσει τις συνθήκες (δηλ. ο χώρος στον οποίο βρίσκεστε, ποιος είστε, τί κάνετε εκεί; τί συνέβη και μιλάτε μόνοι σας;! )

Στείλτε τον μονόλογο σας στους συμμαθητές σας και ζητήστε τους να καταγράψουν τον δικό τους!Επίσης αυτό το παιχνίδι είναι ότι πρέπει για να εκφράσετε όσα συμβαίνουν μέσα σας αυτές τις ημέρες του εγκλεισμού! Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξετε το θεατρικό σας ύφος, π.χ. Δραματικά! Χιουμοριστικά! Με αγωνία! κ.α. ...!

Π Α Ν Τ Ο Μ Ι Μ Α !  

 

Παντομίμα με τίτλους από ταινίες, σειρές, βιβλία, παραστάσεις!

Παντομίμα με θέμα : επαγγέλματα, χρήση αντικειμένων, μουσικά όργανα, αθλήματα, συναισθήματα κ.τ.λ.

Αντίθετα επιχειρήματα

 

Είστε δύο στο σπίτι; Κάντε ένα ωραίο “Ντιμπέιτ” επιχειρημάτων υποστηρίζοντας ο καθένας δύο τελείως αντίθετα θέματα. π.χ. να μαγειρέψουμε μακαρόνια! Να μαγειρέψουμε ρεθύθια! Καλοκαίρι-Χειμώνας, Χριστούγεννα -Πάσχα, θέατρο - σινεμά, τρένο - αεροπλάνο, αλήθεια- ψέμα, τηλεόραση-βιβλίο..κ.α. Αν είναι και άλλοι στο σπίτι μπορούν να συμμετέχουν πηγαίνοντας κάθε φορά στην ομάδα αυτού που τους πείθει περισσότερο!

 

Διαβάζω σαν...

 

Το μόνο που χρειάζεστε είναι έναν που να θέλει να μπει στον ρόλο του “ηθοποιού” και έναν άλλον που να μπει στο ρόλο του σκηνοθέτη . Ο σκηνοθέτης δίνει έναν κείμενο στον ηθοποιό να το διαβάσει πρώτα 2-3 φορές και αμέσως μετά ξεκινάει το παιχνίδι. Ο σκηνοθέτης δίνει οδηγίες στον ηθοποιό για το πως θα διαβάσει το κείμενο. Δοκιμάστε τον σε μια σειρά από διαφορετικές οδηγίες. π.χ. δημοσιογράφος, τηλεπαρουσιαστής, με λόξιγκα, ρομπότ, στεναχωρημένα, χαρούμενα, με νεύρα, στρατιωτικά, σαν να λες παραμύθι, θυμωμένα, με το ζόρι, δραματικά, κολλώντας, με προφορά ξένου, σαν χαζός...κ.α.

Ομαδικό μασάζ. .

Κάντε έναν στενό κύκλο με γυρισμένες τις πλάτες ο ένας στον άλλον. Κάθε φορά υπάρχει ένας οδηγός μασέρ. Ξεκινάει ο μεγαλύτερος σε ηλικία που κάνει τον μασέρ , κάνοντας χαλαρωτικές κινήσεις στον μπροστινό του και αυτός τις μεταφέρει στον επόμενο ακριβώς όπως το νιώθει. Συνεχίζεται με τον επόμενο ηλικιακά να γίνεται ο οδηγός μασέρ μέχρι και τον μικρότερο. Βάλτε αν θέλετε χαλαρωτική μουσική και διασκεδάστε το!

tips : Μια συνέχεια θα ήταν ο οδηγός να σχεδιάζει τώρα κάτι στην πλάτη του άλλου, το σχέδιο να μεταφέρεται σε όλους στον κύκλο και όλοι μαζί προσπαθούν να καταλάβουν τι ήταν!

Αυτοσχεδιασμός με ένα αντικείμενο

Έχουμε μαζί μας κάποια αντικείμενα (ένα μαντήλι, ένα μεγάλο ύφασμα, ένα περίεργο ρολόι, ένα κουτί...βασικά ότι σαν κάνει “κλικ” απ όσα διαθέτει ένα σπίτι!) Διαλέγει ο καθένας το αντικείμενο του χρησιμοποιώντας το μπαίνουμε σʼ ένα ρόλο βάζοντας απλά ότι λόγια μας έρθουν στο μυαλό εκείνη τη στιγμή. Μπορείς να κάνεις έναν μονόλογο ή μπορείς να απευθύνεσαι σε κάποιον!

Αφήστε ελεύθερη τη φαντασία και δείτε τί θ΄ αποκαλυφθεί!

Ένα παιχνίδι ενίσχυσης της αυτοεκτίμησής για τα μικρούλια σας..

«Κάποτε σε μια χώρα μακρινή, ζούσανε πολλά αστεράκια μαζί.

Σε εκείνη την χώρα τα πάντα λάμπανε από το φως των μικρών εκείνων αστεριών.

Για αυτή την χώρα άκουσε και ένα μακρινό αστέρι, που ήταν, όμως, μουντό, χωρίς φως και χωρίς χρώμα.

Αποφάσισε, λοιπόν, να πάει στην χώρα των αστεριών για να δει τι κάνανε τα άλλα αστέρια και είχανε φως.

Περπάτησε μέρες πολλές και νύχτες ατελείωτες, ώσπου τελικά τα κατάφερε και έφτασε κατάκοπο στην χώρα των αστεριών.

Παντού υπήρχε φως από τα αστέρια. Άλλα έφεγγαν περισσότερο και άλλα λιγότερο, όλα όμως ήταν λαμπερά και χαρούμενα.

Άρχισε να ψάχνει για το μυστικό που είχαν και λάμπανε, ρωτώντας το κάθε ένα πως τα κατάφερνε.

-Εγώ, του είπε ένα, λάμπω επειδή ζωγραφίζω όμορφες θάλασσες.

-Εγώ, του είπε ένα άλλο, επειδή τραγουδάω όμορφα.

-Εμένα η λάμψη μου έρχεται από τις καλές πράξεις που κάνω.

Κάθε αστεράκι είχε και κάτι καλό να του πει.

Τότε το μακρινό αστέρι αναρωτήθηκε τι μπορούσε να κάνει το ίδιο για να λάμψει.

Όμως και αν το έβρισκε, ποιος θα του μάθαινε να το κάνει;

 

Στο σημείο αυτό, ζητήστε από το παιδί να σας πει «ως αστέρι που λάμπει», τι μπορεί να διδάξει στο μακρινό αστέρι.

Αν το παιδί δυσκολεύεται να βρει κάτι καλό, βοηθήστε το λέγοντας τα προτερήματά του.

Εδώ θα βρείτε μια σειρά από προτάσεις στο διαδίκτυο που αφορούν παραμύθια, δραστηριότητες και βίντεο σχετικά με το θέατρο που μπορείτε να περιηγηθείτε και να δείτε τί σας αρέσει!

  1. Του κουτιού τα παραμύθια. Η αγαπημένη τηλεσειρά που πιθανά ξέρουν και οι γονείς σας. Θέατρο, κουκλοθέατρο και παραμύθια όλα σε μια υπέροχη σύλληψη, την εποχή που δεν υπήρχε και από ένα λάπτοπ και ή τάμπετ στα πόδια των παιδιών η οικογένεια Σοφιανού είχε οραμαστιστεί κάτι άλλο..! Για μικρούς και μεγάλους.

https://www.youtube.com/watch?v=GP8rUnlQr2M&list=PLlSnL-UwnjEfiYA3kdLrAnGO9CeIQjZfg

  1. Η Ανθή Θάνου αφηγείται το παραμύθι: Ο κότσυφας και η αλεπού . Για όλους.

https://www.youtube.com/watch?v=chTVDL70yTM&feature=share&fbclid=IwAR1HcPtynygcosbSD-sg2otRZebTcSCgHrNiJPeYc_cuO_xYyMJj7GG9b1s

  1. 3. Η Ξένια Καλογεροπούλου διαβάζει το παραμύθι "Το Σπίτι με τις Γάτες" . Για όλους.

https://www.youtube.com/watch?v=UGOlD4ePfRE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3SmEiB3OLR8ydZebwrMcLsRz1o7UaqN1i1g_krMrYchowN_n_hsE6WRHM

  1. 4. Πήτερ Παν, παράσταση από παδιά για παιδιά.

https://www.youtube.com/watch?v=_txdTPc6T3s

  1. 5. Η Θεατρική Ομάδα Μεγαλόπολης παρουσίασε την παιδική παράσταση "Στου Αισώπου τον καιρό". Για όλους!

https://www.youtube.com/watch?v=0zNMtH7PBnM

  1. 6. "Ο Εγωιστής Γίγαντας" με την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου, από την θεατρική ομάδα Σουφλίου

https://www.youtube.com/watch?v=F8UTja6H_MQ

7. ΠΙΝΟΚΙΟ. Παράσταση κουκλοθέατρου από την ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

s://www.youtube.com/watch?v=1sDulHctzWc

8. Mamma mia! Θεατρική Μουσικοχορευτική Παράσταση ! (για τα τμήματα της Στ΄)

https://www.youtube.com/watch?v=x_Yhi196BOM

  1. 9. Εδώ Λιλιπούλη... (για μικρούς και μεγάλους)

https://www.youtube.com/watch?v=t1OPBz3nXd8&fbclid=IwAR2K4YwjvHPf0gfdaqfmMbP0O35BsiBWY8IUPGcTw8pv93S0_M5_RVOmJCw

  1. 10. Παραμυθοδρομίες «Φτιάξε ένα παραμύθι» Για Β΄δημοτικού και άνω με τη βοήθεια των γονιών.

https://enakeimenomiaeikona.blogspot.com/2018/02/blog-post.html?m=1&fbclid=IwAR30FMLEGUS0pVkTAlXo7SPCc4w6w08WIZmtwvK65ANl6JYAiuzwxNS88A4

  1. 11. Εκπαιδευτική Τηλεόραση στο Διαδίκτυο με επιλεγμένες ταινίες και βραβευμένες μαθητικές δημιουργίες. Για τις μικρές τάξεις Α΄και Β΄. Κάθε βδομάδα με νέες προτάσεις.

https://drive.google.com/file/d/1jAHXW9V-WflhL22X2DKPjFObKEuUV2Mr/view?fbclid=IwAR3kr3Y0pML8r_5bvbJK1eR8N0-cN0pCJ9_n1ByRTjqNnRpRnK_11e2bDNM

  1. 12. μια μέρα στο αρχαίο θέατρο. Για Γ΄δημοτικού και πάνω.

https://www.youtube.com/watch?v=_T6uBCP7UKY&list=PLoWqd3e-8kKqZNsdJEU0mTHaNdTIjmOqo&feature=emb_title&fbclid=IwAR1X4awLHTdkerHa2Z4cLNLzeH2aLzSOqs1lb8e3CIhAzh49r0SlW2oaVds&app=desktop

  1. 13. Εξαιρετικά και δημιουργικά παιχνίδια εμπνευσμένα από την αρχαία Ελλάδα

Για Γ΄δημοτικού και πάνω

https://cycladic.gr/page/paizontas-sto-spiti?fbclid=IwAR1pC5CPF6IOJDfQyyDnfYbf7w5WiMo-rVtSylmrxzeCUxiiSp5L-2socak

  1. 14. Commedia dell' Arte (μία διδακτική προσέγγιση). Από Γ΄δημοτικού και πάνω.

https://www.youtube.com/watch?v=71CCBXO1Y5w&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1rDnVPmLwVqjqq0hvtTh5SN3XZcbqc4-KM4S69ayBV9wC3ELe2MGtQaDQ

  1. 15. Περιήγηση στα θέατρα του κόσμου.(Χρειάζεται flash player για να παίξει)

Για όλες τις ηλικίες.

https://artsandculture.google.com/theme/11-dramatic-virtual-tours-of-stages-around-the-world/1gJiszMqltReJA?hl=en&fbclid=IwAR1pMzZOXyIET92top6ddcVWCm2WKqZUSiDx3Jtua6vCPL5T8S0yKy12CVQ

ΤΠΕ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

φαντάζομαι πόσο δύσκολο είναι να κρατηθούν οι ισορροπίες όσων αφορά στη χρήση υπολογιστικών μέσων αυτό το διάστημα. Παρακάτω προτείνω κάποιες ηλεκτρονικές ιστοσελίδες οι οποίες εμπεριέχουν εκπαιδευτικό υλικό, λογισμικό και δραστηριότητες για παιδιά.

Για ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο

https://saferinternet4kids.gr/

Προτάσεις για ποιοτικό χρόνο μπροστά στην οθόνη

https://saferinternet4kids.gr/nea/playandlearn/

YouTube Kids

https://saferinternet4kids.gr/nea/youtubekids/

Μουσείο Πληροφορικής

https://elmp.gr/mouseio/

Παιδιά μου,

Οι εργασίες/project που έχουμε ξεκινήσει με το κάθε τμήμα ξεχωριστά έμειναν ανολοκλήρωτες στο εργαστήριο μας... αλλά και οι on-line δραστηριότητες που σας προτείνω είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσουν εξίσου!

Προσοχή! Καλό είναι να μη ξεπερνάμε τα επιτρεπόμενα λεπτά σε χρόνο οθόνης την ημέρα! Κλείνουμε το laptop, τον υπολογιστή, το κινητό και κάνουμε κάτι άλλο, διαβάζουμε, παίζουμε, ζωγραφίζουμε, χορεύουμε...

Ας εκμεταλλευτούμε όλοι μας το χρόνο αυτό θετικά και δημιουργικά!

Ας ξεκινήσουμε με παιχνίδι! Κι επειδή στο δικό μας σπίτι τα παζλ είναι μία από τις καθημερινές μας δραστηριότητες…

https://www.jigsawplanet.com/christinagk/3o-d-s-pylaias

Οδηγίες

  1. Κλικ στο παζλ που θέλετε
  2. Κλικ στο εικονίδιο με το φαντασματάκι, αν θέλετε να βλέπετε την εικόνα του παζλ στο φόντο
  3. Κλικ-σέρνετε-αφήνετε στο σωστό σημείο το κάθε κομμάτι
  4. ΜΟΝΟ για το παζλ με το λογότυπο του σχολείου: Αριστερό κλικ σε ένα κομμάτι και στη συνέχεια δεξί κλικ (όσες φορές χρειαστεί) για περιστροφή του κομματιού. Αριστερό κλικ.

Είμαι σίγουρη πως θα καταφέρετε να περάσετε το δικό μου χρόνο!

Καλή διασκέδαση και καλή αντάμωση! Μου λείπετε ΟΛΟΙ!!!

Χριστίνα Γκόγκου

Εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Γερμανικά Ασκήσεις εβδομάδας από 23/3/2020-27/3/2020

WIEDERHOLUNGSÜBUNGEN ( ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ…)

  1. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ (ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ…ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ)
  • Ich ………….. Lukas.
  • Wie ………….. du?
  • Ich ………….. Christina.
  • Wer ………….. du?
  1. ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΛΑΘΟΣ ΛΕΞΗ ( ΟΥΠΣ ….ΠΡΟΣΕΧΕ)
  • Ich heißt / bin Anna.
  • Wie heißt / bist du?
  • Ich bist / heiße Thomas.
  • Wer / Wie bist du?
  • Wer heißt / bist du?
  • Guten Abend / Nacht.
  • Guten / Gute Nacht
  1. ΚΥΚΛΩΣΕ ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (ΕΥΚΟΛΑΚΙ….ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ Κ…….)

Diplom, so, Abend, Kaffee, du, Tennis, Radio, müde, Christina, bin, Tag, Karte,

Morgen, wer, Nacht, Kind, wie, Telefon, ich, heiße, die, guten, sage, so, bei

  1. ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗΝ ABC ??? ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ (ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ) ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΑ (ΣΕ ΑΚΟΥΩ…!)

………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………

ΚΑΝΕ ΑΥΤΑ…ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ!!!

Με αγάπη …η δασκάλα σου στα Γερμανικά

Γεωγραφία-Τα Ηφαίστεια σελ. 84-87

Αρχικά,σας προσκαλούμε σήμερα Δευτέρα στην αρχή της εβδομάδας να μπείτε στο padlet του Ε1 και να αφήσετε το μήνυμά σας!
Κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
 
 
Στη συνέχεια έχουμε φτιάξει ένα πλάνο με δραστηριότητες για όλη την εβδομάδα.
Το θέμα της εβδομάδας είναι "Τα ηφαίστεια οι γίγαντες της φύσης".
 
Και για όσους/ες απόλαυσαν το Kahoot( κουίζ) στην ιστορία την Παρασκευή,
 θα έχετε μια νέα "Kahoot challenge",ένα νέο κουίζ για τα ηφαίστεια.
 
Κάνετε κλικ στο σύνδεσμο :(Μετά επιλέξτε "Άνοιγμα με Έγγραφα Google" 
 
 
 
Ελπίζουμε να περάσετε δημιουργικά την ώρα σας και μην ξεχνάτε!
 
Όλοι μαζί, όλοι μαζί, είμαστε πάντα, πιο δυνατοί!!!
 
 
 

Iστορία κεφ.23-27

Πρόσκληση για παιχνίδι- Quiz στο μάθημα της ιστορίας

Πάρτε μέρος στο Kahoot challenge ως την Παρακευή 27/3/2020

Αφορά την ενότητα Ε’ «Η μεγάλη ακμή του Βυζαντινού κράτους» κεφ. 23-27

Παίξτε από το κινητό, Η/Υ ή tablet στη διεύθυνση https://kahoot.it/ βάζοντας το PIN 0639641

Αντιγράψτε τη διεύθυνση και τοποθετήστε την στον περιηγητή σας αν δε συνδεθείτε άμεσα

Μη ξεχάσετε να βάλετε πρώτα ένα όνομα ή ψευδώνυμο (nickname)

Και μία συμβουλή για καλύτερο σκορ: Ρίξτε μια ματιά στο κεφάλαιο, γιατί έχουν περάσει αρκετές μέρες…

Καλή επιτυχία!!!! Eίμαστε κοντά σας!

Αγγλικά Ε τάξη

Η εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, Ανθή Παπαγεωργίου, προτείνει για τους μαθητές της Ε΄ τάξης τις δραστηριότητες που ακολουθούν:

Hello, my dear students in E΄English Class!

Here are some activities about environment for you to do. Click on the links and have fun!

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-6054 crossword

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-4762 anagram

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-6074 word match

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-8528 mystery game

Play and study, be always happy!

Αγγλικά Πλοήγηση στο Βρεττανικό Μουσείο

Οι μαθητές της Ε και Στ τάξης μπορούν να πλοηγηθούν στο Βρεττανικό Μουσείο να το γνωρίσουν και να παίξουν το παιχνίδι προσανατολισμού σε αυτό κατεβάζοντας το παιχνίδι από τη διεύθυνση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2705?locale=el 

Πατώντας πάνω στην εικόνα ξεκινά το παιχνίδι Μυστηρίου

Καλή πλοηγηση !! Σύντομα θα είμαστε όλοι μαζί

Page 1 of 2

Ημερολόγιο

April 2020
M T W T F S S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30