Δευτέρα 6 Απριλίου
Γλώσσα
Τετράδιο γραπτού λόγου. Ποια ταινία είδες αυτές τις μέρες που δεν έχουμε σχολείο και σου άρεσε ιδιαίτερα. Δοκίμασε να γράψεις λίγα λόγια για αυτή και να μας εξηγήσεις τους λόγους που θα πρέπει να τη δούμε και εμείς.
Βοηθητικές ερωτήσεις
Παράγραφος 1
Ποια είναι η ταινία; Τι είδους ταινία είναι; (κινουμένων σχεδίων, κωμωδία, δραματική, περιπέτεια)
Παράγραφος 2
Ποια είναι η υπόθεση της ταινίας; Ποιοι είναι οι κεντρικοί ήρωές της;
Παράγραφος 3
Τι σου άρεσε περισσότερο σ΄ αυτή την ταινία; Τι συναισθήματα και τι σκέψεις σου προκάλεσε;
Παράγραφος 4
Σε ποιους θα την πρότεινες και γιατί
Φυσική Αγωγή
Χορός Ικαριώτικος στη Δ/νση
https://youtu.be/qoLUCprGN14
Τρίτη 7 Απριλίου
Μαθηματικά
Αφού μελετήσετε τα κεφάλαια 15.Θυμάμαι τους δεκαδικούς αριθμούς και 21.Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς. http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D102/397/2639,10328/ να λυθούν οι παρακάτω ασκήσεις.
- Γράψε τους παρακάτω αριθμούς στον άβακα:
31,256 127,02 0,2 6,317
- Να βάλεις στη σειρά τους παρακάτω δεκαδικούς αριθμούς αρχίζοντας απ’ το μικρότερο.
( Να χρησιμοποιήσεις το σημάδι της ανισότητας )
4,728 5,001 5 4,7 5,010 4,75 5,1
……………………………………………………………………………………………………………
- Συμπληρώνω ό,τι λείπει:
Ονομασία
|
Δεκαδικός αριθμός
|
Δεκαδικό κλάσμα
|
|
0,7 μ.
|
|
62 χιλιοστά
|
|
|
|
|
του κ.
|
500 γραμμάρια
|
|
|
|
1,35 €
|
|
15 κιλά και του κιλού
|
|
|
- Ένα καλάθι γεμάτο κεράσια έχει μεικτό βάρος 7,350 κιλά. Το απόβαρο είναι 930 γραμμάρια. Πόσο είναι το καθαρό βάρος;
Απάντηση: ………………………………………………………………
- Υπολόγισε με κάθετη πράξη στο τετράδιο μαθηματικών τις παρακάτω πράξεις:
α) 1- 0,005 γ)35,004-6,1 =
β) 25,799+2,25 δ)1,230.+ 3122,7 +15 =
Τετάρτη 8 Απριλίου
Μαθηματικά
- 1. Να κυκλώσεις στους παρακάτω αριθμούς τους δεκαδικούς:
150 3,56 700,1 1000 156,03
0,109 34 26,1 23,08 5,002
2.Να γράψεις πώς λέγεται το μπροστινό μέρος ενός δεκαδικού αριθμού και πώς το πίσω τμήμα. Στη συνέχεια να γράψεις τι φανερώνει το κάθε ψηφίο.
_ _ _ _ _
3 5 , 1 0 8
↓ ↓
…………. ……………
………… ………….
- Να κυκλώσεις στους παρακάτω δεκαδικούς τα δέκατα
3,51 16,803 109,03 145,356 0,8 0,01
- Να κυκλώσεις στους παρακάτω δεκαδικούς αριθμούς τα εκατοστά:
15,308 2,135 0,28 17,136 1235,5 0,0003
5.Να διαγράψεις στους παρακάτω αριθμούς, εκείνα τα μηδενικά που δεν έχουν αξία :
3,5070 0,30000 15,30 0,800 290 28,101 5,00120 37,020 500,0000 0,102050 100,00
- Να μετατρέψεις τους παρακάτω ακέραιους σε δεκαδικούς
3=….…. 45=…..… 318=……….. 1250= ………… 125……… 1.234
- Να συμπληρώσεις τον παρακάτω πίνακα :
Δεκαδικός
αριθμός
|
Ακέραιο Μέρος
|
|
Δεκαδικό Μέρος
|
Διαβάζουμε
|
Ε
|
Δ
|
Μ
|
|
δ
|
ε
|
χ
|
3,16
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
0,208
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
136,4
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
0,08
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
47,104
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
516,32
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
724,005
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
139,02
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
0,10
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
0,003
|
|
|
|
,
|
|
|
|
|
- Να γραφτούν οι παρακάτω αριθμοί ως δεκαδικοί :
8 ακέραιος και 5 δέκατα =
46 ακέραιος και 2 εκατοστά =
5 ακέραιος και 126 χιλιοστά =
180 ακέραιος και 3 χιλιοστά =
75 εκατοστά =
6 χιλιοστά =
9.Να βάλεις το σύμβολο ( > , = , < ) στα παρακάτω ζεύγη δεκαδικών αριθμών :
0,5……0,4 0,47…..0,7 5,09….5,9
0,9……0,90 2,5…..2,20 0,08….0,8
0,7…..0,90 3,2…..3,02 3,06…..6,03
- Να βρεις πόσα λείπουν για να συμπληρώσεις μια ακέραιη μονάδα αν έχεις :
α ) 5 δέκατα + …………………= 1 ακέραιη μονάδα
β ) 60 εκατοστά +…………….. = 1 >>>.. >>
γ )35 >> + ……………. = 1 >> >>
δ ) 8 δέκατα + ……………….= 1 >> >>
ε ) 10 εκατοστά + …………….. = 1 >> >>
- Να γράψεις τους δεκαδικούς αριθμούς ως δεκαδικά κλάσματα :
Π.χ. 1,35 = 135
100
7,8 = 5,09 = 20,15 = 32,45
5,2 = 0,43 = 0,157 = 1,072
Φυσική Αγωγή
Χορόί Θρακιώτικοι στις Δ/νσεις
https://youtu.be/K3OF1ZQzIhw και
https://youtu.be/QxJGw4YQ6Pk
Πέμπτη 9 Απριλίου
Γεωγραφία
Τι θα λέγατε σήμερα να κάνουμε μια επανάληψη στην Γεωγραφία και να θυμηθούμε ξανά τους νομούς της Ελλάδας; http://users.sch.gr/pkoukoulis/geografia%20games.htm Θα θέλαμε με όποιο τρόπο επιθυμείτε να μας πείτε την βαθμολογία και το τελικό σας σκορ!!
Θεατρική Αγωγή
Θεατρική Δραστηριότητα στη Διεύθυνση
https://sway.office.com/sD8WKbTfTNHnTl6F
ΤΠΕ
- Επισκεφτείτε την σελίδα του φωτόδεντρου
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7875
Παρακολουθήστε, αν θέλετε, τις 4 παρουσιάσεις και στο τέλος αξιολογήστε τις γνώσεις σας
http://photodentro.edu.gr/photodentro/Ergonomia_pidx0032694/axiolog/axiolog.html
Το βίντεο που ακολουθεί μας προτείνει λύσεις με ευχάριστο τρόπο για το σπίτι…
https://www.youtube.com/watch?v=XY8iqkeNBGE&feature=youtu.be
Κι ένα ακόμα βίντεο για να γελάσουμε λίγο!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=109&v=7-ybWlRyv70&feature=emb_logo
- ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Παιδιά μου της Δ τάξης όπως θα θυμάστε, πριν κλείσουν τα σχολεία κάναμε εργασίες με τον Κειμενογράφο. Σκέφτηκα λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε τον χρόνο μας εποικοδομητικά και να μάθουμε να χειριζόμαστε το πληκτρολόγιο και τον κειμενογράφο όσο καλύτερα μπορούμε, ξεκινώντας από τη χρήση του πληκτρολογίου! Είναι μια ευκαιρία και για τους μαθητές της Δ τάξης να τα θυμηθούν.
Αρχικά, θέλω να μελετήσετε προσεχτικά τις παρακάτω παρουσιάσεις ώστε να θυμηθείτε ξανά τα πλήκτρα του πληκτρολογίου και τη χρήση τους, καθώς και βασικές ενέργειες σχετικά με την αποθήκευση εγγράφων.
https://www.slideshare.net/margaretz/word-a-b?next_slideshow=1
https://www.slideshare.net/margaretz/word-a-b?ref=https://pliroforiki-tpe.blogspot.com/search/label/%CE%93%CE%84%20%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%97
Εργασίες
- Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο
Μπορείτε να παρατηρήσετε κάποιο πληκτρολόγιο ή πληκτρολόγιο κινητού ή τάμπλετ και να βάλετε τα πλήκτρα στη σωστή θέση;
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3103
- Μαθαίνω να χρησιμοποιώ σωστά το πληκτρολόγιο
Δοκιμάστε να πληκτρολογήσετε κείμενο κάνοντας την παρακάτω απλή δραστηριότητα
https://learningapps.org/watch?v=prt0npeya20
Μια εφαρμογή κειμενογράφου ιστού ώστε τα παιδιά να μπορούν να γράφουν το δικό τους κείμενο χωρίς τη χρήση προγράμματος κειμένου μέσα από τον υπολογιστή τους (π.χ. Word) μπορείτε να τη βρείτε εδώ:
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2428?locale=el
Κάντε μια μικρή εξάσκηση γράφοντας την πρόταση :
Μένουμε σπίτι και προσέχουμε τους εαυτούς μας και τους γύρω μας!
Μένουμε σπίτι και παίζουμε μέχρι τελικής πτώσεως!!!
Οδηγίες:
- Κλικ στο εικονίδιο με το ματάκι
- Κλικ στο πρώτο εικονίδιο αριστερά για να αρχίσετε με κάποιο πρότυπο ή όχι
- Αν επιλέξετε το κενό πρότυπο, κάντε κλικ ακριβώς κάτω από το πρώτο εικονίδιο για να ξεκινήσετε να γράφετε
- Μπορείτε να πειραματιστείτε με την μπάρα μορφοποίησης και να κάνετε όποια μορφοποίηση θέλετε (γραμματοσειρά, μέγεθος, χρώμα … εισαγωγή εικόνας, φατσούλας)
- Για να αποθηκεύσετε την εργασία σας κάντε κλικ στο εικονίδιο με τον εκτυπωτή.
Προορισμός –> βελάκι –> Αποθήκευση ως pdf –> Αποθήκευση
Το κακό νέο είναι πως… το αρχείο που αποθηκεύεται δεν είναι ανοιχτό προς επόμενη επεξεργασία. Δεν πειράζει… περάσαμε ωραία!
Επικοινωνία με μαθητές
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου (κ. Γκόγκου Χ.) μέσα από αυτό το padlet πατώντας το + και προσθέτοντας ένα νέο μήνυμα! Στον τίτλο, καλό θα ήταν να γράφετε το ονοματεπώνυμο και το τμήμα σας.
https://padlet.com/christinagk/tpe
Τα λέμε…
Παρασκευή 10 Απριλίου
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
Αυτή θα ήταν η τελευταία μέρα που θα είχαμε σχολείο. Φανταστείτε χαρά που θα κάναμε όλοι μας!
Σας αφιερώνουμε αυτό το τραγούδι https://www.youtube.com/watch?v=MTAu5H-iE0Q Να έχουμε ελπίδα στη ζωή και το ουράνιο τόξο θα φανεί!! Σας ευχόμαστε καλό Πάσχα και ευλογημένη Ανάσταση, μια Ανάσταση διαφορετική από όλες όσες έχουμε ζήσει. Σας στέλνουμε τις θερμότερες ευχές μας να είστε υγιείς και να προσέχετε αυτούς που αγαπάτε.