Πασχαλινές Λαμπάδες
Οι μαθητές του Δ΄3 έφτιαξαν τις δικές τους λαμπάδες.
Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από την πώληση τους, θα διατεθούν στον εθελοντικό οργανισμό "Το Χαμόγελο του Παιδιού"
Οι μαθητές του Δ΄3 έφτιαξαν τις δικές τους λαμπάδες.
Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από την πώληση τους, θα διατεθούν στον εθελοντικό οργανισμό "Το Χαμόγελο του Παιδιού"
Οι μαθητές/τριες της Δ τάξης πήραν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Υγιεινή διατροφή" του Ολυμπιακού Μουσείου Θεσ/κης, με αφορμή την υγιεινή διατροφή και τη δημιουργία υγιεινών διατροφικών συνηθειών που επεξεργάζονται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αυτό το τρίμηνο. Αναζήτησαν νέους γαστρονομικούς πειραματισμούς και έμαθαν να δημιουργούν την πιο νόστιμη και υγιεινή πίτσα. Έγιναν μικροί chef, ζύμωσαν τη ζύμη της πίτσας και τοποθέτησαν τα υλικά της. Στα πλαίσια της βιωματικής μάθησης που εφαρμόζεται στο σχολείο έλαβαν μέρος σ' ένα βιωματικό διαδραστικό παιχνίδι για να μάθουν παίζοντας την πυραμίδα της διατροφής.
Στις 8/11/2021 οι μαθητές της Δ τάξης του σχολείου επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου παρακολούθησαν το πρόγραμμα "Επιδημία των Αντωνίνων". Αντλώντας έμπνευση από τη σημερινή πανδημία Covid, το πρόγραμμα μετέφερε τα παιδιά στο 165 μ.Χ ,όταν έφτασε στη Θεσσαλονίκη η διαβόητη επιδημία. Μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων και ανακάλυψης γνώρισαν πτυχές της καθημερινής ζωής στην αρχαία ρωμαϊκή Θεσσαλονίκη και προβληματίστηκαν πάνω στην ανάγκη άσκησης της ατομικής ευθύνης και του ορθολογισμού για την αντιμετώπιση επιδημιών και κρίσεων κάθε είδους. Η ξενάγηση στους χώρους του μουσείου άφησε στους μικρούς μας φίλους τις καλύτερες εντυπώσεις και αναμνήσεις.
Από 29/3/2021 ξεκινούν τα μαθήματα με την κοινωνική λειτουργό του σχολείου κ. Γαλάνη Π. (ΠΕ 30) που αφορούν την αποδοχή και το σεβασμό της διαφορετικότητας. Τα μαθήματα θα γίνονται μέσω webex στα πλαίσια τηλ/σης
Η κ. Γαλάνη Π προτείνει για τους μαθητές του σχολείου τις ιστορίες του Πέτρου και της Ιωάννας που παρατίθενται, όπως και τη λίστα παραμυθιών στο https://sites.google.com/site/bematagiatezoe/diacheirise-diaphoretikotetas/lista-paramythion
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ |
Η «Ιστορία του Πέτρου» είναι μια ιστορία για παιδιά σχολικής ηλικία με τραυλισμό. Ο Πέτρος, ο νεαρός ήρωας της ιστορίας, μετά από μια επίσκεψη στον ορθοδοντικό, καλείται να βάλει ορθοδοντικό μηχάνημα, μασελάκι. Η ιδέα με το μασελάκι δεν του αρέσει καθόλου και αντιδρά, φοβούμενος ότι οι άλλοι θα τον κοροϊδεύουν. Η μητέρα, βλέποντας τον Πέτρο να αντιδρά, κάνει τις δικές της αρνητικές σκέψεις και αναζητά κατάλληλο τρόπο προσέγγισης. Τελικά ο Πέτρος, με την υποστήριξη της μητέρας, διαχειρίζεται τις σκέψεις και τους φόβους του, αναζητά και ανακαλύπτει λύσεις στο πρόβλημα που τον απασχολεί. Τα παιδιά στο σχολείο χειροκροτούν τον Πέτρο που αποφασίζει να κάνει μια παρουσίαση στην τάξη για το ορθοδοντικό μηχάνημα. Η «Ιστορία του Πέτρου», ως μέρος του θεραπευτικού προγράμματος. Ως θεραπευτική ιστορία, «Η Ιστορία του Πέτρου», απευθύνεται σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειες, μιας και το μασελάκι ή ο τραυλισμός δεν είναι οι μόνες προκλήσεις που μπορεί να κληθούν να διαχειριστούν. |
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε την ιστορία του Πέτρου σε βίντεο. |
https://www.youtube.com/watch?v=D7fxWmJZ-C8
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣ
Με λένε Ιωάννα, είμαι 9 χρονών και διαγνώστηκα πέρυσι ως Δυσλεκτική. Θα ήθελα να σας πω λίγα πράγματα για την προσωπικότητά μου και τη ζωή
Δυσκολεύομαι σε ότι έχει να κάνει με τον γραπτό
λόγο |
(την |
ανάγνωση, την |
ορθογραφία |
και |
τη |
γραπτή έκφραση) αν και καμιά φορά δυσκολεύομαι |
|||||
και στον προφορικό λόγο, όπως να διηγηθώ σωστά |
μία ιστορία ή να βρω την κατάλληλη λέξη και να την χρησιμοποιήσω όπως πρέπει.
Υποστήριξη παίρνω πολύ από τους γονείς μου, οι οποίοι μου λένε ότι έχω πλούσιο συναισθηματικό
κόσμο, καλή κριτική ικανότητα και έντονους |
κοινωνικούς προβληματισμούς. Μου λένε επίσης, ότι |
είμαι ένα παιδί δημιουργικό, που σκέφτεται |
ελεύθερα. Αυτό που μου αρέσει όμως να κάνω πιο |
πολύ, είναι να ζωγραφίζω και να φτιάχνω πράγματα
με τα χέρια μου.
σωστά και είμαι πολύ αδέξια στις κινήσεις μου.
Λέω σε όλους ότι το μυαλουδάκι μου δουλεύει διαφορετικά από το μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, μπας και καταλάβουν ότι δεν είμαι χαζή αλλά δυσλεκτική!
Ενθουσιάζομαι όταν μαθαίνω κάτι καινούριο, χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις μου δηλαδή την όραση, την ακοή και την αφή μου.
Ξ εχνάω ημερομηνίες, ονόματα, νούμερα τηλεφώνων, ξεχνάω γιατί η μνήμη μου είναι αδύναμη, με άλλα
λόγια, ότι μαθαίνω σήμερα το ξεχνάω αύριο, αλλά δε φταίω εγώ γι’ αυτό!
Ιδιαίτερη ικανότητα με την χρήση των αριθμών δεν παρουσιάζω. Ειδικά αυτές τις προπαίδειες δεν μπορώ να τις μάθω με τίποτα. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα
κομπιουτεράκια που, ούτε κρατούμενα ξεχνάνε, ούτε τις πράξεις μπερδεύουν, ούτε τίποτα.
αυτοεκτίμησή μου πλήττονται καθημερινά. Έτσι καμιά φορά αρνούμαι να ολοκληρώσω τις ασκήσεις του σχολείου. Προτιμώ να κάνω αστεία μέσα στην τάξη ή να κάνω αταξίες ή και ν’ απομονώνομαι ορισμένες φορές για να βρω την ηρεμία μου.
Το θέμα είναι ότι γεννήθηκα με δυσλεξία και θα συνεχίσω να ζω μ’ αυτήν. Ξέρετε κάτι; ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ «ΔΥΣΚΟΛΙΑ» ΜΟΥ!
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
Αν ήσουν συμμαθητής/τρια της Ιωάννας πως θα μπορούσες να της δείξεις έμπρακτα ότι αποδέχεσαι την διαφορετικότητα της ;
Υ.γ. Καταγράψτε τις απαντήσεις σας ή απλά σκεφτείτε τες και θα τις συζητήσουμε και απο κοντά.
Εδώ μπορείτε να δείτε το διαθεματικό πρόγραμμα του Δ1 "Η ιστορία μίας μάσκας"
Γονείς της Δ2 τάξης διαβιβάζουν ευχαριστήρια επιστολή στο σχολείο για σύγχρονη και ασύγχρονη εκπ/ση που πραγματοποιεί, όσο έχει ανασταλεί με ΥΑ η λειτουργία του
Καλημέρα σε όλους σας, ευχόμαστε να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε όμορφες οικογενειακές στιγμές.
Δευτέρα 6 Απριλίου
Τετράδιο γραπτού λόγου. Ποια ταινία είδες αυτές τις μέρες που δεν έχουμε σχολείο και σου άρεσε ιδιαίτερα. Δοκίμασε να γράψεις λίγα λόγια για αυτή και να μας εξηγήσεις τους λόγους που θα πρέπει να τη δούμε και εμείς.
Βοηθητικές ερωτήσεις
Παράγραφος 1
Ποια είναι η ταινία; Τι είδους ταινία είναι; (κινουμένων σχεδίων, κωμωδία, δραματική, περιπέτεια)
Παράγραφος 2
Ποια είναι η υπόθεση της ταινίας; Ποιοι είναι οι κεντρικοί ήρωές της;
Παράγραφος 3
Τι σου άρεσε περισσότερο σ΄ αυτή την ταινία; Τι συναισθήματα και τι σκέψεις σου προκάλεσε;
Παράγραφος 4
Σε ποιους θα την πρότεινες και γιατί
Τρίτη 7 Απριλίου
Αφού μελετήσετε τα κεφάλαια 15.Θυμάμαι τους δεκαδικούς αριθμούς και 21.Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς. http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D102/397/2639,10328/ να λυθούν οι παρακάτω ασκήσεις.
31,256 127,02 0,2 6,317
Ε |
Δ |
Μ |
, |
δ |
ε |
χ |
3 |
1 |
, |
2 |
5 |
6 |
|
1 |
2 |
7 |
, |
0 |
2 |
|
0 |
, |
2 |
||||
6 |
, |
3 |
1 |
7 |
||
( Να χρησιμοποιήσεις το σημάδι της ανισότητας )
4,728 5,001 5 4,7 5,010 4,75 5,1
4,7< 4,728 < 4,75 < 5 < 5,001 < 5,010 < 5,1
Ονομασία |
Δεκαδικός αριθμός |
Δεκαδικό κλάσμα |
0,7 μ. |
||
62 χιλιοστά |
||
του κ. |
||
500 γραμμάρια |
||
1,35 € |
||
15 κιλά και του κιλού |
Κάνουμε αφαίρεση
Απάντηση: 6,42
α) 1-- 0,005 = 0,995 γ)35,004--6,1 = 28,904
β) 25,799+2,25 =28,049 δ)1,230.+ 3122,7 +15 =3138,93
Τετάρτη 8 Απριλίου
150 3,56 700,1 1000 156,03
0,109 34 26,1 23,08 5,002
2.Να γράψεις πώς λέγεται το μπροστινό μέρος ενός δεκαδικού αριθμού και πώς το πίσω τμήμα. Στη συνέχεια να γράψεις τι φανερώνει το κάθε ψηφίο.
Δ Μ δ ε χ
3 5 , 1 0 8
↓ ↓
ακέραιο δεκαδικό μέρος
μέρος
3,51 16,803 109,03 145,356 0,8 0,01
15,308 2,135 0,28 17,136 1235,5 0,0003
5.Να διαγράψεις στους παρακάτω αριθμούς, εκείνα τα μηδενικά που δεν έχουν αξία :
3,5070 0,30000 15,30 0,800 290 28,101 5,00120 37,020 500,0000 0,102050 100,00
3=3,0 45=45,0 318=318,0 1250=1250,0 125=125,0 1.234=1234,0
Δεκαδικός αριθμός |
Ακέραιο Μέρος |
Δεκαδικό Μέρος |
Διαβάζουμε |
|||||
Ε |
Δ |
Μ |
δ |
ε |
χ |
|||
3,16 |
3 |
, |
1 |
6 |
||||
0,208 |
0 |
, |
2 |
0 |
8 |
|||
136,4 |
1 |
3 |
6 |
, |
4 |
|||
0,08 |
0 |
, |
0 |
8 |
||||
47,104 |
4 |
7 |
, |
1 |
0 |
4 |
||
516,32 |
5 |
1 |
6 |
, |
3 |
2 |
||
724,005 |
7 |
2 |
4 |
, |
0 |
0 |
5 |
|
139,02 |
1 |
3 |
9 |
, |
0 |
2 |
||
0,10 |
0 |
, |
1 |
0 |
||||
0,003 |
0 |
, |
0 |
0 |
3 |
8 ακέραιος και 5 δέκατα = 8,5
46 ακέραιος και 2 εκατοστά =46,02
5 ακέραιος και 126 χιλιοστά = 5,126
180 ακέραιος και 3 χιλιοστά = 180,003
75 εκατοστά = 0,75
6 χιλιοστά = 0,006
9.Να βάλεις το σύμβολο ( > , = , < ) στα παρακάτω ζεύγη δεκαδικών αριθμών :
0,5….>…0,4 0,47…<..0,7 5,09…<.5,9
0,9…=…0,90 2,5…>..2,20 0,08…<.0,8
0,7…<..0,90 3,2…>..3,02 3,06…<..6,03
α ) 5 δέκατα + 5 δέκατα= 1 ακέραιη μονάδα
β ) 60 εκατοστά +40 εκατοστά..= 1 >>>.. >>
γ )35 >> + 65 εκατοστά. = 1 >> >>
δ ) 8 δέκατα + 2 δέκατα.= 1 >> >>
ε ) 10 εκατοστά + 90 εκατοστά = 1 >> >>
Π.χ. 1,35 = 135
100
7,8 = 78 5,09 = 509 20,15 = 2015 32,45= 3245
10 100 100 100
5,2 =52 0,43 =43 0,157 = 157 1,072= 1072
10 100 1000 1000
Πέμπτη 9 Απριλίου
Τι θα λέγατε σήμερα να κάνουμε μια επανάληψη στην Γεωγραφία και να θυμηθούμε ξανά τους νομούς της Ελλάδας; http://users.sch.gr/pkoukoulis/geografia%20games.htm Θα θέλαμε με όποιο τρόπο επιθυμείτε να μας πείτε την βαθμολογία και το τελικό σας σκορ!!
Παρασκευή 10 Απριλίου
Αυτή θα ήταν η τελευταία μέρα που θα είχαμε σχολείο. Φανταστείτε χαρά που θα κάναμε όλοι μας!
Σας αφιερώνουμε αυτό το τραγούδι https://www.youtube.com/watch?v=MTAu5H-iE0Q Να έχουμε ελπίδα στη ζωή και το ουράνιο τόξο θα φανεί!! Σας ευχόμαστε Kαλό Πάσχα και ευλογημένη Ανάσταση, μια Ανάσταση διαφορετική από όλες όσες έχουμε ζήσει. Σας στέλνουμε τις θερμότερες ευχές μας να είστε υγιείς και να προσέχετε αυτούς που αγαπάτε.
1η διδακτική ώρα:
Happy Easter!
STUDY THE EASTER VOCABULARY! (ορθογραφία)
lamb: αρνί
chocolate: σοκολάτα, σοκολατένιος
chick: κοτοπουλάκι
Easter bunny: Πασχαλινό κουνελάκι
Easter egg: Πασχαλινό αυγό
custom: έθιμο
basket: καλάθι
nest: φωλιά
fast: νηστεία
Lent: σαρακοστή
Jesus Christ: Ιησούς Χριστός
Holy week: Μεγάλη εβδομάδα
Holy Monday: Μεγάλη Δευτέρα
Easter Sunday: Κυριακή του Πάσχα
Epitaph: Επιτάφιος
Παραδοσιακό γλυκό αρτοσκεύασμα που τρώγεται κυρίως στις αγγλόφωνες χώρες τη Μεγάλη Παρασκευή, αλλά πωλείται πολύ νωρίτερα. Έχει αρκετούς συμβολισμούς, με πρωτεύοντα το χαρακτηριστικό σταυρό πάνω του (cross: σταυρός) που συμβολίζει τη σταύρωση του Χριστού. Λέγεται, επίσης, πως το ψωμάκι αυτό (bun: γλυκό ψωμάκι) συμβολίζει το τέλος της νηστείας.
Listen and sing the “hot cross buns” song here:
https://www.youtube.com/watch?v=3UqpogkDTEE (Το τραγούδι “hot cross buns”)
Exercises:
2η διδακτική ώρα:
More Easter exercises:
Εκτυπώστε και κάνετε τις ασκήσεις στο Documents:
Διευκρίνιση: στην άσκηση 4 ζωγράφισε ένα Πασχαλινό χρωματιστό αυγό και γράψε γι’ αυτό.
Example: My egg in this picture is… big/small.
It is red/yellow etc.
It has a chick/ a basket /a bunny / a flower etc. on it…
It is very beautiful / funny etc.
3η διδακτική ώρα:
“THE EGG HUNT”
«ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥ»
Παιχνίδι κατά το οποίο κρύβονται κάθε είδους αυγά (βαμμένα, ψεύτικα διακοσμητικά, σοκολατένια, μικρά, μεγάλα) συνηθέστερα στον κήπο ενός σπιτιού ή εντός του σπιτιού για να τα βρουν τα παιδιά και να τα συγκεντρώσουν στα καλαθάκια τους. Ποιος θα είναι νικητής καθορίζεται από πριν. Μπορεί να είναι αυτός που θα μαζέψει τα περισσότερα αυγά, το μικρότερο αυγό, το μεγαλύτερο ή ίσως τα περισσότερα του ίδιου χρώματος.
Print an activity for the story (κάνε τις ασκήσεις)
Print the answers (έλεγξε τις απαντήσεις)
Λεξιλόγιο που θα σου χρειαστεί:
sack: σάκος, grass: γρασίδι, bucket: κουβάς, goat: κατσίκα, chicken: κοτόπουλο,
brick: τούβλο, rain: βροχή, sticks: κλαδάκια, gold: χρυσός, roll: κατρακυλάω, up: επάνω.
Καλό Πάσχα αγαπημένα μου παιδιά σε σας και τις οικογένειές σας! Happy Easter to all of you!! Η κ. Καίτη
1η διδακτική ώρα:
Happy Easter!
STUDY THE EASTER VOCABULARY! (ορθογραφία)
lamb: αρνί
chocolate: σοκολάτα, σοκολατένιος
chick: κοτοπουλάκι
Easter bunny: Πασχαλινό κουνελάκι
Easter egg: Πασχαλινό αυγό
custom: έθιμο
basket: καλάθι
nest: φωλιά
fast: νηστεία
Lent: σαρακοστή
Jesus Christ: Ιησούς Χριστός
Holy week: Μεγάλη εβδομάδα
Holy Monday: Μεγάλη Δευτέρα
Easter Sunday: Κυριακή του Πάσχα
Epitaph: Επιτάφιος
Παραδοσιακό γλυκό αρτοσκεύασμα που τρώγεται κυρίως στις αγγλόφωνες χώρες τη Μεγάλη Παρασκευή, αλλά πωλείται πολύ νωρίτερα. Έχει αρκετούς συμβολισμούς, με πρωτεύοντα το χαρακτηριστικό σταυρό πάνω του (cross: σταυρός) που συμβολίζει τη σταύρωση του Χριστού. Λέγεται, επίσης, πως το ψωμάκι αυτό (bun: γλυκό ψωμάκι) συμβολίζει το τέλος της νηστείας.
Listen and sing the “hot cross buns” song here:
https://www.youtube.com/watch?v=3UqpogkDTEE (Το τραγούδι “hot cross buns”)
Exercises:
2η διδακτική ώρα:
More Easter exercises:
Εκτυπώστε και κάνετε τις ασκήσεις στο Documents:
Διευκρίνιση: στην άσκηση 4 ζωγράφισε ένα Πασχαλινό χρωματιστό αυγό και γράψε γι’ αυτό.
Example: My egg in this picture is… big/small.
It is red/yellow etc.
It has a chick/ a basket /a bunny / a flower etc. on it…
It is very beautiful / funny etc.
3η διδακτική ώρα:
“THE EGG HUNT”
«ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥ»
Παιχνίδι κατά το οποίο κρύβονται κάθε είδους αυγά (βαμμένα, ψεύτικα διακοσμητικά, σοκολατένια, μικρά, μεγάλα) συνηθέστερα στον κήπο ενός σπιτιού ή εντός του σπιτιού για να τα βρουν τα παιδιά και να τα συγκεντρώσουν στα καλαθάκια τους. Ποιος θα είναι νικητής καθορίζεται από πριν. Μπορεί να είναι αυτός που θα μαζέψει τα περισσότερα αυγά, το μικρότερο αυγό, το μεγαλύτερο ή ίσως τα περισσότερα του ίδιου χρώματος.
Print an activity for the story (κάνε τις ασκήσεις)
Print the answers (έλεγξε τις απαντήσεις)
Λεξιλόγιο που θα σου χρειαστεί:
sack: σάκος, grass: γρασίδι, bucket: κουβάς, goat: κατσίκα, chicken: κοτόπουλο,
brick: τούβλο, rain: βροχή, sticks: κλαδάκια, gold: χρυσός, roll: κατρακυλάω, up: επάνω.
Καλό Πάσχα αγαπημένα μου παιδιά σε σας και τις οικογένειές σας! Happy Easter to all of you!! Η κ. Καίτη
Δευτέρα 6 Απριλίου
Γλώσσα
Τετράδιο γραπτού λόγου. Ποια ταινία είδες αυτές τις μέρες που δεν έχουμε σχολείο και σου άρεσε ιδιαίτερα. Δοκίμασε να γράψεις λίγα λόγια για αυτή και να μας εξηγήσεις τους λόγους που θα πρέπει να τη δούμε και εμείς.
Βοηθητικές ερωτήσεις
Παράγραφος 1
Ποια είναι η ταινία; Τι είδους ταινία είναι; (κινουμένων σχεδίων, κωμωδία, δραματική, περιπέτεια)
Παράγραφος 2
Ποια είναι η υπόθεση της ταινίας; Ποιοι είναι οι κεντρικοί ήρωές της;
Παράγραφος 3
Τι σου άρεσε περισσότερο σ΄ αυτή την ταινία; Τι συναισθήματα και τι σκέψεις σου προκάλεσε;
Παράγραφος 4
Σε ποιους θα την πρότεινες και γιατί
Φυσική Αγωγή
Χορός Ικαριώτικος στη Δ/νση
https://youtu.be/qoLUCprGN14
Τρίτη 7 Απριλίου
Μαθηματικά
Αφού μελετήσετε τα κεφάλαια 15.Θυμάμαι τους δεκαδικούς αριθμούς και 21.Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς. http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D102/397/2639,10328/ να λυθούν οι παρακάτω ασκήσεις.
31,256 127,02 0,2 6,317
Ε |
Δ |
Μ |
, |
δ |
ε |
χ |
( Να χρησιμοποιήσεις το σημάδι της ανισότητας )
4,728 5,001 5 4,7 5,010 4,75 5,1
……………………………………………………………………………………………………………
Ονομασία |
Δεκαδικός αριθμός |
Δεκαδικό κλάσμα |
0,7 μ. |
||
62 χιλιοστά |
||
του κ. |
||
500 γραμμάρια |
||
1,35 € |
||
15 κιλά και του κιλού |
Απάντηση: ………………………………………………………………
α) 1- 0,005 γ)35,004-6,1 =
β) 25,799+2,25 δ)1,230.+ 3122,7 +15 =
Τετάρτη 8 Απριλίου
Μαθηματικά
150 3,56 700,1 1000 156,03
0,109 34 26,1 23,08 5,002
2.Να γράψεις πώς λέγεται το μπροστινό μέρος ενός δεκαδικού αριθμού και πώς το πίσω τμήμα. Στη συνέχεια να γράψεις τι φανερώνει το κάθε ψηφίο.
_ _ _ _ _
3 5 , 1 0 8
↓ ↓
…………. ……………
………… ………….
3,51 16,803 109,03 145,356 0,8 0,01
15,308 2,135 0,28 17,136 1235,5 0,0003
5.Να διαγράψεις στους παρακάτω αριθμούς, εκείνα τα μηδενικά που δεν έχουν αξία :
3,5070 0,30000 15,30 0,800 290 28,101 5,00120 37,020 500,0000 0,102050 100,00
3=….…. 45=…..… 318=……….. 1250= ………… 125……… 1.234
Δεκαδικός αριθμός |
Ακέραιο Μέρος |
Δεκαδικό Μέρος |
Διαβάζουμε |
|||||
Ε |
Δ |
Μ |
δ |
ε |
χ |
|||
3,16 |
, |
|||||||
0,208 |
, |
|||||||
136,4 |
, |
|||||||
0,08 |
, |
|||||||
47,104 |
, |
|||||||
516,32 |
, |
|||||||
724,005 |
, |
|||||||
139,02 |
, |
|||||||
0,10 |
, |
|||||||
0,003 |
, |
8 ακέραιος και 5 δέκατα =
46 ακέραιος και 2 εκατοστά =
5 ακέραιος και 126 χιλιοστά =
180 ακέραιος και 3 χιλιοστά =
75 εκατοστά =
6 χιλιοστά =
9.Να βάλεις το σύμβολο ( > , = , < ) στα παρακάτω ζεύγη δεκαδικών αριθμών :
0,5……0,4 0,47…..0,7 5,09….5,9
0,9……0,90 2,5…..2,20 0,08….0,8
0,7…..0,90 3,2…..3,02 3,06…..6,03
α ) 5 δέκατα + …………………= 1 ακέραιη μονάδα
β ) 60 εκατοστά +…………….. = 1 >>>.. >>
γ )35 >> + ……………. = 1 >> >>
δ ) 8 δέκατα + ……………….= 1 >> >>
ε ) 10 εκατοστά + …………….. = 1 >> >>
Π.χ. 1,35 = 135
100
7,8 = 5,09 = 20,15 = 32,45
5,2 = 0,43 = 0,157 = 1,072
Φυσική Αγωγή
Χορόί Θρακιώτικοι στις Δ/νσεις
https://youtu.be/K3OF1ZQzIhw και
https://youtu.be/QxJGw4YQ6Pk
Πέμπτη 9 Απριλίου
Γεωγραφία
Τι θα λέγατε σήμερα να κάνουμε μια επανάληψη στην Γεωγραφία και να θυμηθούμε ξανά τους νομούς της Ελλάδας; http://users.sch.gr/pkoukoulis/geografia%20games.htm Θα θέλαμε με όποιο τρόπο επιθυμείτε να μας πείτε την βαθμολογία και το τελικό σας σκορ!!
Θεατρική Αγωγή
Θεατρική Δραστηριότητα στη Διεύθυνση
https://sway.office.com/sD8WKbTfTNHnTl6F
ΤΠΕ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7875
Παρακολουθήστε, αν θέλετε, τις 4 παρουσιάσεις και στο τέλος αξιολογήστε τις γνώσεις σας
http://photodentro.edu.gr/photodentro/Ergonomia_pidx0032694/axiolog/axiolog.html
Το βίντεο που ακολουθεί μας προτείνει λύσεις με ευχάριστο τρόπο για το σπίτι…
https://www.youtube.com/watch?v=XY8iqkeNBGE&feature=youtu.be
Κι ένα ακόμα βίντεο για να γελάσουμε λίγο!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=109&v=7-ybWlRyv70&feature=emb_logo
Παιδιά μου της Δ τάξης όπως θα θυμάστε, πριν κλείσουν τα σχολεία κάναμε εργασίες με τον Κειμενογράφο. Σκέφτηκα λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε τον χρόνο μας εποικοδομητικά και να μάθουμε να χειριζόμαστε το πληκτρολόγιο και τον κειμενογράφο όσο καλύτερα μπορούμε, ξεκινώντας από τη χρήση του πληκτρολογίου! Είναι μια ευκαιρία και για τους μαθητές της Δ τάξης να τα θυμηθούν.
Αρχικά, θέλω να μελετήσετε προσεχτικά τις παρακάτω παρουσιάσεις ώστε να θυμηθείτε ξανά τα πλήκτρα του πληκτρολογίου και τη χρήση τους, καθώς και βασικές ενέργειες σχετικά με την αποθήκευση εγγράφων.
https://www.slideshare.net/margaretz/word-a-b?next_slideshow=1
Εργασίες
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3103
https://learningapps.org/watch?v=prt0npeya20
Μια εφαρμογή κειμενογράφου ιστού ώστε τα παιδιά να μπορούν να γράφουν το δικό τους κείμενο χωρίς τη χρήση προγράμματος κειμένου μέσα από τον υπολογιστή τους (π.χ. Word) μπορείτε να τη βρείτε εδώ:
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2428?locale=el
Κάντε μια μικρή εξάσκηση γράφοντας την πρόταση :
Μένουμε σπίτι και προσέχουμε τους εαυτούς μας και τους γύρω μας!
Μένουμε σπίτι και παίζουμε μέχρι τελικής πτώσεως!!!
Οδηγίες:
Προορισμός –> βελάκι –> Αποθήκευση ως pdf –> Αποθήκευση
Το κακό νέο είναι πως… το αρχείο που αποθηκεύεται δεν είναι ανοιχτό προς επόμενη επεξεργασία. Δεν πειράζει… περάσαμε ωραία!
Επικοινωνία με μαθητές
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου (κ. Γκόγκου Χ.) μέσα από αυτό το padlet πατώντας το + και προσθέτοντας ένα νέο μήνυμα! Στον τίτλο, καλό θα ήταν να γράφετε το ονοματεπώνυμο και το τμήμα σας.
https://padlet.com/christinagk/tpe
Τα λέμε…
Παρασκευή 10 Απριλίου
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
Αυτή θα ήταν η τελευταία μέρα που θα είχαμε σχολείο. Φανταστείτε χαρά που θα κάναμε όλοι μας!
Σας αφιερώνουμε αυτό το τραγούδι https://www.youtube.com/watch?v=MTAu5H-iE0Q Να έχουμε ελπίδα στη ζωή και το ουράνιο τόξο θα φανεί!! Σας ευχόμαστε καλό Πάσχα και ευλογημένη Ανάσταση, μια Ανάσταση διαφορετική από όλες όσες έχουμε ζήσει. Σας στέλνουμε τις θερμότερες ευχές μας να είστε υγιείς και να προσέχετε αυτούς που αγαπάτε.
Παιδιά μου,
Δείτε την αφίσα της ΙΒΒΥ για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2020 και δύο αφίσες που δημιούργησαν μαθητές του Δ3 για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας.
Δείτε πώς θα δημιουργήσετε τη δική σας αφίσα.
Αρχικά
Στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή ή σε κάποιο φάκελο που έχω οργανωμένα τα δικά μου αρχεία κάνω:
PowerPoint
Ανάλογα με ποια έκδοση Microsoft Office έχει ο καθένας εγκατεστημένη στον υπολογιστή του, τα μενού του προγράμματος μπορεί να διαφοροποιούνται λίγο. Η λογική είναι η ίδια! Σε κάθε μενού αξιοποιώ τις επιλογές που υπάρχουν για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα. Θυμηθείτε.. όπου έχει βελάκια και τελίτσες σημαίνει κι άλλες επιλογές!
από εδώ επιλέγω από το Διαφάνειες προσαρμοσμένες για Α4/ Α3 συνήθως και προσανατολισμό Διαφάνειας Κατακόρυφο ή Οριζόντιο.
à Μορφοποίηση φόντου ή αλλιώς Στυλ φόντου
Δεξιά, γράφω στο πλαίσιο Αναζήτηση για… και στη συνέχεια πατάω Μετάβαση ή Enter (στο πληκτρολόγιο). Από τις εικόνες που εμφανίζονται ψάχνω να βρω μία που να μου αρέσει και κάνω κλικ πάνω της.
Τακτοποίηση à Συνήθως επιλέγω Μεταφορά στο φόντο à Μεταφορά στο φόντο για να μεταφερθούν πίσω από τα κείμενα.
Στοίχιση à Στο μέσο / στο κέντρο συνήθως
Κάνω κλικ πάνω στο SmartArt και ανοίγουν ακόμα δύο μενού η Σχεδίαση και η Μορφή. Το αφήνω πάνω σας…
* Για αναζήτηση και αποθήκευση εικόνας:
Διαφορετικά
https://www.openbook.gr/category/literature/children/page/3/
Οδηγίες:
Καλά να περνάτε!
Η «δασκάλα των υπολογιστών»
Χριστίνα Γκόγκου
Δ1 και Δ2 (3 ώρες την εβδομάδα)
1η διδακτική ώρα:
THE TIME
Exercise:
Μπες στον ακόλουθο σύνδεσμο και κάνε την άσκηση: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6138
THE WEATHER
Exercise:
Μπες στον ακόλουθο σύνδεσμο και κάνε την άσκηση: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D101/693/4597,20861/extras/British_Council/U4L3_Whats_The_Weather_Like/activity.html
2η διδακτική ώρα:
April Fool’s Day! (Πρωταπριλιά)
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/your-turn/april-fools-day
Πάτα στο Quick View.
https://busyteacher.org/22338-april-fools-day-reading.html
(Λύσεις: false, false, true, false)
April: Απρίλιος
fool: ανόητος
joke: αστείο
trick: ξεγελώ, φάρσα (play tricks on somebody)
prank: φάρσα, πλάκα, κάνω πλάκα σε κάποιον
annoyed: ενοχλημένος
surprised: έκπληκτος
Exercise:
Complete the gaps with the above vocabulary:
(Answer key: a. Fool, b. trick, c. annoyed / surprised, d. joke / prank, e. April)
3η διδακτική ώρα:
Εν όψει της παγκόσμιας ημέρα παιδικού βιβλίου στις 2 Απριλίου
https://www.freechildrenstories.com/the-smart-letter-e
Προσπάθησε να βρεις τη σημασία των άγνωστων λέξεων από το νόημα της πρότασης. Μην στέκεσαι σε κάθε λέξη! Απλά απόλαυσέ το! Αν κάποια λέξη σε ταλαιπωρεί τόσο πολύ, βρες τη στο https://www.wordreference.com/engr/.
Answer the following questions:
(Answer key: a. Letter E is the smartest letter in the Land of Words. b. When he woke up, he always read five books. c. Letter E said there are 430 stars in the sky. d. Letter K said there are 429 stars in the sky. e. Last night, for the first time, it flickered out, as all stars do one day. )
Γίνε συγγραφέας, ακολούθησε τις οδηγίες και φτιάξε τη δική σου ιστορία στα:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/story-maker-1 ή https://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/story-maker-2 Story maker 2
Σας στέλνω την αγάπη μου!
Η δασκάλα των αγγλικών κ. Καίτη