Ψηφιακό Βιβλίο

 Οι μαθητές/τριες του Α3 με την εκπ/κό τους κ. Τσαχιρίδου Βαρβάρα (ΠΕ 70)  δημιούργησαν το ψηφιακό τους βιβλίο "Παραμύθι χωρίς σύνορα" που δημοσιεύσαν στο iNOUS(Ινστιτούτο Ψηφιακής Μάθησης και Τεχνολογίας) Το βιβλίο είναι στον κάτωθι σύνδεσμο

Υγιεινό Πρωινό

 Στα πλαίσια της Υγιεινής Διατροφής οι μαθητές του Α1 με τη δασκάλα τους την κ. Χίου Β. οργάνωσαν το πρωινό τους για να αποκτήσουν υγιενές συνήθειες ζωής

Επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο

 Στα πλαίσια του προγράμματος υγιεινής διατροφής,  τα τρία τμήματα της Α' τάξης επισκέφτηκαν στις 26/11/2021, τηρώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα λόγω covid, το Ολυμπιακό Μουσείο, έφτιαξαν σπιτικά πιτσάκια και ενημερώθηκαν για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής

Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής

 Στα πλαίσια υλοποίησης προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής οι μαθητές/τριες του Α2 με τη δασκάλα τους κ. Κελγιάννη Σ. (ΠΕ 70) επισκέφτηκαν στις 22/6/2021 τον πολυχώρο Μικροί Ήρωες, στην Πολίχνη,  για να εκπαιδευτούν στην οδήγηση και να γνωρίζουν τα σήματα του ΚΟΚ

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

 

 Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού και της Παν/νιας Ημέρας κατά της Βίας στο Σχολείο (6 Μαρτίου),  σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.1/24141/ΓΔ4/2-3-2021 του ΥΠΑΙΘ την Τρίτη 2 Μαρτίου 2021 οι μαθητές του Α1 του 3ου Δημοτικού Πυλαίας με τη δασκάλα τους κ. Τσαχιρίδου Β. σε συνεργασία με την κοινωνική λειτουργό του σχολείου κ. Γαλάνη Π., τον κ. Τσίρκου Θ., την κ. Χαραλαμπίδου Ν. (Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης του τμήματος) πραγματοποίησαν ενδοσχολικές δραστηριότητες προκειμένου οι μαθητές να μάθουν να ζουν σε ένα ασφαλές και ειρηνικό σχολείο, να εμπεδώσουν τις αξίες της αλληλεγγύης, του αλληλοσεβασμού, της ομαδικής δράσης και έτσι να αναδείξουν το ομαδικό πνεύμα, που μέσα στα πλαίσια της σχολικής τάξης , αποτελεί μια καθημερινή πραγματικότητα.

Οι μαθητές παρακολούθησαν ενημερωτικά βίντεο

  1. Πέτρα, ψαλίδι, χαρτί,
  2. Πότε άραγε γίνομαι "καρφί" και πότε "ήρωας";
  3. Σχολική Βία "το παιχνίδι με τα μήλα"
  4. Ναι ... Εκφοβισμός
  5. Η παιδική χαρά είναι για όλους
  6. To the birds (Pixar)

άκουσαν τραγούδια "Υπάρχουν χέρια"-Locomondo, αφήγηση παραμυθιών σε συνδυασμό με συζήτηση σχετικά με το γιατί η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός δεν είναι αποδεκτά από το σχολείο

  1. "Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε"
  2. Πώς αισθάνεσαι σήμερα;
  3. ΔΕΠΥράζει
  4. Τα φτερά του Νόρμαν (Τομ Πέρσιβαλ, Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ)

καθώς και εικαστικές δημιουργίες των παιδιών με τη βοήθεια και της κ. Τσετουλίδου A. (Δασκάλα εικαστικών του σχολείου).

Τέλος, το πρόγραμμα παρέμβασης ολοκληρώθηκε με το Αλφαβητάρι της Φιλίας το οποίο ενθάρρυνε τόσο την αναγνωστική ικανότητα των μαθητών της Α1 τάξης όσο και τη δημιουργική τους γραφή.

Κοινωνικοποίηση

 Στις 19/1/2021 οργανώθηκαν από την κοινωνική λειτουργό του σχολείου κ. Γαλάνη Π. σε συνεργασία με τις εκπ/κούς της Α τάξης δραστηριότητες κοινωνικοποίησης, αφού το σχολείο έχει πέρα από γνωστικούς στόχους και στόχους κοινωνικούς και συμπεροφοράς

Χρήση Μάσκας

  Ιατρικό κλιμάκιο από το Κέντρο Υγείας Τούμπας αποτελούμενο από την επισκέπτρια υγείας κ. Δημητρίου Ε και τη νοσηλεύτρια κ. Μακρίδου Χ επισκέφτηκαν σήμερα 20/10/2020 από ώρα 8.30-10.30 το σχολείο. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η ενημέρωση των μαθητών/τριών των Α & Β τάξεων για τη σωστή χρήση της μάσκας. Σε επόμενο χρονικό διάστημα θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση και των άλλων τάξεων

Αγγλικά Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 6/4/2020-10/4/2020

Happy Easter!

EASTER VOCABULARY/ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ:

  1. Αρχικά βάλτε τα παιδιά να σκεφτούν ποιες λέξεις τους έρχονται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη Πάσχα, πρώτα στα ελληνικά και αν ξέρουν ήδη κάποιες στα αγγλικά.
  2. Μετά, επισκεφθείτε τη σελίδα https://learnenglishkids.britishcouncil.org/flashcards/easter-flashcards και από τα Documents εκτυπώστε τα:

Print Easter flashcards

Print Easter flashcards to colour and write

Σας δίνω τις λέξεις με τη μετάφρασή τους εδώ:

  1. Easter eggs: Πασχαλινά αυγά
  2. chocolates: σοκολάτες
  3. hot cross buns: (δε χρειάζεται να το μεταφράσουν) είδος σταφιδόψωμου με μπαχαρικά →

Παραδοσιακό γλυκό αρτοσκεύασμα που τρώγεται κυρίως στις αγγλόφωνες χώρες τη Μεγάλη Παρασκευή, αλλά πωλείται πολύ νωρίτερα. Έχει αρκετούς συμβολισμούς, με πρωτεύοντα το χαρακτηριστικό σταυρό πάνω του (cross: σταυρός) που συμβολίζει τη σταύρωση του Χριστού. Λέγεται, επίσης, πως το ψωμάκι αυτό (bun: γλυκό ψωμάκι) συμβολίζει το τέλος της νηστείας.

Listen and sing the “hot cross buns” song here:

https://www.youtube.com/watch?v=3UqpogkDTEE (Το τραγούδι “hot cross buns”)

  1. basket: καλάθι
  2. bunnies: κουνελάκια
  3. lamb: αρνί
  4. chicks: κοτοπουλάκια
  5. nest: φωλιά

Αν δεν είστε σίγουροι πώς προφέρονται οι λέξεις, μπορείτε να τις δείτε ή να τις ακούσετε στο https://www.wordreference.com/engr/ πατώντας εκεί που λέει Listen. Είναι προτιμότερο να τις δείτε από το να τις μάθουν λάθος.

Με τα flashcards τα παιδιά θα μάθουν το καινούριο πασχαλινό λεξιλόγιο και μπορούν, αν θέλουν, να το χρωματίσουν. Πρώτα παρουσιάζουμε εμείς το λεξιλόγιο (εικόνα και ηχητικό άκουσμα της λέξης μαζί) πολλές φορές. Στη δεύτερη φάση, τα λέμε ένα-ένα και τα επαναλαμβάνουν μετά από μας. Στην Τρίτη φάση, δείχνουμε τις εικόνες μία-μία με τη σειρά και εκμαιεύουμε τη λέξη. Στην τελευταία φάση, δείχνουμε ανακατεμένες τις εικόνες και περιμένουμε να ακούσουμε τη λέξη.

Επιπλέον λεξιλόγιο: Καθώς ξέρουν τώρα πια τα παραπάνω, μπορούμε να κάνουμε συνδυασμούς, όπως:

chocolate egg: σοκολατένιο αυγό

Easter basket: Πασχαλινό καλάθι

Easter bunnies: Πασχαλινά κουνελάκια

Αφού ξέρουν τα χρώματα:

a red/yellow/pink/blue/orange/green/pink egg

a yellow/brown basket

a grey Easter bunny

a white lamb

yellow chicks (έχουν διδαχθεί/χρησιμοποιήσει «ασυνείδητα» τον ομαλό πληθυντικό στο μάθημά μας)

και φυσικά να μάθουν την ευχή:

Happy Easter: Καλό Πάσχα

EASTER CUSTOMS / ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ

“THE EGG HUNT”

«ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥ»

Παιχνίδι κατά το οποίο κρύβονται κάθε είδους αυγά (βαμμένα, ψεύτικα διακοσμητικά, σοκολατένια, μικρά, μεγάλα) συνηθέστερα στον κήπο ενός σπιτιού ή εντός του σπιτιού για να τα βρουν τα παιδιά και να τα συγκεντρώσουν στα καλαθάκια τους. Ποιος θα είναι νικητής καθορίζεται από πριν. Μπορεί να είναι αυτός που θα μαζέψει τα περισσότερα αυγά, το μικρότερο αυγό, το μεγαλύτερο ή ίσως τα περισσότερα του ίδιου χρώματος.

Μπορούν να απολαύσουν και να ακούσουν το λεξιλόγιο που ήδη έμαθαν στα:

https://www.youtube.com/watch?v=nZAY_GL1vUY Easter egg hunt

https://www.youtube.com/watch?v=PrNI1m5jBC4 Peppa pig Easter egg hunt

https://www.youtube.com/watch?v=IS_LQNCleio Peppa pig Chocolate egg

EASTER GAME!

Αυτό το παιχνίδι κάτι θα τους θυμήσει… το αγαπημένο μας “Simon says” που έχουμε παίξει και αγαπήσει μέσα στην τάξη!

Βασίζεται σε μια μέθοδο διδασκαλίας ξένων γλωσσών, την Total physical response method, όπου ο δάσκαλος δίνει «εντολές» στα παιδιά και εκείνα πρέπει να τις εκτελέσουν. Για παράδειγμα, “stand up”, “open your book” etc. Ο James Asher, ιδρυτής της μεθόδου, ανέπτυξε το συλλογισμό του βλέποντας πώς μαθαίνουν τα παιδιά τη μητρική τους γλώσσα. Χωρίς άγχος, πρώτα ακούνε (δε μιλάνε) και ανταποκρίνονται με σωματική κίνηση σ’ αυτά που τους λένε οι γονείς τους. Για παράδειγμα, “Mary, bring me the teddy” (το παιδί ακούει, δεν απαντά, αλλά φέρνει το αρκουδάκι στη μητέρα του).

Λοιπόν, θα παίξετε το γνωστό “Simon says” στο σπίτι με διαφορετικό τρόπο αυτή τη φορά, πασχαλινό τρόπο!

Αυτός που θα δίνει τις εντολές θα είναι ο Easter Bunny!

Εσείς (ένας από τους δύο γονείς) θα δίνετε τις «εντολές» και τα παιδιά θα τις εκτελούν. Αν υπάρχουν αδερφάκια μπορούν να παίξουν κι αυτά για περισσότερο suspense and competition!

Δουλέψτε αυτές τις οδηγίες (πρώτα εξηγείστε τις):

The Easter bunny says…

  1. hop (πηδήξτε)
  2. touch your bunny ears (αγγίξτε τα κουνελένια σας αυτιά)
  3. turn around (γυρίστε γύρω γύρω)
  4. touch your bunny tummy (αγγίξτε την κουνελένια σας κοιλιά)
  5. touch your bunny nose (αγγίξτε την κουνελένια σας μύτη)
  6. stop (σταματήστε)

Αν την «εντολή»/οδηγία τη δίνει ο Easter Bunny, the Easter bunny says… πρέπει να το κάνουν, αλλιώς όχι.

Example: The Easter bunny says hop → το κάνουν

Hop → δεν το κάνουν, αν το κάνουν χάνουν και βγαίνουν από το παιχνίδι.

Enjoy the game!

Καλό Πάσχα αγαπημένα μου παιδιά σε σας και τις οικογένειές σας! Happy Easter to all of you!! Η κ. Καίτη

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 6/4/2020-10/4/2020

Μαθηματικά για την επόμενη εβδομάδα 6-4 ως 11/4

Η μαϊμού και οι αριθμοί στη διεύθυνση

http://www.edaskalos.gr/mygames/monkeygame/index.html

Σπαζοκεφαλιές στη διεύθυνση http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/riddle4/query4.html

Κάνουμε προσθέσεις μέχρι το 10 με τους δεινόσαυρους παρέα στη διεύθυνση http://www.edaskalos.gr/mygames/prosthesijunior/default.html?fbclid=IwAR3EArQQCQs9TpxCy6L_Yi-OIukCW5qrfDmM7cxTJ7Y3vjqbNmvPL3H9rgs

1)Συνεχίζω όπως στο παράδειγμα.

25

=10 +     10   +   5

                         36

=10 + 10 + 10 + 6

 

27

= ......

+ ......

+ ......

                         32

= ......

+ ......

+ ......

+ ......

29

= ......

+ ......

+ ......

                         33

= ......

+ ......

+ ......

+ ......

22

= ......

+ ......

+ ......

                         39

= ......

+ ......

+ ......

+ ......

45 = ......

+ ......

+ ......

+ ......

+ ......

47 = ......

+ ......

+ ......

+ ......

+ ......

2) Συμπληρώνω τις ισότητες.

10 + 5 = .........

10 + .........

=12

10 + 8 = .........

10 + .........

=19

    10 + 6 = .........

10 + .........

=14

10 + 3 = .........

10 + .........

=15

10 + 7 = .........

10 + .........

=11

17 – 7 = .........

18 -- .........

= 10

14 – 4 = .........

16 -- .........

= 10

13 – 3 = .........

13 --.........

= 10

19 – 9 = .........

12 -- .........

= 10

12 – 2 = .........

15 -- .........

= 10  

3)Συμπληρώνω τους αριθμούς που λείπουν :

1

 

3

 

5

 

7

 

9

 
                   

11

 

13

 

15

 

17

 

19

 
                   
 

22

 

24

 

26

 

28

 

30

                   
 

32

 

34

 

36

 

38

 

40

                   

41

 

43

 

45

 

47

 

49

 
                   

51

 

53

 

55

 

57

 

59

   60

4) Λύνω τις ασκήσεις στην εικόνα

Το μάθημα της γλώσσας για την επόμενη εβδομάδα είναι αναρτημένο στην e-class του sch γιατί περιέχει υλικό που είναι δύσκολο να υποστηριχθεί από τη σελίδα του σχολείου μας.

Θεατρική Αγωγή

Θεατρική Δραστηριότητα στη διεύθυνση
https://sway.office.com/dgCuA9EMwiBdQ4Yv

ΤΠΕ

Αγαπητοί γονείς,

προτείνονται κάποιες ηλεκτρονικές ιστοσελίδες οι οποίες εμπεριέχουν εκπαιδευτικό υλικό, λογισμικό και δραστηριότητες για παιδιά.

  • Για ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο

https://saferinternet4kids.gr/

  • Προτάσεις για ποιοτικό χρόνο μπροστά στην οθόνη

https://saferinternet4kids.gr/nea/playandlearn/

  • YouTube Kids

https://saferinternet4kids.gr/nea/youtubekids/

Παιδιά μου,

Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε! Γι’ αυτό σας ετοίμασα (κ. Γκόγκου Χ) αρκετά πραγματάκια για να κάνετε! Προσοχή! Καλό είναι να μη ξεπερνάμε τα επιτρεπόμενα λεπτά σε χρόνο οθόνης την ημέρα! Κλείνουμε το laptop, τον υπολογιστή, το tablet και κάνουμε κάτι άλλο, διαβάζουμε, παίζουμε, ζωγραφίζουμε, χορεύουμε...

Ας εκμεταλλευτούμε όλοι μας το χρόνο αυτό θετικά και δημιουργικά!

  1. ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΑΖΛ

Ας ξεκινήσουμε με παιχνίδι! Κι επειδή στο δικό μας σπίτι τα παζλ είναι μία από τις καθημερινές μας δραστηριότητες… σας έφτιαξα τα παρακάτω παζλ:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3d0234591a54

Οδηγίες

  1. Κλικ στο εικονίδιο με το φαντασματάκι, αν θέλετε να βλέπετε την εικόνα του παζλ στο φόντο
  2. Κλικ-σέρνετε-αφήνετε στο σωστό σημείο το κάθε κομμάτι

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0dbce241b1cb

Οδηγίες

  1. Κλικ στο εικονίδιο με το φαντασματάκι, αν θέλετε να βλέπετε την εικόνα του παζλ στο φόντο
  2. Κλικ-σέρνετε-αφήνετε στο σωστό σημείο το κάθε κομμάτι
  3. Αριστερό κλικ σε ένα κομμάτι και στη συνέχεια δεξί κλικ (όσες φορές χρειαστεί) για περιστροφή του κομματιού. Αριστερό κλικ.
  4. ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Όπως θα θυμάστε παιδιά στην αρχή των μαθημάτων μας είχαμε ασχοληθεί με διάφορες δραστηριότητες σχετικά με τον χειρισμό του ποντικιού. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνουμε λίγη ακόμη εξάσκηση...
Γι’ αυτό το λόγο θα ήθελα να σας ζητήσω να κάνετε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους και να υλοποιήσετε τις δραστηριότητες

Ανακαλύπτω σχήματα μέσα στην εικόνα

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3130

Ποντίκι, ο εξολοθρευτής

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2605?locale=el

Φτιάξε το παζλ

http://www.schoolessons.gr/data-nipio/mypc/my_pc/index.htm

Κι επειδή το Πάσχα πλησιάζει και για να μπούμε λίγο στο πνεύμα, σας δίνω και τις παρακάτω Πασχαλινές δραστηριότητες με τις οποίες μπορείτε να ασχοληθείτε ακόμη και κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Αντιστοιχίζουμε πασχαλινές εικόνες

https://learningapps.org/1458586

Αριθμοί και πασχαλινά αυγά

https://learningapps.org/1458683
 
Παιχνίδι μνήμης με πασχαλινές εικόνες

https://learningapps.org/1457672

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσα από αυτό το padlet πατώντας το + και προσθέτοντας ένα νέο μήνυμα! Στον τίτλο, καλό θα ήταν να γράφετε το ονοματεπώνυμο και το τμήμα σας.

https://padlet.com/christinagk/tpe

Τα λέμε…

http://tinyurl.com/smx9klq

Θα καταφέρετε να περάσετε τους δικούς μου χρόνους; Καλή διασκέδαση!

Καλά να είστε και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

Αγγλικά Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

Επισκεφθείτε τις παρακάτω διευθύνσεις, θυμηθείτε όσα μάθαμε, μάθετε καινούριες λέξεις και φράσεις και διασκεδάστε!

  1. https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk Do you like? Yes, I do / No, I don’t.
  2. https://www.youtube.com/watch?v=p5qwOxlvyhk What do you see? I see… (Wild

animals)   Διαδραστικό, ρωτούν και απαντούν τα ίδια τα παιδιά την τρίτη φορά!

  1. https://www.youtube.com/watch?v=MCjhynvMunE What do you see? I see… (animals and sounds) Επίσης, διαδραστικό!
  1. https://www.youtube.com/watch?v=YyFLBTTAbSE What colour is it? It’s… Επίσης διαδραστικό!

Έχουμε μάθει στην τάξη και τα gold: χρυσό, silver: ασημί

  1. Και ένας μύθος του Αισώπου: (αφού έχουν κάνει και με τη δασκάλα τους)

https://www.youtube.com/watch?v=kG3lWRYw270

“The old lion and the fox” / «To γέρικο λιοντάρι και η αλεπού»

Λεξιλόγιο

(Δείτε οδηγίες πώς θα το δουλέψετε στο υλικό που έδωσα την προηγούμενη εβδομάδα, 23-27-4-2020)

Once upon a time: Μια φορά κι έναν καιρό

old: γέρικος, ηλικιωμένος

lion: λιοντάρι

I’m so hungry: πεινάω τόσο πολύ

rat: αρουραίος

Mr Lion: Κύριε λιοντάρι

I’m not feeling well: Δε νιώθω πολύ καλά

sick lion: άρρωστο λιοντάρι

animals: ζώα

How are you feeling?: Πώς νιώθεις;

deer: ελάφι

Please come in: Σε παρακαλώ έλα μέσα

monkey: μαϊμού

disappeared: εξαφανίστηκαν

one by one: ένας-ένας, ο ένας μετά τον άλλο

that’s strange: αυτό είναι παράξενο

fox: αλεπού

Φιλάκια από τη δασκάλα αγγλικών κ. Καίτη!

Θεατρική Αγωγή από 30/3/2020-3/4/2020

Η.Δ.Μ.Λ.

(δηλ. ¨Η Δική μου Μουσική Λίστα”)

ή... Ο Αυτόματος Χορός !

Παιδιά θυμάστε που αφήσαμε τα μαθήματα μας πριν μας κλείσουνε στα σπίτια μας ;

Ναι με τους περισσότερους είχαμε μείνει στο “ κεφάλαιο” μουσική - χορός και ελεύθερη κίνηση”

Θα μου μείνουν αξέχαστα αυτά τα μαθήματα μαζί σας...τι διαφορετικές απίστευτες χορευτικές κινήσεις έβγαλαν κάποιοι! Κάποιοι άλλοι φανέρωσαν κρυφά ταλέντα, κάποιοι ζορίστηκαν να μπουν στην άσκηση στην αρχή αλλά με το που αφέθηκαν έβλεπα πόσο πολύ τελικά το είχαν ανάγκη και πόσο το διασκέδασαν, θυμάμαι και κάποιους που καθόλου δεν θέλανε να την κάνουν την άσκηση και εγώ γινόμουν αυστηρή (και σας εκνεύριζα!) και έλεγα ότι προσπαθούμε όσο μπορούμε να δοκιμάζουμε τον εαυτό μας σε νέες δράσεις κάνοντας έστω την ελάχιστη για μας δυνατή ενέργεια. Ποτέ δεν ξέρουμε αν θα μας παρακινήσει σε κάτι διασκεδαστικό!! Σε κάτι τελικά που θα το αγαπήσουμε πολύ και επειδή θα το κάνουμε με τον τρόπο μας θα γίνει ΔΙΚΟ ΜΑΣ!

Θυμάστε που νιώθαμε στο τέλος υπέροχα εξουθενωμένοι; Και πόσο σημαντική είναι η μουσική εκαι η ελεύθερη κίνηση στη ζωή μας;

Αυτές τις μέρες του εγκλεισμού αυτή η δραστηριότητα μας χρειάζεται όσο τίποτε άλλο και το πιο καταπληκτικό είναι ότι μπορούμε να την κάνουμε οπουδήποτε έχουμε ελάχιστο χώρο στο σπίτι μας, μικροί και μεγάλοι και όταν λέω μεγάλοι εννοώ και τους γονείς !                  

(ναι την κάνω και εγώ μόνη μου αυτήν την άσκηση, στην κουζίνα που έχω αλλάξει λίγο τον χώρο αυτές τις μέρες ως τον δικό μου χώρο κίνησης )

Οπότε ...

Βήμα 1ο

βάλτε στο ίντερνετ ή απ το playlist σας τη μουσική που σας αρέσει, προτείνω να έχετε κάνει τη Δική σας Μουσική Λίστα (Η.Δ.Μ.Λ.)

...δοκιμάστε μια στιγμή να πείτε αυτά τα αρχικά σαν μια λέξη..μπορείτε να την πείτε χωρίς ν ακουγεται σαν την λέξη ίνδαλμα;    J

Βήμα 2ο

Βρείτε τον χώρο που θα αισθάνεστε άνετα, είτε επειδή θέλετε να είστε μόνοι σας και να μην σας βλέπει κανείς (ίσως στο δωμάτιο σας;!) είτε γιατί εκεί έχει πιο πολύ χώρο..(εγώ όπως είπα έχω διαλέξει την κουζίνα για τέτοιες ασκήσεις, έχω τη μουσική μοτ, κλείνω την πόρτα, βάζω και στο πάτωμα το στρωματάκι της γιόγκας για να είναι μαλακά άμα χοροπηδάω - ρωτήστε τη μαμά μπορεί να έχει- και για λίγο τα ξεχνάω όλα! )

Βήμα 3ο

βάλτε τη μουσική και αθεθείτε ελεύθερα σ έναν ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΟΡΟ ! ! !

Στόχος είναι να μπείτε στον ρυθμό της μουσικής ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ !

Αυτή η οδηγία είναι πολύ σημαντική γι αυτό το παιχνίδι εκτόνωσης ενέργειας!

Το θέμα είναι να επικεντρωθείτε στην ανάγκη που έχει το σώμα σας και όχι να κάνετε κάτι που πιστεύετε ότι θα είναι ωραίο σαν αποτέλεσμα!!!

Το σώμα σας μπορεί να έχει την ανάγκη να κάνει ότι να ναι..

... να! κάπως έτσι ... :)

https://www.youtube.com/watch?v=gGfkLp9Lb6k

(όπως βλέπετε αυτό το παιδάκι χορεύει πάνω στο κρεβάτι του - προσοχή όμως μη σπάσει..καλύτερα στο στρωματάκι γιόγκας ή απλά σ ένα χαλί - και αν μπει και σε σας η μαμά στο δωμάτιο δεν πειράζει ..πάρτε την μαζί σας σ έναν αυτόματο εκτονωτικό χορό)

... κινήσεις σπασπωδικές...που δεν έχουν ροή ή ομορφιά (από αυτές που βλέπουμε τουλάχιστον στις χορογραφίες στα διάφορα βίντεοκλιπ) το σώμα μπορεί να έχει την ανάγκη απλά να εκτονωθεί με τον δικό του ΜΟΝΑΔΙΚΟ - ΥΠΕΡΟΧΟ - ΤΡΟΠΟ !!!! Ακούστε το...ακουλουθήστε το...ξέρει αυτό τί θέλει να κάνει!

Μερικές προτάσεις δικές μου για τη λίστα της μουσικής από από τα τραγούδια που δουλέψαμε μαζί στο σχολείο ..θυμάστε ;

Εχει και κάποια άλλα που σας δίνω σαν πρόταση να τα δοκιμάσετε...ότι δεν σας ταιριάζει περάστε το..αλλά δική μου πρόταση δοκίμαστε το έστω λίγο μισό λεπττό..γιατί όπως έλεγα και θα το ξαναπώ εν συντομία

“Δοκιμάστε! Μπορεί να είναι το καινούργιο αγαπημένο σας τραγούδι, παιχνίδι, φαγητό, μάθημα, άθλημα....οτιδήποτε! “

Μουσικές προτάσεις για του μικρούς χορευτές (Α΄-Β΄) :

Magic Dance!

https://www.youtube.com/watch?v=j6NqnYYmSVE

Dancing with myself

https://www.youtube.com/watch?v=zpMZcQ1lGWU

Η Στροφή (αυτό το διασκεδαστικότατο τραγουδάκι έχει σαν χορογραφία όποιος θέλει την ακουλουθεί!

https://www.youtube.com/watch?v=JzR7xgBgQlE

Το Swing του σκανταλιάρή

https://www.youtube.com/watch?v=OpHyfAs4GBM

Μικροί και μεγάλοι θυμάστε που κάναμε και τον χορευτικό μουσικό καθρέφτη (όπως η εικόνα ακριβώς από πάνω). Άμα έθρει κάποιος απ την οικογένεια και έχει κέφι κάντε την μαζί του. Ο ένας είναι ο χορευτής (πάντα με ελεύθερο χορό με την μουσική) και ο άλλος είναι ο καφρέφτης και κάνει ότι κάνουμε εμείς! Όταν κουραστούμε αλλάζουμε ρόλους!

Για μικρούς και μεγάλους (και πιο μεγάλους..! )

Black OR White

https://www.youtube.com/watch?v=F2AitTPI5U0

Believer

https://www.youtube.com/watch?v=FUQheX3PSnY

Happy!

https://www.youtube.com/watch?v=ZbZSe6N_BXs

Jump!

https://www.youtube.com/watch?v=uyTVyCp7xrw

Pata Pata 2000

https://www.youtube.com/watch?v=zqTZaK98U2o

On the Top of the Word

https://www.youtube.com/watch?v=w5tWYmIOWGk

Δοκιμάστε, κρατήστε ότι σας κάνει, αφήστε σε μια άκρη ότι δεν σας κάνει, αλλά να θυμάστε πάντα ότι η μουσική είναι ατομική έκφραση (- τί είναι ατομική Κυρία; - Ατομική είναι κάτι που είναι μόνο δικό μας! Κανενός άλλου! Αυτό σημαίνει ότι εκφράζει εμένα, την προσωπικότητά μου, τον χαρακτήρα μου και όλες μου τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες! Γιατί ο καθένας μας είναι ένα πλάσμα ξεχωριστό, κάτι μαγικό και υπέροχο για εξερεύνηση!!!)

Οπότε ξεκινήστε την εξερεύνηση μας βρίσκοντας τη μουσική που σας εκφράζει και ξεκινήστε το παιχνίδι του χορού!

Και αν σας βγει κάτι που μοιάζει με χορογραφία ...τέλεια!!!

Αν όχι...πάλι... ΤΕΛΕΙΑ!

Δεν Υπάρχει λάθος σκέψη, καθώς σ αυτήν την άσκηση...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ πολύ απλά .. Η ΣΚΕΨΗ !

Γονείς....αν σας επιτρέψει το παιδί σας να χορέψετε μαζί του με την Δική του Μουσική Λίστα...go for it...ξυπνήστε το παιδί μέσα σας και αφεθείτε στο κάλεσμα του !!!

Σας εύχομαι καλή διασκέδαση

και αν κάποιος κάνει κάτι που του άρεσε ή του διασκέδασε τόσο που θέλει να το πει ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΣΑΣ.. και στείλτε ένα βίντεο σ έναν φίλο του να τον προσκαλέσει (challenge που λέτε και εσείς) στο δικό του Αυτόματο Χορό!

Η Κυρία Μαρία της Θεατρικής Αγωγής

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

         1η μέρα: 30-3-2020

Το λαίμαργο ποντίκι

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα ποντίκι πολύ λαίμαργο. Έτρωγε, έτρωγε, ώσπου φούσκωνε τόσο πολύ η κοιλιά του, που δεν μπορούσε να κάνει ρούπι* από τη θέση του!

- Γιατί τρως τόσο πολύ; του έλεγαν τ' άλλα ποντίκια.

- Γιατί να μην τρώγω; απαντούσε ο λαίμαργος ο ποντικός. Μου αρέσει το φαγητό.

- Καμιά μέρα θα πάθεις ζημιά από το πολύ φαγητό, τον συμβούλευαν.

- Γιατί να πάθω ζημιά; Έχω πολύ γερό στομάχι και χωνεύω εύκολα ό,τι κι αν φάω.

Μια μέρα ο λαίμαργος ο ποντικός μας άφησε τη φωλιά του, που ήταν στο υπόγειο ενός σπιτιού. Ανέβηκε με προφύλαξη στο ισόγειο, για να μην τον δει καμιά γάτα και τον γραπώσει. Βρήκε μια τρυπούλα σ' έναν τοίχο, μπήκε μέσα με δυσκολία γιατί ήταν στενή. Προχώρησε και, ξαφνικά, τι να δουν τα μάτια του!

Βρέθηκε σ' ένα κελάρι! Ένα κελάρι γεμάτο τρόφιμα! Τυριά, σαλάμια, καπνιστά κρέατα, καρύδια κι ένα σωρό άλλα πράγματα.

Ο ποντικός δεν θα μπορούσε ποτέ του να φανταστεί τέτοια τύχη!

- Πω... πω! έκανε. Είμαι πολύ τυχερός! Θα φάω με την ψυχή μου! Και δε θα πω σε κανέναν ποντικό τίποτε γι' αυτό το κελάρι για να 'ρχομαι και να τρώγω μόνος μου!

Και ρίχτηκε με τα μούτρα στο φαγητό.

Έφαγε τυρί, σαλάμι, λίγο κρέας, γύρισε πάλι στο τυρί, ξανά στο σαλάμι... Από το πολύ φαγητό η κοιλιά του είχε γίνει στρογγυλή σαν τόπι.

- Μπράβο μου! είπε στον εαυτό του. Είμαι πολύ τυχερός. Όλο το χειμώνα θα έρχομαι εδώ να τρώγω... Και τι φαγητά! Τα πιο εκλεκτά που υπάρχουν για έναν ποντικό!

Χάιδεψε λίγο τη φουσκωμένη κοιλιά του και καθώς κοίταζε το τυρί, το λιγουρεύτηκε ακόμα μια φορά.

- Ας φάω μια μπουκιά πριν φύγω, αποφάσισε. Είναι τόσο νόστιμο που δεν το χορταίνω!

Ξαφνικά, ακούστηκαν βήματα... Κάποιος ερχόταν στο κελάρι.

«Πρέπει να φεύγω», αποφάσισε ο λαίμαργος ποντικός. «Αν με πιάσουν εδώ μέσα, αλίμονό μου! Θα φύγω και θα γυρίσω πάλι το βράδυ... Κρίμα, ήθελα να φάω κι άλλο, αλλά δεν πειράζει».

Ο άνθρωπος που ερχόταν, άρχισε να ξεκλειδώνει την πόρτα του κελαριού. Ο ποντικός έτρεξε προς την τρύπα, έχωσε το κεφάλι του μέσα, μα... δεν προχώρησε! Η τρύπα ήταν στενή και η φουσκωμένη κοιλιά του δεν μπορούσε να περάσει μέσα.

Είχε σφηνώσει! Προσπάθησε, προσπάθησε ο ποντικός μα δε γινόταν τίποτε. Και ο άνθρωπος που μπήκε στο κελάρι τον είδε και, φυσικά, τον έπιασε και τον έβαλε φυλακή σ’ ενα ξύλινο κλουβί.....

Έτσι, ο ποντικός τιμωρήθηκε για τη λαιμαργία του. Γιατί η λαιμαργία, όχι μόνο για τους ποντικούς αλλά και για τους ανθρώπους, είναι κακό πράγμα. Κι όποιος είναι λαίμαργος θα μετανοιώσει οπωσδήποτε πικρά...Τι είναι το ρούπι;

* Το ρούπι προέρχεται από τα τουρκικά και ήταν μια μικρή υποδιαίρεση του εμπορικού πήχη ίση με οκτώ εκατοστά. Έτσι, έχει μείνει στη γλώσσα μας η έκφραση “δεν το κουνάω ρούπι” ή “δεν κάνω ρούπι”. Όταν το λέμε αυτό, εννοούμε ότι δεν μετακινούμαστε καθόλου από εκεί που είμαστε.

1.Απαντώ προφορικά στις ερωτήσεις

  1. Γιατί το ποντικάκι το λέγανε λαίμαργό:
  2. Γιατί έτρωγε τόσο πολύ;
  3. Πού ήταν η φωλιά του ποντικού;
  4. Πώς κατάφερε να μπει στο κελάρι;
  5. Τι βρήκε μέσα στο κελάρι;
  6. Τι έφαγε ο ποντικός;
  7. Τι έπαθε από το πολύ φαί;
  8. Γιατί δεν μπόρεσε να φύγει από το κελάρι:
  1. Διαβάζω μόνος/η μου τις 10 πρώτες γραμμές της ιστορίας.
  2. Υπογραμμίζω στο κείμενο τις απαντήσεις στις 4 πρώτες ερωτήσεις:

Με κόκκινο την 1η

Με πράσινο την 2η

Με μπλε την 3η

Με κίτρινο την 4η

Αισθητική Αγωγή

Στη διεύθυνση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10900?locale=el πατώντας δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ το πλήκτρο του ματιού παίζουμε το πάζλ με τις εικόνες

Kείμενο από τη δασκάλα των τεχνικών σας κ. Τσετουλίδου Α

Αγαπητά μου παιδιά,

Χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε μετά από τόσο καιρό. Τώρα που εγώ είμαι καλά και εσείς έχετε χρόνο μπορούμε να δημιουργήσουμε πάλι !!!

Σας στέλνω τις οδηγίες για κάθε τάξη. Όλα τα παιδιά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξυλομπογιές, μαρκαδόρους και μολύβια.

Η Α΄Δημοτικού μπορεί να δει όμορφα ζωγραφισμένα γράμματα (βιβλίο των Εικαστικών στην ενότητα A5 : χρωματογράμματα , σελ.25) και να κάνει την άσκηση στη σελ.18 στο Τετράδιο Εργασιών.

Επίσης μπορεί να γνωρίσει τα έργα ενός πολύ αξιόλογου ζωγράφου του Paul Klee (βιβλίο Εικαστικών ενότητα Δ5,σελ.86) και να κάνει την άσκηση στο Τετράδιο Εργασιών σελ.49.

Το βιβλίο των Εικαστικών Α΄και Β΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-B102/565/3689,16074/

Το Τετράδιο Εργασιών Α΄και Β΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL107

Μαθηματικά

Στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/afairesijunior/default.html κάνουμε αφαιρέσεις με τους δεινοσαύρους παρέα

Στη δ/νση http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/spacepr/space.html κάνουμε προσθέσεις και παίζουμε με τα διαστημόπλοια

Ημέρα 2η

Χωρίζω τις παρακάτω λεξούλες στις φωνούλες τους:

Καλάθι

           
           

 

Καμπάνα

       
       

 

μπάλα

           
           
 

 

ανοίγω

           
   
         
 
 

 

αστέρι

2.Τονίζω τις παρακάτω λεξούλες:

μπαλονι, παντελονι, καστρο, κατσικι, τζιτζικας, αγγελος, παγκακι, μαγειρευω, παιδια, οικογενεια, πυραυλος, Παυλος

3.Γράφω τις υπογραμμισμένες λάξεις του κειμένου ανάλογα με το ο, η το:

 ο η    το
     
   
 

 

 
   

 

Στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/wordlevel3/index.html βρίσκω τη λέξη

Μαθηματικά

Στις δ/νσεις http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/spaceprjr/spacejr.html http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/prostheikosi/prindex.html και κάνω προσθέσεις

Μελέτη Περιβάλλοντος

Στη δ/νση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10862?locale=el μαθαίνω να σέβομαι το περιβάλλον πατώντας το πλήκτρο του ματιού δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ

Ημέρα 3η

1.Γράφετε ένα γράμμα στο λαίμαργο ποντικάκι για να του πείτε:

1ο πόσο πολύ λυπάστε γι’ αυτό που έπαθε

2ο να του δώσετε συμβουλές για τη διατροφή του

3ο να του πείτε ένα τρόπο να το σκάσει από τη φυλακή του

Αφού το γράψετε το βγάζετε μια φωτογραφία και το στέλνετε στο mail της κυρίας σας

Μαθηματικά

Βρίσκω τη λάθος πρόσθεση στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/choise2/choise.html

Κάνω αφαιρέσεις στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/airmath/airmath.html

Ευέλικτη ζώνη

Ασκούμαι στην παρατηρητικότητα στις δ/νσεις http://www.edaskalos.gr/mygames/findbox/default.html και http://www.edaskalos.gr/mygames/memory2/index3.html

Ημέρα 4η Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Διαβάζουμε όλοι μαζί, γονείς και παιδιά, παιδική λογοτεχνία στη δ/νση https://www.openbook.gr/ όπως Παραμύθι χωρίς όνομα, Αιμίλιος ο δράκος που έγινε ζαχαροπλάστης κ.α

Ημέρα 5η

Γλώσσα

1.Παρακολουθώ «Το λαίμαργο ποντικάκι» στο παρακάτω video:

https://www.youtube.com/watch?v=rx4VTa4_d1A

2.Βρίσκω πόσες είναι οι φωνούλες (συλλαβές) on line άσκηση:

https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/09/online_23.html

3.Συμπλήρωσε τη συλλαβή που λείπει on line άσκηση:

https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/12/symplirwse-ti-syllavi-pou-leipei.html

4.Φτάιξε σωστά την πρόταση. on line άσκηση στη δ/νση:

https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/11/ftiaxe-swsta-tin-protasi.html

Αισθητική Αγωγή

Ζωγραφίζω το ποντικάκι στη φωλία του, στο κελάρι και στη φυλακή του

 

                                                   

 

 

Μαθηματικά

Επαναληπτικό Μάθημα

  1. Συμπληρώνω τον αριθμό που λείπει πριν και μετά.

___       31 ___                   ___       49 ___                        ___       34 ___                        ___       20 ___

  1. Υπολογίζω τα αθροίσματα:

10+5=__

10+10+10+4=__

10+10+10+10+3=__

10+10+10=__

10+10+5=__

10+10+5+5+5=__

   3.Βρίσκω και γράφω τον αριθμό:

Ποιος αριθμός έχει 4

δεκάδες και 6

μονάδες; …………

 

Ποιος αριθμός έχει 3

μονάδες και 2

δεκάδες; …………

 

Ποιος αριθμός έχει 3

δεκάδες και 0

μονάδες; …………

 

Ποιος αριθμός έχει 8

μονάδες και 3

δεκάδες; …………

 

4. Βρίσκω τις Μ (μονάδες) και τις

(δεκάδες) και συμπληρώνω.

Το

13

έχει

__Δ

και

__ Μ

                        13 = 10+3

Το

31

έχει

__Δ

και

__ Μ

31= _____________

Το 42

έχει __Δ

και

__ Μ

42= _____________

Το 24

έχει __Δ

και

__ Μ

24= _____________

                   

 

  1. Υπολογίζω τα αθροίσματα:

2+2+2=……   4+2+3=……

   

3

      5

     4

     6

 

3+3+2=……   2+4+3=……

   

2

     2

     2

     2

 
 

+

2

+   2

+   4

+   1

 
     

4+4+1=……   3+5+2=….

                   
   

......

 

………

 

………

 

………

 
                     
                     

  1. Κυκλώνω τις Μ (μονάδες) με πράσινο και τις (δεκάδες) με κόκκινο.

36                     47                   12                   20                15                40

7.Απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις παρατηρώντας την εικόνα:

Page 1 of 2

Ημερολόγιο

August 2022
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31