Αγγλικά Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

Επισκεφθείτε τις παρακάτω διευθύνσεις, θυμηθείτε όσα μάθαμε, μάθετε καινούριες λέξεις και φράσεις και διασκεδάστε!

  1. https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk Do you like? Yes, I do / No, I don’t.
  2. https://www.youtube.com/watch?v=p5qwOxlvyhk What do you see? I see… (Wild

animals)   Διαδραστικό, ρωτούν και απαντούν τα ίδια τα παιδιά την τρίτη φορά!

  1. https://www.youtube.com/watch?v=MCjhynvMunE What do you see? I see… (animals and sounds) Επίσης, διαδραστικό!
  1. https://www.youtube.com/watch?v=YyFLBTTAbSE What colour is it? It’s… Επίσης διαδραστικό!

Έχουμε μάθει στην τάξη και τα gold: χρυσό, silver: ασημί

  1. Και ένας μύθος του Αισώπου: (αφού έχουν κάνει και με τη δασκάλα τους)

https://www.youtube.com/watch?v=kG3lWRYw270

“The old lion and the fox” / «To γέρικο λιοντάρι και η αλεπού»

Λεξιλόγιο

(Δείτε οδηγίες πώς θα το δουλέψετε στο υλικό που έδωσα την προηγούμενη εβδομάδα, 23-27-4-2020)

Once upon a time: Μια φορά κι έναν καιρό

old: γέρικος, ηλικιωμένος

lion: λιοντάρι

I’m so hungry: πεινάω τόσο πολύ

rat: αρουραίος

Mr Lion: Κύριε λιοντάρι

I’m not feeling well: Δε νιώθω πολύ καλά

sick lion: άρρωστο λιοντάρι

animals: ζώα

How are you feeling?: Πώς νιώθεις;

deer: ελάφι

Please come in: Σε παρακαλώ έλα μέσα

monkey: μαϊμού

disappeared: εξαφανίστηκαν

one by one: ένας-ένας, ο ένας μετά τον άλλο

that’s strange: αυτό είναι παράξενο

fox: αλεπού

Φιλάκια από τη δασκάλα αγγλικών κ. Καίτη!

Θεατρική Αγωγή από 30/3/2020-3/4/2020

Η.Δ.Μ.Λ.

(δηλ. ¨Η Δική μου Μουσική Λίστα”)

ή... Ο Αυτόματος Χορός !

Παιδιά θυμάστε που αφήσαμε τα μαθήματα μας πριν μας κλείσουνε στα σπίτια μας ;

Ναι με τους περισσότερους είχαμε μείνει στο “ κεφάλαιο” μουσική - χορός και ελεύθερη κίνηση”

Θα μου μείνουν αξέχαστα αυτά τα μαθήματα μαζί σας...τι διαφορετικές απίστευτες χορευτικές κινήσεις έβγαλαν κάποιοι! Κάποιοι άλλοι φανέρωσαν κρυφά ταλέντα, κάποιοι ζορίστηκαν να μπουν στην άσκηση στην αρχή αλλά με το που αφέθηκαν έβλεπα πόσο πολύ τελικά το είχαν ανάγκη και πόσο το διασκέδασαν, θυμάμαι και κάποιους που καθόλου δεν θέλανε να την κάνουν την άσκηση και εγώ γινόμουν αυστηρή (και σας εκνεύριζα!) και έλεγα ότι προσπαθούμε όσο μπορούμε να δοκιμάζουμε τον εαυτό μας σε νέες δράσεις κάνοντας έστω την ελάχιστη για μας δυνατή ενέργεια. Ποτέ δεν ξέρουμε αν θα μας παρακινήσει σε κάτι διασκεδαστικό!! Σε κάτι τελικά που θα το αγαπήσουμε πολύ και επειδή θα το κάνουμε με τον τρόπο μας θα γίνει ΔΙΚΟ ΜΑΣ!

Θυμάστε που νιώθαμε στο τέλος υπέροχα εξουθενωμένοι; Και πόσο σημαντική είναι η μουσική εκαι η ελεύθερη κίνηση στη ζωή μας;

Αυτές τις μέρες του εγκλεισμού αυτή η δραστηριότητα μας χρειάζεται όσο τίποτε άλλο και το πιο καταπληκτικό είναι ότι μπορούμε να την κάνουμε οπουδήποτε έχουμε ελάχιστο χώρο στο σπίτι μας, μικροί και μεγάλοι και όταν λέω μεγάλοι εννοώ και τους γονείς !                  

(ναι την κάνω και εγώ μόνη μου αυτήν την άσκηση, στην κουζίνα που έχω αλλάξει λίγο τον χώρο αυτές τις μέρες ως τον δικό μου χώρο κίνησης )

Οπότε ...

Βήμα 1ο

βάλτε στο ίντερνετ ή απ το playlist σας τη μουσική που σας αρέσει, προτείνω να έχετε κάνει τη Δική σας Μουσική Λίστα (Η.Δ.Μ.Λ.)

...δοκιμάστε μια στιγμή να πείτε αυτά τα αρχικά σαν μια λέξη..μπορείτε να την πείτε χωρίς ν ακουγεται σαν την λέξη ίνδαλμα;    J

Βήμα 2ο

Βρείτε τον χώρο που θα αισθάνεστε άνετα, είτε επειδή θέλετε να είστε μόνοι σας και να μην σας βλέπει κανείς (ίσως στο δωμάτιο σας;!) είτε γιατί εκεί έχει πιο πολύ χώρο..(εγώ όπως είπα έχω διαλέξει την κουζίνα για τέτοιες ασκήσεις, έχω τη μουσική μοτ, κλείνω την πόρτα, βάζω και στο πάτωμα το στρωματάκι της γιόγκας για να είναι μαλακά άμα χοροπηδάω - ρωτήστε τη μαμά μπορεί να έχει- και για λίγο τα ξεχνάω όλα! )

Βήμα 3ο

βάλτε τη μουσική και αθεθείτε ελεύθερα σ έναν ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΟΡΟ ! ! !

Στόχος είναι να μπείτε στον ρυθμό της μουσικής ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ !

Αυτή η οδηγία είναι πολύ σημαντική γι αυτό το παιχνίδι εκτόνωσης ενέργειας!

Το θέμα είναι να επικεντρωθείτε στην ανάγκη που έχει το σώμα σας και όχι να κάνετε κάτι που πιστεύετε ότι θα είναι ωραίο σαν αποτέλεσμα!!!

Το σώμα σας μπορεί να έχει την ανάγκη να κάνει ότι να ναι..

... να! κάπως έτσι ... :)

https://www.youtube.com/watch?v=gGfkLp9Lb6k

(όπως βλέπετε αυτό το παιδάκι χορεύει πάνω στο κρεβάτι του - προσοχή όμως μη σπάσει..καλύτερα στο στρωματάκι γιόγκας ή απλά σ ένα χαλί - και αν μπει και σε σας η μαμά στο δωμάτιο δεν πειράζει ..πάρτε την μαζί σας σ έναν αυτόματο εκτονωτικό χορό)

... κινήσεις σπασπωδικές...που δεν έχουν ροή ή ομορφιά (από αυτές που βλέπουμε τουλάχιστον στις χορογραφίες στα διάφορα βίντεοκλιπ) το σώμα μπορεί να έχει την ανάγκη απλά να εκτονωθεί με τον δικό του ΜΟΝΑΔΙΚΟ - ΥΠΕΡΟΧΟ - ΤΡΟΠΟ !!!! Ακούστε το...ακουλουθήστε το...ξέρει αυτό τί θέλει να κάνει!

Μερικές προτάσεις δικές μου για τη λίστα της μουσικής από από τα τραγούδια που δουλέψαμε μαζί στο σχολείο ..θυμάστε ;

Εχει και κάποια άλλα που σας δίνω σαν πρόταση να τα δοκιμάσετε...ότι δεν σας ταιριάζει περάστε το..αλλά δική μου πρόταση δοκίμαστε το έστω λίγο μισό λεπττό..γιατί όπως έλεγα και θα το ξαναπώ εν συντομία

“Δοκιμάστε! Μπορεί να είναι το καινούργιο αγαπημένο σας τραγούδι, παιχνίδι, φαγητό, μάθημα, άθλημα....οτιδήποτε! “

Μουσικές προτάσεις για του μικρούς χορευτές (Α΄-Β΄) :

Magic Dance!

https://www.youtube.com/watch?v=j6NqnYYmSVE

Dancing with myself

https://www.youtube.com/watch?v=zpMZcQ1lGWU

Η Στροφή (αυτό το διασκεδαστικότατο τραγουδάκι έχει σαν χορογραφία όποιος θέλει την ακουλουθεί!

https://www.youtube.com/watch?v=JzR7xgBgQlE

Το Swing του σκανταλιάρή

https://www.youtube.com/watch?v=OpHyfAs4GBM

Μικροί και μεγάλοι θυμάστε που κάναμε και τον χορευτικό μουσικό καθρέφτη (όπως η εικόνα ακριβώς από πάνω). Άμα έθρει κάποιος απ την οικογένεια και έχει κέφι κάντε την μαζί του. Ο ένας είναι ο χορευτής (πάντα με ελεύθερο χορό με την μουσική) και ο άλλος είναι ο καφρέφτης και κάνει ότι κάνουμε εμείς! Όταν κουραστούμε αλλάζουμε ρόλους!

Για μικρούς και μεγάλους (και πιο μεγάλους..! )

Black OR White

https://www.youtube.com/watch?v=F2AitTPI5U0

Believer

https://www.youtube.com/watch?v=FUQheX3PSnY

Happy!

https://www.youtube.com/watch?v=ZbZSe6N_BXs

Jump!

https://www.youtube.com/watch?v=uyTVyCp7xrw

Pata Pata 2000

https://www.youtube.com/watch?v=zqTZaK98U2o

On the Top of the Word

https://www.youtube.com/watch?v=w5tWYmIOWGk

Δοκιμάστε, κρατήστε ότι σας κάνει, αφήστε σε μια άκρη ότι δεν σας κάνει, αλλά να θυμάστε πάντα ότι η μουσική είναι ατομική έκφραση (- τί είναι ατομική Κυρία; - Ατομική είναι κάτι που είναι μόνο δικό μας! Κανενός άλλου! Αυτό σημαίνει ότι εκφράζει εμένα, την προσωπικότητά μου, τον χαρακτήρα μου και όλες μου τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες! Γιατί ο καθένας μας είναι ένα πλάσμα ξεχωριστό, κάτι μαγικό και υπέροχο για εξερεύνηση!!!)

Οπότε ξεκινήστε την εξερεύνηση μας βρίσκοντας τη μουσική που σας εκφράζει και ξεκινήστε το παιχνίδι του χορού!

Και αν σας βγει κάτι που μοιάζει με χορογραφία ...τέλεια!!!

Αν όχι...πάλι... ΤΕΛΕΙΑ!

Δεν Υπάρχει λάθος σκέψη, καθώς σ αυτήν την άσκηση...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ πολύ απλά .. Η ΣΚΕΨΗ !

Γονείς....αν σας επιτρέψει το παιδί σας να χορέψετε μαζί του με την Δική του Μουσική Λίστα...go for it...ξυπνήστε το παιδί μέσα σας και αφεθείτε στο κάλεσμα του !!!

Σας εύχομαι καλή διασκέδαση

και αν κάποιος κάνει κάτι που του άρεσε ή του διασκέδασε τόσο που θέλει να το πει ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΣΑΣ.. και στείλτε ένα βίντεο σ έναν φίλο του να τον προσκαλέσει (challenge που λέτε και εσείς) στο δικό του Αυτόματο Χορό!

Η Κυρία Μαρία της Θεατρικής Αγωγής

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

         1η μέρα: 30-3-2020

Το λαίμαργο ποντίκι

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα ποντίκι πολύ λαίμαργο. Έτρωγε, έτρωγε, ώσπου φούσκωνε τόσο πολύ η κοιλιά του, που δεν μπορούσε να κάνει ρούπι* από τη θέση του!

- Γιατί τρως τόσο πολύ; του έλεγαν τ' άλλα ποντίκια.

- Γιατί να μην τρώγω; απαντούσε ο λαίμαργος ο ποντικός. Μου αρέσει το φαγητό.

- Καμιά μέρα θα πάθεις ζημιά από το πολύ φαγητό, τον συμβούλευαν.

- Γιατί να πάθω ζημιά; Έχω πολύ γερό στομάχι και χωνεύω εύκολα ό,τι κι αν φάω.

Μια μέρα ο λαίμαργος ο ποντικός μας άφησε τη φωλιά του, που ήταν στο υπόγειο ενός σπιτιού. Ανέβηκε με προφύλαξη στο ισόγειο, για να μην τον δει καμιά γάτα και τον γραπώσει. Βρήκε μια τρυπούλα σ' έναν τοίχο, μπήκε μέσα με δυσκολία γιατί ήταν στενή. Προχώρησε και, ξαφνικά, τι να δουν τα μάτια του!

Βρέθηκε σ' ένα κελάρι! Ένα κελάρι γεμάτο τρόφιμα! Τυριά, σαλάμια, καπνιστά κρέατα, καρύδια κι ένα σωρό άλλα πράγματα.

Ο ποντικός δεν θα μπορούσε ποτέ του να φανταστεί τέτοια τύχη!

- Πω... πω! έκανε. Είμαι πολύ τυχερός! Θα φάω με την ψυχή μου! Και δε θα πω σε κανέναν ποντικό τίποτε γι' αυτό το κελάρι για να 'ρχομαι και να τρώγω μόνος μου!

Και ρίχτηκε με τα μούτρα στο φαγητό.

Έφαγε τυρί, σαλάμι, λίγο κρέας, γύρισε πάλι στο τυρί, ξανά στο σαλάμι... Από το πολύ φαγητό η κοιλιά του είχε γίνει στρογγυλή σαν τόπι.

- Μπράβο μου! είπε στον εαυτό του. Είμαι πολύ τυχερός. Όλο το χειμώνα θα έρχομαι εδώ να τρώγω... Και τι φαγητά! Τα πιο εκλεκτά που υπάρχουν για έναν ποντικό!

Χάιδεψε λίγο τη φουσκωμένη κοιλιά του και καθώς κοίταζε το τυρί, το λιγουρεύτηκε ακόμα μια φορά.

- Ας φάω μια μπουκιά πριν φύγω, αποφάσισε. Είναι τόσο νόστιμο που δεν το χορταίνω!

Ξαφνικά, ακούστηκαν βήματα... Κάποιος ερχόταν στο κελάρι.

«Πρέπει να φεύγω», αποφάσισε ο λαίμαργος ποντικός. «Αν με πιάσουν εδώ μέσα, αλίμονό μου! Θα φύγω και θα γυρίσω πάλι το βράδυ... Κρίμα, ήθελα να φάω κι άλλο, αλλά δεν πειράζει».

Ο άνθρωπος που ερχόταν, άρχισε να ξεκλειδώνει την πόρτα του κελαριού. Ο ποντικός έτρεξε προς την τρύπα, έχωσε το κεφάλι του μέσα, μα... δεν προχώρησε! Η τρύπα ήταν στενή και η φουσκωμένη κοιλιά του δεν μπορούσε να περάσει μέσα.

Είχε σφηνώσει! Προσπάθησε, προσπάθησε ο ποντικός μα δε γινόταν τίποτε. Και ο άνθρωπος που μπήκε στο κελάρι τον είδε και, φυσικά, τον έπιασε και τον έβαλε φυλακή σ’ ενα ξύλινο κλουβί.....

Έτσι, ο ποντικός τιμωρήθηκε για τη λαιμαργία του. Γιατί η λαιμαργία, όχι μόνο για τους ποντικούς αλλά και για τους ανθρώπους, είναι κακό πράγμα. Κι όποιος είναι λαίμαργος θα μετανοιώσει οπωσδήποτε πικρά...Τι είναι το ρούπι;

* Το ρούπι προέρχεται από τα τουρκικά και ήταν μια μικρή υποδιαίρεση του εμπορικού πήχη ίση με οκτώ εκατοστά. Έτσι, έχει μείνει στη γλώσσα μας η έκφραση “δεν το κουνάω ρούπι” ή “δεν κάνω ρούπι”. Όταν το λέμε αυτό, εννοούμε ότι δεν μετακινούμαστε καθόλου από εκεί που είμαστε.

1.Απαντώ προφορικά στις ερωτήσεις

  1. Γιατί το ποντικάκι το λέγανε λαίμαργό:
  2. Γιατί έτρωγε τόσο πολύ;
  3. Πού ήταν η φωλιά του ποντικού;
  4. Πώς κατάφερε να μπει στο κελάρι;
  5. Τι βρήκε μέσα στο κελάρι;
  6. Τι έφαγε ο ποντικός;
  7. Τι έπαθε από το πολύ φαί;
  8. Γιατί δεν μπόρεσε να φύγει από το κελάρι:
  1. Διαβάζω μόνος/η μου τις 10 πρώτες γραμμές της ιστορίας.
  2. Υπογραμμίζω στο κείμενο τις απαντήσεις στις 4 πρώτες ερωτήσεις:

Με κόκκινο την 1η

Με πράσινο την 2η

Με μπλε την 3η

Με κίτρινο την 4η

Αισθητική Αγωγή

Στη διεύθυνση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10900?locale=el πατώντας δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ το πλήκτρο του ματιού παίζουμε το πάζλ με τις εικόνες

Kείμενο από τη δασκάλα των τεχνικών σας κ. Τσετουλίδου Α

Αγαπητά μου παιδιά,

Χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε μετά από τόσο καιρό. Τώρα που εγώ είμαι καλά και εσείς έχετε χρόνο μπορούμε να δημιουργήσουμε πάλι !!!

Σας στέλνω τις οδηγίες για κάθε τάξη. Όλα τα παιδιά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξυλομπογιές, μαρκαδόρους και μολύβια.

Η Α΄Δημοτικού μπορεί να δει όμορφα ζωγραφισμένα γράμματα (βιβλίο των Εικαστικών στην ενότητα A5 : χρωματογράμματα , σελ.25) και να κάνει την άσκηση στη σελ.18 στο Τετράδιο Εργασιών.

Επίσης μπορεί να γνωρίσει τα έργα ενός πολύ αξιόλογου ζωγράφου του Paul Klee (βιβλίο Εικαστικών ενότητα Δ5,σελ.86) και να κάνει την άσκηση στο Τετράδιο Εργασιών σελ.49.

Το βιβλίο των Εικαστικών Α΄και Β΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-B102/565/3689,16074/

Το Τετράδιο Εργασιών Α΄και Β΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL107

Μαθηματικά

Στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/afairesijunior/default.html κάνουμε αφαιρέσεις με τους δεινοσαύρους παρέα

Στη δ/νση http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/spacepr/space.html κάνουμε προσθέσεις και παίζουμε με τα διαστημόπλοια

Ημέρα 2η

Χωρίζω τις παρακάτω λεξούλες στις φωνούλες τους:

Καλάθι

           
           

 

Καμπάνα

       
       

 

μπάλα

           
           
 

 

ανοίγω

           
   
         
 
 

 

αστέρι

2.Τονίζω τις παρακάτω λεξούλες:

μπαλονι, παντελονι, καστρο, κατσικι, τζιτζικας, αγγελος, παγκακι, μαγειρευω, παιδια, οικογενεια, πυραυλος, Παυλος

3.Γράφω τις υπογραμμισμένες λάξεις του κειμένου ανάλογα με το ο, η το:

 ο η    το
     
   
 

 

 
   

 

Στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/wordlevel3/index.html βρίσκω τη λέξη

Μαθηματικά

Στις δ/νσεις http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/spaceprjr/spacejr.html http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/prostheikosi/prindex.html και κάνω προσθέσεις

Μελέτη Περιβάλλοντος

Στη δ/νση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10862?locale=el μαθαίνω να σέβομαι το περιβάλλον πατώντας το πλήκτρο του ματιού δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ

Ημέρα 3η

1.Γράφετε ένα γράμμα στο λαίμαργο ποντικάκι για να του πείτε:

1ο πόσο πολύ λυπάστε γι’ αυτό που έπαθε

2ο να του δώσετε συμβουλές για τη διατροφή του

3ο να του πείτε ένα τρόπο να το σκάσει από τη φυλακή του

Αφού το γράψετε το βγάζετε μια φωτογραφία και το στέλνετε στο mail της κυρίας σας

Μαθηματικά

Βρίσκω τη λάθος πρόσθεση στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/choise2/choise.html

Κάνω αφαιρέσεις στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/airmath/airmath.html

Ευέλικτη ζώνη

Ασκούμαι στην παρατηρητικότητα στις δ/νσεις http://www.edaskalos.gr/mygames/findbox/default.html και http://www.edaskalos.gr/mygames/memory2/index3.html

Ημέρα 4η Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Διαβάζουμε όλοι μαζί, γονείς και παιδιά, παιδική λογοτεχνία στη δ/νση https://www.openbook.gr/ όπως Παραμύθι χωρίς όνομα, Αιμίλιος ο δράκος που έγινε ζαχαροπλάστης κ.α

Ημέρα 5η

Γλώσσα

1.Παρακολουθώ «Το λαίμαργο ποντικάκι» στο παρακάτω video:

https://www.youtube.com/watch?v=rx4VTa4_d1A

2.Βρίσκω πόσες είναι οι φωνούλες (συλλαβές) on line άσκηση:

https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/09/online_23.html

3.Συμπλήρωσε τη συλλαβή που λείπει on line άσκηση:

https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/12/symplirwse-ti-syllavi-pou-leipei.html

4.Φτάιξε σωστά την πρόταση. on line άσκηση στη δ/νση:

https://e-didaskalia.blogspot.com/2019/11/ftiaxe-swsta-tin-protasi.html

Αισθητική Αγωγή

Ζωγραφίζω το ποντικάκι στη φωλία του, στο κελάρι και στη φυλακή του

 

                                                   

 

 

Μαθηματικά

Επαναληπτικό Μάθημα

  1. Συμπληρώνω τον αριθμό που λείπει πριν και μετά.

___       31 ___                   ___       49 ___                        ___       34 ___                        ___       20 ___

  1. Υπολογίζω τα αθροίσματα:

10+5=__

10+10+10+4=__

10+10+10+10+3=__

10+10+10=__

10+10+5=__

10+10+5+5+5=__

   3.Βρίσκω και γράφω τον αριθμό:

Ποιος αριθμός έχει 4

δεκάδες και 6

μονάδες; …………

 

Ποιος αριθμός έχει 3

μονάδες και 2

δεκάδες; …………

 

Ποιος αριθμός έχει 3

δεκάδες και 0

μονάδες; …………

 

Ποιος αριθμός έχει 8

μονάδες και 3

δεκάδες; …………

 

4. Βρίσκω τις Μ (μονάδες) και τις

(δεκάδες) και συμπληρώνω.

Το

13

έχει

__Δ

και

__ Μ

                        13 = 10+3

Το

31

έχει

__Δ

και

__ Μ

31= _____________

Το 42

έχει __Δ

και

__ Μ

42= _____________

Το 24

έχει __Δ

και

__ Μ

24= _____________

                   

 

  1. Υπολογίζω τα αθροίσματα:

2+2+2=……   4+2+3=……

   

3

      5

     4

     6

 

3+3+2=……   2+4+3=……

   

2

     2

     2

     2

 
 

+

2

+   2

+   4

+   1

 
     

4+4+1=……   3+5+2=….

                   
   

......

 

………

 

………

 

………

 
                     
                     

  1. Κυκλώνω τις Μ (μονάδες) με πράσινο και τις (δεκάδες) με κόκκινο.

36                     47                   12                   20                15                40

7.Απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις παρατηρώντας την εικόνα:

Αγγλικά Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 23/3/2020-27/3/2020

Καλημέρα στα μικρά μου παιδάκια και γονείς

Αναρωτήθηκα τι θα μπορούσα να σας στείλω για να δουλέψετε στο σπίτι, καθώς η δουλειά μας στην Α’ τάξη είναι προφορική, για να μην μπερδέψουν στο πρώιμο στάδιο που βρίσκονται το ελληνικό αλφάβητο με το λατινικό, αυτό που έχει και η αγγλική γλώσσα.

Έτσι λοιπόν σκέφτηκα πως, αφού τα περισσότερα παιδιά θα δουν αναπόφευκτα ‘παιδικά’, τόσες ώρες που είναι στο σπίτι, ας δουν κάτι επιλεγμένο…

Οι παρακάτω διευθύνσεις περιέχουν τραγούδια που κάνουν εξάσκηση καθημερινές φράσεις, λεξιλόγιο και τραγούδια που έχουμε διδαχθεί στην τάξη, σαν ευχάριστο επαναληπτικό μάθημα! Παροτρύνετε τα παιδιά να τα τραγουδήσουν!

  1. https://www.youtube.com/watch?v=zMdq9jSaNLg What’s your name? (featuring Noodle and Pals/Super Simple Songs)
  2. https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs Ηello, how are you song (The kiboomers)
  3. https://www.youtube.com/watch?v=D_sdGxUxz_4 What is it? (song, animals) (Διαδραστικό, απαντούν τα ίδια τα παιδιά τη δεύτερη φορά)
  4. https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA Count from 1 to twenty (The singing Walrus), εμείς έχουμε μάθει να μετράμε μέχρι το 12
  5. https://www.youtube.com/watch?v=ueZpft1tZ6Q Learn Colors! - Rainbow Bus! | +More Baby Songs | Nursery Rhymes | JugnKids
  6. https://www.youtube.com/watch?v=szDIgwsiJm4 Soft kitty warm kitty

(song, το ξέρουν, είναι ένα από τα τραγούδια που τραγουδήσαμε και αγαπήσαμε οι περισσότεροι)

  1. Και ένα παραμύθι: https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY The very hungry caterpillar (Animated film by Eric Carle)

“The very hungry caterpillar”/«Η πολύ πεινασμένη κάμπια»

  • Την πρώτη φορά που θα το δουν αφήστε τα να το απολαύσουν.
  • Τη δεύτερη και τις επόμενες, εικόνα και ήχος μαζί «παντρεύουν» στη μνήμη των παιδιών το καινούριο λεξιλόγιο (Μπορούμε να τα επισημαίνουμε κι εμείς κάθε φορά που τα συναντούν και να τα ενθαρρύνουμε να τα επαναλαμβάνουν):

tiny: μικροσκοπικός

food: φαγητό

days of the week: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday (Κυριακή- Σάββατο)

one apple: ένα μήλο

two pears: δύο αχλάδια

still hungry: ακόμη πεινασμένη

three plums: τρία δαμάσκηνα

four strawberries: τέσσερις φράουλες

five oranges: πέντε πορτοκάλια

chocolate cake: σοκολατένιο κέικ

ice-cream: παγωτό

pickle: πίκλα, τουρσί

cheese: τυρί

salami: σαλάμι

lollipop: γλειφιτζούρι

cherry pie: κερασόπιτα

sausage: λουκάνικο

cupcake: καπκέικ

watermelon: καρπούζι

stomachache: στομαχόπονος

big: μεγάλος

fat: χοντρός

beautiful: όμορφος

butterfly: πεταλούδα

Αυτά προς το παρόν, γι’ αυτή την εβδομάδα!

Με αγάπη, η δασκάλα αγγλικών σας Καίτη Μάργαρη

Θεατρική Αγωγή

H δασκάλα Θεατρικής Αγωγής του σχολείου κ. Σάββα Μ προτείνει:

Η θεατρική αγωγή μπορεί να γίνει εύκολα μια οικογενειακή υπόθεση ή ακόμη και ευφάνταστα βίντεο που μπορούμε να μοιραστούμε με τους συμμαθητές μας - γιατί παιχνίδι υπάρχει όπου υπάρχει διάθεση και φαντασία- !

 

Παιδιά! Αν έχετε τους συμμαθητές σας στο viber ή αν έχετε τα mail τους εύκολα μπορείτε να γίνεται μικροί “κινηματογραφικοί” σκηνοθέτες και να μοιραστείτε τις θεατρικές σας δράσεις στο σπίτι και έτσι ο κύκλος της θεατρικής αγωγής να βρει έναν άλλον δρόμο!

Όπως είμαι σίγουρη ότι μπορείτε να φανταστείτε και μόνοι σας το θέατρο μπορεί εύκολα να μεταφερθεί παντού! Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας ηθοποιός και ένας άνθρωπος στο κοινό λένε και είναι μεγάλη αλήθεια! Αν είσαστε και παραπάνω μέσα στην οικογένεια πόσο μάλλον..! Ευκαιρία για θεατρική δράση, αλλά και ευκαιρία να γνωρίσετε ο ένας τον άλλον ακόμη καλύτερα, να αναδείξετε τα ταλέντα σας (που εγώ προσωπικά έχω ήδη θαυμάσει σε όλους σας) και πάνω απ΄όλα να περάστε καλά! Εκτός απ τα διάφορα παιχνίδια που έχουμε παίξει μαζί στη τάξη που μπορείτε να ανακαλέσετε στο μυαλό σας, να καταγράψετε και να ξεκινήσετε να τα δοκιμάζετε με ευφάνταστους τρόπους στο σπίτι, εδώ θα βρείτε μια σειρά από παιχνίδια προτάσεις που μπορεί να έχουμε δοκιμάσει ήδη στο σχολείο ή να είναι για κάποιους καινούργια! Μπορείτε να φτιάξετε και τα δικά σας video και να τα μοιραστείτε με τους φίλους σας (!) ή να είναι αφορμή για μια όμορφη σύνδεση με την οικογένεια σας!

Δεν θα χωρίσω τα παιχνίδια σε ηλικιακές κατηγορίες καθώς πιστεύω ότι λίγο πολύ μπορείτε να τα δοκιμάσετε όλα μικροί και μεγάλοι! Μια πρώτη ανάγνωση νομίζω θα σας κατατοπίσει..

 

Enjoy!

Η εκπομπή!

Ένας απ την οικογένεια αναλαμβάνει τον ρόλο του παρουσιαστή μιας εκπομπής (Πώς θα τη λένε; Σε ποιο κανάλι; Τί θα φοράει ο παρουσιαστής και οι καλεσμένοι; ) Ο παρουσιαστής θέλει να παρουσιάσει το κάθε μέλος της οικογένειας σαν να είναι ένας σούπερ καλεσμένος! Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εστιάσει μόνο στα προτερήματά του και σε όλα τα ταλέντα του προκείμενου να δείξει στο κοινό πόσο ξεχωριστός είναι.

Στη συνέχεια τον φέρνει live στην εκπομπή και του κάνει μια σειρά από ερωτήσεις για να τον γνωρίσει το κοινό καλύτερα. Ερωτήσεις για το παρελθόν του για όσα αγαπάει να κάνει..κ.τ.λ. Βάλτε τη φαντασία σας!

tips για τους γονείς : Kαταγράψτε εναλλάξ στο κινητό σας τις παρουσιάσεις και στείλτε το βίντεο σε κάποιον που θέλετε να πάρετε ανταπόκριση για το τί καινούργιο έμαθε για εσάς ή τί του άρεσε!

Ο ήρωας μου/ το πρότυπο μου.

Διαλέγει στο μυαλό του κρυφά κάθε ένα μέλος της οικογένειας τον ήρωα που θαυμάζει ή θαύμαζε μικρός, ή έναν άνθρωπο γνωστό ή μη που το είχε/έχει πρότυπο και ξεκινάμε να περπατάμε στο σαλόνι μας όπως αυτός, προσπαθούμε να μιμηθούμε τη φωνή του, τον τρόπο που μιλάει και κινείται..μόλις μπούμε στον ρόλο καθόμαστε σε κύκλο και κάνουμε ερωτήσεις ο ένας στον άλλον προκείμενου να καταλάβουμε ποιός είναι .. π.χ. Με τί ασχολείσαι ; έχεις κάποιο εργαλείο ή όπλο; Φοράς στολή; έχεις φίλους; Έχεις κάποια δύναμη; έχεις κάποια αποστολή; Για ποιόν λόγο πιστεύεις ότι σε διάλεξε η κόρη/γιος/μαμά/μπάμπας μου ως “ήρωα”;

tips : μείνετε στον ρόλο όσο μπορείτε, διατηρώντας τον διαφορετικό τρόπο ομιλίας, ηχοχρώματος, ύφους και κίνησης. Ένα ταιριαστό αξεσουάρ στον ρόλο πολύ συχνά είναι ιδιαίτερα βοηθητικό για να βγούμε για λίγο απ τον εαυτό μας και να γίνουμε κάποιοι άλλοι!

Κινέζικα Πορτραίτα !

Ένα πολύ όμορφο παιχνίδι για μια παρέα και φυσικά και την οικογένεια που μας φανερώνει πόσο διαφορετικά μπορεί να μας βλέπει και να μας αντιλαμβάνεται ο καθένας είναι τα κινέζικα πορτραίτα ! Ένας βάζει κρυφά στο μυαλό του ένα μέλος της οικογένειας ή της παρέας και δηλώνει έτοιμος να απαντήσει γι αυτόν που έβαλε στο μυαλό του μια σειρά από “κουφές” , αλλοπρόσαλλες δηλαδή ερωτήσεις!

Ο Σολίστας!

Κάντε έναν κύκλο όρθιοι κάπου που να έχετε λιγάκι χώρο για να κουνηθείτε!

Μπορείτε να πάρετε ένα μπαλάκι που θα πετάτε ο ένας στον άλλον ή να στείλετε με τα χέρια σας έναν κεραυνό τραγουδιού! Αυτό σημαίνει σε όποιον πάει το μπαλάκι ή σε όποιον στείλω έναν κεραυνό τραγουδιού πρέπει να πει ένα τραγούδι (λίγο όσο θέλει) οι άλλοι αν το ξέρουν το τραγουδάνε μαζί του (κινηθείτε ελεύθερα στον κύκλο με χορευτικές κινήσεις ώστε να ξεμουδιάσετε ) αμέσως μετά ο σολίστας στέλνει σε άλλον το μπαλάκι ή κεραυνό και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να ξεμείνουμε από τραγούδια! Αν δεν σας έρχεται αμέσως κάποιο τραγούδι δεν μας πειράζει καθόλου ευκαιρία ν΄ αυτοσχεδιάσουμε μια μελωδία!

 

Ο Μονόλογος!

 

Πείτε σε κάποιον να σας δώσει τις συνθήκες (δηλ. ο χώρος στον οποίο βρίσκεστε, ποιος είστε, τί κάνετε εκεί; τί συνέβη και μιλάτε μόνοι σας;! )

Στείλτε τον μονόλογο σας στους συμμαθητές σας και ζητήστε τους να καταγράψουν τον δικό τους!Επίσης αυτό το παιχνίδι είναι ότι πρέπει για να εκφράσετε όσα συμβαίνουν μέσα σας αυτές τις ημέρες του εγκλεισμού! Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξετε το θεατρικό σας ύφος, π.χ. Δραματικά! Χιουμοριστικά! Με αγωνία! κ.α. ...!

Π Α Ν Τ Ο Μ Ι Μ Α !  

 

Παντομίμα με τίτλους από ταινίες, σειρές, βιβλία, παραστάσεις!

Παντομίμα με θέμα : επαγγέλματα, χρήση αντικειμένων, μουσικά όργανα, αθλήματα, συναισθήματα κ.τ.λ.

Αντίθετα επιχειρήματα

 

Είστε δύο στο σπίτι; Κάντε ένα ωραίο “Ντιμπέιτ” επιχειρημάτων υποστηρίζοντας ο καθένας δύο τελείως αντίθετα θέματα. π.χ. να μαγειρέψουμε μακαρόνια! Να μαγειρέψουμε ρεθύθια! Καλοκαίρι-Χειμώνας, Χριστούγεννα -Πάσχα, θέατρο - σινεμά, τρένο - αεροπλάνο, αλήθεια- ψέμα, τηλεόραση-βιβλίο..κ.α. Αν είναι και άλλοι στο σπίτι μπορούν να συμμετέχουν πηγαίνοντας κάθε φορά στην ομάδα αυτού που τους πείθει περισσότερο!

 

Διαβάζω σαν...

 

Το μόνο που χρειάζεστε είναι έναν που να θέλει να μπει στον ρόλο του “ηθοποιού” και έναν άλλον που να μπει στο ρόλο του σκηνοθέτη . Ο σκηνοθέτης δίνει έναν κείμενο στον ηθοποιό να το διαβάσει πρώτα 2-3 φορές και αμέσως μετά ξεκινάει το παιχνίδι. Ο σκηνοθέτης δίνει οδηγίες στον ηθοποιό για το πως θα διαβάσει το κείμενο. Δοκιμάστε τον σε μια σειρά από διαφορετικές οδηγίες. π.χ. δημοσιογράφος, τηλεπαρουσιαστής, με λόξιγκα, ρομπότ, στεναχωρημένα, χαρούμενα, με νεύρα, στρατιωτικά, σαν να λες παραμύθι, θυμωμένα, με το ζόρι, δραματικά, κολλώντας, με προφορά ξένου, σαν χαζός...κ.α.

Ομαδικό μασάζ. .

Κάντε έναν στενό κύκλο με γυρισμένες τις πλάτες ο ένας στον άλλον. Κάθε φορά υπάρχει ένας οδηγός μασέρ. Ξεκινάει ο μεγαλύτερος σε ηλικία που κάνει τον μασέρ , κάνοντας χαλαρωτικές κινήσεις στον μπροστινό του και αυτός τις μεταφέρει στον επόμενο ακριβώς όπως το νιώθει. Συνεχίζεται με τον επόμενο ηλικιακά να γίνεται ο οδηγός μασέρ μέχρι και τον μικρότερο. Βάλτε αν θέλετε χαλαρωτική μουσική και διασκεδάστε το!

tips : Μια συνέχεια θα ήταν ο οδηγός να σχεδιάζει τώρα κάτι στην πλάτη του άλλου, το σχέδιο να μεταφέρεται σε όλους στον κύκλο και όλοι μαζί προσπαθούν να καταλάβουν τι ήταν!

Αυτοσχεδιασμός με ένα αντικείμενο

Έχουμε μαζί μας κάποια αντικείμενα (ένα μαντήλι, ένα μεγάλο ύφασμα, ένα περίεργο ρολόι, ένα κουτί...βασικά ότι σαν κάνει “κλικ” απ όσα διαθέτει ένα σπίτι!) Διαλέγει ο καθένας το αντικείμενο του χρησιμοποιώντας το μπαίνουμε σʼ ένα ρόλο βάζοντας απλά ότι λόγια μας έρθουν στο μυαλό εκείνη τη στιγμή. Μπορείς να κάνεις έναν μονόλογο ή μπορείς να απευθύνεσαι σε κάποιον!

Αφήστε ελεύθερη τη φαντασία και δείτε τί θ΄ αποκαλυφθεί!

Ένα παιχνίδι ενίσχυσης της αυτοεκτίμησής για τα μικρούλια σας..

«Κάποτε σε μια χώρα μακρινή, ζούσανε πολλά αστεράκια μαζί.

Σε εκείνη την χώρα τα πάντα λάμπανε από το φως των μικρών εκείνων αστεριών.

Για αυτή την χώρα άκουσε και ένα μακρινό αστέρι, που ήταν, όμως, μουντό, χωρίς φως και χωρίς χρώμα.

Αποφάσισε, λοιπόν, να πάει στην χώρα των αστεριών για να δει τι κάνανε τα άλλα αστέρια και είχανε φως.

Περπάτησε μέρες πολλές και νύχτες ατελείωτες, ώσπου τελικά τα κατάφερε και έφτασε κατάκοπο στην χώρα των αστεριών.

Παντού υπήρχε φως από τα αστέρια. Άλλα έφεγγαν περισσότερο και άλλα λιγότερο, όλα όμως ήταν λαμπερά και χαρούμενα.

Άρχισε να ψάχνει για το μυστικό που είχαν και λάμπανε, ρωτώντας το κάθε ένα πως τα κατάφερνε.

-Εγώ, του είπε ένα, λάμπω επειδή ζωγραφίζω όμορφες θάλασσες.

-Εγώ, του είπε ένα άλλο, επειδή τραγουδάω όμορφα.

-Εμένα η λάμψη μου έρχεται από τις καλές πράξεις που κάνω.

Κάθε αστεράκι είχε και κάτι καλό να του πει.

Τότε το μακρινό αστέρι αναρωτήθηκε τι μπορούσε να κάνει το ίδιο για να λάμψει.

Όμως και αν το έβρισκε, ποιος θα του μάθαινε να το κάνει;

 

Στο σημείο αυτό, ζητήστε από το παιδί να σας πει «ως αστέρι που λάμπει», τι μπορεί να διδάξει στο μακρινό αστέρι.

Αν το παιδί δυσκολεύεται να βρει κάτι καλό, βοηθήστε το λέγοντας τα προτερήματά του.

Εδώ θα βρείτε μια σειρά από προτάσεις στο διαδίκτυο που αφορούν παραμύθια, δραστηριότητες και βίντεο σχετικά με το θέατρο που μπορείτε να περιηγηθείτε και να δείτε τί σας αρέσει!

  1. Του κουτιού τα παραμύθια. Η αγαπημένη τηλεσειρά που πιθανά ξέρουν και οι γονείς σας. Θέατρο, κουκλοθέατρο και παραμύθια όλα σε μια υπέροχη σύλληψη, την εποχή που δεν υπήρχε και από ένα λάπτοπ και ή τάμπετ στα πόδια των παιδιών η οικογένεια Σοφιανού είχε οραμαστιστεί κάτι άλλο..! Για μικρούς και μεγάλους.

https://www.youtube.com/watch?v=GP8rUnlQr2M&list=PLlSnL-UwnjEfiYA3kdLrAnGO9CeIQjZfg

  1. Η Ανθή Θάνου αφηγείται το παραμύθι: Ο κότσυφας και η αλεπού . Για όλους.

https://www.youtube.com/watch?v=chTVDL70yTM&feature=share&fbclid=IwAR1HcPtynygcosbSD-sg2otRZebTcSCgHrNiJPeYc_cuO_xYyMJj7GG9b1s

  1. 3. Η Ξένια Καλογεροπούλου διαβάζει το παραμύθι "Το Σπίτι με τις Γάτες" . Για όλους.

https://www.youtube.com/watch?v=UGOlD4ePfRE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3SmEiB3OLR8ydZebwrMcLsRz1o7UaqN1i1g_krMrYchowN_n_hsE6WRHM

  1. 4. Πήτερ Παν, παράσταση από παδιά για παιδιά.

https://www.youtube.com/watch?v=_txdTPc6T3s

  1. 5. Η Θεατρική Ομάδα Μεγαλόπολης παρουσίασε την παιδική παράσταση "Στου Αισώπου τον καιρό". Για όλους!

https://www.youtube.com/watch?v=0zNMtH7PBnM

  1. 6. "Ο Εγωιστής Γίγαντας" με την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου, από την θεατρική ομάδα Σουφλίου

https://www.youtube.com/watch?v=F8UTja6H_MQ

  1. 7. Εδώ Λιλιπούλη... (για μικρούς και μεγάλους)

https://www.youtube.com/watch?v=t1OPBz3nXd8&fbclid=IwAR2K4YwjvHPf0gfdaqfmMbP0O35BsiBWY8IUPGcTw8pv93S0_M5_RVOmJCw

  1. 8. Παραμυθοδρομίες «Φτιάξε ένα παραμύθι» Για Β΄δημοτικού και άνω με τη βοήθεια των γονιών.

https://enakeimenomiaeikona.blogspot.com/2018/02/blog-post.html?m=1&fbclid=IwAR30FMLEGUS0pVkTAlXo7SPCc4w6w08WIZmtwvK65ANl6JYAiuzwxNS88A4

  1. 9. Εκπαιδευτική Τηλεόραση στο Διαδίκτυο με επιλεγμένες ταινίες και βραβευμένες μαθητικές δημιουργίες. Για τις μικρές τάξεις Α΄και Β΄. Κάθε βδομάδα με νέες προτάσεις.

https://drive.google.com/file/d/1jAHXW9V-WflhL22X2DKPjFObKEuUV2Mr/view?fbclid=IwAR3kr3Y0pML8r_5bvbJK1eR8N0-cN0pCJ9_n1ByRTjqNnRpRnK_11e2bDNM

  1. 10. Περιήγηση στα θέατρα του κόσμου.(Χρειάζεται flash player για να παίξει)

Για όλες τις ηλικίες.

https://artsandculture.google.com/theme/11-dramatic-virtual-tours-of-stages-around-the-world/1gJiszMqltReJA?hl=en&fbclid=IwAR1pMzZOXyIET92top6ddcVWCm2WKqZUSiDx3Jtua6vCPL5T8S0yKy12CVQ

Μαθηματικά Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 23/3/2020-27/3/2020

Οι δασκάλες της τάξης προτείνουν στα μαθηματικά τα κάτωθι προβλήματα και ασκήσεις που μπορούν να γίνουν στις 27/3/2020 αφού τις προηγούμενες μέρες τα παιδια ασχολούνται με το μάθημα της γλώσσας

Λύνουμε προβλήματα

1) Η μαμά αγόρασε 14 αυγά. Έβαλε 5 αυγά σε ένα γλυκό και έβρασε άλλα 2 για τα                            

παιδιά. Πόσα αυγά έμειναν στο ψυγείο;

Λογαριάζω:___________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Απάντηση:____________________________________________________________

          

2 ) Σε ένα βάζο υπάρχουν 8 σοκολάτες και 9 καραμέλες.

α) Πόσα είναι όλα τα γλυκά μαζί;

β) Αν πάρω 5 καραμέλες πόσα γλυκά θα μείνουν στο βάζο;

          

 Λογαριάζω:___________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Aπάντηση:____________________________________________________________

3) Έχω στο πορτοφόλι μου 7ευρώ. Μου έδωσε ο παππούς 6ευρώ και η γιαγιά άλλα 5  ευρώ. Πόσα ευρώ έχω στο πορτοφόλι μου;                                  

Λογαριάζω:___________________________________________________________

_____________________________________________________________________

Aπάντηση:___________________________________________________________

4) Ανεβαίνω δύο δύο από το 0-30.    

0, 2, 4, __________________________________________________________________

________________________________________________________________________

5) Ανεβαίνω πέντε πέντε από το 0 – 50.

0, 5, 10, _________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

6) Κατεβαίνω ένα ένα από το 20 – 0.

20, 19, __________________________________________________________________

________________________________________________________________________

7) Λογάριασε προσεκτικά.(Αν δυσκολευτείς, κρύψε με το δαχτυλάκι σου τις Δεκάδες. Τι παρατηρείς;)

5+3=                                                       6+3=                              9-2=

15+3=                                                    16+3=                            19-2=

25+3=                                                      26+3=                            29-2=

35+3=                                                     36+3=                            39-2=                                    

45+3=                                                      46+3=                           49-2=

 

8) Θυμήσου το προηγούμενο κόλπο και προσπάθησε να βρεις τι λείπει:

5+.......= 9                           4+.......=7                     2+.......=8                         7 -.........= 3

15+.......=19                     14+........=17                   12+.......=18                    17-........=13

9)Θυμάμαι τα ζευγαράκια του 10.

2+…….=10                 7+…….=10           9+…….=10           0+…….=10                    

1+…….=10                 4+…….=10           5+…….=10           6+…….=10          

3+…….=10               10+…….=10           8+…….=10

Γλώσσα Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 23/3/2020-27/3/2020

Οι δασκάλες της τάξης προτείνουν το εξής εβδομαδιαίο πρόγραμμα στο μάθημα της Γλώσσας

Ημέρα 1η   23/3/2020

Τι κρύβει το μπαούλο;

Χθες ο θείος Παύλος άνοιξε το συρτάρι της κουζίνας. Και τι να δει! Το κλειδί που είχε βρει ο Μολύβιος. Άρχισε τότε να φωνάζει:

- Το κλειδί μου! Ποιος το 'βαλε εδώ; Το 'ψαχνα παντού! Πίστευα πως το 'χα χάσει. Ιωάννα, εσύ το βρήκες;

- Όχι εγώ. Ο Μολύβιος, απάντησε η Ιωάννα.

- Μπράβο Μολύβιε! Σ' ευχαριστώ, είπε ο θείος Παύλος.

- Θείε, τι ανοίγεις μ' αυτό το κλειδί; ρώτησε η Ιωάννα.

- Το μπαούλο με τους θησαυρούς μου, απάντησε ο θείος Παύλος.

- Τι θησαυρούς, αληθινούς; ρώτησε η Ιωάννα.

      - Και βέβαια αληθινούς. Είναι πράγματα που 'χω μαζέψει απ' τα ταξίδια μου, είπε ο θείος Παύλος

- Τι 'ναι; Θα 'θελα να δω! Να φωνάξω και τους φίλους μου; ρώτησε η Ιωάννα.

        - Εντάξει. Αύριο, μετά το σχολείο, ελάτε όλοι σπίτι μου

1)Διαβάζω πολύ καλά το μάθημα.

2)Απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις προφορικά:

  • Ποιος είναι μαζί με την Ιωάννα στην εικόνα;
  • Τι πιστεύεις ότι κρύβεται στο μπαούλο;
  • Πού βρήκε το κλειδί ο θείος Παύλος;
  • Πές αντέδρασε μόλις το είδε;
  • Τι ερωτήσεις έκανε στην Ιωάννα;
  • Τι έκρυβε το μπαούλο;
  • Ποιοι ήταν οι θησαυροί του θείου Παύλου;
  • Με ποιους θα δει η Ιωάννα τους θησαυρούς του μπαούλου;
  • Πότε και πού θα τους δουν;

3) Παρακολουθώ τα παρακάτω video για την απόστροφο

(Πατώ ctrl δεξί κλικ και open hyper link και ανοίγει το link). https://www.youtube.com/watch?v=10gYfG4VyM4  Απόστροφος

https://www.youtube.com/watch?v=NqsNTdK7qvY  Απόστροφος

https://www.youtube.com/watch?v=xsAHwz84xDA Απόστροφος

4)Κυκλώνω στο κείμενο τις λέξεις με απόστροφο

5)) Παρακολουθώ τα παρακάτω video για την αλφαβητική σειρά

https://blogs.sch.gr/gmavropo/2015/11/18/B1-%CE%B1%CE%BB%CF%86%CE%B1%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AC/ Αλφαβητική σειρά

6)Λύνω τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών στη σελίδα 35

7)Αφου τελειώσετε μπορείτε να παρακολουθήσετε το μάθημα και στο παρακάτω video:

https://www.slideshare.net/IoannaChats/ss-46286820

Ημέρα 2η 24/3/2020

1)Γράφω τις παρακάτω λέξεις σε αλφαβητική σειρά:

α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ σ τ υ φ χ ψ ω

καράβι, ελάφι,   φακός, άλογο, ναύτης, ώρα,   ζάρι

1)______________, 2)______________, 3)_____________,

4)______________, 5)______________, 6)_____________

  2) Μπορώ να κάνω εξάσκηση στο παρακάτω Link

http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/01/alfavitiki-seira.html on line Αλφαβητική σειρά

  1. Γράψε δίπλα πώς γίνεται η φράση με απόστροφο (’)

θα ήθελα ___________________

να ήμουν      ___________________

σου έφερα    ___________________

μου είπες __________________-__

από το σπίτι ___________________

από έξω ___________________

σε όλα ___________________

το άλογο ____________________

3. Κάνε τώρα εσύ τις αλλαγές. Πες δυνατά και γρήγορα κάθε φράση. Θα καταλάβεις ποιο γράμμα φεύγει

σε αυτό       ___________________

­­­­τα έφερα       _________________

να ήταν          ________________

το αυτί            ________________

από το σχολείο      ____________

με αυτούς          ______________

θα ήμουν        ________________

σου έδειξα       _______________

4). Γράψε ξανά τις προτάσεις χρησιμοποιώντας απόστροφο στις υπογραμμισμένες λέξεις

Το αυτοκίνητο είναι κόκκινο.

__________________________________________________________

Μου έδωσαν ένα δώρο.

__________________________________________________________

Τα παιδιά έφυγαν από το σπίτι.

5)Μπορώ να κάνω εξάσκηση στο παρακάτω Link

https://e-didaskalia.blogspot.com/2016/11/online_7.html

5 ) Ο γονέας ή κηδεμόνας υπαγορεύει στο παιδί την παρακάτω γνωστή και άγνωστη ορθογραφία. Τη γράφουν στο κίτρινο τετράδιό τους και κάνουν αυτοδιόρθωση.

Να πάω σ’ ένα μακρινό νησί με τ’ άσπρο μου καράβι.

Θα ‘θελα να ταξιδέψω σ’ όλο τον κόσμο.

Θα ΄θελα να χαζεύω τ’ αστερια τη νύχτα στον ουρανό.

Hμέρα 3η 26/3/2020

Διαβάζουμε στα παιδιά τον παρακάτω μύθο του Αισώπου και ζητούμε να μας τον αναδιηγηθούν. Αν θέλουν μπορούν και να τον εικονογραφήσουν

Mια φορά κι έναν καιρό ζούσε στην αυλή ενός χωριάτικου σπιτιού μια χελώνα, που είχε έναν μεγάλο καημό. Ήθελε να πετάξει στον ουρανό όπως τα πουλιά.

- Τι κατάρα είναι αυτή! έλεγε κάθε τόσο αναστενάζοντας. Σέρνω μέρα και νύχτα αυτό το βαρύ καβούκι και είμαι καρφωμένη πάνω στη γη. Αχ, να 'μουνα κι εγώ ένα πουλάκι, να είχα φτερά και να πετούσα! Πώς ζηλεύω τις πάπιες της αυλής που όταν θέλουν πετούν και βλέπουν τον κόσμο από ψηλά.

Μια μέρα δυο πάπιες άκουσαν το παράπονο της και τη λυπήθηκαν.

- Θέλεις στ' αλήθεια να πετάξεις, κυρα - χελώνα; τη ρώτησαν.

 Αν θέλω; απάντησε η χελώνα. Αυτό είναι το πιο μεγάλο μου όνειρο. Να πετάξω μια φορά κι ας πεθάνω! που λέει ο λόγος. Αλλά, πώς;

- Υπάρχει ένας τρόπος, της είπε η μια πάπια. Να δαγκώσεις σφιχτά αυτό το ξύλο, εγώ και η αδελφή μου θα πιάσουμε με τα ράμφη μας τις δυο άκρες και... θα σε πάρουμε μαζί μας.

- Ναι, ναι! φώναξε ενθουσιασμένη η χελώνα. Ωραία ιδέα! Εμπρός, ας μην αργούμε!

Και βιάστηκε να δαγκώσει το ξύλο. Το έπιασαν και οι πάπιες με τα ράμφη τους, τίναξαν τα φτερά τους και πέταξαν ψηλά, κουβαλώντας τη χελώνα μαζί τους.

Το πόσο χαιρόταν η χελώνα, δε λέγεται! Τι όμορφα ήταν εδώ ψηλά! Επιτέλους είχε πραγματοποιήσει το μεγάλο όνειρο της! Πετούσε!

Όμως, μέθυσε τόσο πολύ από τη χαρά της και για μια στιγμή πίστεψε ότι θα μπορούσε να πετάξει και μόνη της! Έτσι, η κουτή, άφησε το ξύλο που κρατούσε με τα δόντια της και, φυσικά, με το μεγάλο βάρος που είχε, έπεσε στη γη και σκοτώθηκε...

Αυτό το παραμύθι μας διδάσκει ότι το κάθε πλάσμα πρέπει να είναι ευχαριστημένο με τη μορφή που του έδωσε η Φύση και να μη ζηλεύει τα άλλα πλάσματα...

  • Αν είχαν ένα δικό τους μπαούλο τι θησαυρούς θα κρύβανε μέσα;

(μπορούν να αναφερθούν σε αγαπημένα τους παιχνίδια ή αντικείμενα, σε όμορφες στιγμές της ζωής τους, σε όνειρά τους ή ότι άλλο μπορούν να σκεφτούν. Το γράφουν στο μισό-μισό)

Φιλάκια πολλά από τις δασκάλες σας !!!!

Μαθηματικά

Μαθηματικά με προσθέσεις και αφαιρέσεις

                        Λύνω τα προβλήματα

  1. Μέσα στη φρουτιέρα υπάρχουν 8 μήλα και 9 πορτοκάλια. Πόσα είναι όλα τα φρούτα μαζί;

Λογαριάζω: _________________________________________________

Απάντηση:__________________________________________________

  1. Η Μαρία είχε 14 τουβλάκια. Χάρισε στην αδελφή της τα 6. Πόσα τουβλάκια της έμειναν;

Λογαριάζω:_________________________________________________

Απάντηση:_________________________________________________

  1. Ο Κώστας έχει 8 ευρώ. Θέλει να αγοράσει ένα παιχνίδι που κάνει 15 ευρώ. Πόσα χρήματα του λείπουν;

Λογαριάζω:_________________________________________________

Απάντηση:_________________________________________________

 

  1. Ποιος αριθμός λείπει;

10+____=14                                 17-____=10

30+____=38                                 32-____=30

7+_____=10                                 25-____=20

2+_____=10                                 46-____=40

40+____=46                                  12-____=10

20+____=29                                 34-____=30

4+_____=10                                 53-____=50

  1. Υπολογίζω προσεκτικά:

6+4+5=                                         10+10+10+7=                        

2+8+9=                                         20+10+10+6=

7+3+4=                                         30+10+10+5=

  1. Λογαριάζω και συμπληρώνω το αποτέλεσμα:

9+3=                                             6+6=

7+5=                                            9+7=

8+8=                                             7+6=

9+5=                                             9+9=

7+7=                                             8+5=

6+8=                                             7+4=

Καραγκιόζης

 Οι μαθητές/τριες των Α και Β τάξεων του σχολείου παρακολούθησαν παράσταση Καραγκιόζη στο σχολείο και γνώρισαν από κοντά το θέατρο σκιών που συνδέεται με την ελληνική λαϊκή παράδοση

Πρόγραμμα Στοματικής Υγείας

  Το Κέντρο Υγείας  σε συνεργασία με το σχολείο εφάρμοσε στην Α τάξη το πρόγραμμα Στοματικής Υγείας στις 27/11/2019. Οι οδοντίατροι εκπαίδευσαν τα παιδιά στη στοματική καθημερινή υγιεινή. Το πρόγραμμα τις επόμενες μέρες θα εφαρμοστεί και στη Γ τάξη

Page 1 of 2

Ημερολόγιο

April 2020
M T W T F S S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30