Ηλιακό Σύστημα

 Οι μαθητές/τριες του Στ2 στο μάθημα της Γεωγραφίας και της ενότητας του Ηλιακού Συτήματος  με την καθοδήγηση του δασκάλου τους κ. Νοϊστη Ι. κατασκεύασαν την κάτωθι απεικόνιση του

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονικης

Την Τρίτη 16/11/2021 οι μαθητές/τριες του Στ2 επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Ένας χάρτης, ένα νόμισμα, μια ιστορία για την ελευθερία", που σχεδιάστηκε από κοινού με το Αρχείο Χαρτογραφικής Κληρονομιάς των Γενικών Αρχείων του Κράτους και το Ιστορικό Αρχείο Μακεδονίας. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα δόθηκε η δυνατότητα στα παιδιά να γνωρίσουν τη Χάρτα της Ελλάδος του Ρήγα Βελεστινλή και να κατανοήσουν τις πληροφορίες και τις ιδέες που μεταφέρει στο χρόνο. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, η Χάρτα μετατράπηκε σε ένα πρωτότυπο επιτραπέζιο παιχνίδι, στο οποίο τα παιδιά κλήθηκαν να ακολουθήσουν διαδρομές, να διαβάσουν τον χάρτη, να παρατηρήσουν τα σύμβολα, να παίξουν με τα νομίσματα, να σχολιάσουν και να πουν τις δικές τους ιστορίες, προκειμένου να ολοκληρώσουν την περιήγηση στον χάρτη. Ήταν ένα όμορφο και διδακτικό ταξίδι στους τόπους, τους μύθους και τους ανθρώπους που ενέπνευσαν μια Επανάσταση. 

https://iiif.lib.harvard.edu/manifests/view/ids:24146534

«Ὅποιος ἐλεύθερα συλλογᾶται συλλογᾶται καλά». Ρήγας Φεραίος

Η ελληνική επανάσταση του 1821

Οι μαθητές/τριες του Στ 1 με αφορμή την επέτειο από τα 200 χρόνια της επανάστασης του 1821

το 3ο τρίμηνο προσέγγισαν διαφορετικά το αντίστοιχο κεφάλαιο της Ιστορίας  .

Εργάστηκαν σε ομάδες κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως σύγχρονης διδασκαλίας και

αξιοποίησαν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.

Έφτιαξαν με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Ανθομελίδου Νάσιας τέσσερις ψηφιακές συλλογές( κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, πάζλ, παιχνίδια) με τα παρακάτω θέματα .

Οι αγωνιστές της επανάστασης: Ομόνοια ή διχόνοια;

https://wakelet.com/wake/gffU6mXrY28WWmhKUbIa4

Ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε’

https://wakelet.com/wake/ptxzE9OJF1w1xv-QF9jDe

Τα γεγονότα της πρώτης χρονιάς της επανάστασης

https://wakelet.com/wake/LG8OZcPcmtUMqyRflrltC

Το τέλος της επανάστασης

https://wakelet.com/wake/YELzgycXeTTCm9E-lSp41

Τέλος, οι συλλογές ενσωματώθηκαν σε μια ψηφιακή ιστορική γραμμή

με το εργαλείο padlet για την επανάσταση του 1821 που φτιάχτηκε συνεργατικά από 

από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Στ1.

https://padlet.com/Delta1/vb1sfn9c3es5d4kh

Τελετή Αποφοίτησης

Πραγματοποιήθηκαν 24/6/2021 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου οι τελετές αποφοίτησης των τριών τμημάτων της Στ τάξης του σχολείου, λόγω των μέτρων της πανδημίας. Τα παιδιά υπέγραψαν στο Βιβλιο Σπουδών και απέκτησαν τον πρώτο Τίτλο Σπουδών τους, ενώ η εκπρόσωπος του ΣΓΚ τους απένειμε αναμνηστικά δώρα. Με τον/την υπεύθυνο δάσκαλο του τμήματος θυμήθηκαν στιγμές από τα έξι χρόνια φοίτησής τους στο σχολείο. Τους ευχόμαστε Καλή Σταδιοδρομία στο Γυμνάσιο που από αύριο το μεσημέρι θα φοιτούν

H επανάσταση στη Μακεδονία

 Στα πλαίσια του πολιτιμικού προγράμματος "Περπατώντας στην Επανάσταση στη Μακεδονία του 1822" που υλοποιεί το Στ3 το σχ. έτος 2020-2021 οι μαθητές και εκπ/κοί του σχολείου δημιούργησαν το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=wHH_hwdVj6w αφιερωμένο στην επανάσταση στη Χαλκιδική και τη Νάουσα για τα 200 χρόνια από την έναρξη του εθνοαπελευθερωτικού αγώνα το 1821

200 Χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821

 Στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας και του  εορτασμού των 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση του 1821 το σχολικό έτος 2020-2021 οι μαθητυές/τριες του Στ3 με την υπεύθυνο εκπ/κό της κ. Τολιοπούλου Β. (ΠΕ 70) δημμιούργησαν τον χάρτη της επανάστασης. Ο περιηγητηής του μπορεί να αντλήσει ιστορικές πληροφορίες και να θαυμάσει εικόνες που συνδέονται με τα ιστορικά γεγονότα. Μπορεί να ανατρέξει σε γεγονότα που επιθυμεί και να δει τα ονόματα των παιδιών που το δημιούργησαν

https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1ji-_D3NUtnR7_qG3hwx556CP8bHNRQwe&ll=40.808945377388895%2C38.90234454471286&z=5

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 6/4/2020-10/4/2020

Γλώσσα

Στη διεύθυνση http://proteas.greek-language.gr/scenario.html?sid=2519 κατεβάζετε σε μορφή .doc το αρχείο Πάσχα στον κόσμο και το υλοποιείτε

Αν κάποιος σύνδεσμος δε δουλεύει αντιγράψτε τον στην μηχανή ανάζήτησης που χρησιμοποιείτε και θα τον βρείτε π.χ. Πασχαλινό διήγημα Α. Καρακαβίτσα

Στη δ/νση https://www.youtube.com/watch?v=CAF5wyKvvFk είναι η ζωή του Χριστού σε κινούμενο σχέδιο

Μαθηματικά

  1. Ανάλυση αριθμών σε πρώτους παράγοντες στη διεύθυνση https://www.mathplayground.com/manipulatives/FactorTree_Final_secure.swf κάντε κλικ στην εικόνα και ξεκινήστε
  2. Μετατροπή καταχρηστικών κλασμάτων σε μεικτούς αριθμούς στη δ/νση http://www.xpmath.com/forums/games/tomixed.swf

Ιστορία

Μαθαίνω για την αμερικανική επανάσταση στη δ/νση https://www.youtube.com/watch?v=ZHQPCJmzZiE

Μαθάινω για τη γαλλική επανάσταση στη δ/νση

https://www.youtube.com/watch?v=ZHQPCJmzZiE

Γεωγραφία

Παίζω με τους ωκεανούς στη δ/νση http://users.sch.gr/sitsil/images/stories/myvideos/Geo/wkeanoi.swf

Παίζω με τις ηπείρους στη δ/νση http: //users.sch.gr/sitsil/images/stories/myvideos/Geo/Hpeiroi.swf

Παίζω με τις θάλασσες στη δ/νση http://users.sch.gr/sitsil/images/stories/myvideos/Geo/thalasses.swf

ΤΠΕ

Αγαπημένα μου παιδιά γεια σας!!!
Απ’ ότι έχετε καταλάβει, η καθημερινότητα όλων μας έχει αλλάξει και θα παραμείνει έτσι για κάποιο χρονικό διάστημα. Ήρθε λοιπόν η ώρα να δείξετε σε όλους πόσο καλοί είσαστε στους υπολογιστές και να προσπαθήσετε να γίνετε ακόμα καλύτεροι, μαθαίνοντας ακόμη περισσότερα πράγματα!
Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε νέους κόσμους και να ζήσετε μια καινούρια περιπέτεια. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρετε!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν....

  1. ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑΣ

Όμως πρώτα κάτι σημαντικό…

Λόγω της νέας κατάστασης που αντιμετωπίζουμε, περνάμε πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή μας… καλό θα είναι να θυμηθούμε τους βασικούς κανόνες της εργονομίας. Θυμάστε; Ας πάμε πίσω στην αρχή της χρονιάς…

Η στάση του σώματός μας, όταν εργαζόμαστε στον υπολογιστή, είναι πολύ σημαντική. Μια κακή στάση μπορεί να μας δημιουργήσει προβλήματα, για παράδειγμα, στη μέση, στα χέρια ή στα μάτια, για αυτό δείτε την εικόνα στην ιστοσελίδα του σχολείου

Το βίντεο που ακολουθεί μας προτείνει λύσεις με ευχάριστο τρόπο για το σπίτι…

https://www.youtube.com/watch?v=XY8iqkeNBGE&feature=youtu.be

Κι ένα ακόμα βίντεο που βρήκα…

https://www.youtube.com/watch?time_continue=109&v=7-ybWlRyv70&feature=emb_logo

  1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ… VOKI

Για τη δημιουργία του χαρακτήρα χρησιμοποιήστε την online εφαρμογή Voki.

https://www.voki.com/site/create

Με την εφαρμογή Voki μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα avatar που μιλάει. Δεν χρειάζεται να κάνουμε εγγραφή στην υπηρεσία. Μπορούμε απλώς να πατήσουμε στην επιλογή TRY IT! IT'S FREE και να μεταφερθούμε στη σελίδα δημιουργίας του avatar. Εκεί προσαρμόζουμε τον χαρακτήρα μας όπως επιθυμούμε π.χ. πρόσωπο, ρούχα, φόντο, κλπ. Πατώντας το εικονίδιο με το μικρόφωνο μπορούμε είτε να ηχογραφήσουμε τη φωνή μας, είτε να πληκτρολογήσουμε το κείμενό μας και να επιλέξουμε μια από τις διαθέσιμες φωνές να το εκφωνήσει. Στο τέλος, πατάμε SAVE, δίνουμε ένα όνομα στον χαρακτήρα μας και τον διαμοιράζουμε από τα αντίστοιχα εικονίδια.

Δείτε το δικό μου voki πιο κάτω…

  1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ STOP MOTION ANIMATION

Πήρατε μια ιδέα από stop motion animation στην εκδήλωση που έγινε στο σχολείο για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου.. ναι ναι το βίντεο των μαθητών του ΣΤ1 που σας άρεσε τόσο πολύ … έγινε με αυτή την τεχνική! Δοκιμάστε κι εσείς!

https://edtech.gr/stop-motion-studio/

Οι φωτογραφίες είναι ακίνητες εικόνες, ωστόσο, εάν μια σειρά από εικόνες προβληθούν αρκετά γρήγορα, δίνουν την εντύπωση της κίνησης. Αυτή είναι η βασική αρχή του κινηματογράφου, του βίντεο, των κινούμενων σχεδίων και του stop motion.

Το stop motion είναι μια διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα τεχνική, με την οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε εφέ κίνησης με πραγματικά αντικείμενα.

Ιδέες αντικειμένων για χρήση σε stop motion:

Πλαστελίνη

Lego

Κούκλες

Αυτοκινητάκια

Φρούτα

Καραμέλες

Βιβλίο

Τι θα χρειαστείς:

- Ένα smartphone ή ένα tablet

- Κάποιο free application (Stop Motion Studio π.χ.)

- Υπομονή και δημιουργική διάθεση

Μια εύκολη πρώτη άσκηση:

Σε ένα τραπέζι, τοποθέτησε σταθερά το κινητό ή το τάμπλετ σου (ιδανικά, σε κάποιο τρίποδο).

Άνοιξε το app και τοποθέτησε μπροστά στην κάμερα το αντικείμενο που θέλεις να «ζωντανέψει».

Βγάλε μια φωτογραφία μέσω του app.

Στρίψε ελάχιστα το αντικείμενό σου, περίπου μισό εκατοστό στα δεξιά του.

Απομάκρυνε τα χέρια σου ώστε να μη φαίνονται μέσα στο κάδρο σου.

Βγάλε μια φωτογραφία.

Στρίψε το αντικείμενο λίγο ακόμη προς την ίδια κατεύθυνση.

Βγάλε μια φωτογραφία.

Επανάλαβε το ίδιο ξανά και ξανά, ωσότου το αντικείμενο να κάνει μια πλήρη περιστροφή. Υπολόγισε να ολοκληρώσεις την περιστροφή σε περίπου 8 κινήσεις.

Πάτα το play.

Το αντικείμενο σου θα γυρνάει γύρω από εαυτό του!

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις, είναι να μη σκουντήσεις καθόλου την κάμερά σου ή το τραπέζι που δουλεύεις, για όση ώρα κάνεις το animation σου, όπως και οτιδήποτε άλλο στο φόντο σου. Το μόνο που πρέπει να κουνιέται είναι το αντικείμενό που έχεις αποφασίσει να εμψυχώσεις.

Μη ξεχνάτε να αποθηκεύετε τις εργασίες σας!

Θα ήταν πολύ ωραίο, όταν γυρίσουμε με το καλό, να παρουσιάσει ο καθένας τη δουλειά του!!

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου (κ. Γκόγκου Χ) μέσα από αυτό το padlet πατώντας το + και προσθέτοντας ένα νέο μήνυμα! Στον τίτλο, καλό θα ήταν να γράφετε το ονοματεπώνυμο και το τμήμα σας.

https://padlet.com/christinagk/tpe

Τα λέμε…

http://tinyurl.com/smx9klq

Φυσική Αγωγή

Μαθαίνω τους δημοτικούς χορούς στις διευθύνσεις

Ικαριώτικος https://youtu.be/qoLUCprGN14

Μπαϊντούσκα https://youtu.be/QxJGw4YQ6Pk

Θρακιώτικος https://youtu.be/K3OF1ZQzIhw

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!

Γαλλικά

BONJOUR A TOUS! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
 
Πάμε στην unité 2σελ.20./πού μένεις΄, μαθαίνουμε να δίνουμε πληροφορίες για το σπίτι μας,πού είναι και πώς θα έρθει κάποιος. Στη σελίδα 20, στο τέλος, βρίσκεται το λεξιλόγιο:
Indiquer le chemin =δείχνω τον δρόμο:traverser la place= διασχίζω την πλατεία
Vocabulaire=αγνωστες λέξεις
Tourner a droite =στρίβω δεξιά
Tourner a gauche =στρίβω αριστερα
Continuer a droite =πάω ευθεία
C est tout pres =είναι πολύ κοντά
C est tres loin =είναι πολύ μακριά
 
βιβλίο ασκήσεων σελ 57:indiquer un chemin/γράφετε το λεξιλόγιο και το μαθαίνετε, dictee et sens (ορθογραφία και σημασία). Δείτε και το βιντεάκι:

Presentation

ΤΠΕ Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα 30/3/2020-3/4/2020

Παιδιά μου,

  1. Έχουμε ασχοληθεί αρκετά με το πρόγραμμα ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ PowerPoint. Άλλες εργασίες τις ολοκληρώσαμε κι άλλες μόλις τις ξεκινήσαμε… έκλεισαν τα σχολεία. Με αφορμή, λοιπόν, την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου 2020 σας προτείνω να δημιουργήσετε μια ΑΦΙΣΑ στο Ppt. Δουλέψτε ανάλογα με τις δυνατότητές και τη διάθεσή σας 😊!

Δείτε την αφίσα της ΙΒΒΥ για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2020 και δύο αφίσες που δημιούργησαν μαθητές του Δ3 για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας.

Δείτε πώς θα δημιουργήσετε τη δική σας αφίσα.

Αρχικά

Στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή ή σε κάποιο φάκελο που έχω οργανωμένα τα δικά μου αρχεία κάνω:

  1. Δεξί κλικ à Δημιουργία à Παρουσίαση Microsoft PowerPoint
  2. Δίνω ένα όνομα στο αρχείο και πατάω δύο φορές Enter στο πληκτρολόγιο για να ανοίξει
  3. Κάνω κλικ για να ξεκινήσω με την πρώτη μου διαφάνεια

PowerPoint

Ανάλογα με ποια έκδοση Microsoft Office έχει ο καθένας εγκατεστημένη στον υπολογιστή του, τα μενού του προγράμματος μπορεί να διαφοροποιούνται λίγο. Η λογική είναι η ίδια! Σε κάθε μενού αξιοποιώ τις επιλογές που υπάρχουν για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα. Θυμηθείτε.. όπου έχει βελάκια και τελίτσες σημαίνει κι άλλες επιλογές!

  1. Προαιρετικά διαγράφω από την υπάρχουσα διαφάνεια τον τίτλο και υπότιτλο (κάνω κλικ και πατάω Delete) και δημιουργώ έτσι μια κενή διαφάνεια.
  2. Σχεδίαση à Μέγεθος Διαφάνειας à Προσαρμογή μεγέθους διαφανειών…

από εδώ επιλέγω από το Διαφάνειες προσαρμοσμένες για Α4/ Α3 συνήθως και προσανατολισμό Διαφάνειας Κατακόρυφο ή Οριζόντιο.

  1. Σχεδίαση à επιλέγω κάποιο από τα Θέματα ή/και

                         à Μορφοποίηση φόντου ή αλλιώς Στυλ φόντου

  1. Εισαγωγή à Πλαίσιο κειμένου και κλικ στη διαφάνεια για να γράψω κείμενο. Για τη μορφοποίηση και επεξεργασία του κειμένου:
  2. Κεντρική à Γραμματοσειρά / Παράγραφος / Σχεδίαση. Από εδώ επιλέγω ό,τι μου αρέσει!
  3. Εισαγωγή à Εικόνα* / Έτοιμες εικόνες Clip Art / Σχήματα / WordArt
  • Επιλέγω το σχήμα που θέλω και με το ποντίκι κάνω κλικ-σέρνω-αφήνω.
  • Με το ClipArt εισάγω εικόνες ακολουθώντας τα εξής βήματα:

Δεξιά, γράφω στο πλαίσιο Αναζήτηση για… και στη συνέχεια πατάω Μετάβαση ή Enter (στο πληκτρολόγιο). Από τις εικόνες που εμφανίζονται ψάχνω να βρω μία που να μου αρέσει και κάνω κλικ πάνω της.

  1. Κάνω κλικ πάνω στο σχήμα/εικόνα/ WordArt και εμφανίζεται πάνω δεξιά το μενού Μορφοποίηση! Δες τις επιλογές που έχεις! Φωτεινότητα, Κοντράστ, Στυλ εικόνας/σχήματος, Εφέ, Τακτοποίηση, Περικοπή κ.ά.

Τακτοποίηση à Συνήθως επιλέγω Μεταφορά στο φόντο à Μεταφορά στο φόντο για να μεταφερθούν πίσω από τα κείμενα.

Στοίχιση à Στο μέσο / στο κέντρο συνήθως

  1. Εισαγωγή à SmartArt

Κάνω κλικ πάνω στο SmartArt και ανοίγουν ακόμα δύο μενού η Σχεδίαση και η Μορφή. Το αφήνω πάνω σας…

  1. Όποιος θέλει μπορεί να πειραματιστεί και με το μενού Κινήσεις à Προσαρμοσμένη Κίνηση με προσθήκη διάφορων εφέ.

* Για αναζήτηση και αποθήκευση εικόνας:

  1. Ανοίγω τον browser μας και τη μηχανή αναζήτησης google.
  2. Πληκτρολογώ το θέμα για το οποίο θέλω να βρω εικόνες (+ PNG αν δε θέλω να έχει φόντο π.χ. “Βιβλίο png”) και κάνω κλικ στο κουμπί Αναζήτηση ή πατώ το κουμπί Enter από το πληκτρολόγιο.
  3. Κάτω από το τη γραμμή αναζήτησης κάνω κλικ στην επιλογή Εικόνες (Images).
  4. Διαλέγω ποια εικόνα μου αρέσει και κάνω κλικ επάνω στην εικόνα για να μεγαλώσει.
  5. Κάνω δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και επιλέγω Αποθήκευση εικόνας ως… (Save Image as…).
  6. Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγω πού θέλω να αποθηκεύσω την εικόνα.
  7. Κάνω κλικ στο κουμπί Αποθήκευση (Save).

Διαφορετικά

  1. Δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και επιλέγω Αντιγραφή εικόνας.
  2. Γυρνάω στο πρόγραμμα που δουλεύω.
  3. Δεξί κλικ à Επικόλληση.
  • Αφίσα = μία διαφάνεια.
  • Οτιδήποτε θέλω να επεξεργαστώ πρέπει πρώτα να το έχω επιλέξει (= κάνω κλικ).
  • Για διαγραφή πλαισίου κειμένου/σχήματος/εικόνας το επιλέγω και πατάω Delete στο πληκτρολόγιο.
  • Για να μεταφέρω κείμενο/σχήμα/εικόνα κάνω κλικ και σέρνω στην επιθυμητή θέση όταν το βελάκι γίνεται μαύρος σταυρός.
  • Για να αλλάξω το μέγεθος πλαισίου/σχήματος/εικόνας το επιλέγω και από τα κυκλάκια που εμφανίζονται κάνω κλικ και σέρνω. Από τα γωνιακά κυκλάκια αλλάζει το μέγεθος χωρίς να αλλάζουν οι αναλογίες.
  • Δεν ξεχνάω την τακτοποίηση / στοίχιση των πλαισίων κειμένου και των εικόνων!
  1. Μπορείτε να κατεβάσετε και να διαβάσετε λογοτεχνικά e-books από την ανοιχτή βιβλιοθήκη:

https://www.openbook.gr/category/literature/children/page/3/

Οδηγίες:

  • Κάνω κλικ στο βιβλίο που μου αρέσει
  • «Κατεβάστε το e-book: pdf»
  • Το αρχείο αποθηκεύεται στον υπολογιστή μου και το ανοίγω
  • Πληκτρολόγιο: Ctrl+L για πλήρη οθόνη, βελάκια για να πηγαίνω προς κ πίσω τις σελίδες, Esc για να βγω από την πλήρη οθόνη.

Καλά να περνάτε!

Η «δασκάλα των υπολογιστών»

Χριστίνα Γκόγκου

Επιστολή δασκάλας Γερμανικών

Αγαπημένα μου παιδιά, να ξέρετε η σκέψη μου είναι συνεχώς μαζί σας! Σκέφτομαι όλα αυτά που κάναμε μαζί και χαίρομαι που δράσαμε από κοινού προς διάφορες κατευθύνσεις.

Μια ακόμη δράση που είχαμε σχεδιάσει μαζί για το τέλος της σχολικής χρονιάς έμεινε μετέωρη. Θέλω όμως να συνεχίσετε τις προσπάθειες από το σπίτι. Χορέψτε και τραγουδήστε το τραγούδι ¨Τα παιδιά του Πειραιά / Ein Schiff wird kommen΄. Αν μας το επιτρέψουν οι συνθήκες θα το χορέψουμε και θα το τραγουδήσουμε με την πρώτη ευκαιρία. Υπάρχει στο YouTube πολλάκις. Διαλέξτε την εκτέλεση της Νάνα Μούσχουρη. Επί τη ευκαιρία διαβάστε και λίγα πράγματα για την σπουδαία αυτή ερμηνεύτρια.

Και για να μη σας κουράζω άλλο, να ξέρετε ότι σύντομα θα τα πούμε τόσο μέσα από διάφορες εκπαιδευτικές πλατφόρμες όσο και με πιο άμεσες επικοινωνιακές μορφές όπως και με την τηλεκπαίδευση.

Με πολλή αγάπη, η δασκάλα σας των Γερμανικών κ. Αντιγόνη (ή αλλιώς: η Γερμανικού)

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα Στ1 από 30/3/2020-3/4/2020

ΣΤ’ 1 ΤΑΞΗ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 30/3/2020 – 3/4/2020

       ΤΗΕΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΠΟΛΥΜΕΣΑ

             ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (ΕΤ2)

                     Δευτέρα 30/3, από ώρα 10.00’ π.μ.

                    Επαναληπτικό Μάθημα στη Γλώσσα.

                       Τρίτη 31/3 από ώρα 10.00’ π.μ.

                       Επαναληπτικό μάθημα στη Φυσική  

                 ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

  1. Συνέχισε το διάβασμα του ebook «Ο Μάγκας», Π. Δέλτα
  1. Όταν το τελειώσεις, κάνε τη βιβλιοπαρουσίαση που έχει αναρτηθεί στον τοίχο και στο e-blog της κυψέλης μας. (Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου)

ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ; ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

  1. Παρακολούθησε την ταινία «ΜΟΒΥ DICK”

(σύνδεση με το κεφάλαιο «Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε τη θάλασσα», ενότητα «Διατροφή» )

   Link: στο e-assignments της κυψέλης μας.

  1. Κάνε την γραπτή εργασία που συνδέεται μ’ αυτή.

ΙΣΤΟΡΙΑ

  1. Συνέχισε την επανάληψη των κεφαλαίων 10 – 18 , Γ’ Ενότητα από το βιβλίο της Ιστορίας με τη βοήθεια των ερωτήσεων που θα βρεις στην ιστοσελίδα του σχολείου.
  2. * Για προχωρημένους: Όσοι κάνατε τον ιστορικό χάρτη, αποθηκεύστε τον στο Google Drive για να τον δούμε στο σχολείο όταν επιστρέψουμε. Αν θέλετε, κάντε τον ανάρτηση στον τοίχο της κυψέλης μας.
  3. Παρακολούθησε το ιστορικό ντοκιμαντέρ που έχω αναρτήσει στον τοίχο της e-me. (link)
  4. Γράψε την εργασία που θα βρεις στο e-assignments σχετικά μ’ αυτό.

               ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  1. Ανακεφαλαίωση στα ποσοστά

   Δες και κάνε την εφαρμογή e-assignment στην κυψέλη μας.

   ( υποστηρικτικό υλικό σε video και γραπτή εργασία).

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ – ΦΥΣΙΚΑ ( ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚO, ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ)

  1. https://e-bug.eu/homepage.html?level=junior

Από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης – Σχολικές Δραστηριότητες – Αγωγή Υγείας

  1. Πάρε Πληροφορίες Ασθενειών
  2. Κάνε Επαναληπτικές Σελίδες
  3. Παίξε τα παιχνίδια
  4. Κάνε τις σπαζοκεφαλιές

Το link υπάρχει και στον τοίχο της κυψέλης μας.

  1. ΦΥΣΙΚΑ (Ενέργεια – Ανανεώσιμες πηγές)

Προσομοίωση

https://phet.colorado.edu/sims/html/energy-forms-and-changes/latest/energy-forms-and-changes_el.html

   Οδηγίες για δραστηριότητα στην εφαρμογή e-assignments της κυψέλης μας.

Αισθητική Αγωγή Εικαστικά

Η δασκάλα των εικαστικών του σχολείου κ. Τσατουλίδου Α προτείνει:

Αγαπητά μου παιδιά,

Χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε μετά από τόσο καιρό. Τώρα που εγώ είμαι καλά και εσείς έχετε χρόνο μπορούμε να δημιουργήσουμε πάλι !!!

Όλα τα παιδιά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξυλομπογιές, μαρκαδόρους και μολύβια.

Η ΣΤ΄ Δημοτικού να διαβάσουν οδηγίες για τη δημιουργία των κόμικς ( βιβλίο Εικαστικών ενότητα Γ2 , σελ.50 και 51 ) και στη συνέχεια να εικονογραφήσουν το δικό τους κόμικ. Το θέμα είναι ελεύθερο. Προτιμείστε κάτι από την επικαιρότητα.

Το βιβλίο Εκαστικών Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-G101/711/4697,21238/

Καλή επιτυχία ….

                     Νάτα Τσετουλίδου

Page 1 of 3

Ημερολόγιο

January 2022
M T W T F S S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31