Χριστουγεννιάτικες δράσεις

 Τώρα στις γιορτές, είναι σημαντικό να κάνεις κάτι παραπάνω για κάποιον άλλον.

Οι μαθητές του Β1 του 3ου Δημοτικού σχολείου Πυλαίας συμμετείχαν στη δράση που πραγματοποιήθηκε μέσω της σελίδας Win Cancer, στέλνοντας ευχετήριες κάρτες στους ασθενείς των αντικαρκινικών νοσοκομείων

Επιπλέον στα πλαίσια της Βιωματικής μάθησης δημιούργησαν χριστουγεννιάτικα γλυκά στην τραπεζαρία του σχολείου με τη βοήθεια των εκπ/κών τους κ. Δουλγερίδου Δ και Καρδιοπούλη Β. και τα προσέφεραν στους συμμαθητές τους σε όλο το σχολείο

Αγωγή Υγείας & Πρώτες Βοήθειες

 Στις 6/12/2021 οι μαθητές/τριες της Β τάξης επισκέφτηκαν το Ψυχαγωγικό-Βιωματικό εκπ/κό εργαστήριο ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ στο Ωραιόκαστρο Θεσ/κης και βιωματικά συμμετείχαν στο πρόγραμμα Αγωγή Υγείας: "Πρώτες βοήθειες". Η εκπ/ση στοχεύει στην ανάπτυξη συμπεριφορών και στάσεων ζωής και δεξιότητες πέρα από γνώσεις

XAMΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

 Oι μαθητές/τριες του Β2 με τη δασκάλα του κ. Ουζουνίδου Φ. (ΠΕ 70) ενίσχυσαν σήμερα 7/6/2021 το κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο του οργανισμού "Χαμόγελο του Παιδιού" Τα μικρά παιδιά με ευαισθησία αγόρασαν, τακτοποίησαν και συσκεύσαν αντικείμενα για τους συνομηλίκους τους που τα έχουν ανάγκη.Τα δώρισαν με χαμόγελο και χαρά εκεί που τα χρειάζονται

Η κοινωνική προσφορά είναι ανεκτίμητη και καλλιεργείται στο σχολείο

Υγιεινή διατροφή

 Στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης oι μαθητές/τριες του Β2 και η δασκάλα τους κ. Ουζουνίδου Φ. (ΠΕ 70) αξιοποίησαν το θέμα της "υγιεινής διατροφής". Αντάλλαξαν απόψεις, και έμαθαν για την αξία των τροφών, διάβασαν κείμενα και έλυσαν γρίφους σχετικά με τις τροφές και ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα βιωματικά. Επέλεξαν να δημιουργήσουν και να φάνε ένα υγιεινό πρωινό στην αίθουσα διδ/λίας το οποίο παρασκεύασαν τα ίδια τα παιδιά με κανόνες υγιεινής και ασφάλειας με τα πιο αγνά, σπιτικά υλικά. Γιαούρτι, μέλι, ξηροί καρποί, φρούτα εποχής και πολύ όρεξη ήταν κάποια από τα συστατικά.... και ιδού το αποτέλεσμα!!

Λαογραφική έκθεση αντικειμένων

  Με αφορμή τις ενότητες 13 και 14 από το Βιβλίο. της Γλώσσας, τ. B σελ. 47-66  "Μες στο μουσείο" και "Με προσκαλούν και προσκαλώ", οι μαθητές/τριες της Β' τάξης (Β1 & Β2 τμήματα), με τις δασκάλες τους ( κ. κ. Χίου Ε. & Ουζουνίδου Φ.), συγκέντρωσαν και παρουσίασαν παλιά, συλλεκτικά και σπάνια αντικείμενα καθημερινής χρήσης δίνοντας την ευκαιρία σε όλα τα παιδιά του 3ου Δημ. Σχ. Πυλαίας αλλά και τους εκπ/κούς του να ξεναγηθούν και να γνωρίσουν την ιδιαίτερη αυτή συλλογή. Ήταν συγκινητικό το ενδιαφέρον και ο θαυμασμός που έδειξαν τα παιδιά αλλά και οι αναμνήσεις που ξεπήδησαν για εμάς τους δασκάλους από την έκθεση. Εικόνες και στιγμές από τα παιδικά μας χρόνια...ήρθαν και έφυγαν...μαζί με τα αντικείμενα για να πάρουν την θέση τους νέα και σύγχρονα ίσως και πιο αξιόλογα. Όμως, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τις ρίζες μας, τον πολιτισμό μας, το σημείο απ' όπου ξεκινήσαμε! Ευχαριστούμε τους γονείς των παιδιών της Β'τάξης για την συνδρομή και την βοήθειά τους.στη διοργάνωση της έκθεσης εντός του σχολείου, αφού στον καιρό της πανδημίας λαογραφικές εκθέσεις της Θεσ/κης είναι εκτός λειτουργίας

Επίσκεψη στο Καστανόδασος του Χορτιάτη

 Οι μαθητές/τριες της Β τάξης του σχολείου με τις υπεύθυνες εκπ/κούς τους κ. Χίου Ε και Ουζουνίδου Φ. επισκέφτηκαν στις 23/10/2020 το καστανόδασος του Χορτιάτη, στα πλαίσια του μαθήματος της γλώσσας "Ετοιμασίες για το ταξίδι" ενότητα 4 σελ/ιδες 35-40

Οι μαθητές/τριες ετοίμασαν τη λίστα για το ταξίδι τους, πήραν το κολατσό τους και μάζεψαν κάστανα μέσα στο δάσος.

Η βιωματική μάθηση έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το δάσος το Φθινόπωρο

Πασχαλινές ζωγραφιές και κατασκευές

 Mπορείτε να ζωγραφίσετε τις κάτωθι εικόνες και να κάνετε την κατασκευή της εικόνας με απλά χαρτόνια

Σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ η δασκάλα σας κ. Τριάδα Αρμένη

Αγγλικά Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 6/4/2020-10/4/2020

New letters and words:

Qq queen: βασίλισσα

Rr rat: αρουραίος

Εκτυπώστε και δουλέψτε τις παρακάτω φωτοτυπίες:

Κείμενο 1ης φωτοτυπίας:

Δες τη βασίλισσα,

Το φόρεμά της είναι βιολετί.

Το όνομά της είναι Αν

και είναι πολύ ήσυχη!

Κείμενο 2ης φωτοτυπίας:

Ένας αρουραίος μέσα στο δωμάτιο!

Ένας αρουραίος μέσα στο δωμάτιο!

Τρέξτε, τρέξτε, τρέξτε!

Υπάρχει ένας αρουραίος μέσα στο δωμάτιο.

EASTER ACTIVITIES / ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Happy Easter!

EASTER VOCABULARY/ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ:

  1. Αρχικά βάλτε τα παιδιά να σκεφτούν ποιες λέξεις τους έρχονται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη Πάσχα, πρώτα στα ελληνικά και αν ξέρουν ήδη κάποιες στα αγγλικά.
  2. Μετά, επισκεφθείτε τη σελίδα https://learnenglishkids.britishcouncil.org/flashcards/easter-flashcards και από τα Documents εκτυπώστε τα:

Print Easter flashcards

Print Easter flashcards to colour and write

Σας δίνω τις λέξεις με τη μετάφρασή τους εδώ:

  1. Easter eggs: Πασχαλινά αυγά
  2. chocolates: σοκολάτες
  3. hot cross buns: (δε χρειάζεται να το μεταφράσουν) είδος σταφιδόψωμου με μπαχαρικά →

Παραδοσιακό γλυκό αρτοσκεύασμα που τρώγεται κυρίως στις αγγλόφωνες χώρες τη Μεγάλη Παρασκευή, αλλά πωλείται πολύ νωρίτερα. Έχει αρκετούς συμβολισμούς, με πρωτεύοντα το χαρακτηριστικό σταυρό πάνω του (cross: σταυρός) που συμβολίζει τη σταύρωση του Χριστού. Λέγεται, επίσης, πως το ψωμάκι αυτό (bun: γλυκό ψωμάκι) συμβολίζει το τέλος της νηστείας.

Listen and sing the “hot cross buns” song here:

https://www.youtube.com/watch?v=3UqpogkDTEE (Το τραγούδι “hot cross buns”)

  1. basket: καλάθι
  2. bunnies: κουνελάκια
  3. lamb: αρνί
  4. chicks: κοτοπουλάκια
  5. nest: φωλιά

Αν δεν είστε σίγουροι πώς προφέρονται οι λέξεις, μπορείτε να τις δείτε ή να τις ακούσετε στο https://www.wordreference.com/engr/ πατώντας εκεί που λέει Listen. Είναι προτιμότερο να τις δείτε από το να τις μάθουν λάθος.

Με τα flashcards τα παιδιά θα μάθουν το καινούριο πασχαλινό λεξιλόγιο και μπορούν, αν θέλουν, να το χρωματίσουν. Πρώτα παρουσιάζουμε εμείς το λεξιλόγιο (εικόνα και ηχητικό άκουσμα της λέξης μαζί) πολλές φορές. Στη δεύτερη φάση, τα λέμε ένα-ένα και τα επαναλαμβάνουν μετά από μας. Στην Τρίτη φάση, δείχνουμε τις εικόνες μία-μία με τη σειρά και εκμαιεύουμε τη λέξη προφορικά. Στην τελευταία φάση, δείχνουμε ανακατεμένες τις εικόνες και περιμένουμε να ακούσουμε τη λέξη.

Επιπλέον λεξιλόγιο: Καθώς ξέρουν τώρα πια τα παραπάνω, μπορούμε να κάνουμε συνδυασμούς, όπως:

chocolate egg: σοκολατένιο αυγό

Easter basket: Πασχαλινό καλάθι

Easter bunnies: Πασχαλινά κουνελάκια

Αφού ξέρουν τα χρώματα:

a red/yellow/pink/blue/orange/green/pink egg

a yellow/brown basket

a grey Easter bunny

a white lamb

yellow chicks (έχουν διδαχθεί/χρησιμοποιήσει «ασυνείδητα» τον ομαλό πληθυντικό στο μάθημά μας)

και φυσικά να μάθουν την ευχή:

Happy Easter: Καλό Πάσχα

Τέλος, μπορούν να αντιγράψουν τις λέξεις των flashcards και την ευχή πολλές φορές για να τις μάθουν και γραπτά.

EASTER CUSTOMS / ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΘΙΜΑ

“THE EGG HUNT”

«ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥ»

Παιχνίδι κατά το οποίο κρύβονται κάθε είδους αυγά (βαμμένα, ψεύτικα διακοσμητικά, σοκολατένια, μικρά, μεγάλα) συνηθέστερα στον κήπο ενός σπιτιού ή εντός του σπιτιού για να τα βρουν τα παιδιά και να τα συγκεντρώσουν στα καλαθάκια τους. Ποιος θα είναι νικητής καθορίζεται από πριν. Μπορεί να είναι αυτός που θα μαζέψει τα περισσότερα αυγά, το μικρότερο αυγό, το μεγαλύτερο ή ίσως τα περισσότερα του ίδιου χρώματος.

Μπορούν να απολαύσουν και να ακούσουν το λεξιλόγιο που ήδη έμαθαν στα:

https://www.youtube.com/watch?v=nZAY_GL1vUY Easter egg hunt

https://www.youtube.com/watch?v=PrNI1m5jBC4 Peppa pig Easter egg hunt

https://www.youtube.com/watch?v=IS_LQNCleio Peppa pig Chocolate egg

EASTER GAME!

Αυτό το παιχνίδι κάτι θα τους θυμήσει… το αγαπημένο μας “Simon says” που έχουμε παίξει και αγαπήσει μέσα στην τάξη!

Βασίζεται σε μια μέθοδο διδασκαλίας ξένων γλωσσών, την Total physical response method, όπου ο δάσκαλος δίνει «εντολές» στα παιδιά και εκείνα πρέπει να τις εκτελέσουν. Για παράδειγμα, “stand up”, “open your book” etc. Ο James Asher, ιδρυτής της μεθόδου, ανέπτυξε το συλλογισμό του βλέποντας πώς μαθαίνουν τα παιδιά τη μητρική τους γλώσσα. Χωρίς άγχος, πρώτα ακούνε (δε μιλάνε) και ανταποκρίνονται με σωματική κίνηση σ’ αυτά που τους λένε οι γονείς τους. Για παράδειγμα, “Mary, bring me the teddy” (το παιδί ακούει, δεν απαντά, αλλά φέρνει το αρκουδάκι στη μητέρα του).

Λοιπόν, θα παίξετε το γνωστό “Simon says” στο σπίτι με διαφορετικό τρόπο αυτή τη φορά, πασχαλινό τρόπο!

Αυτός που θα δίνει τις εντολές θα είναι ο Easter Bunny!

Εσείς (ένας από τους δύο γονείς) θα δίνετε τις «εντολές» και τα παιδιά θα τις εκτελούν. Αν υπάρχουν αδερφάκια μπορούν να παίξουν κι αυτά για περισσότερο suspense and competition!

Δουλέψτε αυτές τις οδηγίες (πρώτα εξηγείστε τις):

The Easter bunny says…

  1. hop (πηδήξτε)
  2. touch your bunny ears (αγγίξτε τα κουνελένια σας αυτιά)
  3. turn around (γυρίστε γύρω γύρω)
  4. touch your bunny tummy (αγγίξτε την κουνελένια σας κοιλιά)
  5. touch your bunny nose (αγγίξτε την κουνελένια σας μύτη)
  6. stop (σταματήστε)

Αν την «εντολή»/οδηγία τη δίνει ο Easter Bunny, the Easter bunny says… πρέπει να το κάνουν, αλλιώς όχι.

Example: The Easter bunny says hop → το κάνουν

Hop → δεν το κάνουν, αν το κάνουν χάνουν και βγαίνουν από το παιχνίδι.

Enjoy the game!

Καλό Πάσχα αγαπημένα μου παιδιά σε σας και τις οικογένειές σας! Happy Easter to all of you!! Η κ. Καίτη

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 6/4/2020-10/4/2020

1η ημέρα 6/4/2020

Γλώσσα

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ- ΕΝΟΤΗΤΑ 14

1.Όταν φτιάχνω μία πρόσκληση, πρέπει να γράφω μερικές πολύ σημαντικές πληροφορίες.

Δες προσεκτικά την παρακάτω πρόσκληση και απάντησε στις ερωτήσεις:

         Θα χαρώ πολύ να έρθετε στο πάρτι που θα κάνω για τα γενέθλιά μου

         την Κυριακή 26 Απριλίου στις 5μ.μ.

         στον παιδότοπο Πικολίνο, Θεμιστοκλή Σοφούλη 11.

                                           Μαρία Αποστολίδου

Ποιος μας προσκαλεί: ______________________________________________________

Για ποιο λόγο: ____________________________________________________________

Πού θα γίνει η εκδήλωση: ___________________________________________________

_________________________________________________________________________

Πότε : ____________________________________________________________________

2.Γράψε με αριθμούς και με λέξεις:

Τι ώρα ξυπνάς το πρωί: _______________________________________________________

Τι ώρα σχολάμε: ____________________________________________________________

Τι ώρα κοιμάσαι το βράδυ: ____________________________________________________

3.Αντικατέστησε τους αριθμούς με λέξεις στις παρακάτω προτάσεις. Να θυμάσαι :

οι αριθμοί ως το 20 γράφονται με μία λέξη. Από το 21 και μετά γράφονται με δύο λέξεις (εκτός από τα 30, 40 , κτλ.)

Έχω (1) _____________   πράσινο μαρκαδόρο. Αγόρασα (1) _____________ πάνινη κούκλα. Είδα (2) ________________ φίλους μου στο πάρκο. Η γάτα μας γέννησε (3) ______________ γατάκια. Χθες κοιμήθηκα (9)_______________ ώρες.

Σε (14) _____________________ ημέρες θα πάμε εκδρομή.

Σε (83) ημέρες _______________________________θα έχουμε Πάσχα.

          
Όλα τα ρήματα που τελειώνουν σε -αίνω γράφονται με   αι εκτός από τα:

δένω, μένω, πλένω (και όσα έχουν τα ρήματα αυτά σαν δεύτερο συνθετικό, π.χ. παραμένω)

4.Να συμπληρώσεις με αί ή έ τις παρακάτω προτάσεις:

Τρώω πολλά γλυκά, γι αυτό παχ___νω. Είδα μια αράχνη να ανεβ___νει στον τοίχο.

Όταν βρέχει δεν βγ___νουμε στην αυλή του σχολείου. Μην επιμ___νεις αν δεν έχεις δίκιο.

Δεν καταλαβ___νω τι μου λες. Έμαθα να δ___νω τα κορδόνια μου μόνος μου. Η Ελένη ξεπλ___νει τα ποτήρια. Αν προσέχουμε στο μάθημα θα μαθ___νουμε ευκολότερα.

  1. Αν σήμερα είναι Δευτέρα:

Γράψε τι μέρα ήταν: χθες __________________ προχθές _____________________

Γράψε τι μέρα θα είναι: αύριο _________________ μεθαύριο ____________________

  1. Οι συγγενείς μου: Ο πατέρας της μαμάς μου είναι δικός μου __________________ .

Η αδερφή του πατέρα μου είναι δική μου _________________ .

Ο γιος του θείου μου είναι δικός μου ____________________ .

Αν σε κάποιες ασκήσεις δυσκολεύεσαι δες τις αντίστοιχες που έχουμε κάνει στο Βιβλίο Μαθητή και στο Τετράδιο Εργασιών.

Μαθηματικά

Συμπληρώνω τη δεκάδα

Μπορούμε να υπολογίσουμε εύκολα αν προσθέτουμε τους αριθμούς που συμπληρώνουν 10.

Π.χ. 24 + 6 = 30                 (Σκέφτομαι: 6 + 4 = 10 ,   20 + 10 = 30)

             10

1) Να κάνεις τις παρακάτω προσθέσεις:

39 + 1 = ___                                 47 + 3 = ___                                     76 + 4 = ___

       
       

 

   ___                                              ___                                                   ___

58 + 2 = ___                                  85 + 5 = ___                                   21 + 9 = ___

       
       

 

   ___                                                 ___                                                   ___

63 + 7 = ___                                22 + 8 =                                            94 + 6 = ___

       
       

 

   ___                                               ___                                                   ___

2) Ο Σταύρος διαβάζει ένα βιβλίο με παραμύθια. Διάβασε ως τώρα 34 σελίδες και για να το τελειώσει του μένουν άλλες 6. Πόσες σελίδες έχει το βιβλίο;

Σκέφτομαι : Για να βρω όλες τις σελίδες θα κάνω : __________________

Λύνω: ________________________________

Απαντώ: ___________________________________________________________________

3) Σ’ ένα περιβόλι φυτέψαμε 22 μηλιές και 8 αχλαδιές. Πόσα δέντρα φυτέψαμε συνολικά;

Σκέφτομαι: Για να βρω πόσα είναι όλα τα δέντρα θα κάνω : _________________

Λύνω : ____________________________________

Απαντώ: ___________________________________________________________________

2η Ημέρα 7/4/2020

Γλώσσα

ΕΠΑΝΑΛΛΗΨΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ 17 – ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ! ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ!

Συμπλήρωσε τα κενά βάζοντας στη σωστή μορφή τα ουσιαστικά που είναι μέσα σε παρένθεση.

Οι φωνές των _______________ ακούγονται δυνατά. (παιδί)              

Σήμερα ο ουρανός είναι γεμάτος __________________ . (σύννεφο)

Ξεκόλλησε η σόλα του __________________ . (παπούτσι)

Το Φθινόπωρο πέφτουν τα φύλλα των ________________ . (δέντρο)

Ξαναγράψε τα ζευγάρια των λέξεων στον πληθυντικό αριθμό όπως στο παράδειγμα.

Το κατάρτι – το καΐκι                                    τα κατάρτια των καϊκιών

Το πόδι – το άλογο                         _____________________________________

Το μάτι – το παιδί                           _____________________________________

το φτερό – το χελιδόνι                   _____________________________________

το εξώφυλλο – το βιβλίο                 _____________________________________

Μαθαίνω να ξεχωρίζω την κατάληξη ( -ο ) των ουδέτερων ουσιαστικών από την κατάληξη (-ω ) των ρημάτων.

Γράφ__ στο τετράδι___ . Διαβάζ__ το βιβλίο. Ζωγραφίζ__ ένα δέντρ__ . Βάζ__ τα λουλούδια στο βάζ__ . Μιλά__ στο τηλέφων__ . Θέλ__ να φά__ ένα παγωτ__ .

Μαθαίνω τους κανόνες και τις εξαιρέσεις. Έπειτα συμπληρώνω σωστά τα ρήματα.

Κανόνας

Εξαίρεση

Τα περισσότερα ρήματα που τελειώνουν σε

-αίνω γράφονται με -αι

δένω , μένω, πλένω και όσα προέρχονται από αυτά, π.χ. παραμένω

Τα περισσότερα ρήματα που τελειώνουν σε

-ίζω γράφονται με

Πήζω, πρήζω,       δακρύζω, αναβλύζω, κελαρύζω,   αθροίζω,   δανείζω,

Η μαμά καθαρ__ ζει το σπίτι. Θα πάρω ομπρέλα γιατί ψιχαλ__ζει. Η πολύ ζέστη ξερ ___νει τα φυτά. Όταν μπ___νει σκόνη στο μάτι μου δακρ__ζω. Οι τυροκόμοι π__ζουν το γάλα και φτιάχνουν τυρί. Μου αρέσει να μαθ___νω καινούρια πράγματα. Έχω μάθει να δ__νω τα κορδόνια μου. Πηγ___νουμε δευτέρα δημοτικού. Το Φθινόπωρο κιτριν__ζουν τα φύλλα.

Όταν θυμώνω προσπαθώ να παραμ__νω ήρεμος. Μην δαν__ζεις χρήματα σε κάποιον που δεν τον ξέρεις καλά. Κάθε Χριστούγεννα στολ__ζουμε την τάξη μας.

Μαθηματικά

Μαθαίνω το ευρώ

Παίξε τα παιχνίδια με τα ευρώ στις διευθύνσεις http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/b11-math-kermata-euro%20%28Web%29/index.html και http://ghost.miniplay.gr/games.php?id=2

Εικαστικά

Ζωγράφισε πασχαλιάτικες εικόνες στη διεύθυνση http://www.coloringpages24.com/seasons-and-occasions/easter/121#colorThis

3η Ημέρα 8/4/2020

Γλώσσα

ΕΠΑΝΑΛΛΗΨΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ 18 – ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ

Ποιο νομό δείχνει ο Χάρτης; Τον νομό _____________________________

Κοντά σε ποιο χωριό υπάρχει βυζαντινό κάστρο; _______________________________________________________________________

Υπάρχει αεροδρόμιο στο νομό; _______________________________________________________________________

Ποιο μοναστήρι μπορώ να επισκεφτώ;

_______________________________________________________________________

Για να πάω από την Νέα Καλλικράτεια στα Νέα Μουδανιά, από ποια χωριά θα περάσω;

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Κύκλωσε πάνω στο χάρτη τους αρχαιολογικούς χώρους που υπάρχουν στο δεύτερο πόδι.

Κύκλωσε πάνω στο χάρτη τις οργανωμένες παραλίες που βρίσκονται στο πρώτο πόδι.

(gallery}sx_etos_2019-2020/B2{/gallery}

Συμπλήρωσε με τον σωστό τύπο της λέξης που είναι σε παρένθεση.

Την ώρα του ____________________ (μάθημα) δεν κάνουμε φασαρία.

Στο σχολείο κάνουμε τρία ____________________. (διάλειμμα)

Στην γιορτή της 25ης Μαρτίου ακούσαμε πολλά ____________________. (ποίημα)

Ακούω τον παφλασμό των _________________. (κύμα)

Συμπλήρωσε σωστά τις λέξεις με   -ι ή με -η :

Στη σκεπ__ του σπιτιού μας κάθισε ένα περιστέρ__.

Η αράχν__ έπιασε στον ιστό της ένα κουνούπ__ .

Ένα ψάρ__ κολυμπάει στη λίμν__.

Το ποτήρ__ δεν είναι στη θέσ__ που το άφησα.

Έκοψα την κλωστ__ με το ψαλίδ__.

Mαθηματικά

Κάνετε τις πράξεις

26 + 5 = ___

74 – 30 = ___

88 – 62 = ___

57 + 4 = ___

22 + 31 = ___

61 + 20 = ___

100 – 8 = ___

32 + 40 = ___

96 – 61 = ___

89 – 32 = ___

55 + 7 = ___

38 + 3 = ___

Παίξτε με προσθέσεεις και αφαιρέσεις στη διεύθυνση http://www.edaskalos.gr/mygames/monkeygame/index.html

4η Ημέρα 9/4/2020

Γλώσσα

Στη δ/νση http://proteas.greek-language.gr/scenario.html?sid=1678 κάντε download σε μορφή .doc το αρχείο "Το τρενάκι του Πηλίου» και υλοποιήστε τις δυο επόμενες μέρες όλα τα φύλλα εργασίας που προτείνονται (συνολικά 3)

Μαθηματικά

Παίξε στη διεύθυνση http://www.harcourtschool.com/activity/solid_figures_plane_shapes/ για να θυμηθείς τα επίπεδα σχήματα

Εικαστικά

Ζωγράφισε όποιες εικόνες πασχαλιάτικες της Αγίας Γραφής επιθυμείς από τη δ/νση http://www.bible-printables.com/Coloring-Pages/Easter/10-easter-001.htm

5η Ημέρα 10/4/2020

Γλώσσα

Συνεχίστε τα φύλλα εργασίας από το σενάριο «Το τρενάκι του Πηλίου»

ΤΠΕ

Αγαπητοί γονείς,

προτείνονται κάποιες ηλεκτρονικές ιστοσελίδες οι οποίες εμπεριέχουν εκπαιδευτικό υλικό, λογισμικό και δραστηριότητες για παιδιά.

  • Για ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο

https://saferinternet4kids.gr/

  • Προτάσεις για ποιοτικό χρόνο μπροστά στην οθόνη

https://saferinternet4kids.gr/nea/playandlearn/

  • YouTube Kids

https://saferinternet4kids.gr/nea/youtubekids/

Παιδιά μου,

Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε! Γι’ αυτό σας ετοίμασα (κ. Γκόγκου Χ) αρκετά πραγματάκια για να κάνετε! Προσοχή! Καλό είναι να μη ξεπερνάμε τα επιτρεπόμενα λεπτά σε χρόνο οθόνης την ημέρα! Κλείνουμε το laptop, τον υπολογιστή, το tablet και κάνουμε κάτι άλλο, διαβάζουμε, παίζουμε, ζωγραφίζουμε, χορεύουμε...

Ας εκμεταλλευτούμε όλοι μας το χρόνο αυτό θετικά και δημιουργικά!

  1. ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΑΖΛ

Ας ξεκινήσουμε με παιχνίδι! Κι επειδή στο δικό μας σπίτι τα παζλ είναι μία από τις καθημερινές μας δραστηριότητες… σας έφτιαξα τα παρακάτω παζλ:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3d0234591a54

Οδηγίες

  1. Κλικ στο εικονίδιο με το φαντασματάκι, αν θέλετε να βλέπετε την εικόνα του παζλ στο φόντο
  2. Κλικ-σέρνετε-αφήνετε στο σωστό σημείο το κάθε κομμάτι

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0dbce241b1cb

Οδηγίες

  1. Κλικ στο εικονίδιο με το φαντασματάκι, αν θέλετε να βλέπετε την εικόνα του παζλ στο φόντο
  2. Κλικ-σέρνετε-αφήνετε στο σωστό σημείο το κάθε κομμάτι
  3. Αριστερό κλικ σε ένα κομμάτι και στη συνέχεια δεξί κλικ (όσες φορές χρειαστεί) για περιστροφή του κομματιού. Αριστερό κλικ.

Θα καταφέρετε να περάσετε τους δικούς μου χρόνους; Καλή διασκέδαση!

  1. ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΑΖΛ

Ας ξεκινήσουμε με παιχνίδι! Κι επειδή στο δικό μας σπίτι τα παζλ είναι μία από τις καθημερινές μας δραστηριότητες… σας έφτιαξα τα παρακάτω παζλ:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3d0234591a54

Οδηγίες

  1. Κλικ στο εικονίδιο με το φαντασματάκι, αν θέλετε να βλέπετε την εικόνα του παζλ στο φόντο
  2. Κλικ-σέρνετε-αφήνετε στο σωστό σημείο το κάθε κομμάτι

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0dbce241b1cb

Οδηγίες

  1. Κλικ στο εικονίδιο με το φαντασματάκι, αν θέλετε να βλέπετε την εικόνα του παζλ στο φόντο
  2. Κλικ-σέρνετε-αφήνετε στο σωστό σημείο το κάθε κομμάτι
  3. Αριστερό κλικ σε ένα κομμάτι και στη συνέχεια δεξί κλικ (όσες φορές χρειαστεί) για περιστροφή του κομματιού. Αριστερό κλικ.

 

  1. ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Όπως θα θυμάστε παιδιά στην αρχή των μαθημάτων μας είχαμε ασχοληθεί με διάφορες δραστηριότητες σχετικά με τον χειρισμό του ποντικιού. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνουμε λίγη ακόμη εξάσκηση...
Γι’ αυτό το λόγο θα ήθελα να σας ζητήσω να κάνετε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους και να υλοποιήσετε τις δραστηριότητες

Ανακαλύπτω σχήματα μέσα στην εικόνα

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3130

Ποντίκι, ο εξολοθρευτής

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2605?locale=el

Φτιάξε το παζλ

http://www.schoolessons.gr/data-nipio/mypc/my_pc/index.htm

Κι επειδή το Πάσχα πλησιάζει και για να μπούμε λίγο στο πνεύμα, σας δίνω και τις παρακάτω Πασχαλινές δραστηριότητες με τις οποίες μπορείτε να ασχοληθείτε ακόμη και κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Αντιστοιχίζουμε πασχαλινές εικόνες

https://learningapps.org/1458586

Αριθμοί και πασχαλινά αυγά

https://learningapps.org/1458683
 
Παιχνίδι μνήμης με πασχαλινές εικόνες

https://learningapps.org/1457672

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσα από αυτό το padlet πατώντας το + και προσθέτοντας ένα νέο μήνυμα! Στον τίτλο, καλό θα ήταν να γράφετε το ονοματεπώνυμο και το τμήμα σας.

https://padlet.com/christinagk/tpe

Τα λέμε…

http://tinyurl.com/smx9klq

Θεατρική Αγωγή

Θεατρική Δραστηριότητα στη διεύθυνση
https://sway.office.com/dgCuA9EMwiBdQ4Yv

Μελέτη Περιβάλλοντος

Μάθετε για τα πασχαλινά έθιμα της Ελλάδας στη διεύθυνση https://www.tenasynseola.gr/%CE%A4%CE%B1-10-%CF%80%CE%B9%CE%BF-%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%86%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%AC-%CE%AD%CE%B8%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%8C%CE%BB%CE%B7/

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα στα Αγγλικά από 30/3/2020-3/4/2020

New letters and words:

Oo o’clock: η ώρα, ακριβώς

Pp pen: στυλό

Τα γράμματα και οι λέξεις από το Aa μέχρι το Nn, δόθηκαν στα μαθήματα της προηγούμενης εβδομάδας, 23-27/3/2020)

Εκτυπώστε και δουλέψτε τις παρακάτω φωτοτυπίες:

Κείμενο 1ης φωτοτυπίας:

1:00 η ώρα, 2:00 η ώρα,

3:00 η ώρα, ροκ (χορέψτε ροκ)!

4:00 η ώρα, 5:00 η ώρα,

6:00 η ώρα, ροκ!

Ροκ, ροκ, ροκ

Γύρω από το ρολόι απόψε!

Κείμενο 2ης φωτοτυπίας:

Ένα στυλό, ένα στυλό, ένα στυλό,

Ένα στυλό είναι μέσα στην τσάντα,

Ένα στυλό είναι μέσα στην τσάντα

και είναι ροζ, ροζ, ροζ.

Exercises:

  1. Γράψε τα κεφαλαία δίπλα από τα μικρά:

a…………., b …………., c……………, d……………,

e…………., f……………, g ………….., h …………..,

i………….., j……………., k……………, l………………

m…………, n……………, o……………, p…………….

  1. Συμπλήρωσε τα γράμματα που λείπουν:

Aa, …………., Cc, …………, Ee, …………., Gg, ………….,

Ii, …………, Kk, ………….., Mm, …………., Oo,………….

  1. Συμπλήρωσε τα γράμματα που λείπουν για να σχηματιστούν οι λέξεις:

a _ _ le: μήλο      

m _ n _ey: μαϊμού

i _e-cr _ _ m: παγωτό

k _ t _ :χαρταετός

_ ack _ t: ζακέτα

n _ m _ : όνομα

_ _ y: αγόρι

de _ _ sk: θρανίο

l _ _ on: λιοντάρι

_ _ p: κούπα

gi _ _ : κορίτσι

fi _ _: ψάρι

_ at: καπέλο

e _ _: αυγό

p _ n: στυλό

o’ c_ o _ _: η ώρα, ακριβώς

Σας στέλνω την αγάπη μου!

Η δασκάλα των αγγλικών κ. Καίτη

Θεατρική Αγωγή από 30/3/2020-3/4/2020

Η.Δ.Μ.Λ.

(δηλ. ¨Η Δική μου Μουσική Λίστα”)

ή... Ο Αυτόματος Χορός !

Παιδιά θυμάστε που αφήσαμε τα μαθήματα μας πριν μας κλείσουνε στα σπίτια μας ;

Ναι με τους περισσότερους είχαμε μείνει στο “ κεφάλαιο” μουσική - χορός και ελεύθερη κίνηση”

Θα μου μείνουν αξέχαστα αυτά τα μαθήματα μαζί σας...τι διαφορετικές απίστευτες χορευτικές κινήσεις έβγαλαν κάποιοι! Κάποιοι άλλοι φανέρωσαν κρυφά ταλέντα, κάποιοι ζορίστηκαν να μπουν στην άσκηση στην αρχή αλλά με το που αφέθηκαν έβλεπα πόσο πολύ τελικά το είχαν ανάγκη και πόσο το διασκέδασαν, θυμάμαι και κάποιους που καθόλου δεν θέλανε να την κάνουν την άσκηση και εγώ γινόμουν αυστηρή (και σας εκνεύριζα!) και έλεγα ότι προσπαθούμε όσο μπορούμε να δοκιμάζουμε τον εαυτό μας σε νέες δράσεις κάνοντας έστω την ελάχιστη για μας δυνατή ενέργεια. Ποτέ δεν ξέρουμε αν θα μας παρακινήσει σε κάτι διασκεδαστικό!! Σε κάτι τελικά που θα το αγαπήσουμε πολύ και επειδή θα το κάνουμε με τον τρόπο μας θα γίνει ΔΙΚΟ ΜΑΣ!

Θυμάστε που νιώθαμε στο τέλος υπέροχα εξουθενωμένοι; Και πόσο σημαντική είναι η μουσική εκαι η ελεύθερη κίνηση στη ζωή μας;

Αυτές τις μέρες του εγκλεισμού αυτή η δραστηριότητα μας χρειάζεται όσο τίποτε άλλο και το πιο καταπληκτικό είναι ότι μπορούμε να την κάνουμε οπουδήποτε έχουμε ελάχιστο χώρο στο σπίτι μας, μικροί και μεγάλοι και όταν λέω μεγάλοι εννοώ και τους γονείς !                  

(ναι την κάνω και εγώ μόνη μου αυτήν την άσκηση, στην κουζίνα που έχω αλλάξει λίγο τον χώρο αυτές τις μέρες ως τον δικό μου χώρο κίνησης )

Οπότε ...

Βήμα 1ο

βάλτε στο ίντερνετ ή απ το playlist σας τη μουσική που σας αρέσει, προτείνω να έχετε κάνει τη Δική σας Μουσική Λίστα (Η.Δ.Μ.Λ.)

...δοκιμάστε μια στιγμή να πείτε αυτά τα αρχικά σαν μια λέξη..μπορείτε να την πείτε χωρίς ν ακουγεται σαν την λέξη ίνδαλμα;    J

Βήμα 2ο

Βρείτε τον χώρο που θα αισθάνεστε άνετα, είτε επειδή θέλετε να είστε μόνοι σας και να μην σας βλέπει κανείς (ίσως στο δωμάτιο σας;!) είτε γιατί εκεί έχει πιο πολύ χώρο..(εγώ όπως είπα έχω διαλέξει την κουζίνα για τέτοιες ασκήσεις, έχω τη μουσική μοτ, κλείνω την πόρτα, βάζω και στο πάτωμα το στρωματάκι της γιόγκας για να είναι μαλακά άμα χοροπηδάω - ρωτήστε τη μαμά μπορεί να έχει- και για λίγο τα ξεχνάω όλα! )

Βήμα 3ο

βάλτε τη μουσική και αθεθείτε ελεύθερα σ έναν ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΟΡΟ ! ! !

Στόχος είναι να μπείτε στον ρυθμό της μουσικής ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ !

Αυτή η οδηγία είναι πολύ σημαντική γι αυτό το παιχνίδι εκτόνωσης ενέργειας!

Το θέμα είναι να επικεντρωθείτε στην ανάγκη που έχει το σώμα σας και όχι να κάνετε κάτι που πιστεύετε ότι θα είναι ωραίο σαν αποτέλεσμα!!!

Το σώμα σας μπορεί να έχει την ανάγκη να κάνει ότι να ναι..

... να! κάπως έτσι ... :)

https://www.youtube.com/watch?v=gGfkLp9Lb6k

(όπως βλέπετε αυτό το παιδάκι χορεύει πάνω στο κρεβάτι του - προσοχή όμως μη σπάσει..καλύτερα στο στρωματάκι γιόγκας ή απλά σ ένα χαλί - και αν μπει και σε σας η μαμά στο δωμάτιο δεν πειράζει ..πάρτε την μαζί σας σ έναν αυτόματο εκτονωτικό χορό)

... κινήσεις σπασπωδικές...που δεν έχουν ροή ή ομορφιά (από αυτές που βλέπουμε τουλάχιστον στις χορογραφίες στα διάφορα βίντεοκλιπ) το σώμα μπορεί να έχει την ανάγκη απλά να εκτονωθεί με τον δικό του ΜΟΝΑΔΙΚΟ - ΥΠΕΡΟΧΟ - ΤΡΟΠΟ !!!! Ακούστε το...ακουλουθήστε το...ξέρει αυτό τί θέλει να κάνει!

Μερικές προτάσεις δικές μου για τη λίστα της μουσικής από από τα τραγούδια που δουλέψαμε μαζί στο σχολείο ..θυμάστε ;

Εχει και κάποια άλλα που σας δίνω σαν πρόταση να τα δοκιμάσετε...ότι δεν σας ταιριάζει περάστε το..αλλά δική μου πρόταση δοκίμαστε το έστω λίγο μισό λεπττό..γιατί όπως έλεγα και θα το ξαναπώ εν συντομία

“Δοκιμάστε! Μπορεί να είναι το καινούργιο αγαπημένο σας τραγούδι, παιχνίδι, φαγητό, μάθημα, άθλημα....οτιδήποτε! “

Μουσικές προτάσεις για του μικρούς χορευτές (Α΄-Β΄) :

Magic Dance!

https://www.youtube.com/watch?v=j6NqnYYmSVE

Dancing with myself

https://www.youtube.com/watch?v=zpMZcQ1lGWU

Η Στροφή (αυτό το διασκεδαστικότατο τραγουδάκι έχει σαν χορογραφία όποιος θέλει την ακουλουθεί!

https://www.youtube.com/watch?v=JzR7xgBgQlE

Το Swing του σκανταλιάρή

https://www.youtube.com/watch?v=OpHyfAs4GBM

Μικροί και μεγάλοι θυμάστε που κάναμε και τον χορευτικό μουσικό καθρέφτη (όπως η εικόνα ακριβώς από πάνω). Άμα έθρει κάποιος απ την οικογένεια και έχει κέφι κάντε την μαζί του. Ο ένας είναι ο χορευτής (πάντα με ελεύθερο χορό με την μουσική) και ο άλλος είναι ο καφρέφτης και κάνει ότι κάνουμε εμείς! Όταν κουραστούμε αλλάζουμε ρόλους!

Για μικρούς και μεγάλους (και πιο μεγάλους..! )

Black OR White

https://www.youtube.com/watch?v=F2AitTPI5U0

Believer

https://www.youtube.com/watch?v=FUQheX3PSnY

Happy!

https://www.youtube.com/watch?v=ZbZSe6N_BXs

Jump!

https://www.youtube.com/watch?v=uyTVyCp7xrw

Pata Pata 2000

https://www.youtube.com/watch?v=zqTZaK98U2o

On the Top of the Word

https://www.youtube.com/watch?v=w5tWYmIOWGk

Δοκιμάστε, κρατήστε ότι σας κάνει, αφήστε σε μια άκρη ότι δεν σας κάνει, αλλά να θυμάστε πάντα ότι η μουσική είναι ατομική έκφραση (- τί είναι ατομική Κυρία; - Ατομική είναι κάτι που είναι μόνο δικό μας! Κανενός άλλου! Αυτό σημαίνει ότι εκφράζει εμένα, την προσωπικότητά μου, τον χαρακτήρα μου και όλες μου τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες! Γιατί ο καθένας μας είναι ένα πλάσμα ξεχωριστό, κάτι μαγικό και υπέροχο για εξερεύνηση!!!)

Οπότε ξεκινήστε την εξερεύνηση μας βρίσκοντας τη μουσική που σας εκφράζει και ξεκινήστε το παιχνίδι του χορού!

Και αν σας βγει κάτι που μοιάζει με χορογραφία ...τέλεια!!!

Αν όχι...πάλι... ΤΕΛΕΙΑ!

Δεν Υπάρχει λάθος σκέψη, καθώς σ αυτήν την άσκηση...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ πολύ απλά .. Η ΣΚΕΨΗ !

Γονείς....αν σας επιτρέψει το παιδί σας να χορέψετε μαζί του με την Δική του Μουσική Λίστα...go for it...ξυπνήστε το παιδί μέσα σας και αφεθείτε στο κάλεσμα του !!!

Σας εύχομαι καλή διασκέδαση

και αν κάποιος κάνει κάτι που του άρεσε ή του διασκέδασε τόσο που θέλει να το πει ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΣΑΣ.. και στείλτε ένα βίντεο σ έναν φίλο του να τον προσκαλέσει (challenge που λέτε και εσείς) στο δικό του Αυτόματο Χορό!

Η Κυρία Μαρία της Θεατρικής Αγωγής

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

30/3/2020

Γλώσσα

Επανάληψη κεφαλαίου 8: « Ταξίδι στη Χωχαρούπα».

1.Συμπλήρωσε τον σωστό τύπο του ρήματος «είμαι»:

Εγώ ____________ καλός στη ζωγραφική.

Αυτή ___________ η φίλη μου η Αναστασία.

Γιατί ___________ στεναχωρημένος Γιώργο;

Αυτές ___________ οι ασκήσεις που κάναμε ως τώρα.

Εμείς ____________ όλοι φίλοι μεταξύ μας.

Γιατί δεν ____________ έτοιμοι ακόμα εσείς;

2.Συμπλήρωσε τα σύμφωνα που λείπουν από τις παρακάτω λέξεις!

πο___οκάλι     χά____ες   βά___α   ___ομπέτα ___οταλίας ακο…εόν

3.Βρες ένα όνομα που να κάνει ομοιοκαταληξία με τον στοίχο:

Ήρθε και __ ________         Είδα __ __________                                    Να τη και __ _________

που έπαιζε στο δάσος.           που είναι μπαλαρίνα.                                       που είναι λυπημένη.

4.Βρες τα παρακάτω αινίγματα:

Βασιλέας δεν είναι, κορώνα φορά.  Μικρή μικρή νοικοκυρά

Ρολόι δεν έχει τις ώρες μετρά.         Μεγάλη πίτα φτιάχνει.       

Τι είναι; _______________                                                      Τι είναι; _______________

5.Μάθε να λες σωστά τους παρακάτω γλωσσοδέτες:

Μια πάπια μα πια πάπια;                                            Άσπρη πέτρα ξέξασπρη

Μια πάπια με παπιά.                                                    Κι απ τον ήλιο ξεξασπρότερη.

Ονοματεπώνυμο: _________________________________________________

Μαθηματικά

Πρόσθεση ίδιων αριθμών (εισαγωγή στην προπαίδεια)

Ανεβαίνω προσθέτοντας 2

2 , 4 , __ , __ , __ , __ , __ , __ , __ , 20 , __ , __

Ανεβαίνω προσθέτοντας 3

3 , 6 , __ , __ , __ , __ , __ , __ , __ , 30 , __ , __

Ανεβαίνω προσθέτοντας 5

5 , 10 , __ , __ , __ , __ , __ , __ , __ , 50 , __ , __

Κάνω τις παρακάτω προσθέσεις όπως στο παράδειγμα:

5 + 5 + 5 = 15              ή     3 × 5 = 15

4 + 4 + 4 + 4 =             ή     ____________

6 + 6 + 6 + 6 + 6 =       ή     ____________

Η Δήμητρα αγόρασε 4 κουτιά με σοκολάτες. Το κάθε κουτί είχε μέσα 5 σοκολάτες. Πόσες σοκολάτες αγόρασε συνολικά;

Ζωγραφίζω:

 

Λύνω με πρόσθεση                                                                   Λύνω με πολλαπλασιασμό

                                                                                                          

Απαντώ: ______________________________________________________

Ονοματεπώνυμο: ________________________________________________

Παίζω μαθηματικά παιχνίδια προπαίδειας στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/multi1/multi1.html

Αισθητική Αγωγή

Γνωρίζω τα χρώματα στη δ/νση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6569?locale=el πατώντας το μάτι δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ

ΤΠΕ

Παιχνίδι λέξεων στη δ/νση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2457?locale=el πατώντας το μάτι δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ

31/3/2020

Μαθηματικά

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ

Δες και μάθε την κάτωθι εικόνα της προπαίδειας

Εξασκηθείτε στην προπαίδεια παίζοντας μπάσκετ στη δ/νση http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/basketball/index.html

Γυμναστική

Μάθε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στη δ/νση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10439?locale=el πατώντας το σήμα με το μάτι δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ

Μελέτη Περιβάλλοντος

Όχι πλαστικά στο περιβάλλον στη δ/νση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11090?locale=el πατώντας το πλήκτρο δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ

 

Γλώσσα

                                                 ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9  

1.Βρες ένα κατάλληλο επίθετο για τα

παρακάτω ουσιαστικά :

……………………………………   σκύλος

……………………………………   σπίτι

……………………………………   φρούτο

……………………………………   πόρτα

  1. Βρες τα αντίθετα των λέξεων:

Άσπρος   ………………………………………….

Καλός …………………………………………..

Μεγάλη …………………………….       

Κοντό ………………………………….                                                    

  1. Συμπλήρωσε τις παρομοιώσεις :

Πιστός σαν   …………………………………….

Γλυκός σαν   …………………………………….

Πονηρή σαν ……………………………………

Γαλάζιο σαν …………………………………….

  1. Βρες τα συνώνυμα των παρακάτω λέξεων :

Λευκή             …………………………………………

Βράδυ             ………………………………………...

Ισχυρός           …………………………………………

Ταχύς              ………………………………………………..

5.Να κλίνεις τα ουσιαστικά χειμώνας και ελέφαντας:

ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

Ονομαστική

ο

χειμώνας

ο

ελέφαντας

Γενική

του

 

του

 

Αιτιατική

τον

 

τον

 

Κλιτική

-

 

-

 

ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

Ονομαστική

οι

 

οι

 

Γενική

των

 

των

 

Αιτιατική

τους

 

τους

 

Κλιτική

-

 

-

 

ΟΝΟΜΑ:__________________________________________________________

1/4/2020

Γλώσσα

Το οριστικό και το αόριστο άρθρο.

1.Συμπλήρωσε το οριστικό άρθρο (ο , η , το ) στον κατάλληλο τύπο:

___ σκύλος είναι ___ καλύτερος φίλος ___ ανθρώπου.

___ περασμένη εβδομάδα όλο ___ σχολείο παρακολούθησε ___ θεατρική παράσταση

« ___ ψηλά βουνά» ___ Ζαχαρία Παπαντωνίου.

2.Συμπλήρωσε το αόριστο άρθρο (ένας , μία , ένα) στον κατάλληλο τύπο:

____ φορά κι ____ καιρό σε ____ μακρινό λιβάδι ζούσε ____ λαγός και ____ χελώνα.

Η γιαγιά μου στο χωριό έχει ____ κατσικούλα, ____ κουνελάκι και ____ σκύλο.

3.Κύκλωσε τα τοπικά επιρρήματα :

Το πιάτο είναι πάνω στο τραπέζι.                             Έβαλα το γάλα μέσα στο ψυγείο.

Η μπάλα μας χάθηκε ανάμεσα στους θάμνους.       Ο αετός πετάει ψηλά.

4.Γράφω δίπλα σε κάθε τοπικό επίρρημα το αντίθετό του :

ψηλά   _______________                                   κοντά   __________________

πάνω   ________________                                μέσα   _________________

μπροστά ______________                                 παντού _________________

Ονοματεπώνυμο:____________________________________________________________

Μαθηματικά

Εξασκηθείτε στην προπαίδεια στη δ/νση http://www.edaskalos.gr/mygames/arrowmath1/arrowmath1.html

Αισθητική Αγωγή

Ο γύρος του κόσμου με όχημα τη μουσική στη δ/νση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5844?locale=el πατώντας το πλήκτρο του ματιού δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ

2/4/2020

Γλώσσα

  • Συμπλήρωσε τις προτάσεις με το θηλυκό ουσιαστικό της παρένθεσης:

Πρέπει να διατηρούμε την _____________ του σχολείου καθαρή. (αυλή)

Αυτό το τετράδιο είναι της ______________ . (Ελένη)

Ζωγράφισα τρεις _______________ . (γραμμή)

Η μητέρα μου πήρε τις ______________ για να ράψει. (κλωστή)

Δυστυχώς έφτασε το τέλος των _______________ . (διακοπή)

Θέλω να σπουδάσω στη σχολή καλών _____________. (τέχνη)

Ακούω τον θόρυβο της ______________ του αυτοκινήτου. (μηχανή)

  • Διάβασε τη λεζάντα και ζωγράφισε την εικόνα:

                              

                                     Πάνω στο δέντρο κάθεται ένα πουλάκι.

                                      Κάτω από το δέντρο κάθεται ένας λαγός

Μαθηματικά

Πρόσθεση με κρατούμενο – Αφαίρεση με δανεικό:

Να κάνεις τις παρακάτω πράξεις:

  28                  47                 63                 84                 90                 91

+34                +29               +15               - 47               - 76               - 62

…….               ……..             .…….                …….                           …….                           ……..

Προβλήματα με περισσότερο-λιγότερο

1.Ο Μάνος έχει 12€. Ο Θαλής έχει 3€ λιγότερα. Πόσα χρήματα έχει ο Θαλής; Πόσα χρήματα έχουν και οι δύο μαζί;

 
   

   Μάνος                                Θαλής                              1η πράξη: ____________________

                                                                                    2η πράξη: _____________________

Απάντηση: α)_________________________________________

                  β)_________________________________________

  1. Η Κατερίνα έχει 8 κούκλες. Η Μαριάννα έχει 5 κούκλες περισσότερες. Πόσες κούκλες έχει η Μαριάννα; Πόσες κούκλες έχουν και οι δύο μαζί;
 
   

Κατερίνα                            Μαριάννα                                        1η πράξη: ___________________

                                                                                             2η πράξη: ___________________

Απάντηση: α)______________________________________________

                  β)______________________________________________

Μελέτη Περιβάλλοντος

Επίσκεψη σε μουσείο στη δ/νση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7816?locale=el πατώντας το μάτι δίπλα στο ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ και τα μπλε γράμματα σε κάθε πρόταση με το πλήκτρο Ctr του υπολογιστή μας

3/4/2020

Γλώσσα

Παίξε τα παιχνίδια στις δ/νσεις http://www.edaskalos.gr/mygames/wordlevel1/index.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/wordlevel2/index.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/wordlevel3/index.html

http://edaskalos.gr/mygames/wordlevel4/index.html

http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/wordlevel5/index.html

Μαθηματικά

Παίξε παιχνίδια μαθηματικών στις διευθύνσεις: http://www.edaskalos.gr/mygames/balloonmath/balloonmath.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/query2/query2.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/beargameplus/mathgameplus.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/beargamemin/mathgamemin.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/beargamemin/mathgamemin.html

Ευέλικτη Ζώνη

Παιχνίδια μνήμης στις διευθύνσεις: http://www.edaskalos.gr/mygames/memoryAsterix/asterix.html

http://www.edaskalos.gr/mygames/llmemory/luckymemory.html

Αισθητική Αγωγή

Η δάσκαλα τεχνικών σας κ. Τσετουλίδου Α. σας γράφει και προτείνει

Αγαπητά μου παιδιά,

Χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε μετά από τόσο καιρό. Τώρα που εγώ είμαι καλά και εσείς έχετε χρόνο μπορούμε να δημιουργήσουμε πάλι !!!

Σας στέλνω τις οδηγίες για κάθε τάξη. Όλα τα παιδιά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξυλομπογιές, μαρκαδόρους και μολύβια.

Η Β΄ Δημοτικού να δει εικόνες με όμορφα λουλούδια (βιβλίο Εικαστικών στην ενότητα Β2,σελ.34) και να κάνει τα δικά της γραμμολούλουδα στο Τετράδιο Εργασιών σελ.24.

Επίσης να κάνει ένα ταξίδι στο σύμπαν βλέποντας εικόνες (βιβλίο Εικαστικών στην ενότητα Β4,σελ.43) και να κάνει το δικό της σύμπαν στο τετράδιο εργασιών σελ.28.

Το βιβλίο των Εικαστικών Α΄και Β΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-B102/565/3689,16074/

Το Τετράδιο Εργασιών Α΄και Β΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL107

Page 1 of 3

Ημερολόγιο

January 2022
M T W T F S S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31