Γερμανικά Ασκήσεις εβδομάδας από 23/3/2020-27/3/2020

Η δασκάλα γερμανικών του σχολείου κ. Μορφοπούλου Α. ετοίμασε τις κάτωθι ασκήσεις για τα παιδιά που παρακολουθούν γερμανικά στο σχολείο.

Εκτυπώστε τις 4 εικόνες και συμπληρώστε

Σύντομα κοντά σας!!

Γεωγραφία

Ο κ. Αλεξόπουλος Ν. εκπ/κός της Στ προτείειν την εγγραφή των μαθητών/τριών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://app.brainy.gr/login

Προσοχή είναι δωρεάν για όσο τα σχολεία παραμένουν κλειστά Δηλώστε κινητό τηλέφωνο, email και κωδικό πρόσβασης οι γονείς, γιατί θα τσεκάρετε ότι είστε πάνω από 18 ετών, χωρίς να επιλέξετε διαφημιστικό υλικό

Αφού εγγραφείτε πηγαίνετε στη σχολική Βαθμίδα Δημοτικό και τάξη και επιλέγετε μάθημα: Γεωγραφία

Προτείνετε το τεστ πολλαπλών επιλογών Δ ενοτητα ΟΙ ΗΠΕΙΡΟΙ-ΕΥΡΩΠΗ ΚΕΦ.24-33

Καλή επιτυχία !!! Σύντομα η διδ/λία θα είναι από κοντά!!

Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή Κεφ 1 Το Άτομο και η Κοινωνία

Στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή οι μαθητές/τριες μπορούν να συμπληρώσουν το κάτωθι φυλλάδιο εργασίας από τη 1η Θεματική ενότητα σελ. 7-28

Επειδή πέρασε αρκετός χρόνος χρήσιμη είναι μια επανάληψη από το σχολικό εγχειρίδιο

  1. Κάνετε την αντιστοίχιση

Σχολείο                          Ο                                

Ποδοσφαιρική ομάδα       Ο

Οικογένεια                      Ο                                     Ο     κοινωνικός θεσμός

Φίλοι                              Ο

Εκκλησία                       Ο

  1. Συμπληρώστε το κείμενο με τις λέξεις που λείπουν:

Η οικογένεια είναι η ……………….. και η πιο βασική ……………………. Ομάδα που συμμετέχει ο ……………… . Κάθε άτομο μέσα στην οικογένεια μαθαίνει να ……………………… και να …………………………… με τα υπόλοιπα μέλη της. Οι μορφές της οικογένειας είναι: α. ………………………….., β. …………………………, γ. ……………………………. και δ. ………………………… . Για την ομαλή λειτουργία της οικογένειας τα μέλη της τηρούν ………………….. συμπεριφοράς. Όλα τα μέλη της έχουν ……………….. αλλά και ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Οι δυσκολίες της οικογένειας μπορούν να ξεπεραστουν με ………………………, ……………….. και ……………………….

  1. Λύστε το σταυρόλεξο

Οριζόντια

  1. Βαθμίδα της Εκπαίδευσης
  2. Η υποχρεωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι ....
  3. Θρήσκευμα που υπάρχει στην Ελλάδα
  4. Μέλος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  5. Είναι και αυτή θεσμός του κράτους
  6. Βαθμός Ιεροσύνης

Κάθετα

  1. Τη διοικεί ο επίσκοπος
  2. Πρώτος μεταξύ των Επισκόπων
  3. Είναι η εκπαίδευση στην Ελλάδα
  4. Κέντρο της Ενορίας
  5. Αρχή που προστατεύει το ελληνικό σύνταγμα
  6. Χρόνια υποχρεωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα

 

Αγγλικά Στ

Για τους μαθητές της ΣΤ τάξης, η εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, Παπαγεωργίου Ανθή, προτείνει τις παρακάτω δραστηριότητες:

My dear students,

Hello, everyone! It’s been a long time since our last lesson in class. I hope you and your families are well!

How about having some fun with English! You can open the following links and do the activities.

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-4804

http://www.spraz-ila.de/grammar/ingquiz1.htm

https://www.montsemorales.com/gramatica/PastSimpContSw2-6-4.htm

English is everywhere, enjoy it and take care! J

MAΘΗΜΑΤΙΚΑ

Οι εκπ/κοί της Στ προτείνουν την εγγραφή των μαθητών/τριών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://app.brainy.gr/login

Προσοχή είναι δωρεάν για όσο τα σχολεία παραμένουν κλειστά Δηλώστε κινητό τηλέφωνο, email και κωδικό πρόσβασης οι γονείς, γιατί θα τσεκάρετε ότι είστε πάνω από 18 ετών, χωρίς να επιλέξετε διαφημιστικό υλικό

Αφού εγγραφείτε πηγαίνετε στη σχολική Βαθμίδα Δημοτικό και τάξη και επιλέγετε μάθημα: Μαθηματικά

Οι εκπ/κοί προτείνουν να παρακολουθήσετε τη διδ/λία στα κεφ. 42 και 43 και στη συνέχεια να ολοκληρώσετε τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών σας στα Μαθ/κά

Καλή επιτυχία !!! Σύντομα η διδ/λία θα είναι από κοντά!!

Γλώσσα Ενότητα 13 σελ. 7-24 τεύχος γ

Ο κ. Θεοφανέλλης Δ. εκπ/κός της Στ τάξης προτείνει στο μάθημα της Γλώωσας για όλους τους μαθητές της Στ το σενάριο "Επιστήμη με άρωμα Γυναίκας" τεύχος γ σελ 7-24

Κατεβάστε το (download) σε μορφή doc από http://proteas.greek-language.gr/scenario.html?sid=129

 

ΚΑλή Επιτυχία!! Σύντομα θα είμαστε όλοι μαζί !!!

 

ΙΣΤΟΡΙΑ Ενότητα Γ

Η κ. Αζά Αικ. δασκάλα της Στ τάξης ετοίμασε επαναληπτικές ασκήσεις στο μάθημα της Ιστορίας στα κεφ. 10-18

ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ’ – ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΔΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΝΟΤΗΤΑ Γ’

Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες της Στ’ τάξης,

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας σας στέλνω υλικό και οδηγίες για διαθεματικές δραστηριότητες που αγγίζουν και θέματα Γλώσσας, Γεωγραφίας και Τ.Π.Ε.

  1. Τα «Απομνημονεύματα του Στρατηγού Μακρυγιάννη» σε ebook, μια ιστορική πηγή με την μεγαλύτερη ίσως απήχηση σε ιστορικό και γλωσσικό επίπεδο στην ελληνική κοινωνία.
  2. Επαναληπτικές ερωτήσεις για τη μελέτη της Ιστορίας στο Β΄μέρος της Γ’ ενότητας.

Μπορείτε να ασκηθείτε σ’ αυτές από το βιβλίο μαθητή της Ιστορίας, από τα ηλεκτρονικά διαδραστικά βιβλία του Υπουργείου http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F114/744/4867,22273/

ή από το ηλεκτρονικό εποπτικό υλικό που χρησιμοποιήσαμε στην τάξη.

  1. Μπορείτε όσοι/ες επιθυμείτε, να μπείτε στο Google Maps και να εντοπίσετε με κόκκινη πινέζα βάζοντας και το κατάλληλο σχόλιο, όλα τα τοπωνύμια που αναφέρονται στην Γ’ ενότητα – Η Μεγάλη Επανάσταση, ώστε να φτιάξετε τον ιστορικό χάρτη της Επανάστασης.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΣΤ’ ΤΑΞΗ - ΕΝΟΤΗΤΑ Γ’ - ΚΕΦΑΛΑΙΑ 10 -18

  1. Μετά την ήττα στη μάχη του Πέτα πώς έδρασε ένα μέρος των ελληνικών δυνάμεων;
  2. Τι έκανε η επαναστατική κυβέρνηση;
  3. Πώς έδρασε ο Μάρκος Μπότσαρης;
  4. Πώς αντέδρασε ο Σουλτάνος το 1823;
  5. Ποια ήταν η στάση των ελλήνων οπλαρχηγών και για πιο λόγο;
  6. Πώς χειρίστηκε την κατάσταση ο Μάρκος Μπότσαρης;
  7. Ποιο ήταν σχέδιό του;
  8. Ποιο ήταν το αποτέλεσμα της μάχης στο Κεφαλόβρυσο;
  1. Πώς κινήθηκαν οι αιγυπτιακές δυνάμεις;
  2. Ποια κατάσταση επικρατούσε στην ελληνική πλευρά;
  3. Πώς ενήργησε ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο;
  4. Ποιες ενέργειες έκανε ο Παπαφλέσσας και γιατί;
  5. Τι γνωρίζεις για τη μάχη στο Μανιάκι;
  6. Τι αποφάσισε η ελληνική κυβέρνηση μετά τη μάχη αυτή;
  7. Τι έκανε κατόπιν ο Ιμπραήμ ,με ποιους συγκρούστηκε και πού;
  8. Ποια τακτική εφάρμοζε ο Κολοκοτρώνης και γιατί αποφασίστηκε αλλαγή της πολεμικής τακτικής;
  1. Πότε ξεκίνησε η 2η πολιορκία του Μεσολογγίου;
  2. Γιατί το Μεσολόγγι ήταν σημαντικό για τους Τούρκους και γιατί για τους Έλληνες;
  3. Τι έκαναν οι πολιορκημένοι τον πρώτο καιρό;
  4. Μετά τον Κιουταχή ποιος ανέλαβε την πολιορκία;
  5. Γιατί οι ελληνικές δυνάμεις δεν μπορούσαν να βοηθήσουν την πόλη;
  6. Ποιο σχέδιο αποφασίστηκε και για πότε;
  7. Πέτυχε η έξοδος και γιατί;
  8. Πώς διαδόθηκε στην Ευρώπη το γεγονός;
  9. Πώς το Μεσολόγγι βοήθησε τον Αγώνα;
  10. Τι έκανε ο Κιουταχής μετά την πτώση του Μεσολογγίου;
  11. Πώς αντέδρασε η επαναστατική κυβέρνηση και γιατί;
  12. Πώς αντιμετώπισε την κατάσταση ο Καραϊσκάκης; Ποιες μάχες έδωσε;
  13. Τι γνωρίζεις για τη μάχη της Ακρόπολης; Ποιο ήταν το αποτέλεσμά της και ποιος ο αντίκτυπός της στο ηθικό των Ελλήνων;
  14. Ποιοι ονομάστηκαν Φιλέλληνες; Ποιες ομάδες ανθρώπων τους αποτελούσαν;
  15. Ποια η προσφορά τους στον Αγώνα;
  16. Τι γνωρίζεις για τις φιλελληνικές επιτροπές;
  17. Ποιοι πρωτοστάτησαν σ’ αυτές;
  18. Ποια η στάση της Αμερικής στο κίνημα αυτό;
  19. Ποια ήταν η στάση των Μεγάλων Δυνάμεων απέναντι στο ελληνικό ζήτημα;
  20. Πότε άλλαξε η στάση αυτή και γιατί;
  21. Τι αποφάσισαν από κοινού οι Μεγάλες Δυνάμεις το 1827;
  22. Πώς αντέδρασε η Υψηλή Πύλη;
  23. Τι αποφάσισαν οι Μεγάλες Δυνάμεις;
  24. Τι γνωρίζεις για τη ναυμαχία του Ναυαρίνου;
  25. Γιατί υπήρξε καθοριστική για την έκβαση του Αγώνα;
  26. Πώς οργανώθηκε πολιτικά στην αρχή η επανάσταση;
  27. Πέτυχε η αρχική πολιτική οργάνωση και γιατί;
  28. Τι γνωρίζεις για την Α’ Εθνοσυνέλευση;
  29. Τι γνωρίζεις για τη Β΄ Εθνοσυνέλευση;
  30. Ποια κόμματα δημιουργήθηκαν μετά και γιατί;
  31. Τι γνωρίζεις για τη Γ’ Εθνοσυνέλευση;
  32. Τι ανέλαβε να οργανώσει ο Καποδίστριας ως κυβερνήτης;
  33. Πού πίστευε ότι βασίζεται η πρόοδος της χώρας;
  34. Σε ποιους τομείς έδωσε βαρύτητα;
  35. Ποιες διπλωματικές ενέργειές του ωφέλησαν τη χώρα;
  36. Ποιοι λόγοι οδήγησαν στη δολοφονία του και πότε;
  1. Σε ποιο σημείο βρισκόταν η επανάσταση πριν τη ναυμαχία του Ναυαρίνου;
  2. Τι κατάλαβαν οι Έλληνες και πώς έδρασαν;
  3. Ποιοι παράγοντες συνέβαλαν στην επέκταση των ελληνικών συνόρων;
  4. Ποια ήταν η στάση της Υψηλής Πύλης και πώς οδηγήθηκε σε διαπραγματεύσεις;
  5. Τι πρότειναν η Γαλλία και η Αγγλία για το ελληνικό ζήτημα και γιατί;
  6. Τι γνωρίζεις για το Πρωτόκολλο του Λονδίνου;
  7. Πού έφταναν τα σύνορα της Ελλάδας το 1830;

 

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΞΕΠΕΤΑΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΝΙΚΑΜΕ ΤΗ ΒΑΡΕΜΑΡΑ!

Γλώσσα

Η δάσκάλα της Στ τάξης κ. Αζά Αικ. προτείνει να διαβάσουν οι μαθητές/τριες το ηλεκτρονικό  βιβλίο της Π. Δέλτα "Ο Μάγκας" κατεβάζοντας το (dowmload) από τη διεύθυνση https://wetransfer.com/downloads/71932e18fa7f775a131f870c6e18006b20200316084559/fc4815cda4df50c1bd514a63d4664bea20200316084652/0aacfb και στη συνέχεια να εκτελέσουν τις κάτωθι ασκήσεις που βασίζονται στους στόχους του Α.Π. του ΥΠΑΙΘ

Τεχνικές αφηγηματικού λόγου:

Ερωτήσεις:

  1. Ποιος είναι ο αφηγητής; Εντοπίστε τα σημεία του 1ου κεφαλαίου από τα οποία το διαπιστώνουμε.
  2. Σε ποιο πρόσωπο γίνεται η αφήγηση; Τι προσδίδει αυτό στο κείμενο;
  3. Ποιο κείμενο του Β.Μ. Γλώσσας που διδαχτήκαμε έχει αντίστοιχη αφηγηματική τεχνική;

Συντακτικό:

  1. Σελ. 15 – «Μ’ έπιασε από το κολάρο….. στο σπίτι καλό φύλακα». Μετατρέψτε τον ευθύ σε πλάγιο λόγο. Συμβουλευτείτε το Βιβλίο Γραμματικής για τις ανάλογες μετατροπές.( Γραμματική, Ενότητα 16.5)
  2. Κεφάλαιο 2, σελ. 16 -17 «Περνούσαμε …. Δεν πατήσαμε κανένα».

Εντοπίστε τα είδη σύνδεσης προτάσεων. (Γραμματική, ενότητα 14)

  • Παρατακτική σύνδεση
  • Υποτακτική σύνδεση
  • Ασύνδετο σχήμα

Απολαύστε την ανάγνωση όλου του βιβλίου και θα τα πούμε σύντομα!

Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή Κεφ 4 Το Άτομο και οι Διεθνείς Οργανισμοί

Ο κ. Κόμπος Κ δημιούργησε στο κεφ 4 σελ. 79-85 τις κάτωθι ασκήσεις για ανακαφαλαίωση, σύμφωνα με το Α.Π του ΥΠΑΙΘ

1. Λύσε το σταυρόλεξο

  1. Συμπλήρωσε το κείμενο

Η ανθρωπότητα αντιμετωπίζει προβλήματα όπως η ………………………, ο …………….…………, η ……………………….. του περιβάλλοντος, οι ………. ….   και οι συγκρούσεις κρατών κ.ά. Πολλοί ……………………. Οργανισμοί στοχεύουν να ………….…… την ………………….. και την …………………….. ενώ προσπαθούν για …………………… και …………………….αναπτυξη και προστατεύουν τα ……………………… των ανθρώπων. Σπουδαίοι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί είναι ο ……., η ………………, η ……………, οι ……………………………, η ………….., ο …………, η ………………………. κ.ά.

Στις 10/12/1948 η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε τη ………………… ………………….. των ……………………………   ………………….. . που αναγνωρίζει τα ………..., τα ………... και τα …………………….. του ανθρώπου. Η UNICEF έχει δημιουργήσει τη ……………………………… για τα ………………………………. του παιδιού. Όλοι οι Διεθνείς οργανισμοί φροντίζουν ώστε όλοι οι άνθρωποι να ζούμε με ……………………………., ελεύθεροι και …………………………

3. Απάντησε με λίγα λόγια. «Είναι η πολιτιστική κληρονομιά κάθε χώρας και παγκόσμια κληρονομιά; Γιατί;

.............................................................................................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................................................................................

         4. Ανέφερε τρία παγκόσμια προβλήματα και τις λύσεις που προτείνεις για το καθένα

........................................................................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................................................................................

       5. Βρες και γράψε τις: α. Παγκόσμια ημέρα Ειρήνης, β. Παγκόσμια Ημέρα Ανεκτικότητας, γ. Παγκόσμια ημέρα Διαφορετικότητας και δ. Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού

.........................................................................................................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................................................................

Επίσκεψη στο Γκαίτε

 Στα πλαίσια του μαθήματος γερμανικών επισκεφτήκαμε με την Ε' και Στ' τάξη του σχολείου μας τη Δευτέρα 11. Νοεμβρίου 2019 το ινστιτούτο Goethe. Στο χώρο του ινστιτούτου τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα πρότυπο βιωματικό εργαστήρι που στόχο έχει την ψυχαγωγική και δημιουργική επαφή των μαθητών με τη γερμανική γλώσσα και το γερμανικό πολιτισμό μέσα από τη μουσική, το χορό και το παιχνίδι. Τα παιδιά το διασκέδασαν με την ψυχή τους!

Η δασκάλα των γερμανικών

Μορφοπούλου Αντιγόνη

Aποφοίτηση

Συγκινητική ατμόσφαιρα επικράτησε στην τελετή αποφοίτησης που ετοίμασαν οι μαθητές/τριες της Στ τάξης του σχολείου με τους/τις εκπ/κούς κ. Αζά Αικ., Αραμπατζή Ε., Παπαγεωργίου Α. Μπαρμπάνη Κ-Χ κ.ά Όλοι οι εκπ/κοί ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία και πάντα επιτυχίες στους/στις απόφοιτους μας

Εργαστήριο Ενδυματολογίας

 Η Στ' τάξη του σχολείου συμμετείχε στο εργαστήριο ενδυματολογίας & παραδοσιακής φορεσιάς στη ΧΑΝΘ στις 18/4/2019.
 Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν  μια σύντομη και περιεκτική παρουσίαση από την υπεύθυνη ενδυματολόγο του εργαστηρίου σχετικά με την ελληνική φορεσιά μετά την ελληνική επανάσταση και το ευρωπαϊκό ένδυμα της ίδιας περιόδου.
  Έπαιξαν διαδραστικά ομαδικά παιχνίδια με θέμα το ένδυμα.
  Συμμετείχαν στη δημιουργία σχεδίου ενδύματος (μετερμηνεία παραδοσιακού ενδύματος) με τεχνικές κολάζ (ύφασμα, σχέδιο, χρώμα) αλλά και πάνω σε κούκλα
 (moulage technique). 
 Δημιούργησαν πατρόν φουστανέλας και φούντες με τα κατάλληλα υλικά.
 Η βιωματική και διαθεματική προσέγγιση της γνώσης (ιστορία, εικαστικά) αποτελεί κύριο στόχο του σχολείου μας και υλοποιεί  το όραμα για ποιοτική εκπαίδευση

Page 3 of 4

Ημερολόγιο

February 2025
M T W T F S S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28