Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα από 6/4/2020-10/4/2020

Γλώσσα

Στη διεύθυνση http://proteas.greek-language.gr/scenario.html?sid=2519 κατεβάζετε σε μορφή .doc το αρχείο Πάσχα στον κόσμο και το υλοποιείτε

Αν κάποιος σύνδεσμος δε δουλεύει αντιγράψτε τον στην μηχανή ανάζήτησης που χρησιμοποιείτε και θα τον βρείτε π.χ. Πασχαλινό διήγημα Α. Καρακαβίτσα

Στη δ/νση https://www.youtube.com/watch?v=CAF5wyKvvFk είναι η ζωή του Χριστού σε κινούμενο σχέδιο

Μαθηματικά

  1. Ανάλυση αριθμών σε πρώτους παράγοντες στη διεύθυνση https://www.mathplayground.com/manipulatives/FactorTree_Final_secure.swf κάντε κλικ στην εικόνα και ξεκινήστε
  2. Μετατροπή καταχρηστικών κλασμάτων σε μεικτούς αριθμούς στη δ/νση http://www.xpmath.com/forums/games/tomixed.swf

Ιστορία

Μαθαίνω για την αμερικανική επανάσταση στη δ/νση https://www.youtube.com/watch?v=ZHQPCJmzZiE

Μαθάινω για τη γαλλική επανάσταση στη δ/νση

https://www.youtube.com/watch?v=ZHQPCJmzZiE

Γεωγραφία

Παίζω με τους ωκεανούς στη δ/νση http://users.sch.gr/sitsil/images/stories/myvideos/Geo/wkeanoi.swf

Παίζω με τις ηπείρους στη δ/νση http: //users.sch.gr/sitsil/images/stories/myvideos/Geo/Hpeiroi.swf

Παίζω με τις θάλασσες στη δ/νση http://users.sch.gr/sitsil/images/stories/myvideos/Geo/thalasses.swf

ΤΠΕ

Αγαπημένα μου παιδιά γεια σας!!!
Απ’ ότι έχετε καταλάβει, η καθημερινότητα όλων μας έχει αλλάξει και θα παραμείνει έτσι για κάποιο χρονικό διάστημα. Ήρθε λοιπόν η ώρα να δείξετε σε όλους πόσο καλοί είσαστε στους υπολογιστές και να προσπαθήσετε να γίνετε ακόμα καλύτεροι, μαθαίνοντας ακόμη περισσότερα πράγματα!
Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε νέους κόσμους και να ζήσετε μια καινούρια περιπέτεια. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρετε!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν....

  1. ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑΣ

Όμως πρώτα κάτι σημαντικό…

Λόγω της νέας κατάστασης που αντιμετωπίζουμε, περνάμε πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή μας… καλό θα είναι να θυμηθούμε τους βασικούς κανόνες της εργονομίας. Θυμάστε; Ας πάμε πίσω στην αρχή της χρονιάς…

Η στάση του σώματός μας, όταν εργαζόμαστε στον υπολογιστή, είναι πολύ σημαντική. Μια κακή στάση μπορεί να μας δημιουργήσει προβλήματα, για παράδειγμα, στη μέση, στα χέρια ή στα μάτια, για αυτό δείτε την εικόνα στην ιστοσελίδα του σχολείου

Το βίντεο που ακολουθεί μας προτείνει λύσεις με ευχάριστο τρόπο για το σπίτι…

https://www.youtube.com/watch?v=XY8iqkeNBGE&feature=youtu.be

Κι ένα ακόμα βίντεο που βρήκα…

https://www.youtube.com/watch?time_continue=109&v=7-ybWlRyv70&feature=emb_logo

  1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ… VOKI

Για τη δημιουργία του χαρακτήρα χρησιμοποιήστε την online εφαρμογή Voki.

https://www.voki.com/site/create

Με την εφαρμογή Voki μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα avatar που μιλάει. Δεν χρειάζεται να κάνουμε εγγραφή στην υπηρεσία. Μπορούμε απλώς να πατήσουμε στην επιλογή TRY IT! IT'S FREE και να μεταφερθούμε στη σελίδα δημιουργίας του avatar. Εκεί προσαρμόζουμε τον χαρακτήρα μας όπως επιθυμούμε π.χ. πρόσωπο, ρούχα, φόντο, κλπ. Πατώντας το εικονίδιο με το μικρόφωνο μπορούμε είτε να ηχογραφήσουμε τη φωνή μας, είτε να πληκτρολογήσουμε το κείμενό μας και να επιλέξουμε μια από τις διαθέσιμες φωνές να το εκφωνήσει. Στο τέλος, πατάμε SAVE, δίνουμε ένα όνομα στον χαρακτήρα μας και τον διαμοιράζουμε από τα αντίστοιχα εικονίδια.

Δείτε το δικό μου voki πιο κάτω…

  1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ STOP MOTION ANIMATION

Πήρατε μια ιδέα από stop motion animation στην εκδήλωση που έγινε στο σχολείο για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου.. ναι ναι το βίντεο των μαθητών του ΣΤ1 που σας άρεσε τόσο πολύ … έγινε με αυτή την τεχνική! Δοκιμάστε κι εσείς!

https://edtech.gr/stop-motion-studio/

Οι φωτογραφίες είναι ακίνητες εικόνες, ωστόσο, εάν μια σειρά από εικόνες προβληθούν αρκετά γρήγορα, δίνουν την εντύπωση της κίνησης. Αυτή είναι η βασική αρχή του κινηματογράφου, του βίντεο, των κινούμενων σχεδίων και του stop motion.

Το stop motion είναι μια διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα τεχνική, με την οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε εφέ κίνησης με πραγματικά αντικείμενα.

Ιδέες αντικειμένων για χρήση σε stop motion:

Πλαστελίνη

Lego

Κούκλες

Αυτοκινητάκια

Φρούτα

Καραμέλες

Βιβλίο

Τι θα χρειαστείς:

- Ένα smartphone ή ένα tablet

- Κάποιο free application (Stop Motion Studio π.χ.)

- Υπομονή και δημιουργική διάθεση

Μια εύκολη πρώτη άσκηση:

Σε ένα τραπέζι, τοποθέτησε σταθερά το κινητό ή το τάμπλετ σου (ιδανικά, σε κάποιο τρίποδο).

Άνοιξε το app και τοποθέτησε μπροστά στην κάμερα το αντικείμενο που θέλεις να «ζωντανέψει».

Βγάλε μια φωτογραφία μέσω του app.

Στρίψε ελάχιστα το αντικείμενό σου, περίπου μισό εκατοστό στα δεξιά του.

Απομάκρυνε τα χέρια σου ώστε να μη φαίνονται μέσα στο κάδρο σου.

Βγάλε μια φωτογραφία.

Στρίψε το αντικείμενο λίγο ακόμη προς την ίδια κατεύθυνση.

Βγάλε μια φωτογραφία.

Επανάλαβε το ίδιο ξανά και ξανά, ωσότου το αντικείμενο να κάνει μια πλήρη περιστροφή. Υπολόγισε να ολοκληρώσεις την περιστροφή σε περίπου 8 κινήσεις.

Πάτα το play.

Το αντικείμενο σου θα γυρνάει γύρω από εαυτό του!

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις, είναι να μη σκουντήσεις καθόλου την κάμερά σου ή το τραπέζι που δουλεύεις, για όση ώρα κάνεις το animation σου, όπως και οτιδήποτε άλλο στο φόντο σου. Το μόνο που πρέπει να κουνιέται είναι το αντικείμενό που έχεις αποφασίσει να εμψυχώσεις.

Μη ξεχνάτε να αποθηκεύετε τις εργασίες σας!

Θα ήταν πολύ ωραίο, όταν γυρίσουμε με το καλό, να παρουσιάσει ο καθένας τη δουλειά του!!

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου (κ. Γκόγκου Χ) μέσα από αυτό το padlet πατώντας το + και προσθέτοντας ένα νέο μήνυμα! Στον τίτλο, καλό θα ήταν να γράφετε το ονοματεπώνυμο και το τμήμα σας.

https://padlet.com/christinagk/tpe

Τα λέμε…

http://tinyurl.com/smx9klq

Φυσική Αγωγή

Μαθαίνω τους δημοτικούς χορούς στις διευθύνσεις

Ικαριώτικος https://youtu.be/qoLUCprGN14

Μπαϊντούσκα https://youtu.be/QxJGw4YQ6Pk

Θρακιώτικος https://youtu.be/K3OF1ZQzIhw

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!

Γαλλικά

BONJOUR A TOUS! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
 
Πάμε στην unité 2σελ.20./πού μένεις΄, μαθαίνουμε να δίνουμε πληροφορίες για το σπίτι μας,πού είναι και πώς θα έρθει κάποιος. Στη σελίδα 20, στο τέλος, βρίσκεται το λεξιλόγιο:
Indiquer le chemin =δείχνω τον δρόμο:traverser la place= διασχίζω την πλατεία
Vocabulaire=αγνωστες λέξεις
Tourner a droite =στρίβω δεξιά
Tourner a gauche =στρίβω αριστερα
Continuer a droite =πάω ευθεία
C est tout pres =είναι πολύ κοντά
C est tres loin =είναι πολύ μακριά
 
βιβλίο ασκήσεων σελ 57:indiquer un chemin/γράφετε το λεξιλόγιο και το μαθαίνετε, dictee et sens (ορθογραφία και σημασία). Δείτε και το βιντεάκι:

Presentation

ΤΠΕ Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα 30/3/2020-3/4/2020

Παιδιά μου,

  1. Έχουμε ασχοληθεί αρκετά με το πρόγραμμα ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ PowerPoint. Άλλες εργασίες τις ολοκληρώσαμε κι άλλες μόλις τις ξεκινήσαμε… έκλεισαν τα σχολεία. Με αφορμή, λοιπόν, την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου 2020 σας προτείνω να δημιουργήσετε μια ΑΦΙΣΑ στο Ppt. Δουλέψτε ανάλογα με τις δυνατότητές και τη διάθεσή σας 😊!

Δείτε την αφίσα της ΙΒΒΥ για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2020 και δύο αφίσες που δημιούργησαν μαθητές του Δ3 για τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας.

Δείτε πώς θα δημιουργήσετε τη δική σας αφίσα.

Αρχικά

Στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή ή σε κάποιο φάκελο που έχω οργανωμένα τα δικά μου αρχεία κάνω:

  1. Δεξί κλικ à Δημιουργία à Παρουσίαση Microsoft PowerPoint
  2. Δίνω ένα όνομα στο αρχείο και πατάω δύο φορές Enter στο πληκτρολόγιο για να ανοίξει
  3. Κάνω κλικ για να ξεκινήσω με την πρώτη μου διαφάνεια

PowerPoint

Ανάλογα με ποια έκδοση Microsoft Office έχει ο καθένας εγκατεστημένη στον υπολογιστή του, τα μενού του προγράμματος μπορεί να διαφοροποιούνται λίγο. Η λογική είναι η ίδια! Σε κάθε μενού αξιοποιώ τις επιλογές που υπάρχουν για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα. Θυμηθείτε.. όπου έχει βελάκια και τελίτσες σημαίνει κι άλλες επιλογές!

  1. Προαιρετικά διαγράφω από την υπάρχουσα διαφάνεια τον τίτλο και υπότιτλο (κάνω κλικ και πατάω Delete) και δημιουργώ έτσι μια κενή διαφάνεια.
  2. Σχεδίαση à Μέγεθος Διαφάνειας à Προσαρμογή μεγέθους διαφανειών…

από εδώ επιλέγω από το Διαφάνειες προσαρμοσμένες για Α4/ Α3 συνήθως και προσανατολισμό Διαφάνειας Κατακόρυφο ή Οριζόντιο.

  1. Σχεδίαση à επιλέγω κάποιο από τα Θέματα ή/και

                         à Μορφοποίηση φόντου ή αλλιώς Στυλ φόντου

  1. Εισαγωγή à Πλαίσιο κειμένου και κλικ στη διαφάνεια για να γράψω κείμενο. Για τη μορφοποίηση και επεξεργασία του κειμένου:
  2. Κεντρική à Γραμματοσειρά / Παράγραφος / Σχεδίαση. Από εδώ επιλέγω ό,τι μου αρέσει!
  3. Εισαγωγή à Εικόνα* / Έτοιμες εικόνες Clip Art / Σχήματα / WordArt
  • Επιλέγω το σχήμα που θέλω και με το ποντίκι κάνω κλικ-σέρνω-αφήνω.
  • Με το ClipArt εισάγω εικόνες ακολουθώντας τα εξής βήματα:

Δεξιά, γράφω στο πλαίσιο Αναζήτηση για… και στη συνέχεια πατάω Μετάβαση ή Enter (στο πληκτρολόγιο). Από τις εικόνες που εμφανίζονται ψάχνω να βρω μία που να μου αρέσει και κάνω κλικ πάνω της.

  1. Κάνω κλικ πάνω στο σχήμα/εικόνα/ WordArt και εμφανίζεται πάνω δεξιά το μενού Μορφοποίηση! Δες τις επιλογές που έχεις! Φωτεινότητα, Κοντράστ, Στυλ εικόνας/σχήματος, Εφέ, Τακτοποίηση, Περικοπή κ.ά.

Τακτοποίηση à Συνήθως επιλέγω Μεταφορά στο φόντο à Μεταφορά στο φόντο για να μεταφερθούν πίσω από τα κείμενα.

Στοίχιση à Στο μέσο / στο κέντρο συνήθως

  1. Εισαγωγή à SmartArt

Κάνω κλικ πάνω στο SmartArt και ανοίγουν ακόμα δύο μενού η Σχεδίαση και η Μορφή. Το αφήνω πάνω σας…

  1. Όποιος θέλει μπορεί να πειραματιστεί και με το μενού Κινήσεις à Προσαρμοσμένη Κίνηση με προσθήκη διάφορων εφέ.

* Για αναζήτηση και αποθήκευση εικόνας:

  1. Ανοίγω τον browser μας και τη μηχανή αναζήτησης google.
  2. Πληκτρολογώ το θέμα για το οποίο θέλω να βρω εικόνες (+ PNG αν δε θέλω να έχει φόντο π.χ. “Βιβλίο png”) και κάνω κλικ στο κουμπί Αναζήτηση ή πατώ το κουμπί Enter από το πληκτρολόγιο.
  3. Κάτω από το τη γραμμή αναζήτησης κάνω κλικ στην επιλογή Εικόνες (Images).
  4. Διαλέγω ποια εικόνα μου αρέσει και κάνω κλικ επάνω στην εικόνα για να μεγαλώσει.
  5. Κάνω δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και επιλέγω Αποθήκευση εικόνας ως… (Save Image as…).
  6. Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγω πού θέλω να αποθηκεύσω την εικόνα.
  7. Κάνω κλικ στο κουμπί Αποθήκευση (Save).

Διαφορετικά

  1. Δεξί κλικ πάνω στην εικόνα και επιλέγω Αντιγραφή εικόνας.
  2. Γυρνάω στο πρόγραμμα που δουλεύω.
  3. Δεξί κλικ à Επικόλληση.
  • Αφίσα = μία διαφάνεια.
  • Οτιδήποτε θέλω να επεξεργαστώ πρέπει πρώτα να το έχω επιλέξει (= κάνω κλικ).
  • Για διαγραφή πλαισίου κειμένου/σχήματος/εικόνας το επιλέγω και πατάω Delete στο πληκτρολόγιο.
  • Για να μεταφέρω κείμενο/σχήμα/εικόνα κάνω κλικ και σέρνω στην επιθυμητή θέση όταν το βελάκι γίνεται μαύρος σταυρός.
  • Για να αλλάξω το μέγεθος πλαισίου/σχήματος/εικόνας το επιλέγω και από τα κυκλάκια που εμφανίζονται κάνω κλικ και σέρνω. Από τα γωνιακά κυκλάκια αλλάζει το μέγεθος χωρίς να αλλάζουν οι αναλογίες.
  • Δεν ξεχνάω την τακτοποίηση / στοίχιση των πλαισίων κειμένου και των εικόνων!
  1. Μπορείτε να κατεβάσετε και να διαβάσετε λογοτεχνικά e-books από την ανοιχτή βιβλιοθήκη:

https://www.openbook.gr/category/literature/children/page/3/

Οδηγίες:

  • Κάνω κλικ στο βιβλίο που μου αρέσει
  • «Κατεβάστε το e-book: pdf»
  • Το αρχείο αποθηκεύεται στον υπολογιστή μου και το ανοίγω
  • Πληκτρολόγιο: Ctrl+L για πλήρη οθόνη, βελάκια για να πηγαίνω προς κ πίσω τις σελίδες, Esc για να βγω από την πλήρη οθόνη.

Καλά να περνάτε!

Η «δασκάλα των υπολογιστών»

Χριστίνα Γκόγκου

Επιστολή δασκάλας Γερμανικών

Αγαπημένα μου παιδιά, να ξέρετε η σκέψη μου είναι συνεχώς μαζί σας! Σκέφτομαι όλα αυτά που κάναμε μαζί και χαίρομαι που δράσαμε από κοινού προς διάφορες κατευθύνσεις.

Μια ακόμη δράση που είχαμε σχεδιάσει μαζί για το τέλος της σχολικής χρονιάς έμεινε μετέωρη. Θέλω όμως να συνεχίσετε τις προσπάθειες από το σπίτι. Χορέψτε και τραγουδήστε το τραγούδι ¨Τα παιδιά του Πειραιά / Ein Schiff wird kommen΄. Αν μας το επιτρέψουν οι συνθήκες θα το χορέψουμε και θα το τραγουδήσουμε με την πρώτη ευκαιρία. Υπάρχει στο YouTube πολλάκις. Διαλέξτε την εκτέλεση της Νάνα Μούσχουρη. Επί τη ευκαιρία διαβάστε και λίγα πράγματα για την σπουδαία αυτή ερμηνεύτρια.

Και για να μη σας κουράζω άλλο, να ξέρετε ότι σύντομα θα τα πούμε τόσο μέσα από διάφορες εκπαιδευτικές πλατφόρμες όσο και με πιο άμεσες επικοινωνιακές μορφές όπως και με την τηλεκπαίδευση.

Με πολλή αγάπη, η δασκάλα σας των Γερμανικών κ. Αντιγόνη (ή αλλιώς: η Γερμανικού)

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα Στ1 από 30/3/2020-3/4/2020

ΣΤ’ 1 ΤΑΞΗ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 30/3/2020 – 3/4/2020

       ΤΗΕΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΠΟΛΥΜΕΣΑ

             ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (ΕΤ2)

                     Δευτέρα 30/3, από ώρα 10.00’ π.μ.

                    Επαναληπτικό Μάθημα στη Γλώσσα.

                       Τρίτη 31/3 από ώρα 10.00’ π.μ.

                       Επαναληπτικό μάθημα στη Φυσική  

                 ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

  1. Συνέχισε το διάβασμα του ebook «Ο Μάγκας», Π. Δέλτα
  1. Όταν το τελειώσεις, κάνε τη βιβλιοπαρουσίαση που έχει αναρτηθεί στον τοίχο και στο e-blog της κυψέλης μας. (Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου)

ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ; ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

  1. Παρακολούθησε την ταινία «ΜΟΒΥ DICK”

(σύνδεση με το κεφάλαιο «Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε τη θάλασσα», ενότητα «Διατροφή» )

   Link: στο e-assignments της κυψέλης μας.

  1. Κάνε την γραπτή εργασία που συνδέεται μ’ αυτή.

ΙΣΤΟΡΙΑ

  1. Συνέχισε την επανάληψη των κεφαλαίων 10 – 18 , Γ’ Ενότητα από το βιβλίο της Ιστορίας με τη βοήθεια των ερωτήσεων που θα βρεις στην ιστοσελίδα του σχολείου.
  2. * Για προχωρημένους: Όσοι κάνατε τον ιστορικό χάρτη, αποθηκεύστε τον στο Google Drive για να τον δούμε στο σχολείο όταν επιστρέψουμε. Αν θέλετε, κάντε τον ανάρτηση στον τοίχο της κυψέλης μας.
  3. Παρακολούθησε το ιστορικό ντοκιμαντέρ που έχω αναρτήσει στον τοίχο της e-me. (link)
  4. Γράψε την εργασία που θα βρεις στο e-assignments σχετικά μ’ αυτό.

               ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  1. Ανακεφαλαίωση στα ποσοστά

   Δες και κάνε την εφαρμογή e-assignment στην κυψέλη μας.

   ( υποστηρικτικό υλικό σε video και γραπτή εργασία).

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ – ΦΥΣΙΚΑ ( ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚO, ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ)

  1. https://e-bug.eu/homepage.html?level=junior

Από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης – Σχολικές Δραστηριότητες – Αγωγή Υγείας

  1. Πάρε Πληροφορίες Ασθενειών
  2. Κάνε Επαναληπτικές Σελίδες
  3. Παίξε τα παιχνίδια
  4. Κάνε τις σπαζοκεφαλιές

Το link υπάρχει και στον τοίχο της κυψέλης μας.

  1. ΦΥΣΙΚΑ (Ενέργεια – Ανανεώσιμες πηγές)

Προσομοίωση

https://phet.colorado.edu/sims/html/energy-forms-and-changes/latest/energy-forms-and-changes_el.html

   Οδηγίες για δραστηριότητα στην εφαρμογή e-assignments της κυψέλης μας.

Αισθητική Αγωγή Εικαστικά

Η δασκάλα των εικαστικών του σχολείου κ. Τσατουλίδου Α προτείνει:

Αγαπητά μου παιδιά,

Χαίρομαι πολύ που επικοινωνούμε μετά από τόσο καιρό. Τώρα που εγώ είμαι καλά και εσείς έχετε χρόνο μπορούμε να δημιουργήσουμε πάλι !!!

Όλα τα παιδιά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξυλομπογιές, μαρκαδόρους και μολύβια.

Η ΣΤ΄ Δημοτικού να διαβάσουν οδηγίες για τη δημιουργία των κόμικς ( βιβλίο Εικαστικών ενότητα Γ2 , σελ.50 και 51 ) και στη συνέχεια να εικονογραφήσουν το δικό τους κόμικ. Το θέμα είναι ελεύθερο. Προτιμείστε κάτι από την επικαιρότητα.

Το βιβλίο Εκαστικών Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού το βρίσκουμε στο

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-G101/711/4697,21238/

Καλή επιτυχία ….

                     Νάτα Τσετουλίδου

Αγγλικά Εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 30/3/2020-3/4/2020

Η κ Ανθή Παπαγεωργίου, εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, προτείνει για τους μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης.

Αγαπητοί μου μαθητές, καθώς πλησιάζουμε στην Πέμπτη 2 του Απρίλη, ημέρα του παιδικού βιβλίου και του παραμυθιού με αφορμή την ημέρα γέννησης του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν ( 1805-1875), σας προτείνω να μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.shortkidstories.com/authors/hans-christian-andersen/

Μπορείτε να επιλέξετε και από τις δυο σελίδες που σας προσφέρονται όποιες ιστορίες του Hans Christian Andersen επιθυμείτε και να τις διαβάσετε στα Αγγλικά. Για βοήθεια στο λεξιλόγιο όποτε και εάν είναι απαραίτητη, θυμηθείτε τη χρήση του wordreference dictionary όπως το γνωρίζετε από το μάθημά μας στην τάξη. Μπορείτε να κάνετε τη δική σας λίστα ιστοριών που θα έχετε διαβάσει.

Enjoy your reading!

Δράσεις στο μάθημα των Γερμανικών

Στα πλαίσια του μαθήματος των Γερμανικών πραγματοποιήθηκαν από την Ε΄και ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας διάφορες δράσεις: επίσκεψη στο GOETHE IΝSTITUT της Θεσσαλονίκης και παρακολούθηση του προγράμματος ¨GLOSSOMOBIL- ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ¨ καθώς και έναν βιωματικό μάθημα με θέμα το πρωινό. Τέλος μοιράστηκαν στους μαθητές μας αυτόγραφα που μας είχε αποστείλει η ομάδα της BAΥERN MÜNCHEN υπογεγραμμένα από τα μεγάλα αστέρια της ομάδας. Σε όλες τις  δράσεις τα παιδιά διασκέδασαν με την ψυχή τους και προσέγγισαν τη γερμανική γλώσσα με εναλλακτικό τρόπο!

Ελπίζουμε σύντομα να ξαναζήσουμε ανάλογες εμπειρίες! Ίσως μια επίσκεψη στη Γερμανία!!

Θεατρική Αγωγή

Η κ. Σάββα Μ. δασκάλα Θεατρικής Αγωγής στο σχολείο προτείνει:

Η θεατρική αγωγή μπορεί να γίνει εύκολα μια οικογενειακή υπόθεση ή ακόμη και ευφάνταστα βίντεο που μπορούμε να μοιραστούμε με τους συμμαθητές μας - γιατί παιχνίδι υπάρχει όπου υπάρχει διάθεση και φαντασία- !

 

Παιδιά! Αν έχετε τους συμμαθητές σας στο viber ή αν έχετε τα mail τους εύκολα μπορείτε να γίνεται μικροί “κινηματογραφικοί” σκηνοθέτες και να μοιραστείτε τις θεατρικές σας δράσεις στο σπίτι και έτσι ο κύκλος της θεατρικής αγωγής να βρει έναν άλλον δρόμο!

Όπως είμαι σίγουρη ότι μπορείτε να φανταστείτε και μόνοι σας το θέατρο μπορεί εύκολα να μεταφερθεί παντού! Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας ηθοποιός και ένας άνθρωπος στο κοινό λένε και είναι μεγάλη αλήθεια! Αν είσαστε και παραπάνω μέσα στην οικογένεια πόσο μάλλον..! Ευκαιρία για θεατρική δράση, αλλά και ευκαιρία να γνωρίσετε ο ένας τον άλλον ακόμη καλύτερα, να αναδείξετε τα ταλέντα σας (που εγώ προσωπικά έχω ήδη θαυμάσει σε όλους σας) και πάνω απ΄όλα να περάστε καλά! Εκτός απ τα διάφορα παιχνίδια που έχουμε παίξει μαζί στη τάξη που μπορείτε να ανακαλέσετε στο μυαλό σας, να καταγράψετε και να ξεκινήσετε να τα δοκιμάζετε με ευφάνταστους τρόπους στο σπίτι, εδώ θα βρείτε μια σειρά από παιχνίδια προτάσεις που μπορεί να έχουμε δοκιμάσει ήδη στο σχολείο ή να είναι για κάποιους καινούργια! Μπορείτε να φτιάξετε και τα δικά σας video και να τα μοιραστείτε με τους φίλους σας (!) ή να είναι αφορμή για μια όμορφη σύνδεση με την οικογένεια σας!

Δεν θα χωρίσω τα παιχνίδια σε ηλικιακές κατηγορίες καθώς πιστεύω ότι λίγο πολύ μπορείτε να τα δοκιμάσετε όλα μικροί και μεγάλοι! Μια πρώτη ανάγνωση νομίζω θα σας κατατοπίσει..

 

Enjoy!

Η εκπομπή!

Ένας απ την οικογένεια αναλαμβάνει τον ρόλο του παρουσιαστή μιας εκπομπής (Πώς θα τη λένε; Σε ποιο κανάλι; Τί θα φοράει ο παρουσιαστής και οι καλεσμένοι; ) Ο παρουσιαστής θέλει να παρουσιάσει το κάθε μέλος της οικογένειας σαν να είναι ένας σούπερ καλεσμένος! Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εστιάσει μόνο στα προτερήματά του και σε όλα τα ταλέντα του προκείμενου να δείξει στο κοινό πόσο ξεχωριστός είναι.

Στη συνέχεια τον φέρνει live στην εκπομπή και του κάνει μια σειρά από ερωτήσεις για να τον γνωρίσει το κοινό καλύτερα. Ερωτήσεις για το παρελθόν του για όσα αγαπάει να κάνει..κ.τ.λ. Βάλτε τη φαντασία σας!

tips για τους γονείς : Kαταγράψτε εναλλάξ στο κινητό σας τις παρουσιάσεις και στείλτε το βίντεο σε κάποιον που θέλετε να πάρετε ανταπόκριση για το τί καινούργιο έμαθε για εσάς ή τί του άρεσε!

Ο ήρωας μου/ το πρότυπο μου.

Διαλέγει στο μυαλό του κρυφά κάθε ένα μέλος της οικογένειας τον ήρωα που θαυμάζει ή θαύμαζε μικρός, ή έναν άνθρωπο γνωστό ή μη που το είχε/έχει πρότυπο και ξεκινάμε να περπατάμε στο σαλόνι μας όπως αυτός, προσπαθούμε να μιμηθούμε τη φωνή του, τον τρόπο που μιλάει και κινείται..μόλις μπούμε στον ρόλο καθόμαστε σε κύκλο και κάνουμε ερωτήσεις ο ένας στον άλλον προκείμενου να καταλάβουμε ποιός είναι .. π.χ. Με τί ασχολείσαι ; έχεις κάποιο εργαλείο ή όπλο; Φοράς στολή; έχεις φίλους; Έχεις κάποια δύναμη; έχεις κάποια αποστολή; Για ποιόν λόγο πιστεύεις ότι σε διάλεξε η κόρη/γιος/μαμά/μπάμπας μου ως “ήρωα”;

tips : μείνετε στον ρόλο όσο μπορείτε, διατηρώντας τον διαφορετικό τρόπο ομιλίας, ηχοχρώματος, ύφους και κίνησης. Ένα ταιριαστό αξεσουάρ στον ρόλο πολύ συχνά είναι ιδιαίτερα βοηθητικό για να βγούμε για λίγο απ τον εαυτό μας και να γίνουμε κάποιοι άλλοι!

Κινέζικα Πορτραίτα !

Ένα πολύ όμορφο παιχνίδι για μια παρέα και φυσικά και την οικογένεια που μας φανερώνει πόσο διαφορετικά μπορεί να μας βλέπει και να μας αντιλαμβάνεται ο καθένας είναι τα κινέζικα πορτραίτα ! Ένας βάζει κρυφά στο μυαλό του ένα μέλος της οικογένειας ή της παρέας και δηλώνει έτοιμος να απαντήσει γι αυτόν που έβαλε στο μυαλό του μια σειρά από “κουφές” , αλλοπρόσαλλες δηλαδή ερωτήσεις!

Ο Σολίστας!

Κάντε έναν κύκλο όρθιοι κάπου που να έχετε λιγάκι χώρο για να κουνηθείτε!

Μπορείτε να πάρετε ένα μπαλάκι που θα πετάτε ο ένας στον άλλον ή να στείλετε με τα χέρια σας έναν κεραυνό τραγουδιού! Αυτό σημαίνει σε όποιον πάει το μπαλάκι ή σε όποιον στείλω έναν κεραυνό τραγουδιού πρέπει να πει ένα τραγούδι (λίγο όσο θέλει) οι άλλοι αν το ξέρουν το τραγουδάνε μαζί του (κινηθείτε ελεύθερα στον κύκλο με χορευτικές κινήσεις ώστε να ξεμουδιάσετε ) αμέσως μετά ο σολίστας στέλνει σε άλλον το μπαλάκι ή κεραυνό και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να ξεμείνουμε από τραγούδια! Αν δεν σας έρχεται αμέσως κάποιο τραγούδι δεν μας πειράζει καθόλου ευκαιρία ν΄ αυτοσχεδιάσουμε μια μελωδία!

 

Ο Μονόλογος!

 

Πείτε σε κάποιον να σας δώσει τις συνθήκες (δηλ. ο χώρος στον οποίο βρίσκεστε, ποιος είστε, τί κάνετε εκεί; τί συνέβη και μιλάτε μόνοι σας;! )

Στείλτε τον μονόλογο σας στους συμμαθητές σας και ζητήστε τους να καταγράψουν τον δικό τους!Επίσης αυτό το παιχνίδι είναι ότι πρέπει για να εκφράσετε όσα συμβαίνουν μέσα σας αυτές τις ημέρες του εγκλεισμού! Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξετε το θεατρικό σας ύφος, π.χ. Δραματικά! Χιουμοριστικά! Με αγωνία! κ.α. ...!

Π Α Ν Τ Ο Μ Ι Μ Α !  

 

Παντομίμα με τίτλους από ταινίες, σειρές, βιβλία, παραστάσεις!

Παντομίμα με θέμα : επαγγέλματα, χρήση αντικειμένων, μουσικά όργανα, αθλήματα, συναισθήματα κ.τ.λ.

Αντίθετα επιχειρήματα

 

Είστε δύο στο σπίτι; Κάντε ένα ωραίο “Ντιμπέιτ” επιχειρημάτων υποστηρίζοντας ο καθένας δύο τελείως αντίθετα θέματα. π.χ. να μαγειρέψουμε μακαρόνια! Να μαγειρέψουμε ρεθύθια! Καλοκαίρι-Χειμώνας, Χριστούγεννα -Πάσχα, θέατρο - σινεμά, τρένο - αεροπλάνο, αλήθεια- ψέμα, τηλεόραση-βιβλίο..κ.α. Αν είναι και άλλοι στο σπίτι μπορούν να συμμετέχουν πηγαίνοντας κάθε φορά στην ομάδα αυτού που τους πείθει περισσότερο!

 

Διαβάζω σαν...

 

Το μόνο που χρειάζεστε είναι έναν που να θέλει να μπει στον ρόλο του “ηθοποιού” και έναν άλλον που να μπει στο ρόλο του σκηνοθέτη . Ο σκηνοθέτης δίνει έναν κείμενο στον ηθοποιό να το διαβάσει πρώτα 2-3 φορές και αμέσως μετά ξεκινάει το παιχνίδι. Ο σκηνοθέτης δίνει οδηγίες στον ηθοποιό για το πως θα διαβάσει το κείμενο. Δοκιμάστε τον σε μια σειρά από διαφορετικές οδηγίες. π.χ. δημοσιογράφος, τηλεπαρουσιαστής, με λόξιγκα, ρομπότ, στεναχωρημένα, χαρούμενα, με νεύρα, στρατιωτικά, σαν να λες παραμύθι, θυμωμένα, με το ζόρι, δραματικά, κολλώντας, με προφορά ξένου, σαν χαζός...κ.α.

Ομαδικό μασάζ. .

Κάντε έναν στενό κύκλο με γυρισμένες τις πλάτες ο ένας στον άλλον. Κάθε φορά υπάρχει ένας οδηγός μασέρ. Ξεκινάει ο μεγαλύτερος σε ηλικία που κάνει τον μασέρ , κάνοντας χαλαρωτικές κινήσεις στον μπροστινό του και αυτός τις μεταφέρει στον επόμενο ακριβώς όπως το νιώθει. Συνεχίζεται με τον επόμενο ηλικιακά να γίνεται ο οδηγός μασέρ μέχρι και τον μικρότερο. Βάλτε αν θέλετε χαλαρωτική μουσική και διασκεδάστε το!

tips : Μια συνέχεια θα ήταν ο οδηγός να σχεδιάζει τώρα κάτι στην πλάτη του άλλου, το σχέδιο να μεταφέρεται σε όλους στον κύκλο και όλοι μαζί προσπαθούν να καταλάβουν τι ήταν!

Αυτοσχεδιασμός με ένα αντικείμενο

Έχουμε μαζί μας κάποια αντικείμενα (ένα μαντήλι, ένα μεγάλο ύφασμα, ένα περίεργο ρολόι, ένα κουτί...βασικά ότι σαν κάνει “κλικ” απ όσα διαθέτει ένα σπίτι!) Διαλέγει ο καθένας το αντικείμενο του χρησιμοποιώντας το μπαίνουμε σʼ ένα ρόλο βάζοντας απλά ότι λόγια μας έρθουν στο μυαλό εκείνη τη στιγμή. Μπορείς να κάνεις έναν μονόλογο ή μπορείς να απευθύνεσαι σε κάποιον!

Αφήστε ελεύθερη τη φαντασία και δείτε τί θ΄ αποκαλυφθεί!

Ένα παιχνίδι ενίσχυσης της αυτοεκτίμησής για τα μικρούλια σας..

«Κάποτε σε μια χώρα μακρινή, ζούσανε πολλά αστεράκια μαζί.

Σε εκείνη την χώρα τα πάντα λάμπανε από το φως των μικρών εκείνων αστεριών.

Για αυτή την χώρα άκουσε και ένα μακρινό αστέρι, που ήταν, όμως, μουντό, χωρίς φως και χωρίς χρώμα.

Αποφάσισε, λοιπόν, να πάει στην χώρα των αστεριών για να δει τι κάνανε τα άλλα αστέρια και είχανε φως.

Περπάτησε μέρες πολλές και νύχτες ατελείωτες, ώσπου τελικά τα κατάφερε και έφτασε κατάκοπο στην χώρα των αστεριών.

Παντού υπήρχε φως από τα αστέρια. Άλλα έφεγγαν περισσότερο και άλλα λιγότερο, όλα όμως ήταν λαμπερά και χαρούμενα.

Άρχισε να ψάχνει για το μυστικό που είχαν και λάμπανε, ρωτώντας το κάθε ένα πως τα κατάφερνε.

-Εγώ, του είπε ένα, λάμπω επειδή ζωγραφίζω όμορφες θάλασσες.

-Εγώ, του είπε ένα άλλο, επειδή τραγουδάω όμορφα.

-Εμένα η λάμψη μου έρχεται από τις καλές πράξεις που κάνω.

Κάθε αστεράκι είχε και κάτι καλό να του πει.

Τότε το μακρινό αστέρι αναρωτήθηκε τι μπορούσε να κάνει το ίδιο για να λάμψει.

Όμως και αν το έβρισκε, ποιος θα του μάθαινε να το κάνει;

 

Στο σημείο αυτό, ζητήστε από το παιδί να σας πει «ως αστέρι που λάμπει», τι μπορεί να διδάξει στο μακρινό αστέρι.

Αν το παιδί δυσκολεύεται να βρει κάτι καλό, βοηθήστε το λέγοντας τα προτερήματά του.

Εδώ θα βρείτε μια σειρά από προτάσεις στο διαδίκτυο που αφορούν παραμύθια, δραστηριότητες και βίντεο σχετικά με το θέατρο που μπορείτε να περιηγηθείτε και να δείτε τί σας αρέσει!

  1. Του κουτιού τα παραμύθια. Η αγαπημένη τηλεσειρά που πιθανά ξέρουν και οι γονείς σας. Θέατρο, κουκλοθέατρο και παραμύθια όλα σε μια υπέροχη σύλληψη, την εποχή που δεν υπήρχε και από ένα λάπτοπ και ή τάμπετ στα πόδια των παιδιών η οικογένεια Σοφιανού είχε οραμαστιστεί κάτι άλλο..! Για μικρούς και μεγάλους.

https://www.youtube.com/watch?v=GP8rUnlQr2M&list=PLlSnL-UwnjEfiYA3kdLrAnGO9CeIQjZfg

  1. Η Ανθή Θάνου αφηγείται το παραμύθι: Ο κότσυφας και η αλεπού . Για όλους.

https://www.youtube.com/watch?v=chTVDL70yTM&feature=share&fbclid=IwAR1HcPtynygcosbSD-sg2otRZebTcSCgHrNiJPeYc_cuO_xYyMJj7GG9b1s

  1. 3. Η Ξένια Καλογεροπούλου διαβάζει το παραμύθι "Το Σπίτι με τις Γάτες" . Για όλους.

https://www.youtube.com/watch?v=UGOlD4ePfRE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3SmEiB3OLR8ydZebwrMcLsRz1o7UaqN1i1g_krMrYchowN_n_hsE6WRHM

  1. 4. Πήτερ Παν, παράσταση από παδιά για παιδιά.

https://www.youtube.com/watch?v=_txdTPc6T3s

  1. 5. Η Θεατρική Ομάδα Μεγαλόπολης παρουσίασε την παιδική παράσταση "Στου Αισώπου τον καιρό". Για όλους!

https://www.youtube.com/watch?v=0zNMtH7PBnM

  1. 6. "Ο Εγωιστής Γίγαντας" με την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου, από την θεατρική ομάδα Σουφλίου

https://www.youtube.com/watch?v=F8UTja6H_MQ

7. ΠΙΝΟΚΙΟ. Παράσταση κουκλοθέατρου από την ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

s://www.youtube.com/watch?v=1sDulHctzWc

8. Mamma mia! Θεατρική Μουσικοχορευτική Παράσταση ! (για τα τμήματα της Στ΄)

https://www.youtube.com/watch?v=x_Yhi196BOM

  1. 9. Εδώ Λιλιπούλη... (για μικρούς και μεγάλους)

https://www.youtube.com/watch?v=t1OPBz3nXd8&fbclid=IwAR2K4YwjvHPf0gfdaqfmMbP0O35BsiBWY8IUPGcTw8pv93S0_M5_RVOmJCw

  1. 10. Παραμυθοδρομίες «Φτιάξε ένα παραμύθι» Για Β΄δημοτικού και άνω με τη βοήθεια των γονιών.

https://enakeimenomiaeikona.blogspot.com/2018/02/blog-post.html?m=1&fbclid=IwAR30FMLEGUS0pVkTAlXo7SPCc4w6w08WIZmtwvK65ANl6JYAiuzwxNS88A4

  1. 11. Εκπαιδευτική Τηλεόραση στο Διαδίκτυο με επιλεγμένες ταινίες και βραβευμένες μαθητικές δημιουργίες. Για τις μικρές τάξεις Α΄και Β΄. Κάθε βδομάδα με νέες προτάσεις.

https://drive.google.com/file/d/1jAHXW9V-WflhL22X2DKPjFObKEuUV2Mr/view?fbclid=IwAR3kr3Y0pML8r_5bvbJK1eR8N0-cN0pCJ9_n1ByRTjqNnRpRnK_11e2bDNM

  1. 12. μια μέρα στο αρχαίο θέατρο. Για Γ΄δημοτικού και πάνω.

https://www.youtube.com/watch?v=_T6uBCP7UKY&list=PLoWqd3e-8kKqZNsdJEU0mTHaNdTIjmOqo&feature=emb_title&fbclid=IwAR1X4awLHTdkerHa2Z4cLNLzeH2aLzSOqs1lb8e3CIhAzh49r0SlW2oaVds&app=desktop

  1. 13. Εξαιρετικά και δημιουργικά παιχνίδια εμπνευσμένα από την αρχαία Ελλάδα

Για Γ΄δημοτικού και πάνω

https://cycladic.gr/page/paizontas-sto-spiti?fbclid=IwAR1pC5CPF6IOJDfQyyDnfYbf7w5WiMo-rVtSylmrxzeCUxiiSp5L-2socak

  1. 14. Commedia dell' Arte (μία διδακτική προσέγγιση). Από Γ΄δημοτικού και πάνω.

https://www.youtube.com/watch?v=71CCBXO1Y5w&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1rDnVPmLwVqjqq0hvtTh5SN3XZcbqc4-KM4S69ayBV9wC3ELe2MGtQaDQ

  1. 15. Περιήγηση στα θέατρα του κόσμου.(Χρειάζεται flash player για να παίξει)

Για όλες τις ηλικίες.

https://artsandculture.google.com/theme/11-dramatic-virtual-tours-of-stages-around-the-world/1gJiszMqltReJA?hl=en&fbclid=IwAR1pMzZOXyIET92top6ddcVWCm2WKqZUSiDx3Jtua6vCPL5T8S0yKy12CVQ

ΤΠΕ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

φαντάζομαι πόσο δύσκολο είναι να κρατηθούν οι ισορροπίες όσων αφορά στη χρήση υπολογιστικών μέσων αυτό το διάστημα. Παρακάτω προτείνω κάποιες ηλεκτρονικές ιστοσελίδες οι οποίες εμπεριέχουν εκπαιδευτικό υλικό, λογισμικό και δραστηριότητες για παιδιά.

Για ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο

https://saferinternet4kids.gr/

Προτάσεις για ποιοτικό χρόνο μπροστά στην οθόνη

https://saferinternet4kids.gr/nea/playandlearn/

YouTube Kids

https://saferinternet4kids.gr/nea/youtubekids/

Μουσείο Πληροφορικής

https://elmp.gr/mouseio/

Παιδιά μου,

Οι εργασίες/project που έχουμε ξεκινήσει με το κάθε τμήμα ξεχωριστά έμειναν ανολοκλήρωτες στο εργαστήριο μας... αλλά και οι on-line δραστηριότητες που σας προτείνω είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσουν εξίσου!

Προσοχή! Καλό είναι να μη ξεπερνάμε τα επιτρεπόμενα λεπτά σε χρόνο οθόνης την ημέρα! Κλείνουμε το laptop, τον υπολογιστή, το κινητό και κάνουμε κάτι άλλο, διαβάζουμε, παίζουμε, ζωγραφίζουμε, χορεύουμε...

Ας εκμεταλλευτούμε όλοι μας το χρόνο αυτό θετικά και δημιουργικά!

Ας ξεκινήσουμε με παιχνίδι! Κι επειδή στο δικό μας σπίτι τα παζλ είναι μία από τις καθημερινές μας δραστηριότητες…

https://www.jigsawplanet.com/christinagk/3o-d-s-pylaias

Οδηγίες

  1. Κλικ στο παζλ που θέλετε
  2. Κλικ στο εικονίδιο με το φαντασματάκι, αν θέλετε να βλέπετε την εικόνα του παζλ στο φόντο
  3. Κλικ-σέρνετε-αφήνετε στο σωστό σημείο το κάθε κομμάτι
  4. ΜΟΝΟ για το παζλ με το λογότυπο του σχολείου: Αριστερό κλικ σε ένα κομμάτι και στη συνέχεια δεξί κλικ (όσες φορές χρειαστεί) για περιστροφή του κομματιού. Αριστερό κλικ.

Είμαι σίγουρη πως θα καταφέρετε να περάσετε το δικό μου χρόνο!

Καλή διασκέδαση και καλή αντάμωση! Μου λείπετε ΟΛΟΙ!!!

Χριστίνα Γκόγκου

Εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΤΠΕ)

Γερμανικά Ασκήσεις εβδομάδας από 23/3/2020-27/3/2020

Η δασκάλα γερμανικών του σχολείου κ. Μορφοπούλου Α. ετοίμασε τις κάτωθι ασκήσεις για τα παιδιά που παρακολουθούν γερμανικά στο σχολείο.

Εκτυπώστε τις 4 εικόνες και συμπληρώστε

Σύντομα κοντά σας!!

Γεωγραφία

Ο κ. Αλεξόπουλος Ν. εκπ/κός της Στ προτείειν την εγγραφή των μαθητών/τριών στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://app.brainy.gr/login

Προσοχή είναι δωρεάν για όσο τα σχολεία παραμένουν κλειστά Δηλώστε κινητό τηλέφωνο, email και κωδικό πρόσβασης οι γονείς, γιατί θα τσεκάρετε ότι είστε πάνω από 18 ετών, χωρίς να επιλέξετε διαφημιστικό υλικό

Αφού εγγραφείτε πηγαίνετε στη σχολική Βαθμίδα Δημοτικό και τάξη και επιλέγετε μάθημα: Γεωγραφία

Προτείνετε το τεστ πολλαπλών επιλογών Δ ενοτητα ΟΙ ΗΠΕΙΡΟΙ-ΕΥΡΩΠΗ ΚΕΦ.24-33

Καλή επιτυχία !!! Σύντομα η διδ/λία θα είναι από κοντά!!

Page 2 of 4

Ημερολόγιο

April 2024
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30